Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jei vairuotojai iš tiesų dėl kažkokių priežasčių ignoruoja raudoną šviesoforo signalą, tai ką ten galima padaryti? Žaliosios lentelės ten berods nėra. Nebent policininką statyti
    Kameras, greičio kalnelius (arba kitokias greičio ribojimo priemones). Taip pat šviesoforus reiktų pasukti labiau į tą kampą, iš kurio realiai važiuoja mašinos, o ne į visai kitą pusę. Jei teko pro tą šviesoforą važiuoti, tikrai suprasi, ką turiu omeny.
    Žodžiu daug ką ten galima ir reikia padaryti, bet VMS kol kas absiriboja varnelių dėliojimu. Belieka laukti žuvusių arba rimtai sužeistų. Gal tada kažkas pajudės.

    Comment


      Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Taigi parašė, kad permontuos ženklus, kad geriau matytųsi šviesoforas. Vienas iš dalykų, kuriuos tu pavardinai ką tik
        Ženklai jau yra. Nepadeda. Toliau važiuoja ištisinis srautas per raudoną. Avarija, kaip matai, irgi su ženklais.
        Ženklų, beje, kaip tik nevardinau, nes jie realiai nieko nekeičia. Ten reikia greičio ribojimo priemonių ir/arba kamerų.
        Paskutinis taisė John; 2021.04.17, 15:07.

        Comment


          Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Jei šviesoforas neįgalus Vilniaus vairuotojų atžvilgiu, gal verčiau jį naikint ir dėt iškilią perėją?
            Irgi variantas. Juo labiau, kad dėl tokio idiotiško dizaino kai kurie nespėja visko pereiti per vieną ciklą. Arba išvis eina per raudoną. Arba užtrunka kokias 6 minutes eidami per gatvę. Padarius būtent ten nereguliuojamą perėją išsispręstų bent trys didelės problemos toje sankryžoje. Bet matyt VMS paprasčiau padėlioti varneles.

            Comment


              Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.

              Comment


                Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                Kam ten apskritai reikalingas šviesoforas? Juk perėja vos per vieną juostą.
                Šito reiktų klausti bepročio, kuris rengė šitos sankryžos rekonstrukcijos projektą.

                Comment


                  Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                    Vilniuje šiaip į bet kokį ženklinimo pasikeitimą visiškai nereaguojama. Prieš du mėnesius ant Valakampių tilto greitis sumažintas iki 50, ir pirma juosta skirta tik VT. 90% vairuotojų vis dar važiuoja pagal senas taisykles - pirma juosta 70+. Važiuojant leistinu greičiu antra juosta sulauki spaudimo iš galo, mirksėjimo šviesomis, signalizavimo ir visų kitų panašių smagumų.
                    Į pasikeitimus visur lėtai reaguojama. Bet šitas šviesoforas stovi jau n metų.

                    Comment


                      Nusukime iš Ozo g. link Saltoniškių (Ukmergės g.) Jau labai daug metų tokia pati situacija. Ten net autobusų vairuotojai (46, 73) nesivargina laukti žalios. Ką jau kalbėti apie lengvuosius automobilius.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Nesu matęs tokio debilizmo, kad srautas važiuotų per raudoną.
                        Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Kviečiu atvažiuoti ir pasižiūrėti. Galėsim padaryti šviesafor-spottingą
                          Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
                          Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.19, 08:49.

                          Comment


                            Padvokatausiu velniui, bet šviesoforai atskirtuose posūkiuose tikrai sunkiau pastebimi. Nepadeda tai, kad kai kurie atskirti posūkiai kaip tik ir skirti tam, kad į dešinę būtų galima pasukti nesustojant prie šviesoforo. Artėji prie juostos, žiūri - nusukimas - check, šviesoforo skersai kelio nematyti - check, ir suki, o sukdamas dar pradedi dairytis į kairę, nes už posūkio reikės įsilieti į srautą. Ir tą atskirą šviesoforą pastebi labai vėlai. Aišku pravažiuoti per raudoną nestabdant reikia išskirtinio žioplumo arba naglumo. Bet gal ir galima rasti kažkokį akivaizdesnį sprendimą, pvz. šviesoforus statyti arčiau posūkio pradžios ir su rodykle į dešinę?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Siūlau padaryti foto iš automobilio iš tos vietos, kur tikrai matosi, kad šviesoforai sunkiai pastebimi. Taip pat nuo šaligatvio padaryti video, kad matytųsi transporto šviesoforai ir važiuojantys per raudoną. Video įdėti į youtube. Parašyti apie problemą, nusiųsti foto ir video į Delfi Auto redakciją. Pasiūlyti sprendimų. Galbūt reikėtų pasukti šviesoforus atitinkamu kampu. Rodyklės į dešinę irgi prisidėtų prie aiškumo, kad sukti į dešinę negalima. Sausais valdininkų atsirašinėjimais sunku kažką pasiekti. Viešumas gali duoti naudos ir atkreipti platesnį institucijų dėmesį.
                              Galėsiu padaryti video.
                              Kad reiktų pasukti šviesoforą rašiau savivaldybei per Tvarkaumiestą gal prieš kokius metus, nes anksčiau tie šviesoforai išvis žiūrėjo velnias žino kur. Tai vieną šiek tiek pasuko, bet labai nedaug ir visvien tie šviesoforai žiūri kažkur į dausas. Bet, pasak VMS, visa tai atitinka kažkokius STR ar kažkokius kitokius panašius kriterijus, po kuriais galima padėti varneles, ką jie sėkmingai padarė ir tokiu būdu, jų supratimu, išsprendė problemą. Nepaisant VMS problemos sprendimo, mašinos ten toliau varo per raudoną dideliu greičiu ir varys tol, kol neatsiras pirmas lavonas. Tada VMS išspręs problemą pagal siūlomus variantus.
                              Paskutinis taisė John; 2021.04.20, 12:20.

                              Comment


                                Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.

                                Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Video, kaip viskas atrodo važiuojant dešine juosta Žalgirio gatve nuo sankryžos su Linkmenų gatve link Geležinio, kur sukame į dešinę ir kur yra probleminis pėsčiųjų šviesoforas.

                                  Pradžioje šviesoforą visiškai užstoja Rimi parkingo betoninė sienelė. O kai šviesoforas pasimato, jis žmatosi nebent iš kairiosios juostos, o ne dešiniosios, kuria važiuojantiems šis šviesoforas yra aktualus. Net ir priartėjus prie šviesoforo dešinysis šviesoforas visvien žiūri kažkur į kairę ir nelabai matosi važiuojantiems ta juosta.
                                  Na taip, kairįjį šviesoforą tikrai reikėtų pasukt link juostos vidurio. Nes jis žiūri kažkur į kairę.

                                  Click image for larger version  Name:	0 - Copy.jpg Views:	0 Size:	28,6 kB ID:	1879124

                                  Click image for larger version  Name:	1 - Copy.jpg Views:	0 Size:	32,3 kB ID:	1879125

                                  Click image for larger version  Name:	2 - Copy.jpg Views:	0 Size:	36,0 kB ID:	1879126

                                  Dar labai padėtų rodyklės į dešinę. Nes daugelį vairuotojų tai labai veikia. Buvo atvejų, kai lentelę su žalia rodykle įrengdavo prie šviesoforo su rodyklėmis į dešinę. Tai jeigu degdavo raudonas su rodykle į dešinę, dažnas nesukdavo į dešinę, nes juoda rodyklė raudoname signale kažkas švento (nors lentelė bet kuriuo atveju leidžia sukti į dešinę). Tai manau, kad rodyklių įrengimas irgi prisidėtų prie drausmės.

                                  Bet bet kuriuo atveju nėra taip, kad šviesoforo nesimato. Man akivaizdu, kad čia kažkoks laukinis vairavimas. Siųskit į delfi. Reikėtų, kad susidomėtų policija. Pastovėjus porą dienų su lazdele, kaip mat visi pradėtų "matyti" šviesoforą.
                                  Paskutinis taisė dsanto; 2021.04.20, 14:08.

                                  Comment


                                    Šiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Šiuo atveju manau yra abu dalykai: blogas dizainas (na išties prastai matosi tas šviesoforas) ir necivikizuotas vairavimas, kuris, deja, vis dar labai populiarus. Kameros manau išspręstų problemą. Pradėtų eiti baudos, žodis labai greit pasklistų.
                                      Kameros yra gaisro gesinimas. o protingas inžinierinis sprendimas yra gaisro profilaktika.
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Tai tikslas padaryt saugia perėja ar kad kuo daugiau vairuotoju nubaudot? Apeliuojat i vms kad laukia kol kas nors žus, tai žmogui bus lengviau nuo to kad ji suvažines po kamerom?

                                        Comment


                                          Inžineriniai sprendimai gali padėti tik iš dalies. Policijos kalbą supranta visi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X