Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šias atkarpas įgyvendina du skirtingi rangovai, ko gero pagal du skirtingus projektus, kurie ko gero buvo projektuojami nežinant kas bus ties jų susidūrimu.
    Beje senieji gatvės apšvietimo stulpai vis dar stovi, tad juos demontuojant dar bus reikalų su pažeisto tech. šaligatvio dangos atstatymais.
    Paskutinis taisė Jegermeister; 2019.05.23, 15:12.

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      Tai išeina, kad išardė dalį asfalto, kad ištaisytų klaidą?
      Racionalus Vilnius
      Na kaip ir nieko naujo, pvz Paupy pradėjo tiesti dvirtakį statybų įkarštyje, nutiesė, paskui technika sugadino daug bortų, paskui juos pakeitė, vakar buvau ten praėjęs, vėl lengvai galima rast sugadintų bortų, vėl turi taisyt... Ir taip jie turės darbų iki pat 2021, kol aplink pabaigs visas statybas.

      Comment


        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

        Kol mes diskutuojam, vyrai dirba
        Turėsim pirmą dvirtakį Vilniuje su lėtėjimo juosta
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
          O čia šita atraminė sienelė su atitvėrimu nauja ar buvusi? Nes jeigu nauja, tai kažkaip keistai greitai spėjo aprudyti naujas cinkuotas tvorelės elementas.

          Comment


            Tuo metu pernai statytame take Oslo g. link Lazdynų ligoninės



            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              O čia šita atraminė sienelė su atitvėrimu nauja ar buvusi? Nes jeigu nauja, tai kažkaip keistai greitai spėjo aprudyti naujas cinkuotas tvorelės elementas.
              Lyg ir nauja.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Tuo metu pernai statytame take Oslo g. link Lazdynų ligoninės
                Labai įdomu palyginti su Žirmūnų eurovelo taku palei Nerį. Rodos nebuvo kapitaliai remontuotas per 10 metų, bet atrodo daug geriau nei šiti nauji.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Labai įdomu palyginti su Žirmūnų eurovelo taku palei Nerį. Rodos nebuvo kapitaliai remontuotas per 10 metų, bet atrodo daug geriau nei šiti nauji.
                  Visi takai statyti per paskutinius 10 metų iki maždaug 2014-2015 atrodo geriau. Tuo pat kartu važiavau taku palei Gariūnų g (2013.), Kirtimų g. (2011), A1 Savanorių pr. link Grigiškių (2011?). Visi tie takai neturėjo tokių problemų ir jų būklė yra daugiau mažiau labai gera.

                  Tendencija yra labai aiški. Praktiškai visų 2010-2014 statytų takų danga tebėra puikios būklės. 2015-dabar statyti takai beveik iškart po pastatymo susiduria su rimtomis dangos kokybės problemomis. Apie 2015 įvyko kažkoks lūžis, po kurio takų kokybė pasileido downhill.

                  Antonas iš savivakldybės yra aware ir kažką lyg ir rašė, kad kažką ten jei atseit tikrina ir žiūri ir kažką ten lyg dėl to galvoja daryti. Bet mane baugina, kad jau 5 metus "žiūrima" ir konvejeriu tiesiami nekokybiški takai su tomis pačiomis problemomis kiekvienais metais. Tai žiūrėti kaip ir nebelabai yra laiko, nes nesutvarkius (ne tik uždažius dažais sugriuvusias vietas) laiku iki garantijos pabaigos, viskas bus palikta likimo valiai ir turėsime daug netinkamos anudojimui ir griūvančios dviračių infrastruktūros, kurią taisyti iš savivaldybės pinigų kainuos milijonus ir tikriausiai nebus iš ko.
                  Paskutinis taisė John; 2019.05.23, 21:04.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    Nebus taip, kad takas padarytas lengvai apkrovai t.y. tik dviračiams, bet šienavimo traktoriukui (šalia žolė kaip tik šviežiai nupjauta) buvo labai patogu važiuoti dviračių taku, tai jis tą darydamas taką ir sulaužė?
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Nebus taip, kad takas padarytas lengvai apkrovai t.y. tik dviračiams, bet šienavimo traktoriukui (šalia žolė kaip tik šviežiai nupjauta) buvo labai patogu važiuoti dviračių taku, tai jis tą darydamas taką ir sulaužė?
                      Bet nesulaužė takų statytų iki 2015? Ir ar tikrai šienavimo traktoriukai tokie sunkūs?
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Nebus taip, kad takas padarytas lengvai apkrovai t.y. tik dviračiams, bet šienavimo traktoriukui (šalia žolė kaip tik šviežiai nupjauta) buvo labai patogu važiuoti dviračių taku, tai jis tą darydamas taką ir sulaužė?
                        Greičiau tas pats traktoriukas sulaužė žiemą nukasinėdamas sniegą.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Bet nesulaužė takų statytų iki 2015? Ir ar tikrai šienavimo traktoriukai tokie sunkūs?
                          Kažin ar naujas asfaltas tiesiog nėra plonesnis ir minkštesnis. Bent jau atrodo daug mažiau grubus, su mažiau akmenukų.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Kažin ar naujas asfaltas tiesiog nėra plonesnis ir minkštesnis. Bent jau atrodo daug mažiau grubus, su mažiau akmenukų.
                            Atrodo. Čia ir darosi įdomu, kas buvo pakeista dvirtakių asfalto ir pagrindo standartuose nuo 2014? Nes surely kažkas buvo pakeista, kad staiga viskas ėmė lūžti ir byrėti į gabalus.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Manau, reikia žiūrėti teisės aktus.

                              Sąrašas:
                              http://lakd.lrv.lt/lt/teisine-informacija/teises-aktai

                              Tik negaliu pasakyti kuris konkrečiai Matau kelis galimus variantus.

                              Comment


                                Pafilosofuosiu. Gali būti variantas, kad visi tie seniau tiesti dviračių takai spėjo savaime susigulėti, nes ant jų šviežių niekas nesivažinėjo ir jų neprižiūrėjo. O pastaruoju metu labai suaktyvėjo ir pradėjo priežiūras ant šviežių takų. Kadangi borteliai neskirti transportui ir nelabai prie jų sutankinta, tai vat ir išspaudžia pagrindus.

                                Comment


                                  Prieš tai nebuvo to raudono sluoksnio, gal tai priežastis. Dažniausiai tas raudonas sluoksnis yra labai plonas, vos kelių cm - gal ne visada gerai susijungia su apatiniu normalaus asflato sluoksniu.

                                  Comment


                                    Bet visa tai tik naujuose raudonuose dviračių takuose (įskaitant vienintelį raudoną, kuris nutiestas prie Zuoko). Man iškilo mintis - gal ankščiau tiesdavo tiesiog vienu sluoksniu ir jis buvo tvirtesnis, nei dabar dviem, tačiau plonesniais... Tikriausiai raudono asfalto tvirtumas kur kas mažesnis.

                                    Comment


                                      VMS genijai statybų įkarštyje užasfaltavo paskutinį viso Paupio tako sluoksnį, žinoma sunkioji technika toliau važinės tuo takų ir greit nuo jo nieko nebeliks:



                                      Iš kitos pusės, kąžin ar bus blogiau, Ladies and Gentlemen - "Penkiasdešimt Šimašiaus kokybės atspalvių":



                                      Ir čia tik iš kokių 50-100 metrų vienos (!) tako pusės atrakpos. Dar yra nusmigusių kanalizacijų, nors nuotraukos nelabai perduoda situacijos:



                                      Visiems aršiausiems VMS gynėjams linkiu greičiau atsigauti ir suprasti kokios kompetencijos veikėjai joje dirba...

                                      Comment


                                        Ar Poderskis pats asfaltą liejo? Čia rangovo klaida. Tad nerašyk nesąmonių.

                                        Comment


                                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                          Ar Poderskis pats asfaltą liejo? Čia rangovo klaida. Tad nerašyk nesąmonių.
                                          Nuo praeitų metų 3 kartus rašiau į VMS dėl šito tako, iš pradžių dėl to, kad nereikia pradėt darbų, kadangi viskas bus sugadinta dėl šalia vykstančių statybų, kad tas takas ten kolkas visiškai nereikalingas ir beprasmiškas, kadangi iki statybų pabaigos Paupy nebus gyventojų, o tranzito iš Manufaktūrų gatvės praktiškai nebus, nes joje irgi kolkas gyvena labai mažai žmonių ir vyksta statybos. Atrašė standartinį "Ačiū už pranešimą, bla bla bla, atsip###kite" ir pradėjo tiest, kadangi prieš rinkimus reikia parodyt, kad va mes tiek km dviračių takų nutiesiem, va visur vyksta darbai... Paskui po žiemos, kai jau tą pusiau nutiestą taką pakankamai neblogai apgadino statybinė technika, rašiau, kad nereikia tęsti darbų, kadangi vistiek bus sugadinta ir tai tiesiog beprasmiškas miesto pinigų švaistymas, gavau tokį pat atsakymą ir jie atnaujino darbus. Pakeitė didžiąją dalį sugadintų bortų, nutiesė taką pilnu ilgiu ir užasfaltavo paprastu asfaltu. Dar kai jie tik pradėjo dirbt po žiemos, rašiau dėl paskutinio asfalto sluoksnio, kad bent su juo palauktų, nes tikrai nėra prasmės... Guess what? Gavau standartinį atsakymą ir rezultatus matot nuotrakose. Jūs mane įtikinote, asfaltą tiesė ne Poderskis, reiškia VMS čia niekuo dėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X