Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Skrendant į Ispaniją, Italiją, Graikiją, Prancūziją ir kitas Šengeno erdvės šalis papildomos vizos nereikia.
    Ta prasme baltarusiams, skrendantiems iš Vilniaus į Šengeno šalis nereikia darytis jokios vizos ?

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Ta prasme baltarusiams, skrendantiems iš Vilniaus į Šengeno šalis nereikia darytis jokios vizos ?
      Jeigu jis turi Šengeno vizą, jos vienos pakanka ir VNO-BCN, ir MSQ-BCN.
      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

      Comment


        Sveiki,

        keletą kartų šiame forume buvo trumpai paminėta, kad naujausiuose planuose yra išlikęs dar 1985 m. patvirtintas VNO naujas kilimo-tupimo takas (pažymėjau geltonai ir apvedžiau raudonai)

        Click image for larger version

Name:	kilimo-tupimo takas.JPG
Views:	1
Size:	80,5 kB
ID:	1782245

        Gal kas žino ar turi kokių naujienų, kaip yra šiandien dienai ir kokia šio tako perspektyva ?

        Ar tai realus projektas, kuris bus vykdomas ar tai tik senojo detaliojo plano palikimas, kurio nepanaikina ir jis netaps realybe ?

        Dėkui.

        Comment


          Parašė saruniukstis Rodyti pranešimą
          (pažymėjau geltonai ir apvedžiau raudonai)
          Vos radau. Kitą kart nepamiršk žalio punktyrinio žymėjimo aplink raudoną.

          Comment


            Parašė saruniukstis Rodyti pranešimą
            Sveiki,

            keletą kartų šiame forume buvo trumpai paminėta, kad naujausiuose planuose yra išlikęs dar 1985 m. patvirtintas VNO naujas kilimo-tupimo takas (pažymėjau geltonai ir apvedžiau raudonai)

            Click image for larger version  Name:	kilimo-tupimo takas.JPG Views:	1 Size:	80,5 kB ID:	1782245

            Gal kas žino ar turi kokių naujienų, kaip yra šiandien dienai ir kokia šio tako perspektyva ?

            Ar tai realus projektas, kuris bus vykdomas ar tai tik senojo detaliojo plano palikimas, kurio nepanaikina ir jis netaps realybe ?

            Dėkui.
            Click image for larger version

Name:	CHZM95MUMAEyn3K.jpg
Views:	1
Size:	477,8 kB
ID:	1782411
            Flickr

            Comment


              Šiai dienai nėra jokių kalbų apie tako ilginimą, nei poreikio. Maža to esamą taką galima ilginti keliais šimtais metrų.

              Pernai B767 puikiai įrodė, kad gal nuskristi į Madagaskarą ir grįžti atgal.

              Dar vienas įrodymas bus LOT reisas į Tokijo Naritos oro uostą su dreamliner b787. Reisas 2 valandom ilgesnis, nei į Madagaskarą.

              ​​18/02/2020

              NRT – VNO 18:00
              VNO – WAW 19:40

              22/02/2020
              WAW – VNO 20:25
              VNO – NRT 21:40

              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Deja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.

                Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Deja, Ryanair naikina dar du maršrutus iš Vilniaus - šių metų vasaros tvarkaraštyje nebėra Madrido ir Amano.

                  Kažin kaip pavyks išlaikyti augimą šiais metais, nes kol kas tendencija tokia, kad bent jau du pagrindiniai VNO vežėjai - Ryanair ir Wizz air - kol kas daugiau maršrutų uždaro, nei atidaro. Ir tai, manau, ne pabaiga, nes abu low-costai susiduria su naujų lėktuvų gamybos vėlavimais ir nepanašu, kad tos bėdos turėtų greitai pasibaigt.
                  Antroje metų pusėje Wizz grąžins 4 lėktuvą, bet praradimų yra, mano nuomone skausmingiausi:

                  1. Roma
                  2. Madridas
                  3. Reikjavikas
                  4. Barselona
                  5. Atėnai - laiko klausimas

                  ​​​​
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Antroje metų pusėje Wizz grąžins 4 lėktuvą, bet praradimų yra, mano nuomone skausmingiausi:

                    1. Roma
                    2. Madridas
                    3. Reikjavikas
                    4. Barselona
                    5. Atėnai - laiko klausimas

                    ​​​​
                    O kodėl Barselona ? Kiek matau, tiek Ryanair, tiek Wizzair šios krypties dar neatsisako.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kur kas įdomiau bus stebėti, kaip seksis pakilti iš VNO skrydžiui į Tokiją, pagal kai kuriuos ekspertus VNO takas neva per trumpas vykdyti ilgo nuotolio skrydžius, o B767 neva to dar neįrodė, nes nepakankamai didelis, tai dabar pakilus B787 turėtų baigtis visos šitos kalbos apie tako ilginimą ar apskritai naują taką (nebent planuosim priiminėti tokius lėktuvus kaip A380).
                      Akivaizdu, kad kai reikia esamo tako tam tikrai pakanka, tik neaišku kokie ribojimai atsiranda maksimaliam lėktuvo svoriui t.y. neaišku kiek maksimaliai pakrautas lėktuvas (kiek keleivių ir kiek krovinių) gali būti kylant nuo VNO ilgio tako į tokį ilgą, 14 valandų, skrydį. Būtų labai labai įdomu sužinoti šiuos dalykus.

                      P.S. Įdomumo dėlei, maršruto ilgis, kuriuo skrenda LOT iš Tokyo, apskrendant Rusiją, yra panašus į tiesioginio optimalaus skrydžio į pietų Australiją. Taip kad jau galim pradėti svajot

                      Comment


                        Antradienį vakare Vilniaus oro uoste nusileido lenkų LOT kompanijai priklausantis orlaivis „Boeing 787 Dreamliner“, pakilęs skrydžiui Naritos oro uoste, Tokijuje. Lėktuvas atgabeno aukštų Japonijos pareigūnų delegaciją. Orlaiviu atvyko prieškario japonų diplomato, dirbusio Kaune, Čiunės Sugiharos sūnus Nobuki Sugihara, kuris susitiks su prezidentu Gitanu Nausėda.
                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...jo-667-1277974
                        Pats skrydis truko 14 valandų, nes orlaivis pasirinko ilgesnį maršrutą, išvengęs skrydžio virš Rusijos.Tas pats orlaivis Japonijos delegaciją parskraidins atgal į Japoniją šeštadienį.
                        p.s. lenkai nenorėjo mokėti rusams už tranzitą.
                        p.p.s. sumažės kliedesių, kad VNO netinka ilgiems skrydžiams. Kai kam yra būtina turėti galimybę priimti A380. Arba dar geriau uždaryti VNO perkeliant viską į Karmėlavą.

                        Comment


                          Lemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi .

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Lemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi .
                            Maksimaliai užpildytas vien Economy klasės toks lėktuvas nėra tikslinis segmentas pelningiems tolimiems skrydžiams.

                            Comment


                              Ne i Karmelava, o prie Kaišiadorių bus iškeltas naujas oro uostas.

                              Comment


                                Na reikia nepamiršti, jog tai buvo ultra-long skrydis, trukęs beveik 14 valandų - vadinasi bakai buvo praktiškai pilni. Kitas aspektas tai yra 787-8, pilnai pakrautam reikia 2600 m. Į Australiją ir Čilę neskraidysim. JAV, Japonija, Kinija ir Tailandą pasiekti galime iš VNO su A330-300, B767-300, B787-8, B777-200.

                                Žinoma papildomi 200-300 m. takui būtų gerai dėl papildomo saugumu, kurį gali įtakoti meteorologinės sąlygos, bet tai viskas. VNO long-haul skrydžiams yra tinkamas.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Lemia ir lėktuvo užpildymas. Jei skraidino delegaciją, turbūt nebuvo maksimaliai prikrautas. Nurodoma, kad 787 įsibėgėjimo atstumas yra 2600-2800 m. O VNO takas tiek metrų neturi .
                                  Plius widebody lėktuvai savo pilve įprastai gabena nemažą kieki komercinių krovinių, kas ilgo nuotolio skrydžiuose yra labai svarbu ir nemažai tiesioginių tolimų skrydžių laikosi ant pajamų iš krovinių gabenimo, be kurių maršrutas tik komercinių keleivių dėka nebūtų rentabilus. Šiuo atveju krovininis skyrius buvo matyt tuščias, o ir keleiviu skaičius vargu ar buvo arti orlaivyje esančių 252 vietų. Rezultate orlaivis turėjo būti gerokai lengvesnis nei įprastai, o lėktuvo svoris tiesiogiai korealiuoja su poreikiais tako ilgiui.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X