Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Geležinkeliai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Tikriausiai kad mažai kas likę. Per pastaruosius 20 metų daug transporto (ir ne tik) pramonės įmonių visoje ES užsilenkė ar buvo supirktos kelių stambių korporacijų.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O švedai jokių riedmenų negamina?
    Tiesą sakant, tiksliai atsakyti negaliu. Žinau, kad yra "Bombardier" ir "Alstom" padaliniai bei yra mažų, specializuotų, bendrovių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O švedai jokių riedmenų negamina?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: nauji priemiesčio traukiniai

    Tarptautinė bendrovė "Alstom" 2017 m. pristatys naujus Stokholmo priemiesčio traukinius (pendeltåg), kurių premjera vyks tais pačiais metais kai bus pabaigti geležinkelio tunelio "Citybanan" rengimo darbai.

    Šaltinis: Alstom is building new commuter trains for SL - traffic starts in 2017

    Šiomis dienomis eksploatuojami priemiesčio traukiniai X60 atrodo taip:


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Citybanan

    Dar kelios po Stokholmu centru įrengiamo geležinkelio tunelio ("Citybanan") nuotraukos:

    Darbai tunelio sekcijoje po Riddarfjärden sąsiauriu (vienintelė tunelio sekcija, įrengta nesprogdinant uolienas)


    Spårläggning i Citybanans tunnel under Söderström, maj 2015 by Projekt Citybanan, on Flickr


    LR 150529 0121 by Projekt Citybanan, on Flickr


    LR 150529 0061 by Projekt Citybanan, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.11, 18:02.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Citybanan

    Dar šiek tiek po Stokholmo centru įrengiamo geležinkelio tunelio (1x1) "Citybanan" nuotraukų:

    Platforma Station City (požeminė naujo stoties pastato dalis)


    Šaltinis

    Eskalatoriai Station City


    Šaltinis

    Po Riddarfjärden sąsiauriu panardinta tunelio sekcija


    Šaltinis

    Tunelio sekcija tarp Station City ir statomo Odenplan stoties su montuojamais bėgiais


    Šaltinis

    Darbai Odenplan stoties perone


    Šaltinis

    Šaltinis: Så ser det ut nere i Citybanan (ekskursija Järnvägsnyheter.se žurnalistams)
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.09, 11:35.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kiek tai kainuoja.
    Jeigu turėjote omenyje projektą "Malmöringen", tai 2012 m. buvo paskaičiuota, jog projekto įgyvendinimas kainuotų 112 mln. SEK (daugiau mažiau 11 mln. EUR). (Šaltinis)
    Tačiau reikėtų nepamiršti, kad:

    - nemaža dalis žiedinio keleivio geležinkelio sistemos bus egzistuojančiuose tuneliuose su naujomis stotimis (projektas "Citytunneln", kurio kaina buvo apie 9 mlrd. SEK arba apie 1 mlrd. EUR (2001 m.)); [Palyginimui: projekto "Rail Baltica" kaina svyruos tarp €1.5 ir €2.4 mlrd.]

    - beveik visa reikiama infrastruktūra projektui įgyvendinti jau įrengta, tik dar numatyta statyti kelias naujas stotis.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.08, 08:40.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kiek tai kainuoja.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Malmė: Malmöringen

    Projekto pavadinimas: "Malmöringen";
    Vieta: Malmė (Malmö), Skåne;
    Projektą vykdo: "Trafikverket" (Švedijos Transporto Administracija), bendradarbiaujant su Malmės miesto ir Skonės regiono viešojo transporto kompanijomis;
    Infrastruktūra: egzistuojantys geležinkelio ruožai Kontinentalbanan, Svågertorp ir Citytunneln (egzistuojantys geležinkelio tuneliai su naujomis stotimis: Malmö Centralen Nedre, Hyllie ir Triangeln);
    Paskirtis: greito ir patogaus keleivių susisiekimo traukiniais Malmės miesto ribose užtikrinimas; S-bahn tipo žiedinės formos keleivinio geležinkelio sistema su stotelėmis Malmö central (Malmö Centralen Nedre), Östervärn (naujai atidaroma), Rosengård (nauja), Persborg, Fosie, Svågertorp, Hyllie ir Triangeln;
    Ypatybės: žiedinės formos linijos sistema apima 2010 m. gruodžio mėnesį atidarytą 17 km. ilgio tunelių sistemą po miesto centru "Citytunneln" ir jau egzistuojančias regioninio geležinkelio linijas; Kontinentalbanan geležinkelio ruožas šiomis dienomis labiausiai naudojamas krovininių traukinių eismui, todėl ieškoma palankių sprendimų bei projekto įgyvendinomi bei planavimo procesas užtruko;
    Kaina: -;
    Darbų pradžia: 2011 m.;
    Darbų pabaiga: 2016 m.;
    Informacijawww.trafikverket.se, www.malmo.se, www.skane.se.


    Šaltinis

    Jau žinoma, kad geležinkelio ruožas iki labai arti Malmės esančio Lundo bus praplėstas bei įžemintas (ruožas bus tunelyje), tad beveik visa kelionė iki Lundo bus tunelyje. Citytunneln (eksploatuojama nuo 2010 m.) stotys, kurios taps Malmöringen dalimi:

    Malmö C Nedre (specialus Centrinės geležinkelio stoties priestatas su atskira požemine stotimi)

    2011-000116 by Werner Nystrand, on Flickr

    Hyllie

    Hyllie Station I by Gustaf Emanuelsson, on Flickr

    Triangeln (2 pastatai)



    Šaltinis



    https://www.flickr.com/photos/61774354@N04/10913993695
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.07, 08:51.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Skonė: Hallandsås tunnel/Hallandsås ridge tunnel

    Ilgiausiame geležinkelio tunelyje (dvi sekcijos po 9 km.), kuris šiuo metu statomas Skonės grafystėje, taip pat baigiami tiesti bėgiai (tunelio atidarymas vyks šiemet):


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.06, 00:38.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Citybanan

    Po Stokholmo centru įrengiamame geležinkelio tunelyje, kuris skirtas tik priemiesčio traukinių eismui, baigiami tiesti bėgiai:


    Šaltinis

    Taip pat sparčiai vyksta naujų stočių statybų darbai.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.06, 00:16.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Itin greitas geležinkelis: Ostlänken

    Švedijos Transporto Administracija "Trafikverket" pasirinko danų "Cowi" ir prancūzų "Systra" bendroves, kurios konsultuos ieškant inžinerinių sprendimų, projektuojant itin greito geležinkelio ruožo Ostlänken (Järna/Stockholm-Linköping) atkarpą Sillekrog–Stavsjö (įskaitant naują stotį ties Skavsta oro uostu). Planuojamas geležinkelio ruožas bus 160 km. ilgio su 200 naujų tiltų bei 20 km. tuneliuose. "Cowi" ir "Systra" projektuos 77 tiltus ir kelis trumpesnius tunelius bei ruožą iki oro uosto.
    Ostlänken ruožo statybų pradžia numatyta 2017 m. Šio geležinkelio ruožo kaina: 35 mlrd. SEK (~4 mlrd. EUR).
    Anksčiau buvo skelbiama, kad kitus geležinkelio ruožus į Geteborgą ir Malmę projektuos "Sweco", "WSP", "Ramböll" ir kt.

    Šaltinis: Consultants chosen for Swedish high-speed project
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.05, 21:25.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas: RegionCity

    Tarptautinė architektų komanda: Erik Møller Arkitekter (DK), Reiulf Ramstad Arkitekter (NO) och Kanozi Arkitekter (SE) pristatė detalesnę būsimo Geteborgo stoties rajono (projektas "RegionCity") viziją:


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Naujas komleksas apjunks Centrinę geležinkelio stotį, Nils Ericson Terminalen, o priemiesčio ir regioninių traukinių eismas bus vykdomas naujame geležinkelio tunelyje "Västlänken". Statybų pradžia numatyta kitiems metams.

    Šaltinis: http://www.fastighetssverige.se/arti...goteborg-17761.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.05, 10:12.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Västerås: nauja stotis

    BIG-Bjarke Ingels Group (Danija) paviešino planuojamos naujos Västerås miesto geležinkelio stoties/transporto terminalo vizualizacijas:


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.04, 12:41.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Itin greitas geležinkelis

    Dar vienas būsimo itin greito geležinkelio linijų žemėlapis:


    Šaltinis

    Šiuo metu vyksta visų projekto etapų projektavimo ir planavimo darbai. Tuo tarpu, Švedijos Infrastruktūros ministrė ir Švedijos Transporto Administracijos (Trafikverket) atstovai lankosi Azijoje bei derasi su galimais partneriais.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Stockholm Central pertvarkymas

    Tarptautinės bendrovės "WSP" Švedijos padaliniui patikėta Stokholmo Centrinės geležinkelio stoties pertvarkymo projekto užduotis. Įrengus naują geležinkelio tunelį po miesto centru (projektas "Citybanan"), kuriame bus leidžiamas eismas tik priemiesčio traukiniams, Stockholm Central stotyje bus daugiau galimybių aptarnauti regioninius ir tarpmiestinius traukinius. Siekiant geriau pritaikyti keleivių poreikiams labiausiai apkrautą geležinkelio stotį Skandinavijos regione, rengiamas specialus pertvarkymo projektas.

    Šaltinis: WSP utformar Stockholm Central
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.14, 21:00.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Itin greitas geležinkelis

    Švedijos Infrastruktūros ministrė Anna Johansson išvyko į kelionę po Japoniją ir Pietų Korėją. Japonijoje ministrė susitiks Transporto ministrą Akihiro Ohta bei aptars tolimesnį Švedijos bei Japonijos bendradarbiavimą transporto srityje. Kiek anksčiau abi valstybės ratifikavo susitarimą bendradarbiauti rengiant itin greito geležinkelio tinklą Švedijoje. Be kita ko, ministrė apsilankys žymioje traukinių gamykloje.

    Šaltinis: Infrastrukturministern diskuterar samarbeten med Japan och Sydkorea
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.11, 22:39.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Itin greitas geležinkelis: atkarpa Jönköping-Malmö

    Tarptautinės bendrovės "WSP" Švedijos padaliniui patikėta užduotis atlikti itin greito geležinkelio projekto studiją planuojamam geležinkelio ruožui tarp Jönköping ir Malmö miestų. Remiantis itin greito geležinkelio projekto planu, nauja geležinkelio linija turėtų persiskirti dviem skirtingomis krytimis ties Jönköping miestu.

    Šaltinis: WSP utreder svensk höghastighets-järnväg

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Citybanan

    Švedijos Transporto Aministracija (Trafikverket) atnaujino nuotraukų galeriją keliomis po Stokholmo centru įrengiamo geležinkelio tunelio (projektas "Citybanan") nuotraukomis:


    LR5925-1510844 by Trafikverket Citybanan, on Flickr


    5925-151852 by Trafikverket Citybanan, on Flickr


    LR5925-1510858 by Trafikverket Citybanan, on Flickr


    LR5925-1510870 by Trafikverket Citybanan, on Flickr


    LR5925-1510897 by Trafikverket Citybanan, on Flickr


    5925-151028 Montering av kontaktledningsskena i Citybanans tunnel by Trafikverket Citybanan, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.05, 21:13.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Tunelių projektai

    Keli pastaraisiais metais aktualiausi geležinkelių tunelių projektai:

    Įrengti/Įrengiami (skliausteliuose: statybų pabaiga)

    Citytunneln (Malmė, 6 km. x2, 2010 m.)
    Kroksbergstunneln (5 km. x1, 2012 m.)
    Namntalltunneln (Örnsköldsvik, 6 km. x1, 2013 m.)
    Björnböletunneln (Örnsköldsvik, 5 km. x1, 2013 m.)
    Hallandsåstunneln/Hallandsås Ridge Tunnel/Scanlink (Skonė, 9 km. x2, 2015 m. žiema)
    Citybanan (Stokholmas, 6 km. x2, 2017 m.)

    Bus įrengiami (skliausteliuose: statybų pradžia)

    Värtabanan tunelis (2015 m. vasara)
    Tunelis po Strängnäs (2015 m.)
    Tunelis po Sundbyberg (Stokholmas, 2017 m.)
    Västlänken (Geteborgas, 8 km. x2, 2017 m.)

    ir kt.

    Komentuoti:

Working...
X