Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš visgi Airbaltic sėkmės nesiečiau su SAS. Tai greičiau pačių latvių idėja ir kryptingai vykdyta politika turėti didžiulę aviakompaniją ir didžiulį oro uostą. SAS greičiau nori, kad Baltijos rinkoj būtų tik tokios mažos regioninės kompanijos vietiniams keleiviams vežioti su keliais lėktuvėliais - kuo ir bus Estonian Air. Iš to ir nesutarimai su Airbaltic - jie turi ambicijas konkuruoti su pačiu SAS.

    Tiesa, apie Flylal. Kai skridau pentadienį, palydovės bandė įrodyti paklausiusiam keleiviui (labai panašiam į Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininką), kad jos jokio kito darbo neieško, niekas jų atleisti nežada ir apskritai Flylal skraidys toliau ir jų laukia puiki ateitis.
    O valdymas Flylal irgi vis dar nesikeičia - internetu registruodamasis gavau aš pasirinkti vietą užuolaida atskirtam verslo klasės salone, nors bilietas buvo mažiausiu flychance tarifu Aišku man gerai, tik va įmonės pajamoms gal nelabai.
    kaip?

    Comment


      Gal kas žinote, kaip baigėsi su SAS'o turimomis Airbaltic'o akcijomis? Ar kam nors jas pardavė?
      Pagalvojau, jei tas akcijas nupirktų Lietuvos vyriausybė (suprantu - krizė...), Airbaltic'as galėtų tapti ir Lietuvos nacionaliniu vežėju - gal racionaliau, nei pirkti Flylal'o skolas ir neišvengiamą dabartinio nac.vežėjo bankrotą nukelti keletui metų. Panašiai kaip SAS'as Skandinavijoj yra keleto valstybių nac.vežėjas, Airbaltic'as galėtų būti LT, LV, o vėliau gal ir EE nac.vežėjas. Galima būtų racionaliai paskirstyti skrydžių geografiją tarp VNO ir RIX, ir užuot "mušusis" tarpusavyje (turiu galvoje VNO ir RIX), galima būtų pakovoti dėl šiek tiek didesnio svorio platesnėje oro transporto rinkoje. Na, čia tokie optimistiniai pamąstymai...

      Comment


        Keisti pamąstymai. Akcijas jau išsipirko pati airbaltic. O jei jas būtų įsigijusi Lietuvos vyriausybė, to niekas nesuprastų. Vistiek viską valdytų latviai, o jų tikslas vienintelis - kad visi skristų per Rygą.

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Keisti pamąstymai. Akcijas jau išsipirko pati airbaltic. O jei jas būtų įsigijusi Lietuvos vyriausybė, to niekas nesuprastų. Vistiek viską valdytų latviai, o jų tikslas vienintelis - kad visi skristų per Rygą.
          Ne pats Airbaltic, o jį valdantys darbuotojai. Airbaltic CEO Flickas įsteigė specialų UABą tom akcijom pirkti. Dabar iki sausio pabaigos turi rast kas jam paskolins pinigų sumokėti už tas akcijas.
          Bent jau aš taip supratau tą reikalą.
          kaip?

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Jau seniai kėliau šią idėją. Viską reikėjo pradėti dar 1990m.-1991m., tada įsivesti bendrą Baltijos vizą (savotiška Šengeno erdvė Baltijos valstybių viduje), steigti bendras kompanijas kaip Baltic airways (atitikmuo SAS) ir Baltic railways. Jau tada visa Europa mums prikaišiojo Beniliux'o pavyzdį, bet juk mes kaip visada buvom "protingesnės" mažosios bulvės...
            ha ha ha... nu cia prajuokinai.. lietuviai, latviai ir estai kazka bendro darys? nu tu humoro jausma turi! uztenka paziureti kiek bendrai sugebam atomine elektrine statyti arba del elektros linijos is Svedijos susitarti. sitos 3 salys viska padarys kad tik kartu nereiketu projektu vykdyti.

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Ne pats Airbaltic, o jį valdantys darbuotojai. Airbaltic CEO Flickas įsteigė specialų UABą tom akcijom pirkti. Dabar iki sausio pabaigos turi rast kas jam paskolins pinigų sumokėti už tas akcijas.
              Bent jau aš taip supratau tą reikalą.
              Iš kur čia informacija tokia?

              Specialus UAB'as tai jau kitas asmuo. Aišku, ką tie žurnalistai rašo ("išsipirks pati Airbaltic savo akcijas"), tai dar nereiškia, jog taip yra iš tikro. Galimas ir kolegos nurodytas atvejis, nes Latvijos vyriausybė kaip supratau pirmenybės teise pirkti nepasinaudojo, o valdyba daro taip, kad ir bendrovė ir akcininkai liktų patenkinti.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Iš kur čia informacija tokia?

                Specialus UAB'as tai jau kitas asmuo. Aišku, ką tie žurnalistai rašo ("išsipirks pati Airbaltic savo akcijas"), tai dar nereiškia, jog taip yra iš tikro. Galimas ir kolegos nurodytas atvejis, nes Latvijos vyriausybė kaip supratau pirmenybės teise pirkti nepasinaudojo, o valdyba daro taip, kad ir bendrovė ir akcininkai liktų patenkinti.
                Nu taigi visur, kur ne filadelfijai rašo, teigiama, kad akcijas iš SAS pirks 'Airbaltic management'. O tas 'management' reiškia žmonių grupę, o ne pačią įmonę.

                O apie Flick'o įmonę rašo čia:
                http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=8263

                Apskritai tai keistas jų sandėris - nes pirkėjai savų pinigų nelabai turi.
                kaip?

                Comment


                  Tai čia tas pinigų neturėjimas gali būt labai greit pakeistas Parex paskolinus reikiamą sumą, juolab, kad ji ne tokia ir milžiniška.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Gali. Bet šiaip jau grupelei samdomų darbuotojų 70 mln. litų yra visgi milžiniška suma, ir joks komerciniais pagrindais dirbantis bankas pats nesugalvotų tiek duoti, kad ir kokį verslo planą jie turėtų.
                    kaip?

                    Comment


                      neoficialiai kuždamąsi, jog po ta "fizinių asmenų airbaltic vadovų" grupe slepiasi dabartinis susisiekimo ministras šleseras (galbūt ne jis ten vienas, bet esmė tokia, jog jis siekia asmeninių intersų patenkinimo).

                      bet kokiu atveju, minėti 70 mln. litų yra šiai dienai milžiniška suma, su dabartine pinigų kaina - ir juos gauti fiziniams asmenims šiaip sau, akcijoms pirkti yra beveik neįmanoma. kitas klausimas, aišku, jeigu ten stovi tokie asmenys kaip susisiekimo ministras.

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Tai čia tas pinigų neturėjimas gali būt labai greit pakeistas Parex paskolinus reikiamą sumą, juolab, kad ji ne tokia ir milžiniška.
                        Šaunus subtilus pokštas

                        Comment


                          Parašė mindakas Rodyti pranešimą
                          Šaunus subtilus pokštas
                          Yra Šlesers kaip akcininko atstovo (ir ne tik - itin suinteresuoto asmens aviacijos sektoriuje) palaiminimas. Įtraukiant į mintį įvairius korupcinius ryšius ir ryšelius, paskola patampa labai galima.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Gali. Bet šiaip jau grupelei samdomų darbuotojų 70 mln. litų yra visgi milžiniška suma, ir joks komerciniais pagrindais dirbantis bankas pats nesugalvotų tiek duoti, kad ir kokį verslo planą jie turėtų.
                            Be problemu, paskaityk apie MBO (management buyout) arba LBO (leveraged buyout) - visame pasaulyje tokie dalykai paplite. Lietuvoj Alita buvo tokiu budu privatizuota.

                            Comment


                              "flyLAL" gaudo interneto komentatorius
                              vz.lt

                              Teisėsaugos institucijos pradėjo tyrimą dėl esą šmeižikiško pobūdžio komentarų interneto tinklalapiuose apie AB „flyLAL - Lithuanian Airlines“.
                              Saugokitės

                              Comment


                                Aš tai nieko prieš Flylal, aš tik už juos ir šmeižiančių komentarų jokių nerašinėju....
                                Na gal pamažės visokių komentatorių, dėl jų manau mažiau keleivių skraido, nes išsigąsta patikėję visokiomis istorijomis....
                                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                Comment


                                  Tai jau dabar sodins mus?..

                                  Labai nevykęs ir pavėluotas RsV bandymas valdyti krizę..
                                  Jūsų,
                                  Analitikas PlėtRa™

                                  Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                  Comment


                                    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                                    Tai jau dabar sodins mus?..
                                    Paprastai tai pasireiškia, kad į komentatoriaus darbovietę ateina raštas iš kriminalinės policijos biuro:

                                    Iškelta byla dėl šmeižto bla bla bla. Prašome nustatyti, kas rašė komentarą į tokią tai svetainę tokią tai dieną maždaug tokią valandą.

                                    Kas komentare buvo rašyta rašte parašyta nebūna. Dar "nukentėjusieji" kartais ima ir prašo nustatyt visus komentatorius, nepriklausomai ar jie rašė gera, ar bloga.

                                    Dar nebaisu?
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Baisu, tiesiog "ūžas"
                                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                      Comment


                                        Komentatoriu gaudymas tai didziausias cirkas. O geriausia kai Respublikos pirmam puslapy pries kelis metus buvo antraste - 'Pasauli valdo zydai ir gejai', i tai niekas absoliuciai nesureagavo Tik europos parlamente kazkox uzsienio politikas pasipiktino. Tikekimes, tai parodo kad per ta laika musu visuomene, tiesiog, zaibiskai subrendo ir be galo susirupino tolerancija
                                        Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                        Comment


                                          Nei kiek nesubrendo, tik atsirado stukaciu...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X