Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Kai as sakau, kad mums soduose uzteko 230 000 eur asfaltuoti 1.7km kelio cia su visais PVM'ais ir darbais, pagrindais ir viskuo, bei plotis 6m + kelkrasciai tai pradejot burnoti o tai ka tu cia lygini kazkoki automobilio kelio asfaltavima ir super-nano dvirtaki, kur net imaisomas raudonas pigmentas (matyt guašo pagrindu, paziurejus ziema i sniega aplink).

    Tas pat Šimašius gyresi, kad Taurupes g. asfaltavimas tekainavo 200k biudzetui.

    Tai vat ta papildoma juosta, net jei ji cia iskaiciuota, kainuos realiai kelis simtus tukst. Creatium buvo numetes 2016 m dvirtakio projekto skaidres gretimoje temoje - na tikrai nematau KAS ten gali kainuoti 4 mln eur.
    Nu tai palauk tech. projekto, kuris bus pirkime ir gal pasidarys aišku. Kam čia svaidytis kaltinimais, kai po ranka turi tik paprastą brėžinuką, kuris net PP lygio nesiekia.

    Comment


      Apskritai apie ką čia rašo tie žurnalistai? Aš randu tik posėdį, kuris vyko ne antradienį, o trečiadienį ir ten patvirtinta 644 tūkstančiai. Tai apie ką čia išvis žurnalistų straipsnis?

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Apskritai apie ką čia rašo tie žurnalistai? Aš randu tik posėdį, kuris vyko ne antradienį, o trečiadienį ir ten patvirtinta 644 tūkstančiai. Tai apie ką čia išvis žurnalistų straipsnis?
        "ne mažiau kaip 15 procentų reikalingų išlaidų"

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

          "ne mažiau kaip 15 procentų reikalingų išlaidų"
          Kaip suprantu pernai buvo skirta 700 tūkst. atkarpai tarp Vakarinio ir Laisvės pr., šiemet matyt 644 tūkst. atkarpai nuo Laisvės pr. iki Narbuto stotelės (?). Tuo tarpu straipsnyje taip suvelta, kad galima suprasti, jog skyrė iškart 4 mln., tuo tarpu net neaišku pagal kokio ilgio ir sudėtingumo projektą.
          Paskutinis taisė Ginthus; 2019.02.07, 14:09.

          Comment


            Dabar tiesiama atkarpa Pilaitės pr. yra iki Spaudos g. T. Narbuto projektas tęsis nuo šios sankryžos iki Edukologijos žiedo. Projekto vertė beveik 4 mln. Eur. Iš tos sumos suprantu, kad 640 tūkst. yra savivaldybės dalis.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Dabar tiesiama atkarpa Pilaitės pr. yra iki Spaudos g. T. Narbuto projektas tęsis nuo šios sankryžos iki Edukologijos žiedo. Projekto vertė beveik 4 mln. Eur. Iš tos sumos suprantu, kad 640 tūkst. yra savivaldybės dalis.
              Nu va, visi skirtingai suprantam. Laukiam kol paskelbs projektą ir konkursą.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Nu va, visi skirtingai suprantam. Laukiam kol paskelbs projektą ir konkursą.
                Tai mano informacija gana tiksli. Dviračių grupėje FB Antonas šiandien ryte patvirtino, kad T. Narbuto projektas eis nuo Spaudos g. O 3.9 mln. Eur suma buvo žinoma dar iš anksčiau. Kaip ir buvo numatyta PP.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Tai mano informacija gana tiksli. Dviračių grupėje FB Antonas šiandien ryte patvirtino, kad T. Narbuto projektas eis nuo Spaudos g. O 3.9 mln. Eur suma buvo žinoma dar iš anksčiau. Kaip ir buvo numatyta PP.
                  Tai visvien man neaiški tamstos info. Tai ar skyrė 0,6mln. konkrečiai atkarpai pilnai įrengti, ar skyrė tik 15% reikiamos sumos ir sekančią žiemą sėdėsim nebaigto objekto apkasuose. Esminis skirtumas.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Tai visvien man neaiški tamstos info. Tai ar skyrė 0,6mln. konkrečiai atkarpai pilnai įrengti, ar skyrė tik 15% reikiamos sumos ir sekančią žiemą sėdėsim nebaigto objekto apkasuose. Esminis skirtumas.
                    Tai projektas įgyvendinamas ES ir miesto lėšomis. Suprantu, kad ES finansuoja 85% projekto, savivaldybė skiria 15%.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                      Tai projektas įgyvendinamas ES ir miesto lėšomis. Suprantu, kad ES finansuoja 85% projekto, savivaldybė skiria 15%.
                      Jei esi teisus, tai čia tuomet ne vieno sezono objektas. Nebent vėl skaidys dalimis iškart keliems rangovams.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Jei esi teisus, tai čia tuomet ne vieno sezono objektas. Nebent vėl skaidys dalimis iškart keliems rangovams.
                        Na... Laisvės pr. beveik spėjo 6 km nutiest per sezoną Bet sutinku. Greičiausiai šiemet jo nebaigs. Apie skaidymą neteko girdėt, tad galbūt ne. Skaidoma yra tai, kas susiję su Neries krantinėmis. Ten labai priskaidyta. Senvagė irgi.

                        Comment


                          Pora foto iš Ouklendo (N.Zelandija), kaip žymimi dviračių ir pėsčiųjų takai, kaip apeina aplink stoteles. Noriu pažymėt, kad čia tokie labiau magistraliniai, skirti varyt už miesto. Pačiam mieste deja nebuvo kada stipriai atkreipt dėmesio ir pafotografuoti situacijų, tik nepasimatė, kad dviračių takai labai būtų kažkaip atskirai tankiame gatvių tinkle išskirti. Gal nepastebėjau, gal tiesiog gatvėmis varo, nors dviratininkų šiaip labai daug ir nepastebėjau. El.paspirtukai labai populiarūs.

                          Comment


                            Lyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Lyginant su Vilniumi: gerai, kad nėra perėjų pas mus, nebent kelios galimai neteisėtai įrengtos, nes lyg ir nereglamentuotos. Tiesa, bus Giedraičių g., bet ten veikiau pratęsimas nuo gatvės perėjos per dvirtakį, turbūt todėl, kad pats dvirtakis visiškai neatskirtas ir paraleliai eina šalia gatvės, o Ouklende zujant daug pėsčiųjų net nesimatytų kuris nori kirsti dvirtakį, tai saugiai važiuojant, visada tektų dviratį stipriai lėtint, gaišt laiko ir jėgų, tad nieko gero. Įdomu tai, kad stotelės tvorelė įrengta tik už paviljono, o ne prieš jį (tai eismo krypčiai artimesnei paviljonui), sutaupo, bet mūsiškis variantas labiau užtikrina tvarką ir komfortą. Antroj nuotraukoj juosta gatvėje vienkryptė, bet ties šaligatviu platus ir panašu, jog dvikryptis takas, keista.
                              Taip, yra ir dvikrypčiai takai, ir takai su atskirtom kryptim.

                              Comment


                                Nežinau į kurią temą rašyti, bet gal kas nors žino, kada turėtų prasidėti Neries kairiosios krantinės atnaujinimas?

                                Comment


                                  Parašė Arnas5743 Rodyti pranešimą
                                  Nežinau į kurią temą rašyti, bet gal kas nors žino, kada turėtų prasidėti Neries kairiosios krantinės atnaujinimas?
                                  Šiemet. Rangos konkursas jau turėjo baigtis.

                                  Comment


                                    Darbų riba ties Sietyno g. Centro link:
                                    Click image for larger version

Name:	20190223_130311.jpg
Views:	1
Size:	207,9 kB
ID:	1702431

                                    Nusukimas į Vakarinį aplinkkelį. Pilaitės link:
                                    Click image for larger version

Name:	20190223_130425.jpg
Views:	1
Size:	200,1 kB
ID:	1702432

                                    VSD rūmai dešinėje
                                    Click image for larger version

Name:	20190223_130619.jpg
Views:	1
Size:	236,2 kB
ID:	1702433

                                    Bortų HQ (headquarters) ties Senosios Pilaitės keliu. Už sankirtos vienintelis Zuoko nutiestas raudonas kilometras:
                                    Click image for larger version

Name:	20190223_130739.jpg
Views:	1
Size:	212,2 kB
ID:	1702434

                                    Comment


                                      Kelio žymėjimas palei Laisvės pr. ir nauji vingiai link Asanavičiūtės g.:
                                      Click image for larger version

Name:	1a_20190223_131843.jpg
Views:	1
Size:	235,4 kB
ID:	1702438

                                      Važiuojam su vaizdu atbulom:
                                      Click image for larger version

Name:	1b_20190223_131646.jpg
Views:	1
Size:	231,3 kB
ID:	1702439

                                      Turbūt MTB / dirt tipo trasos ruožas:
                                      Click image for larger version

Name:	1c_20190223_131534.jpg
Views:	1
Size:	246,1 kB
ID:	1702440

                                      Sukamės su vaizdu į priekį palei Asanavičiūtės g. Pagal schemą, ties perėja turėjo būti nusukimas į Pasakų parką:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132224.jpg
Views:	1
Size:	235,6 kB
ID:	1702441

                                      Rekonstruoja šaligatvį, o vėl nuleidžia prieš iškilią perėją:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132352.jpg
Views:	1
Size:	209,4 kB
ID:	1702442

                                      Su perėjos reikalais tas pats ir čia. Atkreiptinas dėmesys į VVT laukimo zoną – tokios kombinacijos dar nemačiau:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132537.jpg
Views:	1
Size:	272,4 kB
ID:	1702443

                                      Kaip gi be aftatransporto:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132610.jpg
Views:	1
Size:	240,3 kB
ID:	1702444

                                      Prie Vakarinio aplinkkelio:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132816.jpg
Views:	1
Size:	208,0 kB
ID:	1702445

                                      Trasos pabaiga. Takas pareina į trinkelių taką per viaduką. Manau, turėjo tiesti šaligatvį dvirtakio dešinėje. Ant viaduko dvirtakis prie gatvės. Įdomu, kaip sužymės:
                                      Click image for larger version

Name:	20190223_132929.jpg
Views:	1
Size:	204,5 kB
ID:	1702446

                                      Comment


                                        Čia buvo numatyta jungtis tarp Asanavičiūtės g. ir Architektų g. Schemoje buvo pasirinktas esamas takas dešinėje, bet jis po ledu:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_133609.jpg
Views:	1
Size:	292,1 kB
ID:	1702448

                                        Vaizdas atgal. Keičiant schemos planus, būtų galima tiesti naujai, neapledėjusia trajektorija:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_133643.jpg
Views:	1
Size:	343,5 kB
ID:	1702449

                                        Click image for larger version

Name:	20190223_133812.jpg
Views:	1
Size:	301,1 kB
ID:	1702450

                                        Ties šiauriniu Architektų g. viaduku darbai nepradėti:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_134046.jpg
Views:	1
Size:	241,1 kB
ID:	1702451

                                        Vaizdas į priešingą pusę. Sugebėta įrengti trinkelių salelę su bortais, nors schemoje jų nebuvo numatyta:Click image for larger version

Name:	20190223_134138.jpg
Views:	1
Size:	240,0 kB
ID:	1702452

                                        Kita viaduko pusė. Darbai gražiai užbaigti:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_134520.jpg
Views:	1
Size:	241,9 kB
ID:	1702453

                                        Prie kablio dar betrūksta priekabos prikabintos:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_135014.jpg
Views:	1
Size:	249,3 kB
ID:	1702454

                                        Pietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	1
Size:	243,6 kB
ID:	1702455

                                        Jei sugebama parkuoti įstrižai, tai, manytina, turėtų tilpti lygiagrečiai sumontuoti ratų atmušėjai išlaikant STR apibrėžtą 0,75 m atstumą. Jie buvo žadėti:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_135656.jpg
Views:	1
Size:	255,1 kB
ID:	1702456

                                        „Ąžuoliuko Iki”. Labai reiktų šaligatvių lanko dvirtakio kairėje, man atvažiuojant moteris pabūgo manęs, nors suprato, jog eina neteisingai:
                                        Click image for larger version

Name:	20190223_135830.jpg
Views:	1
Size:	248,0 kB
ID:	1702457

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Pietinis viadukas. Statybinės tvoros patrauktos, šaligatvis perklotas, granitiniai bortai yra, naujai atsiradęs atitvaras su neaiškia funkcija – turbūt bortų aukščio skirtumo tarp pėsčiųjų ir dviratininkų nepakanka, įdomu, nes taip siaurėja dviratininkų panaudojamas tako plotis ir neišlaikoma apsaugos zona, nes vargu tikėtis platesnio tako nei minimalus 2,5 m:
                                          Click image for larger version

Name:	20190223_135553.jpg
Views:	1
Size:	243,6 kB
ID:	1702455
                                          Liukas čia jau kaip suprantu pakeistas? Ką pasakys dviratininkai? Skylės ne per didelės? Nekyla pavojaus pagauti rato? Nes šiaip tai jau būna ir su mažesnėmis skylėmis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X