Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
O Kernavės gatvę šiaurinėje dalyje dar iš viso kada nors ketina sutvarkyti? Ar yra numatoma dar bent viena alternatyvi jungtis tarp Ozo ir Žalgirio gatvių, kuria galėtų važiuoti VT? Šiaip tai susidaro vaizdas, kad Šnipiškėse nėra vizijos kaip turėtų būti vystomas gatvių tinklas pritaikytas viešajam transportui.Parašė abruo Rodyti pranešimąPanašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT
Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.
Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.
- 1 patinka
Comment
-
Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
- 1 patinka
Comment
-
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.Parašė Riedis Rodyti pranešimąSujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).
Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.
Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kur ten jau taip nėra vietos platinti? Parkingą galima apriboti.Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
Comment
-
Labiausiai tai čia.
Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.
https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQAPost in English - fight censorship!
Comment
-
Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais.
Kaip rodo praktika (Giedraičių g.), tai sprendžiama per savaitę su kelių aktyvesnių piliečių kamerų pagalba.Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Comment
-
Labiausiai ten kur gatvė daro posūkį link Kernavės gatvės. Priekyje Linkmenų ežerai, dešinėje Paparčių namai, kairėje privatūs namai ir Senvagės parkas. Nei vieno iš jų nepatrauksi, šaligatvių iki dviejų plytelių nesusiaurinsi, nes pėsčiųjų ten daug ir kai susikraustys visi nauji gyventojai, bus dar daugiau.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.
Jei ten daryti kokią jungtį tarp Žalgirio ir Ozo gatvių tai nebent jau ties BOD Utenos gatve kreipti eismą į Kernavės gatvę. Bet ten irgi būtų nesąmonė tranzitiniam eismui važiuoti siauromis gatvelėmis tarp privačių namų. Dėl to ten greičiausiai visada ir liks siauros gatvelės vietiniam privažiavimui.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Taigi ten dabar jau viskas kitaip?Parašė index Rodyti pranešimąLabiausiai tai čia.
Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.
https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA
Comment
-
Taip. Atsirado namai, šaligatviai, susiaurinę gatvę ir salelė viduryje sankryžos tvarkingam apsisukimui. Pati gatvė dabar siauresnė nei Street view.Parašė digital Rodyti pranešimąTaigi ten dabar jau viskas kitaip?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".
Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
Comment
-
Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6Parašė John Rodyti pranešimąTeoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".
Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV
Darnu.
- 1 patinka
Comment
-
Jei Linkmenų gatvė jungia Konstitucijos pr. su Žalgirio, kodėl negalėtų jungti ir su Ozo g.? Aplink Linkmenų g. ir Ozo parke daug gyventojų, tai ten VT tikrai reiktų. Juolab visi VT maršrutai iš Linkmenų g. eina pro Kalvarijų g., kur ir taip krūva maršrutų eina ir tuos kelis geriau būtų išnaudoti pajungiant Ozo parką su visais paslaugų centrais ir Linkmenų g. galo kvartalus prie VT tinklo.Parašė index Rodyti pranešimą
Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.
Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
- 4 patinka
Comment
-
Pridiskutuota pora puslapių apie Linkmenų gatvę. Pasirodo, tankiai uzstatytoms Šnipiškėms reikalingas ne tik gatvių siaurinimas ir dvirtakiai.
Iš vienos pusės šaukiama apie platinimo grėsmę, iš kitos - suprantama, kad siaurose gatvėse nebus normalaus viešojo transporto.
Jei būtų normali 2*2 Kernavės gatvė, kuri eitų nuo Konstitucijos pr. iki Ozo gatvės ar net.iii Rubikonišių kvartalo (už PC "Ozas"), nereikėtų tiek improvizacijų Linkmenų gatvės temą. Dabar iš Kernavės gatvės bus daroma tik siaura vietinės reikšmės gatvė tik nuo Lvovo g. iki Žalgirio gatvės.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čiaParašė index Rodyti pranešimą
Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo
Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams. Tokiu būdu gal net nieko ir nereiktų apskritai platinti. Kitos vietos atrodo pravažiuojamos, tik parkingą reiktų uždrausti gatvėje, o kur galima įrenti tam skirtas parkavimo kišenes.
https://youtu.be/nzHBOOEz41gPaskutinis taisė Blaze; 2021.01.10, 10:58.
- 1 patinka
Comment
-
Problematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
https://erdvinis.vilnius.lt/
Comment
-
Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?Parašė skliautas Rodyti pranešimąProblematiškiausia vieta nuo linkmenų g. 50 iki kernavės g., tačiau kernavės g yra garažai, kurių sąskaita galima pasukti gatvės "vagą".
Nemoku įkelti paveiksliuko puikiai matosi per šį žemėlapį
https://erdvinis.vilnius.lt/
Comment
-
Čia apie šitą vietą eina kalba, kad yra sočiai vietos padaryti normalią gatvę iki pat Ozo g. ir toliau ir paleisti VT, kuris dabar Linkmenų g. važiuoja tik iki Žalgirio g. ir Ozo parko bei Linkmenų g. galo gyventojai likę be patogaus susisiekimo VT.Parašė John Rodyti pranešimą
Kurios gatvės vagą? Linkmenų ar Kernavės? Ir koks tikslas tai daryti?
- 6 patinka
Comment
Comment