Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Pėsčiųjų perėjos Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar žiauresnis yra Savanorių, Ožeškienės (iš tikrųjų ji buvo Orzeszkowa) ir Gertrūdos sankryžoje, maždaug, kur baigiasi Laisvės alėja. Ten įkišo šviesoforus su “spauskite ir tik tada jau laukite, aišku, virš minutės”, nors tai pats miesto centras ir krūvos žmonių. Dabar gal jau žmonės priprato, kad taip padaryta, o iš pradžių aš nepastebėjau. Taip nenori leist ir žmonėms dažnai pereit, ir mašinoms dažnai pravažiuot.
    Paskutinis taisė manometras; 2021.04.11, 23:29.

    Comment


      Maniau tokie fintai tik rajone gali būt, o ne miesto centre Karmėlavoje Vilniaus g. ir Oro uosto g. sankryžoje būna 100+ sekundžių luktelt pėstiesiems Nors kartais laikmatis "pameta" kokias 30 sekundžių, taip šiek tiek sutrumpėja laukimo laikas.

      Comment


        Parašė edvvis Rodyti pranešimą
        Maniau tokie fintai tik rajone gali būt, o ne miesto centre Karmėlavoje Vilniaus g. ir Oro uosto g. sankryžoje būna 100+ sekundžių luktelt pėstiesiems Nors kartais laikmatis "pameta" kokias 30 sekundžių, taip šiek tiek sutrumpėja laukimo laikas.
        Jep, 70 sekundžių nėra taip jau daug ar nematyta. Ypač sudėtingesnėse sankryžose. Bet čia kalba eina apie labai populiarią pėsčiųjų judėjimo vietą ir gatvę, kuria savaitgaliais važiuoja labai mažai mašinų. Man tokiais atvejais labai norėtųsi gyvai susitikti žmogų, kuris taip "suprogramavo" šitą šviesoforą ir nuoširdžiai (gal net prie alaus) paklausti, kas tiksliai dėjosi jo galvoje ir apie ką jis galvojo, kai programavo ir nustatė būtent tokius parametrus. Tokiue atvejai turėtų būti dokumentuojami ir keliami į Antropologijos vadovėlius kaip įdomūs ir sunkiai paaiškinami žmogaus mastysenos ir elgesio pavyzdžiai.

        Comment


          Parašė manometras Rodyti pranešimą
          Dar žiauresnis yra Savanorių, Ožeškienės (iš tikrųjų ji buvo Orzeszkowa) ir Gertrūdos sankryžoje, maždaug, kur baigiasi Laisvės alėja. Ten įkišo šviesoforus su “spauskite ir tik tada jau laukite, aišku, virš minutės”, nors tai pats miesto centras ir krūvos žmonių. Dabar gal jau žmonės priprato, kad taip padaryta, o iš pradžių aš nepastebėjau. Taip nenori leist ir žmonėms dažnai pereit, ir mašinoms dažnai pravažiuot.
          O šitas tai išvis stebuklingas Dabar jau bent laikmatį išjungė, nes prasidedėdavo nuo 70 sekundžių, pasiekia 45, pradeda laikas vėl didėti vos ne iki 70 ir tada jau vėl mažėja. Gaunasi apie 2 minutes laukimo.

          Comment


            Negi tikrai dar yra primatų, laukiančių žalio pėsčiųjų šviesoforo signalo prie tuščios gatvės?
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Negi tikrai dar yra primatų, laukiančių žalio pėsčiųjų šviesoforo signalo prie tuščios gatvės?
              Sunku pasakyti, kokia jų dalis, bet šiek tiek tikrai yra. Paprastai suveikia bandos efektas t.y. jei stovi ir laukia kokių 10+ individų būreliai abiejose pusėse. Tada vienas ar du eina, o paskui juos dauguma likusiųjų. Bet jeigu stovi tik po porą trejetą žmonių, tada jau mažesnė tikimybė, kad eis kuris vienas. Aš asmeniškai niekada nelaukiu prie raudono šviesoforo, jeigu nėra mašinų, nepriklausomai nuo laukiančiųjų skaičiaus.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Aš asmeniškai niekada nelaukiu prie raudono šviesoforo, jeigu nėra mašinų, nepriklausomai nuo laukiančiųjų skaičiaus.
                Kaune užtat nelaukia važiuojantys su auto.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kaune užtat nelaukia važiuojantys su auto.
                  Kur čia Kaune per raudoną važinėja?

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                    Kur čia Kaune per raudoną važinėja?
                    Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
                      O ko čia baisu per raudoną nesant mašinų eiti? Nebent, kad policija pamatys ir baudą išrašys.
                      Neperdėkime

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Visur, kaip, beje, ir Vilniuje. Žmonėms baisiau pėsčiomis per raudoną eiti nei per raudoną su automobiliu važiuoti.
                        Tikrai būtų labai įdomu sužinoti bent vieną tokią vietą, kur per raudoną važinėja auto.
                        Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..

                        Comment


                          Parašė Strujus Rodyti pranešimą

                          Tikrai būtų labai įdomu sužinoti bent vieną tokią vietą, kur per raudoną važinėja auto.
                          Per 30 metų esu matęs 1 kartą žmogų tyčia (lyg ir) važiuojantį per raudoną ir tai ten matėsi, kad žmogus neadekvatus buvo, nes vidury dienos ir gana normalaus eismo metu per raudoną pravažiavo grynai kaip iš paprasto šalutinio - iš lėtuko "praslinko" aktyviai besidairydamas..
                          Aš pats Kaune nesu matęs, bet ir laiko Kaune tiek daug nepraleidžiu. Bet Vilniuje važiavimas per raudoną yra gana dažnas kasdieninis reiškinys.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Aš pats Kaune nesu matęs, bet ir laiko Kaune tiek daug nepraleidžiu. Bet Vilniuje važiavimas per raudoną yra gana dažnas kasdieninis reiškinys.
                            Aš gyvenime gal du kartus esu per tikrą raudoną pervažiavęs. Bet dažniausiai važiuoju per netikrą, t.y. ne vėliau, kaip 5 sekundės po jos užsidegimo, nes nu kitiems dar nespėja žalia per tiek laiko užsidegti juk. Arba kai jau baigia degti raudona, o visi jau pravažiavę, tai ramiai sau įriedu iki pusės sankryžos ir užsidegus žaliai spaudžiu tapkę.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                              Aš gyvenime gal du kartus esu per tikrą raudoną pervažiavęs. Bet dažniausiai važiuoju per netikrą, t.y. ne vėliau, kaip 5 sekundės po jos užsidegimo, nes nu kitiems dar nespėja žalia per tiek laiko užsidegti juk. Arba kai jau baigia degti raudona, o visi jau pravažiavę, tai ramiai sau įriedu iki pusės sankryžos ir užsidegus žaliai spaudžiu tapkę.
                              A va kur šuo pakastas. Yra tikros ir netikros raudonos, o jų tikrumas nustatomas ne pagal KET, o pagal atitinkamos lokacijos panetkes. Teisingai?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                A va kur šuo pakastas. Yra tikros ir netikros raudonos, o jų tikrumas nustatomas ne pagal KET, o pagal atitinkamos lokacijos panetkes. Teisingai?
                                Taigi aisku kad pagal savininko auto pagaminimo metus ir brand'a, prie ko cia lokacija???

                                Comment


                                  Kas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First

                                  Turėtų būti:
                                  max 60s laukimas ne miesto centre
                                  max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)

                                  Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Kas Kaune liečia pėsčiųjų perėjas, tai turbūt dalykas toks, kad automobilis First

                                    Turėtų būti:
                                    max 60s laukimas ne miesto centre
                                    max 30s miesto centre (išskyrus KM pr., Birštono g.)

                                    Aišku, vengti įrenginėti sankryžas, kur nėra iš keturių pusių perėjimų. K. Donelaičio g. tapo epic fail, Kęstučio g. pasitaisė.
                                    Kaip tik paaiškėjo, kad turiu video ir iš Kęstučio gatvės. Nežinau, kaip buvo anksčiau, bet dabar yra 70 sekundžių
                                    Paskutinis taisė John; 2021.04.13, 18:58.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Kaip tik paaiškėjo, kad turiu video ir iš Kęstučio gatvės. Nežinau, kaip buvo anksčiau, bet dabar yra 70 sekundžių
                                      Pasitaisė ta prasme, kad perėjos iš keturių pusių Dėl laukimo laikų, tai ne, nepasitaisė
                                      Kęstučio g. dėl dviračių takų ir perėjų kol kas atrodo kaip geriausias darnaus judumo Kauno projektas to date.
                                      (iki šios dienos).
                                      Nesunku bus ateityje ištaisyti trūkumus: dviračių šviesoforai tik iš tos pusės kur reikia ir nereiktų laukti ilgiau kaip 30 sec.

                                      Tik dabarčiai klausimas ar pažymės dviračių perėjas ties šviesoforais. Kaunas linksta nusisukti nuo dviračių perėjų.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2021.04.13, 19:15.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X