Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo kosmosas su vienaračiu tokiu greičiu lėkt... kiek teko bandyt, tai džiaugiaus bent 20 metrų pariedėt.

    O kas dėl stovo, tai pagal linkius nesuprantu... čia lupo dviratį su visu stovu? Ten kur dviratis prikabintas irgi įdubęs vamzdis, tai įsivaizduoju ne automobiliu stuktelta nuo šaligatvio pusės.

    Comment


      Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
      KET 61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.
      Šitas punktas panaikintas 2018-11-01

      Mano supratimu, tai reiškia, kad dviračių juosta prilyginta dviračių takui ir ja galima važiuoti abejomis kryptimis, nes nebeliko draudimo ja važiuoti prieš eismą, jei nėra nurodytų judėjimo krypčių, o tik dviratis nupieštas. Pvz., Gedimino pr. dabar visi malasi į abi puses, kas labai nervina.
      Manau, tai potencialiai kels problemų sukantiems į kairę ir važiuojantiems vienpusio judėjimo gatvėse. Jau ir taip mažiau patyrę dviratininkai mano, kad ženklai yra skirti tik automobiliams. Nemačiau paaiškinimo, kodėl šis punktas naikinamas.

      Comment


        Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.

        Comment


          Jeigu gerai supratau Širvintų g. techninį projektą, dalį kelio gali tekti važiuoti prieš eismą (susiejant su taisyklės panaikinimu)? Dviračių takas numatytas tik dalimis.

          Rekonstruojamoje Širvintų gatvėje eismas organziuojamas bendrai:
          - Širvintų gatvės atkarpoje nuo Žalgirio gatvės link Utenos gatvės projektuojamas vienos krypties
          automobilių eismas;

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.
            Manau, Architektų g. viaduku buvo galima leisti dviračių dvipusį eismą ir nekeičiant taisyklių. Juk ten, kad ir kaip nepatraukliai, bet eismas vistik atskirtas. Pusė metro plotyje ar panašiai yra uždažyta nukreipimo salelė. KET niekur neparašyta, kaip turi būti atskirtas dviračių eismas kelyje. Teoriškai, net pagal senąsias taisykles būtų galima suprasti, jog užbrėžus ištisinę tarp dviračių juostos ir automobilių važiuojamosios dalies – tas eismas yra atskirtas. Atskirtas – išsisine linija.

            Comment


              Na, dviračių juosta berods skaitosi tada, kai ji eina važiuojamojoje dalyje. Filosofinis klausimas koks atskyrimas jau laikomas nebe važiuojamosios dalies dalimi.

              Comment


                Nebegaliojančiam ket radau tokį punktą. Galiojančiam nieko panašaus lyg nelikę, viskas liberalizuota, važiuok kaip nori.

                107. Vaţiuojamosios dalies pakraštyje paţymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo
                juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio ar mopedo vairuotojui leidţiama
                vaţiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima juosta.

                Comment


                  Gal kas žinot ar yra planų Vilniuj kiemuose daryt kažką panašaus kaip Klaipėdoj?



                  Aišku atrodo jie siaubingai, kaip tie seni šiukšlių konteineriai, bet su normaliu dizainu galėtų būt labai geras būdas populiarizuot dviračius sovietiniuose rajonuose, kur nepatogu tampytis dviračius į 3-5 aukštą be lifto ir nelabai yra vietos kur juos laikyt.

                  Comment


                    Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.
                    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.
                      Aišku, kam skaityt kas parašyta, kai galima tiesiog parodyt savo bukaprotiškumą rašant tokius beprasmius teiginius... 45 kg merginoms turėtų būti labai lengva nešti 15kg dviratį per siauras chrušiovkių laiptines į 3-5 aukštą kelis kartus per dieną. O jeigu kažkas nepatinka - tegul perka mašinas.

                      Comment


                        Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.
                          Bent jau tikėkimės, kad bus ne tokie baisūs metaliniai konteineriai ir dar kažkodėl nudažyti taip ryškiai, su aplinka kontrastuojančia spalva. Kam išvis juos taip ryškiai dažyti, jeigu ten dviračius laikys ne atsitiktinis pravažiuojantis asmuo, kuriam tokį reikėtų surasti ir spalva jam tą misiją palengvintų, o gyventojai, kurie ir taip žinos kur tos "būdos" pastatytos.

                          Comment


                            Vilniuje – smarki dviratininkų avarija: vienas iš vairuotojų išgabentas į ligoninę
                            Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...tas-i-ligonine

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              Gal kas žinot ar yra planų Vilniuj kiemuose daryt kažką panašaus kaip Klaipėdoj?



                              Aišku atrodo jie siaubingai, kaip tie seni šiukšlių konteineriai, bet su normaliu dizainu galėtų būt labai geras būdas populiarizuot dviračius sovietiniuose rajonuose, kur nepatogu tampytis dviračius į 3-5 aukštą be lifto ir nelabai yra vietos kur juos laikyt.
                              Dviračių saugyklos pavyzdis iš Vokietijos. Gražu, minimalistiška.

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Kaip ten atkarpa nuo senojo Pilaitės kelio iki Pilaitės? Problemos sprendimo būdas - tiesiog įspėjamieji kelio ženklai?

                                Vakar važiavau pro šia vieta tai tvarko ja.

                                Comment


                                  Gelvonų g. dviračių takas iki Ozo g. Visgi tiktai iki Paberžės g. Už jos paeina dar ~10 metrų ir nutrūksta.







                                  https://citify.eu/gelvonu-g-dviraciu-takas-iki-ozo-g/

                                  Comment


                                    Ir vel takas apsikeicia vietomis su pesciuju taku. Argi sunku projektuoti vientisa dviraciu taka vienoje puseje kad jis nesikryziuotu su pesciuju srautu.

                                    Comment


                                      Ir vel takas apsikeicia vietomis su pesciuju taku. Argi sunku projektuoti vientisa dviraciu taka vienoje puseje kad jis nesikryziuotu su pesciuju srautu.
                                      Toje vietoje yra stotelė.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Toje vietoje yra stotelė.
                                        Tada jo - neįmanoma... negi stosi A juostoje kad turėti tiesų taką ir tiesų šaligatvį - buržujų išmislas, velnio burtai...

                                        Comment


                                          Aš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X