Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie neseniai atidarytos areštinės Ševčenkos/Smolensko g. baigiami įrengti šaligatviai ir pėsčiųjų perėja. Dar prieš metus toje vietoje buvo tik gerai išmintas takelis ir pėsčiųjų perbėgimo punktas.

    the good:
    - Siaurinama gatvė ties perėja,
    - Ties kalneliu paviršinis vanduo nuvedamas dengtu drenažiniu lataku, o ne grioviu.

    the bad:
    - Vėl "pražiopsota", kad toliau palei gatvę eina šaligatvis + dviračių takas ir tiesiamas tik šaligatvis. Pareportinau, gal dar pakeis. Šiai atkarpai kažkaip nesiseka, nes priešingame jos gale, rekonstruojant sankryžą su Statybininkų g., dviračių tako vietoje iš pradžių taip pat buvo paklotos trinkelės. Bet pareportinus, trinkeles susirinko ir paklojo raudoną asfaltą. Savivaldybėje rimtai reikia kažkokio proceso, kaip sekti gretimus projektus, kad nebūtų tokių nesamonių.

    Ir dar greičio mažinimo kalnelis šioje vietoje nelabai buvo reikalingas, nes ten dėl sankryžos geometrijos tik girtas gali važiuoti nepristabdęs.


    Comment


      Isviso ta dviraciu taka prie saligatvio Smolenkso gatveje reikia naikinti. Jo niekas nesinaudos, ir tuo labiau kad gatve nera tokia judri su greitu eismu, dviraciai lasivai gali vaziuoti gatve.

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
        Isviso ta dviraciu taka prie saligatvio Smolenkso gatveje reikia naikinti. Jo niekas nesinaudos, ir tuo labiau kad gatve nera tokia judri su greitu eismu, dviraciai lasivai gali vaziuoti gatve.
        Šiaip net tą dalimi, kuri dabar padaryta naudojasi nemažai dviratininkų/paspirtukininkų. Reikia tiesiog pabaigti jį, kad būtų įmanoma pravažiuoti per visą ilgį. Naikinti tikrai būtų kvaila.

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          ne visas.
          Panašu, kad jau įmanoma visą atkarpą pravažiuoti Žalgirio-Geležinio Vilko mazge
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment


            Yes. Penktadieni/sestadieni nutiese visa dviraciam. Pora dienu pries buvo galima su dviraciu vaziuot per suspausta grunta/skalda gan patogiai

            Comment


              Papildymas dėl Didlaukio g. dviračių tako atnaujinimo. (po 2 sav.)

              Darbų apimtis jau siekia prekybos centrą. Apsidžiaugiau, kad nesustos kaip Gelvonų g.


              Vietomis nusimato smagi medžių alėja.


              Saugom jaunėlius.


              Didlaukio g. sankryža su Kalvarijų g. įrengta danga akliesiems.
              Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 16:34.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Pagaliau pratestuoti naujieji masiškai įrengti stovai. Verdiktas – panašu, kad atlaiko. Prie Mažvydo bibliotekos:

                Click image for larger version

Name:	20190814_134048.jpg
Views:	5
Size:	253,9 kB
ID:	1741930

                Comment


                  Atkarpa nuo Zveryno iki Zaliojo tilto

                  Comment


                    Atrodo kosmosas su vienaračiu tokiu greičiu lėkt... kiek teko bandyt, tai džiaugiaus bent 20 metrų pariedėt.

                    O kas dėl stovo, tai pagal linkius nesuprantu... čia lupo dviratį su visu stovu? Ten kur dviratis prikabintas irgi įdubęs vamzdis, tai įsivaizduoju ne automobiliu stuktelta nuo šaligatvio pusės.

                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                      KET 61. Dviračio vairuotojui dviračio juosta arba kelkraščiu leidžiama važiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta kitų transporto priemonių eismas gretima eismo juosta.
                      Šitas punktas panaikintas 2018-11-01

                      Mano supratimu, tai reiškia, kad dviračių juosta prilyginta dviračių takui ir ja galima važiuoti abejomis kryptimis, nes nebeliko draudimo ja važiuoti prieš eismą, jei nėra nurodytų judėjimo krypčių, o tik dviratis nupieštas. Pvz., Gedimino pr. dabar visi malasi į abi puses, kas labai nervina.
                      Manau, tai potencialiai kels problemų sukantiems į kairę ir važiuojantiems vienpusio judėjimo gatvėse. Jau ir taip mažiau patyrę dviratininkai mano, kad ženklai yra skirti tik automobiliams. Nemačiau paaiškinimo, kodėl šis punktas naikinamas.
                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                      Comment


                        Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Tiesiog reikia nurodyti važiavimo kryptis. Pakeista taisyklė leido tarkim Architektų g. viaduką susiaurint jame vietoje eismo juostos įrengiant dviračių dvipusią juostą.
                          Manau, Architektų g. viaduku buvo galima leisti dviračių dvipusį eismą ir nekeičiant taisyklių. Juk ten, kad ir kaip nepatraukliai, bet eismas vistik atskirtas. Pusė metro plotyje ar panašiai yra uždažyta nukreipimo salelė. KET niekur neparašyta, kaip turi būti atskirtas dviračių eismas kelyje. Teoriškai, net pagal senąsias taisykles būtų galima suprasti, jog užbrėžus ištisinę tarp dviračių juostos ir automobilių važiuojamosios dalies – tas eismas yra atskirtas. Atskirtas – išsisine linija.

                          Comment


                            Na, dviračių juosta berods skaitosi tada, kai ji eina važiuojamojoje dalyje. Filosofinis klausimas koks atskyrimas jau laikomas nebe važiuojamosios dalies dalimi.

                            Comment


                              Nebegaliojančiam ket radau tokį punktą. Galiojančiam nieko panašaus lyg nelikę, viskas liberalizuota, važiuok kaip nori.

                              107. Vaţiuojamosios dalies pakraštyje paţymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo
                              juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio ar mopedo vairuotojui leidţiama
                              vaţiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima juosta.

                              Comment


                                Gal kas žinot ar yra planų Vilniuj kiemuose daryt kažką panašaus kaip Klaipėdoj?



                                Aišku atrodo jie siaubingai, kaip tie seni šiukšlių konteineriai, bet su normaliu dizainu galėtų būt labai geras būdas populiarizuot dviračius sovietiniuose rajonuose, kur nepatogu tampytis dviračius į 3-5 aukštą be lifto ir nelabai yra vietos kur juos laikyt.

                                Comment


                                  Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.
                                    Aišku, kam skaityt kas parašyta, kai galima tiesiog parodyt savo bukaprotiškumą rašant tokius beprasmius teiginius... 45 kg merginoms turėtų būti labai lengva nešti 15kg dviratį per siauras chrušiovkių laiptines į 3-5 aukštą kelis kartus per dieną. O jeigu kažkas nepatinka - tegul perka mašinas.

                                    Comment


                                      Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.
                                        Bent jau tikėkimės, kad bus ne tokie baisūs metaliniai konteineriai ir dar kažkodėl nudažyti taip ryškiai, su aplinka kontrastuojančia spalva. Kam išvis juos taip ryškiai dažyti, jeigu ten dviračius laikys ne atsitiktinis pravažiuojantis asmuo, kuriam tokį reikėtų surasti ir spalva jam tą misiją palengvintų, o gyventojai, kurie ir taip žinos kur tos "būdos" pastatytos.

                                        Comment


                                          Vilniuje – smarki dviratininkų avarija: vienas iš vairuotojų išgabentas į ligoninę
                                          Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...tas-i-ligonine

                                          Comment

                                          Working...
                                          X