Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip, tą dažnai ir dabar visur daro. Kaip kovoti – nežinau.

    Ai, dar papildomai parašiau, kad punktyrus pervažose pažymėtų, jei jau su policija išsiaiškino.

    Comment


      Durniai daro plyteles horizontaliai važiavimo krypčiai, plius plytelės turi nuožulnius kraštus ir darosi duobutė, niekas nėra iš jų važiavę el. paspirtuku matyti iš karto. Tos duobutės drebina paspirtuką, gadinasi viskas. Dviračiai manau po 5-6 metų bus miręs reikalas, deja keliai neprojektuojami mažiems ratams.

      Comment


        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
        Dviračiai manau po 5-6 metų bus miręs reikalas.
        tikrai taip. dar masinos bus mires reikalas ir vaiksciojimas pestute, nes elektriniai paspirtukai yra neapsakomas geris ir visuomene netures net kito pasirinkimo. Amen.

        Comment


          Papostink čia:

          https://www.facebook.com/groups/7379...2885487068477/

          Blogai ir tai, kad nemažina vandens nutekėjimo griovelio. Nereikia ten tokio plataus jo.

          Įdomu, kad FB savivaldybė skelbė, jog tikrai bus važiavimo krypčiai sudėtos plytelės. Tai...

          Comment


            Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.

            Comment


              Kam lyginti dviratį su el. paspirtukų. tai skirtingi dalykai. Lyginkite el. paspirtukus ir el. dviračius arba dviračius su paprastais paspirtukais.

              Comment


                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
                Dviratis yra ryškiai stabilesnis sutikus pirmą netikėtą kliūtį. Paspirtukas geriau nebent idealiom sąlygom.

                Comment


                  Bet kokiu atveju reiktų atsižvelgti darant infrastruktūrą ir į mažo rato transporto priemones, juolab tie paspirtukai populiarėja.

                  Comment


                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                    Dviratis < el. paspirtukas visais atvejiais. Nebent el. dviratis, bet kokiu atveju miestui mažas perlenkiamas paspirtukas yra žymiai mobilesnis daiktas nei dviratis. Patogu laikyti namie, patogu į darbą ar į kavinę, nesuprakaituoji ir važiuoji greičiau nei dviratis. Dviratis gerai sportui ir ilgoms kelionėms, žygiams.
                    Perfrazuosiu, dviratis geriau, nes neribojamas jo greitis dviračių takuose (nebent vadovautis gatvių ženklais), o vairuojant paspirtuką virš 25 km/h iki 45 km/h būtini dokumentai, būtinas šalmas visais atvejais ir net negalima naudotis šaligatviu ir dviračių takais bei juostomis. Vakar važiavau įprastais rūbais, buvo vėsu, tai prisirengęs trim sluoksniais – nuo Narbuto kalno greitis buvo 53,4 km/h, vidutinis – 20,1 km/h, atstumas – 21,75 km. Į priekį nesuprakaitavau. Įdomu žiemą pravažiavus paspirtuku, imtumėt paspirtuką į įstaigą? Nutirps sniegas ir bus bala kabinete. Benešant privarvės visur. Ne visuose biuruose plaunamos grindys kasdien.

                    Click image for larger version  Name:	56531092_10156846718255272_4160635734186786816_n.jpg Views:	1 Size:	83,7 kB ID:	1714169
                    Lietuvos policija FB // https://www.facebook.com/Lietuvos.po...type=3&theater

                    Dėl to plytelių klojimo, juk pradėjo kloti skersai vien dėl to Justo post'o FB, taip daug saugiau, neįstrigs ratai susidėvint infrastruktūrai. Tiesa, trinkelės turėjo būti be nusklembtų kraštų.
                    Paskutinis taisė dondc; 2019.04.11, 13:46.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      ---

                      P.S. Mano jau nusiųstos pastabos:
                      1. skersiniai bortai takuose;
                      2. stotelių pavilionus patraukti į stotelių centrą, kad nebūtų pavojingų situacijų, kai iškarto iš už paviliono išlenda žmogus;
                      Suveikė. Anton: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Suveikė. Anton: „Susirašėm su projekto vadovu. Darbo projekte bortai bus išimti. Stotelių patraukimą irgi ketinama numatyti.”
                        Antonas tikrai geras savivaldybės darbuotojo pavyzdys, labai trūksta tokio bendravimo galimybės su žmonėmis atsakingais už kitas sritis...

                        Comment


                          Upės dvirtakis.





                          Comment


                            Gal kas galit paaiškint kas čia per technologija? Įranga kaip asfaltavimui, bet danga kažkokia... atrodo kaip skalda ar betonas.

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-04-15 160153.jpg
Views:	1
Size:	124,7 kB
ID:	1715392

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Gal kas galit paaiškint kas čia per technologija? Įranga kaip asfaltavimui, bet danga kažkokia... atrodo kaip skalda ar betonas.
                              Kloja skaldą su asfalto klotuvu. Taip greičiau. Iš tolo gali pasirodyt, kad jau su borto viršum, bet iš tikrųjų dar asfaltui palikta.

                              Comment


                                Aš kažkaip maniau, kad jau visas sluoksnis paruoštas, liko tik asfaltas. Ačiū.

                                Comment


                                  Na negaliu patikėti, jei nesilaikys PP / projekto ir paliks susiaurintus dviračių ir pėsčiųjų takus. Juk ten 4 juostos, blemba (pasukus vaizdą atgal atsiranda dar skiriamioji linija): https://www.google.lt/maps/@54.69418...7i13312!8i6656

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Na negaliu patikėti, jei nesilaikys PP / projekto ir paliks susiaurintus dviračių ir pėsčiųjų takus. Juk ten 4 juostos, blemba (pasukus vaizdą atgal atsiranda dar skiriamioji linija): https://www.google.lt/maps/@54.69418...7i13312!8i6656
                                    Dviračių takui ten ne tik susiaurinimo, bet ir gulinčio policininko reiktų. Vizualus susiaurinimas gal paskatins atsargiau pravažiuot.

                                    Comment


                                      Na, ties perėjomis visur gatvė siaurinama. Bet, aišku, ir po to vistiek lieka po 4 metrų pločio eismo juostas kiekviena kryptimi. Nebent sudės dar kokias saleles...

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Dviračių takui ten ne tik susiaurinimo, bet ir gulinčio policininko reiktų. Vizualus susiaurinimas gal paskatins atsargiau pravažiuot.
                                        Na neblogas siaurinimas, kai pėstiesiems nuo tilto norint pasukt į dešinę link skate parko aikštelių bus patenkama į dviračių taką tiesiog, kad už kelių metrų – nekertant dvirtakio – vėl būtų galima išeit. Nesuprantu, kam tada tie PP reikalingi:

                                        Parašė Bernex Rodyti pranešimą
                                        Šiandien po truputį pajudėjo darbai ir laisvalaikio zonoje prie Baltojo tilto. Technika pradėjo darbus ties skateparku.

                                        Tik aukštutinėje terasoje, panašu, su pėsčiųjų ir dviračių takais kažkodėl daroma šiek tiek ne pagal projektą. Jei bortai išliks kaip sudėti dabar, tai dviračių takas jungsis su visu tilto pločiu, be to, panašu, dviračių takas ties perėja kažkodėl siaurės, ko irgi neturėjo būti:


                                        Pagal projektą toje vietoje dviračių takas, kad tilptų, turi pasisukti arčiau gatvės ir jungtis tik su esama dviračių juosta ant tilto, o ne visu tilto dangos pločiu:


                                        Žinoma, čia taip matosi iš kameros vaizdo. Reikėtų įvertinti, kaip ten su pločiais ir viskuo iš tiesų realybėje yra.


                                        Comment


                                          Dėl dviračių tako jungimosi su tiltu esu parašęs Antonui, žadėjo pasinagrinėt. Sakė, kad ne pagal projektą. Tai gal klaida ir ištaisys. Nėra logikos visą Baltajį tiltą nuvesti į dviračių taką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X