Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, dviračių juosta berods skaitosi tada, kai ji eina važiuojamojoje dalyje. Filosofinis klausimas koks atskyrimas jau laikomas nebe važiuojamosios dalies dalimi.

    Comment


      Nebegaliojančiam ket radau tokį punktą. Galiojančiam nieko panašaus lyg nelikę, viskas liberalizuota, važiuok kaip nori.

      107. Vaţiuojamosios dalies pakraštyje paţymėtu dviračių taku, kuris nuo gretimos eismo
      juostos nėra atskirtas veja, borteliu, atitvarais ir panašiai, dviračio ar mopedo vairuotojui leidţiama
      vaţiuoti tik ta pačia kryptimi, kuria vyksta eismas gretima juosta.

      Comment


        Gal kas žinot ar yra planų Vilniuj kiemuose daryt kažką panašaus kaip Klaipėdoj?



        Aišku atrodo jie siaubingai, kaip tie seni šiukšlių konteineriai, bet su normaliu dizainu galėtų būt labai geras būdas populiarizuot dviračius sovietiniuose rajonuose, kur nepatogu tampytis dviračius į 3-5 aukštą be lifto ir nelabai yra vietos kur juos laikyt.

        Comment


          Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ačiū ne. Ko Vilniuje (ir bet kur kitur) nereikia, tai b**t daugiau metalinių garažų. Jei nepavyksta "užsitempti dviračio į 3 aukštą", tai tikrai nėra ko apskritai juo važinėti, nes toks užsiėmimas nėra skirtas tau.
            Aišku, kam skaityt kas parašyta, kai galima tiesiog parodyt savo bukaprotiškumą rašant tokius beprasmius teiginius... 45 kg merginoms turėtų būti labai lengva nešti 15kg dviratį per siauras chrušiovkių laiptines į 3-5 aukštą kelis kartus per dieną. O jeigu kažkas nepatinka - tegul perka mašinas.

            Comment


              Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Planų berods yra. Ar tai Darnaus judumo plane ar kitame plane lyg ir yra numatyta dviračių saugyklų plėtra.
                Bent jau tikėkimės, kad bus ne tokie baisūs metaliniai konteineriai ir dar kažkodėl nudažyti taip ryškiai, su aplinka kontrastuojančia spalva. Kam išvis juos taip ryškiai dažyti, jeigu ten dviračius laikys ne atsitiktinis pravažiuojantis asmuo, kuriam tokį reikėtų surasti ir spalva jam tą misiją palengvintų, o gyventojai, kurie ir taip žinos kur tos "būdos" pastatytos.

                Comment


                  Vilniuje – smarki dviratininkų avarija: vienas iš vairuotojų išgabentas į ligoninę
                  Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...tas-i-ligonine

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Gal kas žinot ar yra planų Vilniuj kiemuose daryt kažką panašaus kaip Klaipėdoj?



                    Aišku atrodo jie siaubingai, kaip tie seni šiukšlių konteineriai, bet su normaliu dizainu galėtų būt labai geras būdas populiarizuot dviračius sovietiniuose rajonuose, kur nepatogu tampytis dviračius į 3-5 aukštą be lifto ir nelabai yra vietos kur juos laikyt.
                    Dviračių saugyklos pavyzdis iš Vokietijos. Gražu, minimalistiška.

                    Comment


                      Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                      Kaip ten atkarpa nuo senojo Pilaitės kelio iki Pilaitės? Problemos sprendimo būdas - tiesiog įspėjamieji kelio ženklai?

                      Vakar važiavau pro šia vieta tai tvarko ja.

                      Comment


                        Gelvonų g. dviračių takas iki Ozo g. Visgi tiktai iki Paberžės g. Už jos paeina dar ~10 metrų ir nutrūksta.







                        https://citify.eu/gelvonu-g-dviraciu-takas-iki-ozo-g/

                        Comment


                          Ir vel takas apsikeicia vietomis su pesciuju taku. Argi sunku projektuoti vientisa dviraciu taka vienoje puseje kad jis nesikryziuotu su pesciuju srautu.

                          Comment


                            Ir vel takas apsikeicia vietomis su pesciuju taku. Argi sunku projektuoti vientisa dviraciu taka vienoje puseje kad jis nesikryziuotu su pesciuju srautu.
                            Toje vietoje yra stotelė.

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Toje vietoje yra stotelė.
                              Tada jo - neįmanoma... negi stosi A juostoje kad turėti tiesų taką ir tiesų šaligatvį - buržujų išmislas, velnio burtai...

                              Comment


                                Aš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė .

                                Comment


                                  Tai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                    Tai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.
                                    Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
                                    Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.

                                    Comment


                                      Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Aš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė .
                                        Na o aš atsakiau, kad tai visai ne priežastis, o veikiau nenoras dirbti

                                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                        Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
                                        Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.
                                        Problemos tik mūsų pačių galvose: ai sueis ir taip, taigi negi sunku apeiti, gi nėra kur parkuotis... o kodėl pas mus vis dar ne kaip vakaruose?
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.21, 08:19.

                                        Comment


                                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                          Turiu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
                                          Tai dviračių takai tiesiami ties visomis pagrindinėmis gatvėmis, o jose ir VT eismas vyksta. Tai visos gatvės.

                                          Dviračių takas arčiau gatvės tiesiamas ne šiaip sau. Praktika rodo, kad pėstieji renkasi eiti kuo įmanoma toliau nuo gatvės. Jeigu pėsčiųjų šaligatvis būtų arčiau gatvės, o dviračių takas toliau - pėstieji rinktųsi eit dviračių taku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X