Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nuotrauka iš FB. Nuardė dalį sienelės, betonuoja naujai.
    Keistokai jie ten tvarkosi. Jau buvo asfaltas paklotas - nuardė. Tuomet paklojo naujai pagringus, skaldą išlygino ir suvolavo - vėl nuardė ir sienutę ėmė betonuot. Kiek kartų reikia perdarinėt, kol gausis gerai?

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Keistokai jie ten tvarkosi. Jau buvo asfaltas paklotas - nuardė. Tuomet paklojo naujai pagringus, skaldą išlygino ir suvolavo - vėl nuardė ir sienutę ėmė betonuot. Kiek kartų reikia perdarinėt, kol gausis gerai?
      2 variantai - arba kažkam tai naudinga arba tiesiog debilai... Pavyzdžiui Paupy šitoje vietoje irgi nietiesė dvirtakį ir šaligatvį, o paskui jį nuardė ir iki šiol stovi iškasta duobė.

      Comment


        Tvarkoma Žaliųjų ežerų dvirtakio atkarpa per mišką.

        Pasak darbininkų bus asfaltuojamos dvi atkarpos - pakilimas nuo Žaliųjų ir įkalnė ties Sausu ežerėliu

        Click image for larger version

Name:	image_87769.jpg
Views:	4
Size:	300,4 kB
ID:	1728089

        Click image for larger version

Name:	image_87770.jpg
Views:	4
Size:	299,1 kB
ID:	1728090
        Paskutinis taisė mantasm; 2019.06.12, 11:10.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          2 variantai - arba kažkam tai naudinga arba tiesiog debilai... Pavyzdžiui Paupy šitoje vietoje irgi nietiesė dvirtakį ir šaligatvį, o paskui jį nuardė ir iki šiol stovi iškasta duobė.
          As visalaik ir bandau ta pati pasakyt.. jie yra tiesiog naturalus debilai. Ne, ne darbininkai, o ju prarabai.

          Comment


            Tvarkoma Žaliųjų ežerų dvirtakio atkarpa per mišką.
            Ta įkalnė prie Žaliųjų žiauroka tiek kylant, tiek leidžiantis. Paasfaltavus tas takas bus visai patogus net su plonom padangom.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Ta įkalnė prie Žaliųjų žiauroka tiek kylant, tiek leidžiantis. Paasfaltavus tas takas bus visai patogus net su plonom padangom.
              Vakar kaip tik ten važinėjau ir jau buvau išsigandęs, kad visą išasfaltuos. Fuu... jei tik šias įkalnes, tai OK. Kur dar apie Vilnių yra tokių gražių miško takų, kur nevažinėja mašinos nei šalia, nei pačiu taku?

              Comment


                Nemenčinės plentas turi taką. Nutiestas kiek atokiau plento

                Comment


                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                  Vakar kaip tik ten važinėjau ir jau buvau išsigandęs, kad visą išasfaltuos. Fuu... jei tik šias įkalnes, tai OK. Kur dar apie Vilnių yra tokių gražių miško takų, kur nevažinėja mašinos nei šalia, nei pačiu taku?
                  Kokiu atstumu aplink Vilnių užsiskaito?

                  Comment


                    Vakar kaip tik ten važinėjau ir jau buvau išsigandęs, kad visą išasfaltuos. Fuu... jei tik šias įkalnes, tai OK.
                    O kuo blogai būtų, jei ir visą išasfaltuotų? Mašinos juk dėl to nepradėtų važinėti. Takų (mažiau komfortiškų) pilna ir tame pačiame Verkių parke.

                    Comment


                      Tarkim 20 km aplink Vilnių užsiskaito. Nemenčinės per arti - noriu, kad nesigirdėtų mašinos
                      Dėl asfalto. Ten pakankamai gera, kieta, lygi danga. Asfaltas miške man visada yra minusas.Asfaltu galiu mieste pavaikščioti.

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                        Tarkim 20 km aplink Vilnių užsiskaito. Nemenčinės per arti - noriu, kad nesigirdėtų mašinos
                        Dėl asfalto. Ten pakankamai gera, kieta, lygi danga. Asfaltas miške man visada yra minusas.Asfaltu galiu mieste pavaikščioti.
                        Visada yra Neries kilpos. Tik atvažiuot reiks per Rykantus ir Grigiškių sodus. Arba Antakalnio miškeliai iki pat Neries/Žeimenos santakos. Miškai nuo Pilaitės link Dukštų.

                        Būtent šitose dviejose vietose nebuvo gera/kieta/lygi danga. Ilgam nusileidime į žalius buvo kaip reikiant išplauta ir išdaužyta. Prie ežerėlio irgi kiekvieną pavasarį išplaudavo. Per atlydį kiekvienais metais pažliugę. Su mažais vaikais nedrįsdavo važiuot šitom nuokalnėm, vesdavosi. Su vaikiškais vežimėliais irgi sudėtinga.

                        Asfaltas minusas kaip rekreaciniam takui, bet pliusas kaip susisiekimui vasarą į ežerus, o kitu metų laiku iš Balsių į miestą. Yra kas ir į darbą kasdien mina.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          O kuo blogai būtų, jei ir visą išasfaltuotų? Mašinos juk dėl to nepradėtų važinėti. Takų (mažiau komfortiškų) pilna ir tame pačiame Verkių parke.
                          Būtų didžiausia klaida, tas takas tuo ir patrauklus, kad yra labai geros kokybės ir daugiau - mažiau natūralus. Kam miške ten tas asfaltas? Įkalnės suprantu, nes ten
                          lekiant didesniu greičiu tas suminkštėjęs smėliukas labai nepatikimas.
                          O Nemenčinės dvirtakis eina praktiškai visai šalia kelio.

                          Comment


                            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                            Būtų didžiausia klaida, tas takas tuo ir patrauklus, kad yra labai geros kokybės ir daugiau - mažiau natūralus. Kam miške ten tas asfaltas? Įkalnės suprantu, nes ten
                            lekiant didesniu greičiu tas suminkštėjęs smėliukas labai nepatikimas.
                            O Nemenčinės dvirtakis eina praktiškai visai šalia kelio.
                            Išasfaltavus įkalnes tos atkarpos toliau nuo mašinų didelė dalis jau gaunasi nebe natūrali. Natūralumo jau nebėra, bet vistiek nesigauna kaip normalus dvirtakis. Norint natūralumo ten yra lygiagrečiai einančių takelių. Vasarą dažniausiai jais ir bėgu/važiuoju, nes pagrindinis dvirtakis būna ištisinis kamštis.

                            Arba asfaltuot visą, arba palikt natūralų su visais iš to išplaukiančiais trūkumais. Dabar toks nei skustas, nei luptas bus.

                            Comment


                              Arba asfaltuot visą, arba palikt natūralų su visais iš to išplaukiančiais trūkumais. Dabar toks nei skustas, nei luptas bus.
                              Pvz., nuo seniai juk yra asfaltuota dalis ties ta vieta, kur yra ežerėlis prie pat gatvės ir po to takas nusuka nuo gatvės. Turbūt taip įprasta, kad niekas net nepastebi. Aš važinėju ne kalnų dviračiu, tai man to natūralumo daug nereikia - svarbiausia kuo mažiau išmetamųjų dujų. Norint pasivažinėti ekstremaliau ten takų pakanka. O šis takas, galima sakyti, magistralinis.
                              Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.12, 14:07.

                              Comment


                                Pieninės g. pusę dviračių tako nutiesė raudonai, o kitą pusę pritrūko dažų.... Taip, čia viršutinis sluoksnis.

                                Comment


                                  Kur atraminė sienutė? Turbūt juokauja. Galėjo ir gatvės borto tada nedėt, naudos iš jo jokios, visas gruntas plauks ant dviračių tako.

                                  Comment


                                    Sako, kad čia bus bendras takas.

                                    Bet nereikėjo apskritai ten asfalto gatvelės daryt, ten tėra privažiavimas prie namų, o ne gatvė. Reikėjo daryt bendro judėjimo erdvę, galbūt su atskirtais šaligatviais. Kažką pan. kaip Vileišio g. bus.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Sako, kad čia bus bendras takas.

                                      Bet nereikėjo apskritai ten asfalto gatvelės daryt, ten tėra privažiavimas prie namų, o ne gatvė. Reikėjo daryt bendro judėjimo erdvę, galbūt su atskirtais šaligatviais. Kažką pan. kaip Vileišio g. bus.
                                      Būtent. Tokiose gatvelėse dviračiai turi važiuoti važiuojamąja dalimi. Per visą atkarpą galėjo įrengti tris greičio mažinimo kalnelius, kurie būtų atitraukti nuo šono ir netrukdytų dviratininkams, o šaligatvį palikti pėstiesiems. Man toks jausmas, kad jie nevažinėja dviračiu, nes tokiu bendru taku važiuoti nepatogu, o kai gatvė neintensyvaus eismo žymiai patogiau važiuoti gatve, ką ir daro dauguma.

                                      Comment


                                        Va čia dar toks vienas iš kelių ženklinimo perlų mūsų mieste susijusių su dviračių takais.



                                        Laisvės pr. pastatytas labai įdomus ženklas, kuris pastatytas 10 m (nors realiai gal netgi arčiau) iki dviračių tako. Automobilis važiuodamas 50 km/h per vieną sekundę nuvažiuoja beveik 14 metrų. Jeigu imsime prielaidą, kad vairuotojas ženklą pamatys likus iki jo apie 15 m, tai jis turės viso labo 2 sekundes ženklą suprasti, apsidairyti nepatogiu kampu ir esant dviratininkui sustoti jį praleisti. Turbūt ne veltui pagal KET įspėjamieji ženklai miestuose statomi 50-100 m atstumu nuo objekto. Šis ženklas nesuteikia papildomai jokios informacijos, įspėjamosios funkcijos neatlieka, nes pastatytas pernelyg arti, tik blaško vairuotojų dėmesį. Man pirmą kartą jį pamačius prireikė laiko "iškoduoti" ir kol iškodavau, tai jau buvau taką pravažiavęs, nes labai keistas įspėjamasis ženklas "dviratininkai" ir lentelė "dviračių eismas" (nors ši lentelė turėtų būti naudojama su ženklu "duoti kelią").
                                        Tuo pačiu visiškai neaišku kada dviratininkai turi pirmenybe, o kada neturi. Nes kirstami šią nuovažą jie turi pirmenybę, tačiau už kelių metrų vėl kirsdami važiuojamąją dalį jau neturi pirmenybės, nes ženklas "duoti kelia" pastatytas automobiliams jau kirtus dviračių taką. Kažkodėl prioritetai yra pristatyti neaiškių ženklų, bet ne aiškiai sudėlioti eismo dalyvių pirmumus. Nors įtariu, kad net specialistai sprendžiantys apie šių ženklų statymą nelabai susigaudo

                                        Comment


                                          Man labai įdomi ta pėsčiųjų perėjų ir greta einančių dviračių takų (atskirtų kvadratais) taisyklių logika. Pagal taisykles kirsdamas perėją dviratininkas turi nulipti (didelė nesąmonė), o važiuodamas tokiu taku kaip parodyta nuotraukoje gali nenulipti nuo dviračio (tik sumažinti greitį). Čia dviratininkams 100% pirmumas, tuo labiau, kad vairuotojas sukdamas kerta tiek pėsčiųjų, tiek dviratininkų judėjimo kryptį. Ar vairuotojas labai jaučia tą skirtumą tarp dviračių tako ir perėjos ir labai žiūri į kelio ženklinimą? Kelio ženklai juk tokiais atvejais turbūt stovi ne visada. Savaime suprantama, kad net ir turėdamas pirmumą dviratinkas kažkiek rizikuoja gauti į šoną ir turi būti atsargus. Šitie taisyklių nenuoseklumai ir subtilumai lemia, kad tų taisyklių daugelis tiesiog nemoka.
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.18, 20:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X