Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Man irgi nepavyko (hibrido padangos per plonos ir slysta), bet esu matęs, kaip su kalnų dviračiais užvažiuoja.
    Belieka mėgint su mažesniu slėgiu padangose ir visiškai sausu oru.

    Comment


      Lazdynai: svajonių rajonas

      Tiesiamas Architektų g. dviračių takas (video): https://www.facebook.com/vilnius.lt/...1194125908905/

      Comment


        Beveik baigtas 3,5 km ilgio dviračių takas Architektų gatvėje

        Architektų gatvėje tiesiamas raudono asfalto apie 3,5 km ilgio dviračių takas, o šalia jo – daugiau kaip 2,5 m pločio takas pėstiesiems. Iki mėnesio pabaigos nutiestą taką „Grinda“ planuoja jį sujungti su Laisvės prospekto dviračių taku, kas leis Lazdynų rajono gyventojams saugiai ir patogiai pasiekti Karoliniškių ir Viršuliškių rajonus.
        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...tektu-gatveje/ .
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          . Iš Vilnius lt miesto problemų.

          Click image for larger version  Name:	581282018071110158_telefono_nuotrauka1.jpeg Views:	1 Size:	146,2 kB ID:	1653869

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/66235
          https://tvarkaumiesta.lt/problem/66268

          PS.
          Paaiškinkit prašau kaip padaryti, kad ''nesukolapsintų'' nuotraukų kai idedi, kaip kad šiuo atveju ji tapo miniatiūrine nors įdėjau dydžio maždaug kad tilptų į ekraną?
          Paskutinis taisė spekas; 2018.07.12, 14:28.

          Comment


            /\ Problema "gyvai": https://www.facebook.com/groups/7379...3717790318584/

            Comment


              Kam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.

              Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...

              Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                Kam tokioj gatvėj su mažai eismo išvis iškėlinėt dviračius at šaligatvio? Būtų nupaišę vienpusius dvirtakius gatvės šonuose ir ramu. Valyt paprasčiau, asfaltu minti maloniau, nepasitaiko stulpų, pėsčiųjų ar iškištų pirparkuotų auto.

                Pvz - Berlynas. Daug naujų dvirtakių ramiai daromi gatvių kraštuose. Visi mina ir niekas nedaro problemų. Tinka ir normaliu greičiu minantiems Sankauskams. Elektriniai paspirtukai/dviračiai taip pat nesimaišo su pėsčiaisais. Tuo tarpu kur seni dvirtakiai ant šaligatvių (yra ir plytelėm) - tiek būna konfliktų su pėsčiaisiais, tiek vietininiai Hansauskai nesismulkina ir mina gatve šalia dvirtakio...

                Foto iš Google Street View: https://www.google.com/maps/@52.5221...7i13312!8i6656
                Man irgi mistika, kodėl Lazdynuose nedarė dviračių tako gatvėje. Suprantu, kad tam galimai reikėjo daryti gatvės projektą, bet šioje vietoje į jį tikrai galima buvo investuoti, nes vienu projektu galima buvo sutvarkyti visą gatvę (susiaurinant juostas, įrengiant normalias parkavimo vietas ir t.t) ir tuo pačiu padaryti dviračių taką.

                Gal koją pakišo tas faktas, jog Lazdynai yra įtraukti į kultūros paveldo objektų sąrašą ir bet koks projektas Lazdynuose ilgai strigtų paveldosaugininkų filtruose?

                Comment


                  Londone taipogi dviračių takai yra braižomi tik ant važiuojamosios kelio dalies


                  Click image for larger version

Name:	images.jpg
Views:	1
Size:	9,0 kB
ID:	1653932
                  People that call people the enemies of the people are the enemies of the people.

                  Comment


                    Bet kaip trūksta ateities perspektyvos.. Gatvės apšvietimas įrengiamas arti gatvės, nes taip paprasčiau. Vėliau dviračių takas tiesiamas toliau nuo gatvės, nes prie gatvės jau stovi šviestuvai -nerausi. Vėliau keis šviestuvus, vėl statys prie gatvės, nes kitaip tektų perkelti dviračių taką. Ir t.t. Ir galiausiai dar sugeba kelio ženklus sukalti, figūrinio vairavimo dviračiu įgūdžių lavinimui.

                    Comment



                      Na neįsijauskit su tuo "visur", o tai mūsiškiai dar sugalvos paišyti išilgai Geležinio Vilko ar Ukmergės gatvių. Miegamųjų rajonų vidinėse gatvėse ar senamiestyje laisvai, netgi pageidautinos draugiškos dviračiams gatvės, D ir E, na ir gal dar kai kuriais atvejais ir C kategorijų. B kategorijos gatvėse jau reiktų atskirti nuo važiuojamosios dalies, o A kategorijos - ir fiziškai atitraukti toliau. mantasm pavyzdys iš Berlyno irgi ne be problemų - matosi akivaizdziai konfliktinės vietos.
                      Bet pilnai sutinku, kad tam Konstitucijos įvažiavime padaryta daugybė klaidų, jau net nuo pradžios pasirinkus gatvės bortą akliesiems ir dvirtakį toliau nuo gatvės ir baigiant stulpų vietomis.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        pavyzdys iš Berlyno irgi ne be problemų - matosi akivaizdziai konfliktinės vietos.
                        Pvz kokios konfliktinės vietos? Foto gal nesimato, bet atsidarius Google Street View galima apžiūrėt visą sankryžą. Kelis kartus pats myniau pro šitą sankryžą ir jokių konfliktinių vietų nepastebėjau. Stop juosta dviratininkams arčiau sankryžos nei auto, tai pirma auto mato pirmą dviratininką regos lauke. Iš vienos pusės kur daugiau sukančių į dešinę - dvirtakiais važiuojantiems tiesiai padarytas tarp pirmos ir antros juostų. Palyginus su mūsų dvirtakiais kur dviratininkai pasimeta tarp pėsčiųjų ir praktiškai važiuoja per perėjas - tikrai geresnis variantas...

                        Pas mus dabar yra atvirkštinė bėda - per ekskursiją Olandijoje pamatė kokie dvirtakiai palei magistralines gatves ir dabar tokius daro "visur"..

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Pvz kokios konfliktinės vietos?
                          Pagrindinė problema, kad tam tikromis trajektorijomis visvien tenka rinktis: arba važiuoti bendrame sraute su automobiliais, arba perstuminėti pėsčiųjų perėjomis. Ką ir matome šitame vaizde:
                          https://www.google.com/maps/@52.5220...7i13312!8i6656
                          O tai jau reikalauja susikaupimo, KET išmanymo ir be abejo pakantumo, ko mūsuose laaabai trūksta.
                          O šati tokių sprendimų, tai gal ačiū - iš vis nereikia:
                          https://www.google.com/maps/@52.5217...7i13312!8i6656

                          Comment


                            Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
                            1. nėra saugu;
                            2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
                            3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
                            4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Pagrindinė problema, kad tam tikromis trajektorijomis visvien tenka rinktis: arba važiuoti bendrame sraute su automobiliais, arba perstuminėti pėsčiųjų perėjomis. Ką ir matome šitame vaizde:
                              https://www.google.com/maps/@52.5220...7i13312!8i6656
                              O tai jau reikalauja susikaupimo, KET išmanymo ir be abejo pakantumo, ko mūsuose laaabai trūksta.
                              O šati tokių sprendimų, tai gal ačiū - iš vis nereikia:
                              https://www.google.com/maps/@52.5217...7i13312!8i6656
                              Jei dvirtakis atskirtas nuo gatvės - vistiek tenka naudotis pėsčiųjų perėjomis.

                              Nelabai supratau, kas blogai antroje nuorodoje. Dviratininko stop juosta priešais pirmą auto yra liux. Į dešinę sukanti auto mato dviratiniką ir negali uždaryti durų.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
                                1. nėra saugu;
                                2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
                                3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
                                4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.
                                Turbūt norėjai parašyti - nėra tobulas sprendimas. Bet kiek aš matęs dviračių takų Europoje, tai yra geriausias sprendimas.
                                People that call people the enemies of the people are the enemies of the people.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Juosta gatvėje nėra geriausias sprendimas:
                                  1. nėra saugu;
                                  2. daug galimybių trukdžiams kelyje atsirasti (parkavimas);
                                  3. mūsų gatvėse vandens nuleidimai yra kraštuose;
                                  4. vienpusiai takai; tai reikš, kad norėdamas dviračiu privažiuoti iki konkrečios vietos turėsi važiuoti tiesiai iki artimiausios sankryžos, apsisukti ir grįžti iki reikiamos vietos; tikslas turėtų būti dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse.
                                  1. dviračiu važiuoti iš principo nėra saugu. Dėl to reikia dėvėti šalmą bei laikytis tam tikrų atsargumo standartų. Nesuvaldyta auto gali nuskinti ir šaligatviu važiuojantį dviratininką. Gatvėje bent jau nesimaišo pėstieji, kurie dar labiau neprognozuojami nei auto.

                                  Taip pat gatvėje esantis dviratininkas yra saugesnis ties išvažiavimais iš kiemų, šalutinių gatvių ir pan. Šaligatvyje esantis dvirtakis neretai yra užstojamas tvorų, ženklų, pėsčiųjų, priparkuotų auto ir t.t. Dviratininkas ir vairuotojas vienas kitą pamato labai vėlai. Tuo tarpu dvirtakis gatvėje abiems eismo dalyviams suteikia daug geresnį matomumą vienas kito atžvilgiu.

                                  2. reiktų prižiūrėti, kad to būtų laikomasi esamų KET. Auto parkavimas prie atskirtų dvirtakių (pvz iškišant auto galą/priekį, kaip anksčiau buvusioje foto) irgi probleminis. Beje, Berlyne taxai irgi mėgsta sustoti ant dvirtakių. Kaip ir pėstieji pasivaikščioti šaligatviuose esančiais dvirtakiais. Toks gyvenimas, abu sprendimai turi trūkumų.

                                  3. pakankamai platus dvirtakis + protingai suprojektuotos vandens nuleidimo grotelės išsprendžia šitą bėdą. Šaligatviuose irgi yra n+k inžinerinių kliūčių.

                                  4. vienpusiai takai yra gerai, nes leidžia dviratininkams važiuoti didesniu greičiu. Patogiau aplenkti lėtesnius dviratininkus. Nebelieka problemos kai susitinkama iš priešais per visą tako plotį atvažiuojantys keli dviratininkai. Berlyne dviratininkai nemato problemos pavažiuot ar pasivesti dviratį šaligatviu keliasdešimt metrų. Kur siaura gatvė ir nėra vietos ant šaligatvio - dažniausiai nėra problemos tą gatvę kirsti kur tik nori.

                                  Dvipusiai takai abiejose gatvės pusėse prie kiekvienos gatvės nėra realistiška. Taip, magistralinėse gatvėse to reikia. Bet ramesnėse gatvėse tai yra tik vietos ir pinigų švaistymas.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Jei dvirtakis atskirtas nuo gatvės - vistiek tenka naudotis pėsčiųjų perėjomis.
                                    Bet tuomet viskas aišku, nes trajektorijos lengvai nuspėjamos, o čia išskirta juosta tik judėjimui viena kryptimi, kitomis kryptimis judame jau kitomis nenuspėjamomis trajektorijomis.
                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                    Nelabai supratau, kas blogai antroje nuorodoje. Dviratininko stop juosta priešais pirmą auto yra liux. Į dešinę sukanti auto mato dviratiniką ir negali uždaryti durų.
                                    Aš ne apie stop juostų perstūmimą, o apie priparkuotą automobilį
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.13, 11:43.

                                    Comment


                                      Juosta gatvėje netinkama recreational tikslams, o beveik išimtinai commute. Kas yra gerai tokiems, kaip man, kurie mėgsta važiuoti dviračiu į darbą arba šiaip tvarkyti reikalus ir per metus numina apie 3000-5000Km. Bet blogai 99.99% vilniečių, kurie dviratį naudoja maks 2 mėnesius per metus ir tik rekreaciniais tikslais, kai nuvažiuoja į Vingio parką pasivažinėti su vaikais šiltą vasaros savaitgalį, o likusias 300 dienų dviratis stovi sandėliuke.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Aš ne apie stop juostų perstūmimą, o apie priparkuotą automobilį
                                        Ten kur priparkuota auto nėra dvirtakis. Toje gatvės atkarpoje mažai eismo (praktiškai akligatvis privažiuoti prie ofisų pastato) ir dviračiai važiuoja kartu su auto. Dvirtakis atsiranda tik prie sankryžos, kad dviračiai pravažiuotų į priekį ir nestovėtų bendroje eilėje. Negi reiktų dvirtakio dar ir kiekvienam kieme

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Juosta gatvėje netinkama recreational tikslams, o beveik išimtinai commute. Kas yra gerai tokiems, kaip man, kurie mėgsta važiuoti dviračiu į darbą arba šiaip tvarkyti reikalus ir per metus numina apie 3000-5000Km. Bet blogai 99.99% vilniečių, kurie dviratį naudoja maks 2 mėnesius per metus ir tik rekreaciniais tikslais, kai nuvažiuoja į Vingio parką pasivažinėti su vaikais šiltą vasaos savaitgalį.
                                          O savivaldybės tikslas - miestą paversti didelio vingio parku supermamytėms, ar sudaryti sąlygas greitai ir patogiai nuvykti dviračiu iš taško A į tašką B?

                                          Važinėjantys rekreaciniais tikslais turbūt niekad neužsuks į tą durną dvirtakį prie Konstitucijos prospekto, kurio foto aukščiau buvo. Bet toks dvirtakis netinkamas ir naudojantiems dviratį susisiekimui.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X