Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Nebus taip, kad takas padarytas lengvai apkrovai t.y. tik dviračiams, bet šienavimo traktoriukui (šalia žolė kaip tik šviežiai nupjauta) buvo labai patogu važiuoti dviračių taku, tai jis tą darydamas taką ir sulaužė?
    Greičiau tas pats traktoriukas sulaužė žiemą nukasinėdamas sniegą.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Bet nesulaužė takų statytų iki 2015? Ir ar tikrai šienavimo traktoriukai tokie sunkūs?
      Kažin ar naujas asfaltas tiesiog nėra plonesnis ir minkštesnis. Bent jau atrodo daug mažiau grubus, su mažiau akmenukų.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Kažin ar naujas asfaltas tiesiog nėra plonesnis ir minkštesnis. Bent jau atrodo daug mažiau grubus, su mažiau akmenukų.
        Atrodo. Čia ir darosi įdomu, kas buvo pakeista dvirtakių asfalto ir pagrindo standartuose nuo 2014? Nes surely kažkas buvo pakeista, kad staiga viskas ėmė lūžti ir byrėti į gabalus.
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          Manau, reikia žiūrėti teisės aktus.

          Sąrašas:
          http://lakd.lrv.lt/lt/teisine-informacija/teises-aktai

          Tik negaliu pasakyti kuris konkrečiai Matau kelis galimus variantus.

          Comment


            Pafilosofuosiu. Gali būti variantas, kad visi tie seniau tiesti dviračių takai spėjo savaime susigulėti, nes ant jų šviežių niekas nesivažinėjo ir jų neprižiūrėjo. O pastaruoju metu labai suaktyvėjo ir pradėjo priežiūras ant šviežių takų. Kadangi borteliai neskirti transportui ir nelabai prie jų sutankinta, tai vat ir išspaudžia pagrindus.

            Comment


              Prieš tai nebuvo to raudono sluoksnio, gal tai priežastis. Dažniausiai tas raudonas sluoksnis yra labai plonas, vos kelių cm - gal ne visada gerai susijungia su apatiniu normalaus asflato sluoksniu.

              Comment


                Bet visa tai tik naujuose raudonuose dviračių takuose (įskaitant vienintelį raudoną, kuris nutiestas prie Zuoko). Man iškilo mintis - gal ankščiau tiesdavo tiesiog vienu sluoksniu ir jis buvo tvirtesnis, nei dabar dviem, tačiau plonesniais... Tikriausiai raudono asfalto tvirtumas kur kas mažesnis.

                Comment


                  VMS genijai statybų įkarštyje užasfaltavo paskutinį viso Paupio tako sluoksnį, žinoma sunkioji technika toliau važinės tuo takų ir greit nuo jo nieko nebeliks:



                  Iš kitos pusės, kąžin ar bus blogiau, Ladies and Gentlemen - "Penkiasdešimt Šimašiaus kokybės atspalvių":



                  Ir čia tik iš kokių 50-100 metrų vienos (!) tako pusės atrakpos. Dar yra nusmigusių kanalizacijų, nors nuotraukos nelabai perduoda situacijos:



                  Visiems aršiausiems VMS gynėjams linkiu greičiau atsigauti ir suprasti kokios kompetencijos veikėjai joje dirba...

                  Comment


                    Ar Poderskis pats asfaltą liejo? Čia rangovo klaida. Tad nerašyk nesąmonių.

                    Comment


                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                      Ar Poderskis pats asfaltą liejo? Čia rangovo klaida. Tad nerašyk nesąmonių.
                      Nuo praeitų metų 3 kartus rašiau į VMS dėl šito tako, iš pradžių dėl to, kad nereikia pradėt darbų, kadangi viskas bus sugadinta dėl šalia vykstančių statybų, kad tas takas ten kolkas visiškai nereikalingas ir beprasmiškas, kadangi iki statybų pabaigos Paupy nebus gyventojų, o tranzito iš Manufaktūrų gatvės praktiškai nebus, nes joje irgi kolkas gyvena labai mažai žmonių ir vyksta statybos. Atrašė standartinį "Ačiū už pranešimą, bla bla bla, atsip###kite" ir pradėjo tiest, kadangi prieš rinkimus reikia parodyt, kad va mes tiek km dviračių takų nutiesiem, va visur vyksta darbai... Paskui po žiemos, kai jau tą pusiau nutiestą taką pakankamai neblogai apgadino statybinė technika, rašiau, kad nereikia tęsti darbų, kadangi vistiek bus sugadinta ir tai tiesiog beprasmiškas miesto pinigų švaistymas, gavau tokį pat atsakymą ir jie atnaujino darbus. Pakeitė didžiąją dalį sugadintų bortų, nutiesė taką pilnu ilgiu ir užasfaltavo paprastu asfaltu. Dar kai jie tik pradėjo dirbt po žiemos, rašiau dėl paskutinio asfalto sluoksnio, kad bent su juo palauktų, nes tikrai nėra prasmės... Guess what? Gavau standartinį atsakymą ir rezultatus matot nuotrakose. Jūs mane įtikinote, asfaltą tiesė ne Poderskis, reiškia VMS čia niekuo dėti.

                      Comment


                        Grinda daro?

                        Comment


                          Bent pusėje iš tos asorti nuotraukų, kur kažkas negerai, nematau, kas negerai. Kas ten negerai?

                          Comment


                            Perskelti arba nuskelti bortai. Na taip neturi būti. Visu pirma – negražu, visu antra – kuo labiau suaižės, tuo sunkiau atlaikys aptarnaujantį komunalinį transportą ir lūš toliau.

                            Apie VMS galima prisiminti ir tai, kad jie įsakė stabdyti darbus Rinktinės g., nes ne pagal projektą trinkeles pradėjo kloti. Buvo klota toliau ir finiše taip ir liko, nors buvo aiškinama Avulio, jog ten tik laikina statybinė danga... Kai esi liberalas meras, tai ir į visokį "š" liberaliai žiūri.

                            Comment


                              Aš matau, kad ten kai kur nuskelti bortai, tik nesuprantu beveik pusės nuotraukų, kur ten kas nuskelta, pvz.:

                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                Grinda daro?
                                UAB Tilsta berods?

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Aš matau, kad ten kai kur nuskelti bortai, tik nesuprantu beveik pusės nuotraukų, kur ten kas nuskelta, pvz.:
                                  Prašau:



                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    UAB Tilsta berods?
                                    Galiu klysti, bet atrodo ten buvo įmonė su abreviatūra vietoje normalaus pavadinimo, na arba tiesiog darbininkai dirbo su kažkokiom random uniformom...

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Nuo praeitų metų 3 kartus rašiau į VMS dėl šito tako, iš pradžių dėl to, kad nereikia pradėt darbų, kadangi viskas bus sugadinta dėl šalia vykstančių statybų, kad tas takas ten kolkas visiškai nereikalingas ir beprasmiškas, kadangi iki statybų pabaigos Paupy nebus gyventojų, o tranzito iš Manufaktūrų gatvės praktiškai nebus, nes joje irgi kolkas gyvena labai mažai žmonių ir vyksta statybos. Atrašė standartinį "Ačiū už pranešimą, bla bla bla, atsip###kite" ir pradėjo tiest, kadangi prieš rinkimus reikia parodyt, kad va mes tiek km dviračių takų nutiesiem, va visur vyksta darbai... Paskui po žiemos, kai jau tą pusiau nutiestą taką pakankamai neblogai apgadino statybinė technika, rašiau, kad nereikia tęsti darbų, kadangi vistiek bus sugadinta ir tai tiesiog beprasmiškas miesto pinigų švaistymas, gavau tokį pat atsakymą ir jie atnaujino darbus. Pakeitė didžiąją dalį sugadintų bortų, nutiesė taką pilnu ilgiu ir užasfaltavo paprastu asfaltu. Dar kai jie tik pradėjo dirbt po žiemos, rašiau dėl paskutinio asfalto sluoksnio, kad bent su juo palauktų, nes tikrai nėra prasmės... Guess what? Gavau standartinį atsakymą ir rezultatus matot nuotrakose. Jūs mane įtikinote, asfaltą tiesė ne Poderskis, reiškia VMS čia niekuo dėti.
                                      Tai va būtent Paupio statybų vykdytojams bei užsakovams šias pretenzijas ir reikia adresuoti, kad darbus organizuoja taip, kad gadina visuomeninį turtą, o ne svaičioti apie savivaldybės kaltę, kad nutiesė taką tada, kada suplanavo savo biudžetą, o ne tada, kada vystytojas nusprendė pabaigti savo projektą Paupyje.
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2019.05.28, 22:45.

                                      Comment


                                        Šiaip čia įdomi situacija. Akivaizdu, kad viską taisyti turės rangovas. Bet ar rangovas visai nesusijęs su Paupiu - aš neatsimenu. Jeigu nesusijęs, tai tada įdomu, kad rangovas leidžia kitiems gadint jų darbą ir juos varyt į minusą

                                        Comment


                                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                          Prašau:

                                          Ačiū. Iš ties gerai, kai yra pastebimi brokai, tai leidžia tobulėti. Nors aš nelabai tikiu, kad viską galima idealiai atlikti, tiksliau manau, kad galima, tik kaina turbūt bus +20% brangesnė. Panašiai kaip ir visur, gali pirkti iPhoną, o gali pirkti 30% pigesnį tų pačių parametrų Huawei, tik gal kiek mažiau kokybišką. Bet don't get me wrong, aš už tai, kad visokie brokai būtų pastebėti iš išviešinti, tik nelabai palaikau minties, kad tie brokai, kuriuos greičiausiai atliko privatus rangovas, reiškia kažkokią nekokybę Vilniaus savivaldybės, čia turint omeny, kad prieš tai visi dviračių takai buvo žiauriai kokybiškai vien dėl to, kad jų apskritai nebuvo tiesiama. Ir kai dviračių takas perauga į politinį vertinimą, tai mano supratimu kartais sunku išvengti šališkumo, kad ir šiuo atveju, kai aiškiai matosi, kad ten, kur technikos važinėjimui yra uždėdamos lentos, kad nebūtų sugadinti bordiūrai, daroma išankstinė išvada, kad viskas sugadinta ir viskas blogai:



                                          Man iš vis toks klausimas buvo kilęs, kodėl Vilniuje buvo tiek daug naujai nutiestų dviračių takų su pirmu asfalto sluoksniu, bet labai ilgą laiką niekas neuždėjo antro raudono sluoksnio. Mano spėjimas buvo, kad raudonas asfaltas Lietuvoje yra toks retas reiškinys, kad jo užpirkimas (gamyklų paleidimas) apsimoka tais atvejais, kai jo reikia daug. Jeigu tas spėjimas teisingas, tai reiškia, kad tiesiant dviračių takus neišeina derintis tikslaus laiko kada kažkur bus baigtos statybos ir galima bus raudoną asfaltą pakloti, dėl ko ir yra pasirenkamas kitas būdas - t.y. visokius bortus apsaugoti medinėmis lentomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X