Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Siulantiems kišti viską po žemę noriu priminti, kad mes gyvename Vilniuje, kuriame su 100 kartų paprastesnemis problemomis valdžia nesusitvarko, o jūs dar norite iš jų tokių projektų...
    Pagrindinė problema, dėl ko savivaldybės tokių projektų galetų neįgyvendint yra finansai. Toks projektas žinoma pigiai neatsieitų. Bet čia ne Gugenheimas, čia toks projektas, kuris galėtų atsipirkti pardavus virš jo sklypus. Savivaldybė galėtų sutart su vyriausybe, kad vyriausybė pasiskolina už nulį palūkanų ir duoda tuos pinigus savivaldybei, o kai kas nusiperka sklypą - tie pinigai eina skolai padengti. Žinoma toks projektas nėra paprastai įkandamas, bet svarbiausia, kad jis yra įgyvendinamas, tereikia didelio noro ir ryžto turėti. Gal kada jis ir atsiras.

    Comment


      Jeigu Konstitucijos prospektą statytų Norvegai.

      EDIT: Tiesa podzemkės nebūtų, sorry. Šitą amobinationą stato tik Eastern Bloc miestuose.

      Comment


        Turiu genialią idėją. O ką, jeigu vietoje dviejų KP juostų iškasti kanalą ir jį apželdinti? Žodžiu, ta pusė, kur Radisson, K18, Swedbank, NDG, SEB būtų prie vandens?

        Comment


          Šiaip jau, manau, kad Konstitucijos prospekto viduryje reiktų palikti vietos tramvajaus įrengimui, nes anksčiau ar vėliau Vilniui greitojo viešojo transporto tikrai prisireiks.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

            Vaikščioti dažniausiai einu vakarais, kai eismo būna gerokai mažiau. Ne piko valandomis Kadangi NMC pastoviai kažką stato, kažkas juda, tai tikrai labai įdomu tas judesys, permainos, dinamika, naujumo pojūtis, kiek viskas pasistūmėjo ir t. t. Gerai aišku ir Senamiestyje, ir Vingio parke, ir Neries krantinėmis nueiti iki Valakampių ir atgal labai faina, kai norisi daugiau tylos. Bet ten pagrinde viskas tas pats ir seniai žinoma. Šnipiškių gilumą dažniau lankyti pradėjau, kai prasidėjo didelės statybos Kernavės gatvėje ir tai pradėjo intriguoti. Vis gi, NMC yra vienintelė Vilniaus vieta su bent kažkuo pranašesniu į tikro futurizmo ir WOW pojūtį. Ypač kai nuo Geležiako tilto sutemus apsidairai aplink ir matai šviečiančius didelius pastatus visose pusėse (NMC, Green Hall'ai, Vartai) - na, gražu.
            Pats pripažįstate, kad einate ne šiaip pasivaikščioti, kadangi NMC būti gera, o su konkrečiu reikalu, pasižiūrėti miesto plėtros, kap urbanistikos entuziastas. Bet patrauklių miesto erdvių pagrindinis kriterijus, manau, ir yra kad žmonės ten eitų nors ir "viskas tas pats ir seniai žinoma". Sutinku, kad iš tolo NMC atrodo įspūdingai ir futuristiškai, bet absoliučiai daugumai žmonių jame būti nemalonu - ar dažnai sutinkate žmonės tiesiog pasivaikščiojančius KP kad ir vakare? Aš ten būnu dažnai, vakare žmonių ten minimaliai, o ir tie keli kažkur skuba su reikalu. Žmonės vertina viešųjų erdvių kokybę kojomis
            Dėl triukšmo nešeina sakyti, kad vakare KP viskas OK, triukšmas ir jo žala sveikatai objektyviai išmatuojamas dalykas. Pagal triukšmo žemėlapį KP net ir vakare 20-12 val vakaro KP palei šaligatvį triukšmas siekia 70-74 db, t.y. pagal tarptautinius standartus greitkelio/automagistralės (freeway) triukšmo lygį.

            Click image for larger version  Name:	DB.jpg Views:	14 Size:	264,6 kB ID:	1760488
            Click image for larger version  Name:	image_93106.jpg Views:	17 Size:	264,6 kB ID:	1821513
            Paskutinis taisė Romas; 2020.08.15, 08:21. Priežastis: Kopija iš temos "NMC". Sumažintas dublis

            Comment


              Šnipiškėse išdavė statybų leidimą tiesti Videniškių,Šiaudinės,Šatrijos gatvės!

              Comment


                Šiandien jau asfaltuoja Giedraičių gatvę:



                Beje buvo toks juokingai siurrealistinis jausmas, kai per siaubingai purviną gatvę išvažiuoji iš apšiurusio, šiferinio taboro ir grynai 50 metrų už kampo švedai filmuoja sceną kur solidžiai apsirengę žmonės išlipa iš Audi TT ir eina į high-end verslo centrą.

                P.S.

                Tai sukurs kas nors tą atskirą temą skirtą visų Šnipiškių infrastruktūros tvarkymui ar ne?

                Comment


                  Tos Elektros apskaitos spintos iš vis juokingai atrodo. Kodėl jos mieste gatvėje pristatytos???? Kažkaip kitur mieste jos būna pastatų viduje.
                  Paskutinis taisė ArtisLT; 2019.11.15, 20:56.

                  Comment


                    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                    Tos Elektros apskaitos spintos iš vis juokingai atrodo. Kodėl jos mieste gatvėje pristatytos???? Kažkaip kitur mieste jos būna pastatų viduje.
                    Paveldo ekploatuotojai matyt visi masiškai neįsileido į vidų .

                    Comment


                      O kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais ar bus vienpusis eismas ir kita pusė dviratininkams padaryta?
                      Paskutinis taisė zippo; 2019.11.16, 14:53.

                      Comment


                        Parašė zippo Rodyti pranešimą
                        O kaip suprast tą gatvę išvis? Suprasčiau, jei būtų asfaltas su eismu į abi puses ir šaligatviai. Bet dabar yra šaligatviams vietos padaryta, išasfaltuota viena pusė ir per centrą kelio bodriūrai padaryti? Nesuprantu logikos. Juostos bus atskirtos bordiūrais?
                        Bus viena juosta

                        Comment


                          Ten kita juosta yra dviratininkų takas.

                          Comment


                            Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

                            Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
                            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                            Mielosios Grigiškės

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ten kita juosta yra dviratininkų takas.
                              Čia vadinasi bendro naudojimo gatvė? Su borteliais atskirtu šaligatviu ir net dviračių juosta?
                              Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas,...

                              Comment


                                Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                Buvo gera gatvė nukirsti kamščiams Kalvarijų g. Toli taip nueisim naikindami alternatyvias paralelines gatves ir dar labiau užgrūsdami pagridines. Tas pats kas su viaduku virš Narbuto g., kuris jeigu būtų sujungęs abiejose pusėse užsibaigiančias ir tiesiog sujungimo besiprašiusias gatves, būtų tapęs alternatyva laisvės pr. kamščiams.

                                Tuo labiau kad nei normalios Kernavės g., nei tilto nebus...
                                Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
                                Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
                                O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.

                                Comment


                                  Labai gerai, kad daroma vienos juostos vienpusio eismo gatvės Šnipiškėse ypač tarp individualių namų. Taip naikinamas tranzitas ir keliamas saugumas dėl greičio sumažėjimo.

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Bet taip gal ir geriau, nes tokios pseudotranzitinės gatvės dirbtinai išpučia pralaidumą ir kai pagaliau prisieina blaivytis nuo per didelio skaičiaus automobilių - būna labai sunkios pagirios.
                                    Aš šiaip buvau už Kernavės tiltą būtent dėl to, kad turėti alternatyvą automobilių išsiurbimui iš centro, ir tuomet būtų buvę logiška kažką rimčiau planuoti ir su pačia Kernavės g., kad ji efektyviai galėtų įsilieti į likusias gatves, gal net Ukmergės g. per Žalgirio g. kaip buvo tarybiniais laikais planuota.
                                    O dabar kai jau aišku, kad tilto nebus, tai nebėr prasmės turėti tranzitinę gatvę Šnipiškėse, nes iš to naudos gauna tik tranzitu judantis eismas, o gyventojams tik triukšmas ir tarša.
                                    Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                                    Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                                    Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                                    Mielosios Grigiškės

                                    Comment


                                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                      Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                                      Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                                      Maniau, kad seniai aišku, kad reikia siaurint gatves vedančias į miesto centrą ir centre naikinti parkingo vietas, kad žmonės įprastų į darbą centre važiuoti su viešuoju transportu ir pagaliau sustotų tas beprotiškas miesto tįsimas į periferiją ir automobilizacija.

                                      O šiaip tai super sprendimas dėl Giedraičių gatvės!

                                      Comment


                                        Gal ir gerai kad netiesia placiu gatviu ir tt, Snipiskes gilumoje panasu kad bus tiesiog ramesnis gyvenamasis rajonelis, ofisai bus tik isoreje, prie platesniu gatviu. Tik del eismo, jei bandoma ji mazinti tokiom priemonem tai pasigendu talpesnio viesojo transporto rusies ir parkingu centro prieigose. Dabar tiesiog daromos blogesnes salygos automobiliams ir viskas tuo pasibaigia, vienintelis judejimas i prieki susisiekimo prasme tai dviraciu takai ir nauji autobusai bet to tikrai neuztenka. Net nera jokiu rimtesniu planu ateiciai.

                                        Ar nebus taip kad su tais salygu automobiliams prastinimais ir daugiau nieko nedarymu prisizais ir NMC, ir apskritai centre niekas nenores dirbti, ofisus prades metyti miesto pakrasciuose, o NMC stagnuos. Senamiestis tai dar turistai ir pramogos, o NMC?
                                        Paskutinis taisė Edd; 2019.11.17, 11:35.

                                        Comment


                                          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                          Gyvename mieste, ir niekur tie automobiliai nedings. Buvo, yra ir bus. O dabar maža kad Kalvarijų gatvės apkrovimo nesumažins kažkada planuota Kernavės gatvė ir tiltas (faktas, kad kaip bebūtų gaila - jų nebus), bet ir dar viena paralelinė gatvė padaroma vienpusio eismo. Ir kuo tai bus geriau? Kalvarijų g. bus dar labiau apkrauta, nes paralelinių gatvių nelieka, o atsiradus vienpusiams eismui visi norintys patekti į Giedraičių ar šalia esančias gatves, dar sudarys papildomus srautus. Kame čia logika?

                                          Seniai aišku kad būtinai reikia ir Kernavės tilto, ir gatvės. Bet taigi medinukai ir dvasingumas, plius sakralinė pieva (kurios ir taip jau nėra).
                                          Logika tokia, kad nuspręsta dėti stabdžius jau dabar. Automobiliai greitu metu nedings, bet jų jau ir daugėt nebegalės, nes nebebus naudos iš jų, kai pėsčiomis greičiau taps.
                                          Reikia susitaikyti, kad tilto nebus, o Kalvarijų g. tranzitinio statuso irgi neteks, ten turbūt tik laiko klausimas kada įrengs A juostas iš abejų pusių ir automobiliams liks tik po juostą abejomis kryptimis per visą gatvės ilgį.
                                          Toje miesto dalyje automobilių pagrindiniams srautams teks judėti Kareivių g., Ozo g., G.V., Konstitucijos pr, Žirmūnų g. ratu. Ir šiaip miestas plečiasi labiau į vakarus, tai jei norim (kažkodėl) bent dalį miesto išlaikyti patogiu automobilistams, tai gera mintis yra tai daryti tik į vakarus nuo G.V. gatvės. Jeigu kam reikia lįsti į centrinę dalį, tai teks palikti automobilį kokioje nors parknride aikštelėje ir sėsti į VT, o jei susitvarkai gyvenimą (namai, darbas, vaikų mokyklos, būreliai), kad nereikia lįsti į centrą - gali ir toliau patogiai naudotis automobilį.
                                          Nėra prasmės iš dabartinės sistemos kai visiems nepatogu. Čia yra padarinys to, kad žmonės nesitvarko savo gyvenimų, kad jiems būtų patogu ir po to skundžiasi iš esmės kitais tokiais pat asmenimis sedėdami kartu kamščiuose.

                                          Iš tiesų aš ir pats turiu privilegiją važinėti į darbą automobiliu, bet bent kol kas neaptogumų nesukelia, nes piko metu judu daugumai priešinga kryptimi. Kai pradės kelti nepatogumus - kažką keisiu, bet tikrai nekęsiu sukandęs dantis kamščiuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X