Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Ar 2+1 reiškia kelią plačiais kelkraščiais ar tikrą 2+1?
    2+1 ir reiškia 2+1. Kelio profilis su plačiais asfaltuotais kelkraščiais nebenaudojamas dėl nesaugaus lenkimo tokio tipo keliuose.

    Comment


      Sukurta atskira tema

      Kadangi kelio E67 "Via Baltica" tema viršijo 40 puslapių, brendo laikas atskirti temas.
      Pastaruoju metu temoje buvo daugiausia rašoma apie rekonstrukciją tarp Kauno ir Marijampolės.
      Panevėžio aplinkkelyje A17 prasideda rekonstrukcija, prie sankryžos su A10 bus įrengiamas turbo žiedas. Yra proga sukurti atskirą temą.

      Tema suskaidyta:
      - Senoje [E67] temoje liko pranešimai apie kelią A5 Kaunas-Marijampolė-Kalvarija-(Varšuva)

      Sukurtos dvi naujos temos:
      - A10 Panevėžys-Pasvalys-Saločiai-(Ryga) ir A17 Panevėžio aplinkkelis (ši tema)
      - A8 Sitkūnai - Aristava - Panevėžys
      Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 22:50.

      Comment


        A17. Aplinkkelio 0,0-10,5 km

        Panevėžio aplinkkelio projektas
        Ruožas tarp Vilnaus (A2) ir Kauno (A2) sankryžos ir Šiaulių plento sankryžos (A9)

        Apie 2 km bus 2x2 kelias, po to - 2+1 juostos kelias

        Paspaudus- didesni brėžiniai

        2 km.
        Įvažiavimas į pramoninę zoną. Numatoma turbo žiedinė sankryža


        6 km.
        Sankryža su KK195 Panevėžys - Krekenava


        9 km.
        Sankryža su keliu Panevėžys - Berniūnai


        Šaltinis: Kelprojektas. Ženklų planas http://www.kelprojektas.lt/sites/def...20parasais.pdf

        Comment


          A17. Aplinkkelio 10,50-22,06 km

          Pirkimas 314010 (2016.11.11)
          Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2. Techninės specifikacijos

          Brėžiniai nėra pateikti.




          http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

          Kelio rekonstrukcijai žemė nebus superkama.
          Gausis pusiau skustas, pusiau luptas (t.y., pigus kompromisinis) variantas:
          - Nuo kelio A9 Panevėžys - Šiauliai iki Vynupės gatvės apie 2,5 km (10,53-12,90 km) išliks 1+1 juostų kelias.
          - Toliau apie 6 km bus 2+1 kelias (12,9-18,8 km)
          - Paskutinius 3 kilometrus (18,80-22,06 km) bus 2+1 kelias.

          Bus naikinami įvažiavimai, kairieji posūkiai
          Bus nauja žiedinė sankryža su įvažiavimu į pramonės parką
          Projektuojamas tunelinis pravažiavimas PK 195+92 su Dubagirio gatve

          Neradau, kokie sprendiniai bus 15,4 ir 16,1 km:
          Pk 154+20 sankryža su rajoninės reikšmės keliu Nr. 3005 Panevėžys–Skaistgiriai–Pušalotas (Draugystės g., Pušaloto g.); Pk 161+40 keturšalė sankryža su rajoniniu keliu Nr. 3046 Bernatoniai–Katkai.

          Comment


            O kaip su siauruko pervaža?

            Comment


              /\ Tėra tokia užuomina:
              Numatomas rekonstruoti kelias kerta vieną kultūros paveldo vertybę Nr. 21989 – siaurojo geležinkelio infrastruktūros kompleksą.
              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=314010

              Comment


                Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ten sudėtinga. Lygi vieta, reikia kelti kelio lygį 4-5 metrus tam, kad kelias praeitų virš geležinkelio. Jei nerašo, tai taip ir liks.
                  Kelprojekto viešintoje medžiagoje ([Čia (13 psl)] jokios pervažos nėra.

                  Comment


                    Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
                    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.13, 09:20.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Tai pervažos ir dabar ten nėra, bet bėgiai po asfaltu yra. Šiaip tai kairė nežino ką daro dešinė. Tipinis atvejis. Jei jau numatyta tokio lygio aplinkkelio rekonstrukcija, galėjo ir viaduką virš geležinkelio pastatyti. Tai ne šiaip geležinkelis, o paveldo objektas. Kas darė vertinimus, nusiplovė rankas, o turėjo pareikalauti išspręsti problemą. Ir visai nesvarbu, kad geležinkelio eismo nėra. Viadukas nebūtų didelis, tai ne platusis geležinkelis, taip aukštai ir plačiai kelti nereikėtų. Būtų pakakę gal ir gofruotos pralaidos tipo pravažiavimo geležinkeliui po keliu.
                      Kam reikalingas viadukas virš po asfaltu palaidotų geležinkelio bėgių?
                      Paskutinis taisė Jemelia; 2016.11.14, 22:41.

                      Comment


                        Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Tam kad tai XXI amžius; paveldą gerbti yra gražu; o ASG tinklas būtų plačiausias Europoje.
                          Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...

                          Comment


                            Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                            Tai gal palaukim kol ES skirs milijonų to paveldo - plačiausio Europoje tinklo atstatymui, tada jau tą tinklą platindami ir pastatysim virš jo Via Balticos viaduką? Kol kas, gi, kaip rašo Al1, tas tinklas nenaudojamas...
                            Gali ir neskirti. Bet tada privalo įrengti pervažą Čia esminė vieta - primityviai brutualus užasfaltavimas bėgių. Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.

                            Comment


                              Po tragedijos „Via Baltica“ magistralėje – Lietuvoje nematyti radarai
                              Pradės nuo žymėjimo E.Skrodenis pažymėjo, kad analizuojant tranzitinio transporto vairuotojų elgseną buvo pastebėta, jog daug automobilių, o ypač sunkvežimių, norėdami patekti į „oro maišą“ ir taip sutaupyti degalų važiuoja pernelyg arti vienas kito.

                              „Tačiau taip jie trukdo kitiems eismo dalyviams, mat pastarieji negali saugiai jų aplenkti, o tuomet ir įvyksta skaudžiausios avarijos, – kalbėjo direkcijos vadovas. – Taip pat jiems nelieka laiko sureaguoti, jei priekyje važiuojantis automobilis stabdo.“

                              Todėl „Via Baltica“ magistralėje vairuotojams bus aiškiai parodyta, kokio saugaus atstumo jie privalo laikytis. Kelininkai pradės nuo paprasčiausių ir pigiausių priemonių. Dar iki gruodžio 20 dienos magistralės dangoje sužymės specialius brūkšnius. Jie bus išdėstyti kas 50 metrų ir vairuotojas privalės laikytis tokio atstumo nuo priešais važiuojančio automobilio, kad visuomet matytų kitą brūkšnį.

                              „Jie žymės saugų atstumą tarp transporto priemonių, be to, stovės ir įspėjamieji ženklai. Tai padės vairuotojui tinkamai įvertinti situaciją“, – sakė E.Skrodenis.

                              Stebės ir lengvuosius automobilius

                              Tačiau neketinama apsiriboti vien kelio žymėjimu. Vokietijos pavyzdžiu bus statomi radarai, kurie fiksuos atstumą tarp transporto priemonių.

                              Šių radarų pirkimo procedūrą LAKD planuoja pradėti netrukus, o jau kitais metais šie prietaisai turėtų stebėti pavojingiausius ruožus.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Taip nesielgiama teisinėje valstybėje.
                                Nesielgiama teisinėje valstybėje? Įdomu... O kokius Lietuvos Respublikos teisės aktus pažeidė tų senų nenaudojamos linijos bėgių užasfaltavimas?

                                Comment


                                  Sveiki, forumieciai!
                                  Senokai seku pranesimus siame forume, prisijungiau ir as pagaliau prie jusu, prisidesiu ir pats info apie via baltica pletra, kuria vakar perskaiciau LAKD puslapyje,

                                  http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
                                  Taigi geros naujienos, bus sutvarkyta kaip suprantu apie 10,5 km VIA BALTICA svarbi atkarpa panevezio aplinkelyje.

                                  Comment


                                    Panevėžio aplinkkelyje planuojama turbožiedinė sankryža

                                    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=74266876



                                    „Via Baltica“ kelyje prasideda ilgai lauktos statybos: atsiras papildoma juosta
                                    http://auto.lrytas.lt/saugus-eismas/...oma-juosta.htm
                                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.07, 12:45.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                    Comment


                                      Nesuprantu kam jie matuos distanciją tarp mašinų, juk nėra taisyklėse nurodyta, tik berods rekomendacija, dėl to ir bausti neįšeis.
                                      Na o lietuviam be baudų kažin tai rūpės.
                                      Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                                      Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                                      Comment


                                        Update iš LAKD

                                        http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/magi...rokai-saugesne

                                        Šiuo metu rekonstrukcijos darbai jau suplanuoti:

                                        Dėl kelio A5 Kaunas–Marijampolė-Suvalkai (...)

                                        Dėl kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimo:
                                        Šių metų kovo 27 d. pasirašyta darbų sutartis dėl ruožo nuo 0,0 iki 10,53 km rekonstravimo. Darbų pabaiga – 2018 m. liepos 4 d.;
                                        Parengti pirkimo dokumentai, kelio ruožo nuo 10,53 iki 22,06 km. Artimiausiu laiku bus skelbiamas pirkimas. Darbų pabaiga – 2018 m.

                                        Dėl kelio A10 Panevėžys-Pasvalys-Ryga ruožo rekonstravimo:
                                        Šiuo metu vykdomi darbai šio kelio ruože nuo 65,19 iki 66,091 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                                        Šiuo metu vykdomi sankryžos įrengimo darbai šio kelio 9,507 km. Darbų pabaiga – 2017 m. liepos mėn.;
                                        Parengti techniniai sprendiniai kelio ruožo nuo 9,507 iki 65,19 km rekonstrukcijai 2+1 atlikti. Ieškoma galimų finansavimo šaltinių.


                                        Dėl kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai rekonstravimo (...):
                                        Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 22:38. Priežastis: Kopija iš temos apie A5

                                        Comment


                                          A17. 0-10,53 km (tarp A2/A8 ir A9)

                                          Pompastiškas PiaRinis pavadinimas, bandantis iškišti tokio intensyvumo kelyje 2+1 sprendimą kaip kažką tooookio ir pridengti perspektyvos nenumatymą, skurdą bei įstatymų neįgalumą perimant žemes 2x2 keliui tiesti.
                                          Tarp A8 ir A9 yra būtinas 2x2 kelias. Tačiau nesigirdi apie pradėtas planavimo ar žemių paėmimo procedūras.

                                          LR Kelių direkcijos PiaRas 2017.04.04
                                          „Via Baltica“ trasoje ties Panevėžiu – šiuolaikiški 2+1 eismo organizavimo sprendimai

                                          Sprendimas rekonstruoti aplinkkelį į 2+1 tipo kelią buvo priimtas remiantis gerąja Skandinavijos šalių praktika, kur tokio tipo keliai yra tapę norma“, – informavo LAKD vadovas Egidijus Skrodenis. Tokio būdu numatyta rekonstruoti visą aplinkkelio trasą.

                                          Rangos darbų sutartis dėl Panevėžio aplinkkelio I etapo rekonstrukcijos darbų, apimančių aplinkkelio dalį nuo 0,00 iki 10,53 kilometro, su viešųjų pirkimų konkursą laimėjusiu rangovu AB „Panevėžio keliai“ pasirašyta 2017 m. kovo 27 d.

                                          Pradedamas rekonstruoti ruožas driekiasi nuo dobilo formos dviejų lygių sankryžos ties Šilagalio kaimu, kur susikerta magistralinis kelias A2 Vilnius–Panevėžys ir magistralinis kelias A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai („Via Baltica“), iki dobilo formos Nausodės sankryžos, kur A17 Panevėžio aplinkkelis kerta magistralinį kelią A9 Panevėžys–Šiauliai.

                                          http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/via-...imo-sprendimai
                                          https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater
                                          Paspaudus schemutę - didesnė schema

                                          Comment

                                          Working...
                                          X