Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
      Man irgi kilo tas klausimas. Gal čia toks greičio gesinimo metodas, o gal ten koks inžinerinis statinys trukdo?
      Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.
      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.04.11, 07:45.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        O kodėl ten per vidurį toks vingis į dešinę? Nei totelės nėra nei ko...
        Spėju dėl šio stendo: https://www.google.lt/maps/@54.69936...7i13312!8i6656

        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Man irgi kilo tas klausimas. Gal čia toks greičio gesinimo metodas, o gal ten koks inžinerinis statinys trukdo?
        Šiaip man daug klausimų kelia sprendiniai prie Laisvės pr. VT stotelės. Akivaizdu, kad nuo perono link šviesoforo neužtikrinamas pėsčiųjų nukreipimas nuo dviračių tako ir visi eis tiesiog per jį.
        Ir taip ir ne. Pėstieji bet kokiu atveju turėtų kirsti dviračių taką, nes perėja palei Laisvės pr. yra arčiau Laisvės pr.

        ---

        P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
        1. skersiniai bortai takuose;
        2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
        Paskutinis taisė Creatium; 2019.04.11, 08:38.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          Ir taip ir ne. Pėstieji bet kokiu atveju turėtų kirsti dviračių taką, nes perėja palei Laisvės pr. yra arčiau Laisvės pr.
          "Kirsti" ir "eiti dviračių taku" yra didžiulis skirtumas.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            "Kirsti" ir "eiti dviračių taku" yra didžiulis skirtumas.
            Nu bet kokie pasiūlymai? Neuždrausi žmogui eiti. Visos stotelės aiškiai projektuojamos kaip kišenės, t.y. norėdamas iš jos išeiti turėsi kirsti dviračių taką. Normali praktika. Galima būtų galvot, kad gal užsukti tą atitvarą link pėsčiųjų tako, taip sudarant visiškai "akliną sieną" pėsčiajam. Bet ir tai: norės ir eis.

            Comment


              Gal tiesiog tas galimas pėsčiųjų migravimo vietas aiškiai paženklinti?

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Nu bet kokie pasiūlymai? Neuždrausi žmogui eiti. Visos stotelės aiškiai projektuojamos kaip kišenės, t.y. norėdamas iš jos išeiti turėsi kirsti dviračių taką. Normali praktika. Galima būtų galvot, kad gal užsukti tą atitvarą link pėsčiųjų tako, taip sudarant visiškai "akliną sieną" pėsčiajam. Bet ir tai: norės ir eis.
                Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Galima atitvaru, galima ir želdiniais, svarbu, kad tai nebūtų vientisas tesinys nuo perono į techninį šaligatvį. Plius žiūrim elementariai - tiesiausią liniją nuo perono iki šviesoforo, dviračių takas kažkodėl kerta net 3 kartus. Aišku, kad pėstysis nevingiuos zigzagais kaip girtas. Prie sankryžos dvirtakį galima būtų lenkti arčiau palei gatvės bortą, ir dar liktų vietos išplatėjimui, kur sustoti prie šviesoforo, nes nu mes ir nenorime, kad tokioje vietoje jie lėktų nepristabdę.
                  Norėčiau pamatyt tavo pabraižymą, pasiūlymą suprantu tik iš dalies. Dviračių taką kirsti reikėtų tik du kartus, jeigu eini nuo stotelės (pažymėta raudonai). Einant tiesiai teks irgi du kartus kirsti dviračių taką, nes pėsčiųjų perėja yra dešiniau nuo tako (oranžinis žymėjimas):


                  Click image for larger version  Name:	Annotation 2019-04-11 104426.jpg Views:	1 Size:	270,5 kB ID:	1714044

                  Man tie pavingiavimai šiaip irgi nelabai patinka. Bet turbūt yra tam tikri ir reikalavimai vingiams ir pan. Ką tikrai žinau, tai kad turi kelią kirsti statmenai.

                  ---

                  Bet vėl gi. Aš 100% suprantu, kad visi stovės ant dviračių tako. Stovi ir ten, kur atrodo nelogiška: pvz. prie Justiniškių/Laisvės pr. sankryža arba ties Viršuliškių g. sankryža. Eina takas tiesiai, nu bet stovi ant jo ir viskas. Praeis laiko, kol visi apsipras.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    ---

                    P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
                    1. skersiniai bortai takuose;
                    2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
                    Aš tokias pat nusiunčiau Antonui. Dar pridėjau trečią, kad paviljonus su tvorelėmis atitrauktų per 0,5 m nuo dviračių tako, nes projektas nedetalizuoja.
                    Click image for larger version  Name:	42_lapas_Stotele_ir_bortai.jpg Views:	1 Size:	199,3 kB ID:	1714085

                    Click image for larger version  Name:	43_lapas_Stotele.jpg Views:	1 Size:	145,0 kB ID:	1714086

                    Šiaip žmonės eis, kaip Creatium pažymėjo oranžine spalva. Lauks šviesoforo signalo ten ant išplatėjusio tech. šaligatvio (pripeckiota oranžinis blynas) ir kirs skersai pervažos iki tos salelės šaligatvio. Reikėtų tiesiog nuo paviljono daryti normalų šaligatvį iki šviesoforo, dviračių tako nevingiuoti ir jį atitraukti su išoriniu šaligatviu pietų kryptimi.

                    Comment


                      Bet tada visi sankryžą kirs per dviračių tako pervažą. Kaip su tuo kovoti?

                      Comment


                        Taip, tą dažnai ir dabar visur daro. Kaip kovoti – nežinau.

                        Ai, dar papildomai parašiau, kad punktyrus pervažose pažymėtų, jei jau su policija išsiaiškino.

                        Comment


                          Durniai daro plyteles horizontaliai važiavimo krypčiai, plius plytelės turi nuožulnius kraštus ir darosi duobutė, niekas nėra iš jų važiavę el. paspirtuku matyti iš karto. Tos duobutės drebina paspirtuką, gadinasi viskas. Dviračiai manau po 5-6 metų bus miręs reikalas, deja keliai neprojektuojami mažiems ratams.

                          Comment


                            Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                            Dviračiai manau po 5-6 metų bus miręs reikalas.
                            tikrai taip. dar masinos bus mires reikalas ir vaiksciojimas pestute, nes elektriniai paspirtukai yra neapsakomas geris ir visuomene netures net kito pasirinkimo. Amen.

                            Comment


                              Papostink čia:

                              https://www.facebook.com/groups/7379...2885487068477/

                              Blogai ir tai, kad nemažina vandens nutekėjimo griovelio. Nereikia ten tokio plataus jo.

                              Įdomu, kad FB savivaldybė skelbė, jog tikrai bus važiavimo krypčiai sudėtos plytelės. Tai...

                              Comment


                                Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.

                                Comment


                                  Kam lyginti dviratį su el. paspirtukų. tai skirtingi dalykai. Lyginkite el. paspirtukus ir el. dviračius arba dviračius su paprastais paspirtukais.

                                  Comment


                                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                    Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
                                    Dviratis yra ryškiai stabilesnis sutikus pirmą netikėtą kliūtį. Paspirtukas geriau nebent idealiom sąlygom.

                                    Comment


                                      Bet kokiu atveju reiktų atsižvelgti darant infrastruktūrą ir į mažo rato transporto priemones, juolab tie paspirtukai populiarėja.

                                      Comment


                                        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                        Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
                                        Perfrazuosiu, dviratis geriau, nes neribojamas jo greitis dviračių takuose (nebent vadovautis gatvių ženklais), o vairuojant paspirtuką virš 25 km/h iki 45 km/h būtini dokumentai, būtinas šalmas visais atvejais ir net negalima naudotis šaligatviu ir dviračių takais bei juostomis. Vakar važiavau įprastais rūbais, buvo vėsu, tai prisirengęs trim sluoksniais – nuo Narbuto kalno greitis buvo 53,4 km/h, vidutinis – 20,1 km/h, atstumas – 21,75 km. Į priekį nesuprakaitavau. Įdomu žiemą pravažiavus paspirtuku, imtumėt paspirtuką į įstaigą? Nutirps sniegas ir bus bala kabinete. Benešant privarvės visur. Ne visuose biuruose plaunamos grindys kasdien.

                                        Click image for larger version  Name:	56531092_10156846718255272_4160635734186786816_n.jpg Views:	1 Size:	83,7 kB ID:	1714169
                                        Lietuvos policija FB // https://www.facebook.com/Lietuvos.po...type=3&theater

                                        Dėl to plytelių klojimo, juk pradėjo kloti skersai vien dėl to Justo post'o FB, taip daug saugiau, neįstrigs ratai susidėvint infrastruktūrai. Tiesa, trinkelės turėjo būti be nusklembtų kraštų.
                                        Paskutinis taisė dondc; 2019.04.11, 12:46.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          ---

                                          P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
                                          1. skersiniai bortai takuose;
                                          2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
                                          Suveikė. Anton: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”

                                          Comment

                                          Working...
                                          X