Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jau beveik prieš 2,5 mėnesio gavo

    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=488

    Comment


      oi tikriausiai praslydo pro akis šios nuotraukos
      RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

      Comment


        Na šis lėktuvas dabar jau atrodo kiek gražiau...

        Comment


          Gražiai jis čia tūpia. Tik keistokai balta udega ne "šaltibarštine" spalva
          RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D

          Comment


            toks nedabaigtas atrodo
            - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
            - Rusija su Amerika kariauja.
            - Ir ką, kaip ten reikalai?
            - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
            - O amerikiečiai?
            - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

            Comment


              Greičiausiai nespėjo, gi pinigus svarbiausia uždirbt.

              Comment


                Gal cia nauja dizaino koncepcija: Palikti tik uzrasa ant fiuzeliažo ir rožinius variklius?

                Comment


                  Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                  Gal cia nauja dizaino koncepcija: Palikti tik uzrasa ant fiuzeliažo ir rožinius variklius?
                  gal šaltibarštinis dizainas pasirodė nevykęs, bet gėda tą pripažinti ir gaila pinigų perdažymui - tai ir keičiasi jis pamažu?

                  Comment


                    Man tai asmeniškai šitoks dizainas (šaltibarščių spalvos) labai puikus.
                    Galėtų paeksperimentuot tik apatinę fiuzeliažo dalį taip pat nuspalvint
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      /\ Jo, arba paeksperimentuoti ir rūdžių spalva visą fiuzelažą nuspalvinti. Tada ant šono didžiulėm raidėm ranka su teptuku nupaišyti "MAXIMA-AKROPOLIS airways"...... juk kito lietuviško prekės ženklo net LT kaime nelabai kas žino...
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Lietuvoje vietos neradusi „Aurela“ skraido Afrikoje
                        delfi.lt
                        Lietuvoje nišos neradusi „Aurela“ kitais metais skraidys iš kaimyninės Lenkijos į Venesuelą, Meksiką, Karibų jūros salas.

                        Comment


                          Gaila. Lieka tikėtis, kad jie kada vėl pradės iš mūsų skraidyt. Labiausiai gaila kad (bent jau kolkas) nebeteks virš Vilniaus matyt B757-200.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Gaila. Lieka tikėtis, kad jie kada vėl pradės iš mūsų skraidyt. Labiausiai gaila kad (bent jau kolkas) nebeteks virš Vilniaus matyt B757-200.
                            Užtat geresni flylal'o B757-200 dažniau suks ratus.

                            Comment


                              Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                              Užtat geresni flylal'o B757-200 dažniau suks ratus.
                              Kad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Kad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
                                Matai, su abiem Aurelos B757 teko skrist, tai įspūdžio jokio nepaliko. Tik kad skrenda

                                Comment


                                  Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                  Matai, su abiem Aurelos B757 teko skrist, tai įspūdžio jokio nepaliko. Tik kad skrenda
                                  Nu tai pagalvok apie tokį patį lėktuvą, bet su 10% daugiau sėdynių

                                  Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.
                                  Paskutinis taisė alm; 2008.12.10, 14:18. Priežastis: antrą patraipą pridėjau
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                                    Nu tai pagalvok apie tokį patį lėktuvą, bet su 10% daugiau sėdynių

                                    Tiesa, kad jau skridai, nepastebėjai, gal pas Aurelą ten priekyje sėdynės kitokios ar rečiau išdėstytos, lyginant su galu? Gal tas vietų skritumas susidaro dėl buvusios verslo klasės salono dalies.
                                    Abu kartus skridau priekyje. Vietos kojom praktiškai tiek pat kiek paprastame B737. Kaip ten su flylal'o, tai neįsivaizduoju. Jei ten tokiame pačiame yra ~10% daugiau sėdynių, tai kur kojas reikia laikyt?

                                    Comment


                                      Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                      Abu kartus skridau priekyje. Vietos kojom praktiškai tiek pat kiek paprastame B737. Kaip ten su flylal'o, tai neįsivaizduoju. Jei ten tokiame pačiame yra ~10% daugiau sėdynių, tai kur kojas reikia laikyt?
                                      Jei jau išėjo šneka apie lėktuvų patogumą, tai galiu pridurti, kad ir B747 tarpai tarp kėdžių tikrai nedidesni nei kokiam Ryanair, tik kad sėdynės atsilenkia, bet per 8 valandas viskas taip įskausta. Patikėk.

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Kad suks ratus tai jo, o dėl gerumo galima ginčytis. Aurelos 757 yra keliais metais naujesni ir juose maždaug dvidešimčia vietų mažiau įrengta - turėtų būti daugiau vietos. O Flylal pirmojo 757 tik salonas bendrai geriau atrodo, gal būt atnaujintas.
                                        Matyt bus kažkas panašaus į United Airlines B 757-600. Ten viduj nemažai vietos. O Business class tai iš viso beveik ištiestom kojom gali būt...

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Jei jau išėjo šneka apie lėktuvų patogumą, tai galiu pridurti, kad ir B747 tarpai tarp kėdžių tikrai nedidesni nei kokiam Ryanair, tik kad sėdynės atsilenkia, bet per 8 valandas viskas taip įskausta. Patikėk.
                                          Pas Ryanair tarpai tarp sėdynių nėra patys mažiausi kokie būna. Į jų 737-800 galima būtų įtalpinti dar vieną eilę sėdynių, bet nebeleidžia keleivių evakuacijos greičio normos - reikėtų papildomų atsarginių išėjimų. Plius kišenių ir atsilenkenčių sėdynių nebuvimas daugumoje jų lėktuvų dar duoda daugiau erdvės (dėl patogumo jau kitas klausimas).
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X