Tai ir vaikščiok pėsčias, bo su tokia logika ant traukinio irgi neužsidirbai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Geležinkeliuose jau prieš 2 metus visi žinojo kad "ne anksčiau 2029". O tikraiusiai - dar po kelerių metų.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomi, tarsi pasiūlymas ministrui, išdėstyta pozicija:
Dėl „Rail Balticos“ nuo Kauno iki Talino. Jau matosi, kad skelbtais 2026 m. šiuo geležinkeliu traukiniai dar nevažiuos.
Aš apie tai forume rašiau jau ne vieną kartą.Parašė Sula Rodyti pranešimąTodėl svarbu suvaldyti bent išlaidas. „Rail Baltica“ ne tik statybų, bet ir veiklos metu bus tikra mokesčių mokėtojų pinigų deginimo mašina.
Comment
-
Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.Parašė Sula Rodyti pranešimąPuiki idėja. Galėtų būti įgyvendinta atskirai nuo Rail Baltica.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
Comment
-
Manau neįmanoma panaudojant tilto konstrukcijas arba vėžės teritorijoje, bet pvz. bokštas ar apžvalgos aikštelė parodyta gerokai toliau nuo vėžės ribų, ten gal ir galima būtų įrengti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
Comment
-
Tai ir turiu omenyje atskirą kaip projektą, ne Rail Baltica tertorijoje. Iš šalies ir aukščiau būtų dar įdomiau stebėti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Rašo, kad neįmanoma, nes aptverta teritorija ir be leidimo nepateksi.
kita vertus - kam perdavė kaip atskirą projektą svarstyti, jei neįmanoma.
- 1 patinka
Comment
-
„Naujo ruožo iš Kauno į Ramygalą statybos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos” (2019-04-03 Nr. 8.1/2019-03), ruožo Šėta – Ramygala (DPS4), Panevėžio raj. sav. projektiniai pasiūlymai
Trumpa informacija
Šis aiškinamasis raštas aprašo ketvirtajį ruožą Šėta-Ramygala (DPS4) naujai projektuojamame geležinkelyje. DPS4 ruožo Šėta-Ramygala bendras ilgis yra 29,200 km, jis kerta dvi savivaldybes – Kėdainių rajono savivaldybę 16,550 km ruožą ir Panevėio rajono savivaldybę 12,649 km ruožą
https://www.panrs.lt/naujo-ruozo-is-...j-sav-projekt/Attached Files
Comment
-
Nepataisoma chroninė diagnozė anam kolegai.Parašė evvtNieko asmeniško bet gerai kad tamstos šioj temoj, kaip suprantu, kurį laiką nebus.
Grįžtame prie temos:
„Rail Baltica“ išsaugojo galimybę gauti išskirtinį finansavimą https://www.vz.lt/transportas-logist...ni-finansavima
Geležinkelio projektas „Rail Baltica“ per Europos Sąjungos valstybių narių derybas su Europos Parlamentu išsaugojo galimybę gauti išskirtinį 1,6 mlrd. Eur finansavimą, penktadienį pranešė Lietuvos ambasadorius.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Rail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.
- 1 patinka
Comment
-
"Generolai visada ruošiasi pasibaigusiam karui". Autokeliais vežioti tankus yra paprasčiau, saugiau ir pigiau.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąRail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip žmonės gali tikėtis, kad staiga kažkas pradės iš naujo tiesti visus geležinkelius su privažiuojamaisiais keliais?Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąRail Baltica tikrai nepraras finansavimo, nes tai yra strateginis projektas Lietuvą, Latviją, Estiją ir Suomiją integruoti į Europos geležinkėlį, kad ir kiek tai kainuotų. Neveltui rusų trolis A1 taip stengiasi sumenkiti šito projekto sėkmę, nes nutiesus Rail Balticą toliau sektų vėžės standarto keitimas visose šiose šalyse, kas apsunkintų Rusų kariuomenės manevravimą, jei netyčia sugalvotų jėga imti pribaltiką.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Tiltai, tilteliai, viadukai visokie ir pan. yra kliūtys sunkesnei karinei technikai. Tai geležinkeliu kaip suprantu tos kliūtys išnyksta, be to turbūt greičiau didelį kiekį techniko atvežt yra geležinkeliu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą"Generolai visada ruošiasi pasibaigusiam karui". Autokeliais vežioti tankus yra paprasčiau, saugiau ir pigiau.
O kas dėl tų generolų tai yra posakis labiau nuvalkiotas "Nori taikos ruoškis karui"
Comment
-
Aš irgi išpradžių nebūčiau tuom patikėjęs, bet kai EU vis dar tempia šitą jau atrodė mirusį projektą už ausų, man darosi vis aiškiau, kad už to stovi ne tik EU, bet ir NATO. Niekam nereikia tokios silpnos grandies gynyboje kaip vėžės plotis. O dėl standarto keitimo šalyje, matomai kai tai daroma dėl strateginio saugumo, niekas nebežiūri kiek kainuos, nes atsitikus invazijai iš rytų vistiek kainuos brangiau negu pasiruošti iš anksto nors ir kaip priešinasi Rusijos pakalikai Lietuvoje. Be to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kaip žmonės gali tikėtis, kad staiga kažkas pradės iš naujo tiesti visus geležinkelius su privažiuojamaisiais keliais?
Comment
-
Apie TEN-T Kada teko girdėt?Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Aš irgi išpradžių nebūčiau tuom patikėjęs, bet kai EU vis dar tempia šitą jau atrodė mirusį projektą už ausų, man darosi vis aiškiau, kad už to stovi ne tik EU, bet ir NATO. Niekam nereikia tokios silpnos grandies gynyboje kaip vėžės plotis. O dėl standarto keitimo šalyje, matomai kai tai daroma dėl strateginio saugumo, niekas nebežiūri kiek kainuos, nes atsitikus invazijai iš rytų vistiek kainuos brangiau negu pasiruošti iš anksto nors ir kaip priešinasi Rusijos pakalikai Lietuvoje. Be to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.
https://ec.europa.eu/transport/theme...cture/ten-t_en
- 2 patinka
Comment
-
Tai kad ta TEN-T praktiškai visur atkartoja jau esmas linijas. Lietuvoje po garvežiams pritaikytos Rail Baltica 1 projekto įgyvendinimo, turėjo mus išmesti iš viso projekto, atrodo, kad toks ir buvo Dailydkos planas, bet nepaėjo, kai Masiulis apsigyveno susisiekime.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Comment
-
Suomija su 1524 gyvena jau >100 metų ir nemato tame didelės problemos.Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąBe to ir propogandos tikslais skamba nekaip, kai turime Rusiško standarto vėžę.
Comment
Comment