Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista, kad tėvuko partija būdama valdžioje neišperka sūnelio valdomo probleminio biznio.. Kubilas su liberais gauna pliusa nuo manęs. arba, matyt, tikrai jau visiškas p**diec mūsų finansams..
    Jūsų,
    Analitikas PlėtRa™

    Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

    Comment


      Parašė ATN.lt
      Nutraukia skrydžius

      Iš karto po Susisiekimo ministerijos sprendimo, „flyLAL“ informavo apie skrydžių mažinimą, koreguojamas žiemos skrydžių tvarkaraštis. Nuo sausio 6 d. atsisakoma skrydžių į Stambulą, nuo sausio 7d. - į Paryžių, nuo sausio 12 d. - į Romą. Mažinamas skrydžių skaičius į Frankfurtą ir į Milaną.

      "Mes gerbiame ministerijos sprendimą ir suprantame, kad jį priimti nebuvo lengva. Gavę atsakymą iš valstybės pusės, imamės kitų priemonių susidariusiai padėčiai išspręsti – pirmiausiai mažiname skrydžių skaičių. Yra svarstomi ir kiti galimi sprendimai dėl įmonės veiklos, apie juos pranešime", - pranešime spaudai teigė "flyLAL" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

      Jis apgailestavo, kad ministerijos darbo grupė nepritarė tam "flyLAL" veiklos scenarijui, kuris būtų atnešęs daugiausiai naudos ir Lietuvos valstybei, ir Lietuvos keleiviams.
      Va taip va.

      Comment


        Užskaitau šitą valstybės sprendimą. Malačiai. Neleido prasukti dar vienos aferos.
        Mano blogas

        Comment


          Lithuania’s flyLAL set to dominate Estonian charter flights market
          Toomas Hõbemägi
          23.12.2008 14:42
          Read comments(3)
          Vaata foorumis samal teemal ({PostCount})
          8d80add8-2e17-435b-9b0f-413f2230b09c
          Evaluate the news(0)
          [1] [2] [3] [4] [5]
          You have evaluated the news already!
          Thank you for evaluating the news!
          Because Estonian national carrier Estonian Air is focusing on regular lines, Lithuanian airline flyLAL is strengthening its grip over the market of charter flights.
          Same topic in BBN

          Lithuanian government not interested in FlyLAL
          Latvian minister: Lithuanian flyLAL and Estonian Air facing bankrupcy
          Lithuanian airline FlyLAL pulls out of Estonia

          Eesti Päevaleht writes that the Lithuanian company has taken full advantage of the lack of competition and plans to become the largest player on the market of charter flights.

          The company has set up a subsidiary in Estonia by the name of FlyLAL Charter Eesti that plans to operate up to eight charter flights from Tallinn every week since spring. The airline has already applied for a license to provide air passenger transport services and plans to start operations in the second quarter of 2009.

          Continue reading
          Ad:

          Linas Dovydenas, head of the services group of flyLAL, said that the airline has signed long-term contracts with Estonia’s largest tour providers for carrying travelers from Tallinn to Turkey, Spain, Portugal, Egypt, Tunisia, Greece, UAE and Thailand.

          “These are the destinations where Estonians like to travel for holidays,” said Dovydenas.

          According to Lithuanians, the company plans to carry between 80,000 and 100,000 passengers a year and use up to three aircraft if the demand grows.

          Cinzia Siig, CEO of Horizon Travel, said that all larger Estonian tour operators are likely to use the charter services of flyLAL Charters next summer. “Their plans to make up to eight flights a week seems realistic,” said Siig, adding that Horizon Travel was using flyLAL for taking travelers to Tenerife and Madeira and was satisfied with the cooperation.

          Olev Riisberg, marketing manager of Novatours, one of Estonia’s largest tour operators that also belongs to Lithuanians, said that their company started using services of flyLAL in October for flying to Egypt and Tenerife. “In average they make four flights a week for us. Our cooperation has been very efficient until now,” said Riisberg.

          Šaltinis: http://www.bbn.ee/Default2.aspx?ref=...ment=1#comment

          Comment



            Man truputi neaišku kam dar viena atskira įmonė, tuo labiau su atskiru AOC (licenzija). Gi lygiai taip pat galėtų skraidint Flylal Charters, čarterinių skrydžių veiklai Flylal Charters Eesti registravimas nieko neduoda - tik papildomos nemažos popierizmo išlaidos. Nebent yra kokie kiti planai ar priežastys.
            kaip?

            Comment


              Nors "flyLAL Lithuanian Airlines" stovi ant bankroto slenksčio, kelionių organizatoriai "Novaturas" ir "Tez Tour", kurių turistus užsakomaisiais skrydžiais gabena "flyLAL", yra visiškai ramūs. Mat ši pelninga veikla dar pernai buvo atskirta nuo "flyLAL" ir perduota kitai bendrovei – "flyLAL Charters", kuri su "flyLAL" ir jos bėdomis teigia neturinti nieko bendra.

              Dviejų didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių ir aršių konkurentų – "Novaturo" ir "Tez Tour" – poilsiautojai jau kuris laikas į kurortus skraido vienu lėktuvu. Ir vienus, ir kitus gabena "flyLAL".
              "flyLAL-Lithuanian Airlines" (FLA) dabar turi didžiulių sunkumų, ir bilietus į reguliarius reisus įsigiję keleiviai nėra tikri, kad išskris. O abu kelionių milžinai garantuoja savo klientams, kad jų tos problemos neliečia ir užsakomieji skrydžiai kaip vyko, taip vyks.
              "Mums ir mūsų turistams FLA bėdos jokios įtakos neturės. Mat mums užsakomųjų skrydžių paslaugą teikia kita bendrovė – "flyLAL Charters". Tai visiškai atskiras juridinis asmuo, todėl mūsų turistai kaip skaidrė juo, taip ir skraidys",– sako R. Šūmakaris, „Novaturo“ direktorius.
              Vienas iš "Novaturo" reikalavimų pasirašant sutartį su "flyLAL" dėl užsakomųjų skrydžių, jo teigimu, buvo, kad tuo užsiimtų visiškai kita, nepriklausoma nuo reguliariųjų skrydžių verslo bendrovė.
              Pono Šumakario nuomone, "flyLAL Charters" dirba pelningai.
              "Tiesa, jos savininkai, jei įsigilintume, gal ir susiję su FLA, taigi jei jie pradėtų naudoti "flyLAL Charters" pinigus, be abejo, gali kilti problemų ir su užsakomaisiais skydžiais. Bet nemanau, kad jie tai darys, nes kenkti teigiamus pinigų srautus duodančiai bendrovei būtų neprotinga", – kalba jis.
              Jam pritaria ir "Tez Tour" vadovas Martynas Laivys.
              "flyLAL Charters" yra visiškai atskira bendrovė. Nematome jokių priežasčių keisti strateginio partnerio užsakomiesiems skrydžiams, ir toliau keliones organizuosime bendradarbiaudami su "flyLAL Charters". Ši įmonė organizuoja skrydžius kartu su mumis ir Taline bei Rygoje“,– kalba jis.

              Bendri tik savininkai

              Vytautas Kaikaris, „flyLAL" generalinis direktorius, irgi tikina, jog nepaisant FLA sunkumų dėl užsakomųjų skrydžių niekas nesikeis, nes FLA ir "flyLAL Charters" yra dvi visiškai atskiros bendrovės.
              Pasak jo, "flyLAL Charters" neįeina į tą "paketą", kurį "flyLAL" savininkai šiomis dienomis pasiūlė valstybei įsigyti už litą.
              Turizmo verslo atstovai sako, jog "flyLAL Charters" perspektyvos geros, nes užsakomieji skrydžiai yra pelningi.
              Apie tai, jog steigiama nauja užsakomųjų skrydžių bendrovė „flyLAL Charters“, "flyLAL" pranešė pernai kovą.
              "flyLAL Group“ valdybos narys G. Žiemelis tuomet aiškino, jog tai daroma todėl, kad yra planų plėsti užsakomųjų skrydžių veiklą, tačiau to padaryti, neatskyrus jų nuo reguliariųjų reisų, nebūtų galimybių.
              "Paprastai skrydžių bendrovės, be sudėtingos sąnaudų struktūros, dar turi sutartis su aljansais, kitomis organizacijomis, be to, verslą gali veikti politiniai dalykai. O atskyrus nesusijusias veiklas, atsiranda geresnės aplinkybės verslui – savarankiškumas, aiškūs finansai ir savikaina, valdymo struktūra, orientuojamasi į pagrindinę veiklą“,– tuomet aiškino jis.

              info: www.vz.lt

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Nebent yra kokie kiti planai ar priežastys.
                Gal dėl to, kad gauti leidimus skraidyti į trečiąsias šalis. Bent jau teoriškai Estijos CAA kiekvienos paraiškos atveju turėtų atisklausti vietinių vežėjų. Nors ne kaži kiek jų yra, bet svarbi komercinė informacija nuteka...

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Gal dėl to, kad gauti leidimus skraidyti į trečiąsias šalis. Bent jau teoriškai Estijos CAA kiekvienos paraiškos atveju turėtų atisklausti vietinių vežėjų. Nors ne kaži kiek jų yra, bet svarbi komercinė informacija nuteka...
                  Ar tikrai to reikia ir čarteriniams skrydžiams? Gi ne reguliariais skraidyti ruošiasi.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                    Vytautas Kaikaris, „flyLAL" generalinis direktorius, irgi tikina, jog nepaisant FLA sunkumų dėl užsakomųjų skrydžių niekas nesikeis, nes FLA ir "flyLAL Charters" yra dvi visiškai atskiros bendrovės.
                    Pasak jo, "flyLAL Charters" neįeina į tą "paketą", kurį "flyLAL" savininkai šiomis dienomis pasiūlė valstybei įsigyti už litą.
                    Štai tai ir kelia daugiausia įtarimų
                    Kažkodėl "blogos Vyriausybės" valdomas LAL'as bent jau dengdavo reguliarių skrydžių nuostolius iš pelningos veiklos: čarterių, techninio ir antžeminio aptarnavimo. O "gerieji vadybininkai", matai, to nepageidauja ir net nenori apie tai girdėti.

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Ar tikrai to reikia ir čarteriniams skrydžiams? Gi ne reguliariais skraidyti ruošiasi.
                      Reikia bet kokiam skrydžiui, o nuolatiniams čarteriams - juo labiau.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Reikia bet kokiam skrydžiui, o nuolatiniams čarteriams - juo labiau.
                        Atsiklausti vietinių vežėjų, dėl kiekvieno čarterinio skrydžio? T.y. kiekvienąkart kai pvz. kokia Wind Rose Aviation pasamdoma skrist iš Vilniaus, CAA turėtų siųst užklausimą Aurelai ir Flylalui?
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Atsiklausti vietinių vežėjų, dėl kiekvieno čarterinio skrydžio? T.y. kiekvienąkart kai pvz. kokia Wind Rose Aviation pasamdoma skrist iš Vilniaus, CAA turėtų siųst užklausimą Aurelai ir Flylalui?
                          Taip, nors ir nebūtinai. Tam tikros sąlygos gali būti numatytos dvišalėse sutartyse.

                          Skaityk LR Vyriausybės nutarimą:
                          Nr. 285 2004 m. kovo 17 d. DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO ERDVĖS ORGANIZAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                          Comment


                            Na nepergyvenkite, viskam kruopsciai ruostasi... Mano nuomone, cia samokslo teorija yra
                            Atskirtos pelningos veiklos, nera su kuo padengti minusa. Viena bendra bendrove, turejo bendra pliusa. Akcininkai nusprende atsisakyti nepelningos veiklos... Viskas gerai... Ko cia perdyventi, na turesim airBaltic kaip nac. vezeja... Beje ar FlyLAL yra nac. svarbos imone? Nes tikrai akivaizdu, kad viskas daroma specialiai. Tikrai nezinau istatimines bazes, bet byla pries tycini bankrota gresia... Na bent reiketu prigasdinti akcininkus... Nes toks akivaizdus bankrotinimas mano akimis...

                            Comment


                              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                              Užskaitau šitą valstybės sprendimą. Malačiai. Neleido prasukti dar vienos aferos.
                              Uztat afera buvo prasukta privatizuojant LAL'a. Stai ir lietuviskas bizniukas.

                              Comment


                                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                Na galbūt, bet vistiek, jei ir bankrutuos, kas nors užims šią verslo nišą...
                                Liberalus marazmas. Viska galima sitaip isdraskyti, subankrotinti, parduoti, atiduoti... Juk viska galima nusipirkti (prekes ir paslaugas), tik reikia tureti uz ka. O tam reikia dirbti ir parduoti savo prekes ar savo paslaugas.



                                Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                                Ko cia perdyventi, na turesim airBaltic kaip nac. vezeja... Beje ar FlyLAL yra nac. svarbos imone?
                                Na taip. Kaip latviu bendrove gali buti nacionaliniu Lietuvos oro vezeju?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Liberalus marazmas. Viska galima sitaip isdraskyti, subankrotinti, parduoti, atiduoti... Juk viska galima nusipirkti (prekes ir paslaugas), tik reikia tureti uz ka. O tam reikia dirbti ir parduoti savo prekes ar savo paslaugas.





                                  Na taip. Kaip latviu bendrove gali buti nacionaliniu Lietuvos oro vezeju?
                                  Pilnai pritariu ir dar noriu pastebėti, kad visvien niekas net ir iš užsienio be pelno nedirbs (neskraidys pas mus), o tas pelnas ir mokesčiai už jį irgi teks ne Lietuvai tokiu atveju.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kaip latviu bendrove gali buti nacionaliniu Lietuvos oro vezeju?
                                    Jau seniai kėliau šią idėją. Viską reikėjo pradėti dar 1990m.-1991m., tada įsivesti bendrą Baltijos vizą (savotiška Šengeno erdvė Baltijos valstybių viduje), steigti bendras kompanijas kaip Baltic airways (atitikmuo SAS) ir Baltic railways. Jau tada visa Europa mums prikaišiojo Beniliux'o pavyzdį, bet juk mes kaip visada buvom "protingesnės" mažosios bulvės...
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      ...steigti bendras kompanijas kaip Baltic airways (atitikmuo SAS) ir Baltic railways...
                                      Visai nebloga ideja, bet kas trukdo dabar taip padaryti?

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Visai nebloga ideja, bet kas trukdo dabar taip padaryti?
                                        Dabar tai sunkiau ir brangiau. Pirmiausia - nusistovėjęs klientų kontingentas. Kaip žinia, keisti prekės ženklą visada brangiai kainuoja. Antra - norint jungtis į tarptautinę kompaniją, reikia kviestis ekspertus iš trečiųjų šalių kad šie įvertintų disponuojamą turtą ir prekės ženklo(-ų) vertę. Trečia, reikia vėl iš naujo formuoti valdybą, susitarti dėl naujos įmonės valdybo, atsakomybės, turto, akcijų, dividentų ir t.t. paskirstymo. Ilga ir brangi "chlopata", bet vis tiek esu įsitikinęs, kad po 10-15 metų toks naujas darinys imtų nešti pelną. Pakanka pažiūrėti į SAS.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Bendrų "nacionalinių" avialinijų kūrimas Pabaltijo šalių mastu nėra kažkokia panacėja, kuri automatiškai po X metų generuotų pelną ar yra vienintelis geras būdas turėti stiprią kompaniją regione. Bet, tai tikrai rimtas argumentas, kaip būtų galima kurti stiprią bendrovė.

                                          Pagrindinė bėda yra tragiška vadyba, nuo kurios krūvą kartų nukentėjo tiek LAL, tiek kaimyninių šalių bendrovės. Lietuvoje nėra specialistų vadybininkų tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuose, kurie būtų protingai valdę bendroves.

                                          "airBaltic" sėkmės (panašu, kad laikinos - pagyvensim pamatysim) viena iš esminių prielaidų laikau iš SAS atkeliavusį gerą "know-how", kaip reikia organizuoti biznį. Panašu, kad tą patį SAS perduoda ir "Estonian Air", kuri vykdo nuoseklią strategiją mažos regioninės kompanijos link.

                                          O kas pas mus? Valstybinis LAL buvo nustekentas visiškai ir įvarytas į kampą. Privatizuotas, bet privačiam verslui irgi nieko doro neišėjo - nulis strategijos, lėktuvų parkas nuvarytas neaiškia kryptimi į nereikalingus 737 gargarus ir reikalingų lėktuvų trūkumas, skrydžių žemėlapis keičiasi vos ne kas sezoną, t.t. Pasekmė - į beviltiškas panašiai atrodančios skolos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X