Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sukurta atskira tema

    Kadangi kelio E67 "Via Baltica" tema viršijo 40 puslapių, brendo laikas atskirti temas.
    Pastaruoju metu temoje buvo daugiausia rašoma apie rekonstrukciją tarp Kauno ir Marijampolės.
    Panevėžio aplinkkelyje A17 prasideda rekonstrukcija, prie sankryžos su A10 bus įrengiamas turbo žiedas. Yra proga sukurti atskirą temą.

    Tema suskaidyta:
    - Senoje [E67] temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

    Sukurtos dvi naujos temos:
    - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis (ši tema)
    - A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
    Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:50.

    Comment


      A17. Aplinkkelio 0,0-10,5 km

      Panevėžio aplinkkelio projektas
      Ruožas tarp Vilnaus (A2) ir Kauno (A2) sankryžos ir Šiaulių plento sankryžos (A9)

      Apie 2 km bus 2x2 kelias, po to - 2+1 juostos kelias

      Paspaudus- didesni brėžiniai

      2 km.
      Įvažiavimas į pramoninę zoną. Numatoma turbo žiedinė sankryža


      6 km.
      Sankryža su KK195 Panevėžys - Krekenava


      9 km.
      Sankryža su keliu Panevėžys - Berniūnai


      Šaltinis: Kelprojektas. Ženklų planas http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf

      Comment


        A17. Aplinkkelio 10,50-22,06 km

        Pirkimas 314010 (2016.11.11)
        Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2. Techninės specifikacijos

        Brėžiniai nėra pateikti.




        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

        Kelio rekonstrukcijai žemė nebus superkama.
        Gausis pusiau skustas, pusiau luptas (t.y., pigus kompromisinis) variantas:
        - Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki Vynupės gatvės apie 2,5 km (10,53-12,90 km) išliks 1+1 juostų kelias.
        - Toliau apie 6 km bus 2+1 kelias (12,9-18,8 km)
        - Paskutinius 3 kilometrus (18,80-22,06 km) bus 2+1 kelias.

        Bus naikinami įvažiavimai, kairieji posūkiai
        Bus nauja žiedinė sankryža su įvažiavimu į pramonės parką
        Projektuojamas tunelinis pravažiavimas PK 195+92 su Dubagirio gatve

        Neradau, kokie sprendiniai bus 15,4 ir 16,1 km:
        Pk 154+20 sankryža su rajoninės reikšmės keliu Nr. 3005 Panevėžys–Skaistgiriai–Pušalotas (Draugystės g., Pušaloto g.); Pk 161+40 keturšalė sankryža su rajoniniu keliu Nr. 3046 Bernatoniai–Katkai.

        Comment


          O kaip su siauruko pervaža?

          Comment


            /\ Tėra tokia užuomina:
            Numatomas rekonstruoti kelias kerta vieną kultūros paveldo vertybę Nr. 21989 – siaurojo geležinkelio infrastruktūros kompleksą.
            http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

            Comment


              Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.
                Kelprojekto viešintoje medžiagoje ([Čia (13 psl)] jokios pervažos nėra.

                Comment


                  Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 08:20.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
                    Kam reikalingas viadukas virš po asfaltu palaidotų geležinkelio bėgių?
                    Paskutinis taisė Jemelia; 2016.11.14, 21:41.

                    Comment


                      Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.
                        Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...

                        Comment


                          Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                          Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...
                          Gali ir neskirti. Bet tada privalo įrengti pervažą Čia esminė vieta - primityviai brutualus užasfaltavimas bėgių. Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.

                          Comment


                            Po tragedijos „Via Baltica“ magistralėje – Lietuvoje nematyti radarai
                            Pradės nuo žymėjimo E.Skrodenis pažymėjo, kad analizuojant tranzitinio transporto vairuotojų elgseną buvo pastebėta, jog daug automobilių, o ypač sunkvežimių, norėdami patekti į „oro maišą“ ir taip sutaupyti degalų važiuoja pernelyg arti vienas kito.

                            „Tačiau taip jie trukdo kitiems eismo dalyviams, mat pastarieji negali saugiai jų aplenkti, o tuomet ir įvyksta skaudžiausios avarijos, – kalbėjo direkcijos vadovas. – Taip pat jiems nelieka laiko sureaguoti, jei priekyje važiuojantis automobilis stabdo.“

                            Todėl „Via Baltica“ magistralėje vairuotojams bus aiškiai parodyta, kokio saugaus atstumo jie privalo laikytis. Kelininkai pradės nuo paprasčiausių ir pigiausių priemonių. Dar iki gruodžio 20 dienos magistralės dangoje sužymės specialius brūkšnius. Jie bus išdėstyti kas 50 metrų ir vairuotojas privalės laikytis tokio atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio, kad visuomet matytų kitą brūkšnį.

                            „Jie žymės saugų atstumą tarp transporto priemonių, be to, stovės ir įspėjamieji ženklai. Tai padės vairuotojui tinkamai įvertinti situaciją“, – sakė E.Skrodenis.

                            Stebės ir lengvuosius automobilius

                            Tačiau neketinama apsiriboti vien kelio žymėjimu. Vokietijos pavyzdžiu bus statomi radarai, kurie fiksuos atstumą tarp transporto priemonių.

                            Šių radarų pirkimo procedūrą LAKD planuoja pradėti netrukus, o jau kitais metais šie prietaisai turėtų stebėti pavojingiausius ruožus.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.
                              Nesielgiama teisinėje valstybėje? Įdomu... O kokius Lietuvos Respublikos teisės aktus pažeidė tų senų nenaudojamos linijos bėgių užasfaltavimas?

                              Comment


                                Sveiki, forumieciai!
                                Senokai seku pranesimus siame forume, prisijungiau ir as pagaliau prie jusu, prisidesiu ir pats info apie via baltica pletra, kuria vakar perskaiciau LAKD puslapyje,

                                http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
                                Taigi geros naujienos, bus sutvarkyta kaip suprantu apie 10,5 km VIA BALTICA svarbi atkarpa panevezio aplinkelyje.

                                Comment


                                  Panevėžio aplinkkelyje planuojama turbožiedinė sankryža

                                  http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74266876



                                  „Via Baltica“ kelyje prasideda ilgai lauktos statybos: atsiras papildoma juosta
                                  http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...oma-juosta.htm
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.07, 11:45.

                                  Comment


                                    Nesuprantu kam jie matuos distanciją tarp mašinų, juk nėra taisyklėse nurodyta, tik berods rekomendacija, dėl to ir bausti neįšeis.
                                    Na o lietuviam be baudų kažin tai rūpės.
                                    Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                                    Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                                    Comment


                                      Update iš LAKD

                                      http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne

                                      Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:

                                      Dėl kelio A5 Kaunas–Marijampolė-Suvalkai (...)

                                      Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
                                      Šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
                                      Parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.

                                      Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
                                      Šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                                      Šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                                      Parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.


                                      Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo (...):
                                      Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 21:38. Priežastis: Kopija iš temos apie A5

                                      Comment


                                        A17. 0-10,53 km (tarp A2/A8 ir A9)

                                        Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
                                        Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.

                                        LR Kelių direkcijos PiaRas 2017.04.04
                                        „Via Baltica“ trasoje ties Panevėžiu – šiuolaikiški 2+1 eismo organizavimo sprendimai

                                        Sprendimas rekonstruoti aplinkkelį į 2+1 tipo kelią buvo priimtas remiantis gerąja Skandinavijos šalių praktika, kur tokio tipo keliai yra tapę norma“, – informavo LAKD vadovas Egidijus Skrodenis. Tokio būdu numatyta rekonstruoti visą aplinkkelio trasą.

                                        Rangos darbų sutartis dėl Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbų, apimančių aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, su viešųjų pirkimų konkursą laimėjusiu rangovu AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta 2017 m. kovo 27 d.

                                        Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

                                        http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
                                        https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater
                                        Paspaudus schemutę - didesnė schema

                                        Comment


                                          Nu jo, bent Panevežio aplinkkelyje galėjo padaryti 2x2, bet iš tiesų tai kam ir tas 2+1. Šiauriau Kauno su Vilnium galėtų išvis neinvestuoti pinigų į kelius. Jeigu latviam kada nors prisireiks magistralės į Europą, galės už ją ir sumokėti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X