Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Small Planet Airlines

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Small Planet Airlines

    "Avia Solutions Group" įmonę "Small Planet Airlines" pardavė už 1 mln. Lt
    Aviate, navigate, communicate

    #2
    Nors "flyLAL Lithuanian Airlines" stovi ant bankroto slenksčio, kelionių organizatoriai "Novaturas" ir "Tez Tour", kurių turistus užsakomaisiais skrydžiais gabena "flyLAL", yra visiškai ramūs. Mat ši pelninga veikla dar pernai buvo atskirta nuo "flyLAL" ir perduota kitai bendrovei – "flyLAL Charters", kuri su "flyLAL" ir jos bėdomis teigia neturinti nieko bendra.

    Dviejų didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių ir aršių konkurentų – "Novaturo" ir "Tez Tour" – poilsiautojai jau kuris laikas į kurortus skraido vienu lėktuvu. Ir vienus, ir kitus gabena "flyLAL".
    "flyLAL-Lithuanian Airlines" (FLA) dabar turi didžiulių sunkumų, ir bilietus į reguliarius reisus įsigiję keleiviai nėra tikri, kad išskris. O abu kelionių milžinai garantuoja savo klientams, kad jų tos problemos neliečia ir užsakomieji skrydžiai kaip vyko, taip vyks.
    "Mums ir mūsų turistams FLA bėdos jokios įtakos neturės. Mat mums užsakomųjų skrydžių paslaugą teikia kita bendrovė – "flyLAL Charters". Tai visiškai atskiras juridinis asmuo, todėl mūsų turistai kaip skaidrė juo, taip ir skraidys",– sako R. Šūmakaris, „Novaturo“ direktorius.
    Vienas iš "Novaturo" reikalavimų pasirašant sutartį su "flyLAL" dėl užsakomųjų skrydžių, jo teigimu, buvo, kad tuo užsiimtų visiškai kita, nepriklausoma nuo reguliariųjų skrydžių verslo bendrovė.
    Pono Šumakario nuomone, "flyLAL Charters" dirba pelningai.
    "Tiesa, jos savininkai, jei įsigilintume, gal ir susiję su FLA, taigi jei jie pradėtų naudoti "flyLAL Charters" pinigus, be abejo, gali kilti problemų ir su užsakomaisiais skydžiais. Bet nemanau, kad jie tai darys, nes kenkti teigiamus pinigų srautus duodančiai bendrovei būtų neprotinga", – kalba jis.
    Jam pritaria ir "Tez Tour" vadovas Martynas Laivys.
    "flyLAL Charters" yra visiškai atskira bendrovė. Nematome jokių priežasčių keisti strateginio partnerio užsakomiesiems skrydžiams, ir toliau keliones organizuosime bendradarbiaudami su "flyLAL Charters". Ši įmonė organizuoja skrydžius kartu su mumis ir Taline bei Rygoje“,– kalba jis.

    Bendri tik savininkai

    Vytautas Kaikaris, „flyLAL" generalinis direktorius, irgi tikina, jog nepaisant FLA sunkumų dėl užsakomųjų skrydžių niekas nesikeis, nes FLA ir "flyLAL Charters" yra dvi visiškai atskiros bendrovės.
    Pasak jo, "flyLAL Charters" neįeina į tą "paketą", kurį "flyLAL" savininkai šiomis dienomis pasiūlė valstybei įsigyti už litą.
    Turizmo verslo atstovai sako, jog "flyLAL Charters" perspektyvos geros, nes užsakomieji skrydžiai yra pelningi.
    Apie tai, jog steigiama nauja užsakomųjų skrydžių bendrovė „flyLAL Charters“, "flyLAL" pranešė pernai kovą.
    "flyLAL Group“ valdybos narys G. Žiemelis tuomet aiškino, jog tai daroma todėl, kad yra planų plėsti užsakomųjų skrydžių veiklą, tačiau to padaryti, neatskyrus jų nuo reguliariųjų reisų, nebūtų galimybių.
    "Paprastai skrydžių bendrovės, be sudėtingos sąnaudų struktūros, dar turi sutartis su aljansais, kitomis organizacijomis, be to, verslą gali veikti politiniai dalykai. O atskyrus nesusijusias veiklas, atsiranda geresnės aplinkybės verslui – savarankiškumas, aiškūs finansai ir savikaina, valdymo struktūra, orientuojamasi į pagrindinę veiklą“,– tuomet aiškino jis.

    info: www.vz.lt

    Comment


      #3
      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Nebent yra kokie kiti planai ar priežastys.
      Gal dėl to, kad gauti leidimus skraidyti į trečiąsias šalis. Bent jau teoriškai Estijos CAA kiekvienos paraiškos atveju turėtų atisklausti vietinių vežėjų. Nors ne kaži kiek jų yra, bet svarbi komercinė informacija nuteka...

      Comment


        #4
        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Gal dėl to, kad gauti leidimus skraidyti į trečiąsias šalis. Bent jau teoriškai Estijos CAA kiekvienos paraiškos atveju turėtų atisklausti vietinių vežėjų. Nors ne kaži kiek jų yra, bet svarbi komercinė informacija nuteka...
        Ar tikrai to reikia ir čarteriniams skrydžiams? Gi ne reguliariais skraidyti ruošiasi.
        kaip?

        Comment


          #5
          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
          Vytautas Kaikaris, „flyLAL" generalinis direktorius, irgi tikina, jog nepaisant FLA sunkumų dėl užsakomųjų skrydžių niekas nesikeis, nes FLA ir "flyLAL Charters" yra dvi visiškai atskiros bendrovės.
          Pasak jo, "flyLAL Charters" neįeina į tą "paketą", kurį "flyLAL" savininkai šiomis dienomis pasiūlė valstybei įsigyti už litą.
          Štai tai ir kelia daugiausia įtarimų
          Kažkodėl "blogos Vyriausybės" valdomas LAL'as bent jau dengdavo reguliarių skrydžių nuostolius iš pelningos veiklos: čarterių, techninio ir antžeminio aptarnavimo. O "gerieji vadybininkai", matai, to nepageidauja ir net nenori apie tai girdėti.

          Comment


            #6
            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Ar tikrai to reikia ir čarteriniams skrydžiams? Gi ne reguliariais skraidyti ruošiasi.
            Reikia bet kokiam skrydžiui, o nuolatiniams čarteriams - juo labiau.

            Comment


              #7
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Reikia bet kokiam skrydžiui, o nuolatiniams čarteriams - juo labiau.
              Atsiklausti vietinių vežėjų, dėl kiekvieno čarterinio skrydžio? T.y. kiekvienąkart kai pvz. kokia Wind Rose Aviation pasamdoma skrist iš Vilniaus, CAA turėtų siųst užklausimą Aurelai ir Flylalui?
              kaip?

              Comment


                #8
                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Atsiklausti vietinių vežėjų, dėl kiekvieno čarterinio skrydžio? T.y. kiekvienąkart kai pvz. kokia Wind Rose Aviation pasamdoma skrist iš Vilniaus, CAA turėtų siųst užklausimą Aurelai ir Flylalui?
                Taip, nors ir nebūtinai. Tam tikros sąlygos gali būti numatytos dvišalėse sutartyse.

                Skaityk LR Vyriausybės nutarimą:
                Nr. 285 2004 m. kovo 17 d. DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO ERDVĖS ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                Comment


                  #9
                  Na nepergyvenkite, viskam kruopsciai ruostasi... Mano nuomone, cia samokslo teorija yra
                  Atskirtos pelningos veiklos, nera su kuo padengti minusa. Viena bendra bendrove, turejo bendra pliusa. Akcininkai nusprende atsisakyti nepelningos veiklos... Viskas gerai... Ko cia perdyventi, na turesim airBaltic kaip nac. vezeja... Beje ar FlyLAL yra nac. svarbos imone? Nes tikrai akivaizdu, kad viskas daroma specialiai. Tikrai nezinau istatimines bazes, bet byla pries tycini bankrota gresia... Na bent reiketu prigasdinti akcininkus... Nes toks akivaizdus bankrotinimas mano akimis...

                  Comment


                    #10
                    „Tez Tour“ tęstų skrydžius iš Kauno ir Palangos
                    Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ planuoja ir artėjantį vasaros sezoną vykdyti poilsinius skrydžius iš Kauno bei Palangos oro uostų. Tiesa, dėl galutinių sąlygų dar deramasi.

                    Jei bendrovė sėkmingai baigs derybas su Kauno ir Palangos oro uostais dėl bendradarbiavimo šiemet, poilsiautojai iš šių oro uostų būtų skraidinami tiesiogiai į populiariausią Turkijos kurortą Antaliją.

                    „Pernai metais aktyviai vykdyta regioninė plėtra pasiteisino ir skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų sulaukė deramo dėmesio tarp vidurio ir vakarų Lietuvos poilsiautojų, tad panašių keliautojų srautų tikimės ir šiemet“ , – sakė „Tez Tour“ Lietuvoje vadovas Martynas Laivys.

                    Poilsiniai skrydžiai būtų vykdomi vasaros sezono metu gegužės–spalio mėn. Per sezoną, „Tez Tour“ planuoja įvykdyti daugiau kaip trisdešimt skrydžių iš Kauno bei Palangos oro uostų.

                    Bendrovės vadovo teigimu, skrydžiai iš Kauno bei Palangos oro uostų būtų vykdomi bendradarbiaujant su bendrove „flyLAL Charters“, tačiau neatmetama galimybė bendrauti ir su kitomis avialinijų bendrovėmis.

                    „Šiuo metu svarstome kelis partnerystės variantus, vyksta derybos, o bendrovės galutinis sprendimas priklausys nuo bendrovių pasiūlytų palankiausių bendradarbiavimo finansinių sąlygų“, – sakė M. Laivys.

                    Turkijos kapitalo kontroliuojamo tarptautinio kelionių organizatoriaus „Tez Tour" atstovybės veikia Turkijos, Ispanijos, Egipto, Kubos, Dominykos Respublikoje, Tailando, Lietuvos, Latvijos ir kitose šalyse. Turkijos turizmo rinkoje bendrovė veikia jau 14 metų.
                    „Tez Tour" taip pat valdo „Amara World" prekės ženklo viešbučių tinklą Turkijoje. Dabar statomas naujas viešbutis Maskvoje, trys – Egipte, statybos vyksta Kipre.

                    Šaltinis:
                    http://vilniaus.diena.lt/naujienos/e...alangos-198892
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      #11
                      „Tez Tour“ galvoja apie dalyvavimą steigiant skrydžių bendrovę

                      Bendrovės „Tez Tour" Lietuva naujasis vadovas Aleksandras Sukovas teigia, kad bendrovei yra įdomios naujos verslo plėtros galimybės, o dalyvavimas steigiant oro skrydžių bendrovę ar dalyvavimas jos veikloje kitu formatu būtų naudingas visai „Tez Tour“ įmonių grupei.

                      Daugiau:
                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21139673
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        #12
                        Na, žiūrėkit ką mačiau šiandien...

                        Comment


                          #13
                          Liuks foto, Labai gerai atrodo dabar FlyLAL - Charters su Winglent'ais (ant sparnu tie papildomi elementai)
                          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                          Comment


                            #14
                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Taigi, flylal savininkai akivaizdziai skalbiasi baltinius:

                            „flyLAL Group Services“ keičia pavadinimą

                            Flylal niekur nebelieka.
                            Lieka Flylal Charters.
                            kaip?

                            Comment


                              #15
                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Lieka Flylal Charters.
                              Šituos pervadinti kainuos brangiausiai - nes reikės lėktuvus perdažyt.

                              O sprendimas atsisakyt 'flylal" pavadinimo logiškas - jis jau suteptas bankroto. Tik naujieji pavadinimai irgi kvailoki.

                              Comment


                                #16
                                2009 06 19
                                FlyLAL Charters 757-200 Graikijoje, Rodo salos oro uoste "Rhodes Diagoras International Airport".





                                Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė xxl Rodyti pranešimą
                                  2009 06 19
                                  FlyLAL Charters 757-200 Graikijoje
                                  Jei tiksliau, tai 757-29J
                                  http://www.airliners.net/photo/SCAT-...a57c408bc25318

                                  Comment


                                    #18
                                    SCAT airlines - kažkokios Kazakstano oro linijos. Šį lėktuvą FlyLAL jiems pardavė ar išnuomavo?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė John
                                      Dieve mano... gerai, kad nepavadino "Shit" arba "Fuck" airlines
                                      Aš irgi taip pagalvojau, kad kažkam pas juos su anglų kalbos žiniomis negerai O jei rimtai, tai kiek suprantu, čia yra sutrumpinimas. tik ką jis galėtų reikšt, nes wiki nerašo, o pats jų puslapis yra iš kažkokių heroglifų, kurių mano kompas neiššifruoja

                                      Anyway, čia mes jau krypstam nuo temos
                                      You might surprise yourself.

                                      Miestai.net FB

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                        Aš irgi taip pagalvojau, kad kažkam pas juos su anglų kalbos žiniomis negerai O jei rimtai, tai kiek suprantu, čia yra sutrumpinimas. tik ką jis galėtų reikšt, nes wiki nerašo, o pats jų puslapis yra iš kažkokių heroglifų, kurių mano kompas neiššifruoja

                                        Anyway, čia mes jau krypstam nuo temos
                                        SCAT- Shymkent Commercial Air Transport?
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X