Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Mano mėgstamiausias. Beveik, kaip Amerikoje:
    Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	627
Size:	889,2 kB
ID:	1899478
    https://www.google.com/maps/@54.6723...7i13312!8i6656
    Kaune nemažai tokių.

    Comment


      Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
      Projektuojamos naujos Jammi patalpos Žalgirio g. (https://citify.eu/jammi-zalgirio-g-66/).

      Pagal PP, numatomas įvažiavimas / išvažiavimas į Žalgirio g. taip sujungiant trūkstamą atkarpą iki Trimitų g.



      Mano požiūriu, įvažiavimas iš Žalgirio g. yra perteklinis ir dubliuojantis įvažiavimą už keliasdešimties metrų prie Lidl. Vertėtų palikti tik išvažiavimą į dešinę pusę. Patekimas į sklypą tada būtų iš Trimitų g.

      Sumažėtų avaringumas, nebūtų stabdomas eismas link Tuskulėnų g. / Rinktinės g. sankryžos (būna žalias koridorius judant Žalgirio gatve link Tuskulėnų g.), gal ir tranzito tikimybė sumažėtų, kurie važiuotų link Rinktinės g.

      Bent pagal Žalgirio g. dviračių tako techninius planus prie Lidl numatoma palikti tokį patį įvažiavimą / išvažiavimą link Trimitų g.
      Negerai. Fuormuojama disfunkcija.

      Nukopijuoju savo pranešimą dėl šitos vietos:
      ''
      Neseniai važiavau Žalgirio / Kalvarijų sankryža ir mačiau, kad šioje vietoje perdaro šaligatvį ir tiesia dvirtakį, atrodo, siaurinant gatvę. Tiesimas gerai, bet kilo klausimas ar tilps 4 juostos? Mano galva, palikti 3 juostas būtų negerai, nes jei reikės daryti A+1 1+A tuomet bus problemų. Tuo labiau, jie tiesdami, atrodo, palieka keistoką žalią ruoželį tarp šaligatvio ir apleisto medinuko - ties ta vieta situacija įtempčiausia.

      Ir antras klausimas, kam daryti pora įvažiavimų iš Žalgirio gatvės, kuomet yra gera gatvelė iš pietų? Įvažiavimai bereikalingai trikdys pėsčiųjų ir dviratininkų eismą ir veltui kels nesklandumus pačioje gatvėje.

      https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...tify=allLayers
      ''
      Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1487
Size:	110,5 kB
ID:	1899551

      Akligatviu prie Žalgirio g turėtų užsibaigti, 2 įvažiavimai į Žalgirio g naikinami ir įrengiami iš pietų.

      Comment


        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
        Žirmūnų gatvės remontas. Bus siaurinama važiuojamoji dalis.
        O čia siaurina del ko? Darys dviračiu taka?

        Comment


          Siaurina, nes neatitinka reikalavimų - per plati.

          Comment


            Ką reiškia "per plati"?

            Comment


              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

              O čia siaurina del ko? Darys dviračiu taka?
              Daro ir dviračių taką (nuo Geležinio Vilko g. iki upės jungsis į vientisą taką su anksčiau pastatytom atkarpom).

              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Ką reiškia "per plati"?
              Atsinaujino statybos techninis reglamentas, kurio nuostatos yra privalomos. Siaurėjo važiuouamųjų eismo juostų plotis. Susiaurinus, bus ir pigiau prižiūrėt, ir saugesnis eismas, nes sunkiau išvystyti didesnį greitį siaurėsnėje važiuojamoje dalyje, ir mažiau patvins gatvės nuo momentinių kritulių, nes bus mažesnis kietojo paviršiaus plotas – todėl esamos (įprastos) juostos yra per plačios.

              Comment


                Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.

                Comment


                  Galima žiūrėti, kaip į investiciją – trumpuoju periodu kainuoja papildomai, bet ateity pigs remontas, nes nereiks perasfaltuoti per visą plotį. Daugiau vietos atsiranda žalumai, tai vėl smagesnė aplinka (net ir automobilistams gražiau). Dar nepaminėjau, kai mažiau asfalto – mažiau užkyla temperatūra aplinkoje (miestuose). Vakar labai pasijuto minant dviratį (užmiestyje 1+1 kelyje), 34°C, užėjo lietus, tai tiesiog pradėjo garas kilti nuo įkaitusios gatvės. Tai vėsaus, tai karšto oro bangas pajusdavo kūnas.

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                    Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.
                    Kažkada, apie 1960 metus, buvo nutiesta per siaura Antakalnio gatvė, kurioje normaliau netelpa 4 juostos, ypač kai pirmoje juostoje važiuoja troleibusai. Kokias 2018 metais visą vasarą buvo krapštomasi , kad bent keliolika centimetrų praplatėtų Antakalnio gatvė. ten benknt buvo kažkoks racionalus poreikis.

                    Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
                    Iš visų gatvių kažkada racijos dėl plačių juostų buvo tik Geležinio Vilko gatvėje ties Ozo g. sankryža, kai iš dviejų juostų rytais saviveikliškai tapdavo trys. Visur kitur siaurinimas yra beprasmė veikla. Pasakos apie atseit pagerėsiantį saugumą tėra figos lapas. Aikšku tik pablogės pralaidumas.

                    Per dvi Vilniaus m. savivaldybės kadencijas nepajudintas nė vienas normalus projektas, tačiau metami resursai asbsurdiškiems siaurinimams ir esimo sqąlygų bloginimams. Nieko nebūtų atsitikę Žirmūnų gatvei, jei remontą būtų pradėję tuomet, kai iš tikrųjų reikės. Ir visiškai abejotina ar tikrai reikėjo siautrinti tą gatvę kur važinėja ne tik lengvieji automobilai, bet ir sunkvežimiai. Beje, ir troleibusai nepasidarė siauresni.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
                      Na ne, ką tik pranešimuose prieš tai paaiškinta, kodėl siaurinama.

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Nežinau koks Vilniaus biudžetas, bet man tai panašu i pinigu švaistyma, perdarinet gatve del keliu centimetru.
                        Esmė ta, kad Vilniuje praktiškai visos gatvės turi geroooookai per plačias eismo juostas. Nu 3.5m ir daugiau, kai realiai reiktų 2,5-3 metrų. Tai nuo kažko pradėti reikia ir tas jau padaryta keliose kitose gatvėse. Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur gatvės susiaurinimas sumažino automobilių greitį ir taip ženkliai pagerino saugumą. Infrastruktūros dizainas įtakoja eismo dalyvių elgesį. Konkrečiai gatvės plotis įtakoja vairuotojų polinkį važiuoti greitai. Greitas važiavimas nėra pageidautinas urbanizuotoje teritorijoje ir gatvių siauriimas yra vienas svarbiausių būdų to siekti. Nu tai VMS akivaizdžiai bando to siekti, kas yra sveikintina ir nusipelno pagarbos.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Visur kitur siaurinimas yra beprasmė veikla. Pasakos apie atseit pagerėsiantį saugumą tėra figos lapas.
                          Ne atseit, o iš tikrųjų pagerina saugumą. Kaip ir saugos diržais ir oro pagalvės pagerina saugumą. Bandyti neigti tokius dalykus yra maždaug tas pats, kaip aiškinti, kad 2+2 nėra lygu 4.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Esmė ta, kad Vilniuje praktiškai visos gatvės turi geroooookai per plačias eismo juostas. Nu 3.5m ir daugiau, kai realiai reiktų 2,5-3 metrų. Tai nuo kažko pradėti reikia ir tas jau padaryta keliose kitose gatvėse. Yra ne vienas pavyzdys Vilniuje, kur gatvės susiaurinimas sumažino automobilių greitį ir taip ženkliai pagerino saugumą. Infrastruktūros dizainas įtakoja eismo dalyvių elgesį. Konkrečiai gatvės plotis įtakoja vairuotojų polinkį važiuoti greitai. Greitas važiavimas nėra pageidautinas urbanizuotoje teritorijoje ir gatvių siauriimas yra vienas svarbiausių būdų to siekti. Nu tai VMS akivaizdžiai bando to siekti, kas yra sveikintina ir nusipelno pagarbos.
                            Nieko nesakau kai perdaro visa gatve pvz kaip Didlaukio g (nors tam ir nepritariu), arba susiaurina del pesčiuju pereju kaip Upės g.
                            Bet šitoj vietoj visiškai ner prasmės, nei tai kažkaip sumažins greiti, nei tuo labiau čia to reikia nes gatve ne šeip sau kažkokia vidinė rajono.
                            Bet jeigu labai norėjosi galima buvo sulaukt kai reikes ja tvarkyti kapitališkai ir tada jau perdarinet.

                            Comment


                              Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                              Nieko nesakau kai perdaro visa gatve pvz kaip Didlaukio g (nors tam ir nepritariu), arba susiaurina del pesčiuju pereju kaip Upės g.
                              Bet šitoj vietoj visiškai ner prasmės, nei tai kažkaip sumažins greiti, nei tuo labiau čia to reikia nes gatve ne šeip sau kažkokia vidinė rajono.
                              Bet jeigu labai norėjosi galima buvo sulaukt kai reikes ja tvarkyti kapitališkai ir tada jau perdarinet.
                              Iš tokios perspektyvos žiūrint tai gal ir taip. Bet jau buvo išsakytas argumentas, kad net ir tokiu būdu siaurinant, reikės mažiau priežiūros dėl mažesnio asfalto ploto. Kitas svarbus argumentas, tai karštu oru padidėjusi temperatūra, kurią asfaltas dar smarkiai ją padidina. Žodžiu, kuo mažesnis asfalto plotas, tuo geriau. Ar tai efektyviau daryti tokiais metodais, ar kažkokiais kitokiais, turbūt nėra baisiai esminis dalykas. Svarbiausia, kad VMS supranta, kad šitą problemą reikia spręsti ir gerinti aplinkos kokybę.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Galima žiūrėti, kaip į investiciją – trumpuoju periodu kainuoja papildomai, bet ateity pigs remontas, nes nereiks perasfaltuoti per visą plotį.
                                Tikrai nepigs dėl asfalto ploto sumažėjimo (net, ko gero, pabrangs).
                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Daugiau vietos atsiranda žalumai, tai vėl smagesnė aplinka (net ir automobilistams gražiau).
                                Tos žalumos padidėjimas bus <5%, o tai reiškia nepadidėjimą.
                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Dar nepaminėjau, kai mažiau asfalto – mažiau užkyla temperatūra aplinkoje (miestuose).
                                Su šituo argumentu sutinku.
                                Taip kad Šimašius leidžia pinigus eiliniam pinigų švaistymui vietoje tikrai reikalingų gatvių asfaltavimo (o tokių Vilniuje liko nemažai) ir duobėtų gatvių remontui (o tokių Vilniuje yra dar daugiau).
                                Paskutinis taisė Aleksio; 2021.07.19, 05:49.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Taip kad Šimašius leidžia pinigus eiliniam pinigų švaistymui vietoje tikrai reikalingų gatvių asfaltavimo (o tokių Vilniuje liko nemažai) ir duobėtų gatvių remontui (o tokių Vilniuje yra dar daugiau).
                                  Puikus pavyzdys yra Sietyno gatvė. Iš 2 km yra 100 metrų duobėto žvirkelio, kurį dar papildomai išmala sunkiasvoris nes sandėliuoja visokį ten žvyrą, bet pabandžius parašyti į VMSA gavau atsakymą, kad nėra pinigų.
                                  Sietyno būtų puiki optimizuojanti eismą gatvė, bet ne visada norisi laužyti pakabą per duobes.

                                  Comment


                                    Gatvė bus naujai asfaltuojama ir keičiami bortai. Tad siaurinimas kažkaip ypatingai papildomai nekainuoja.

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Žinoma, kad yra.
                                      S. Fino g. net yra bortinis šulinio liukas atkartojantis skeltą bordiūrą.

                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Mano mėgstamiausias. Beveik, kaip Amerikoje:
                                      Click image for larger version  Name:	download.png Views:	242 Size:	889,2 kB ID:	1899478
                                      https://www.google.com/maps/@54.6723...7i13312!8i6656
                                      Super. Kuo daugiau tokių!


                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Gatvė bus naujai asfaltuojama ir keičiami bortai. Tad siaurinimas kažkaip ypatingai papildomai nekainuoja.
                                        Būtent.

                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Dabar didvyriškai per karščius švaistomi pinigai kad būtų susiaurinta gatvė siekiant vien susiaurinimo dėl susiaurinimo.
                                        Visa važiuojamoji dalis siaurėja 2 metrais (gal ir daugiau), remontuojama atkarpa 900 metrų ilgio, asfalto kaina grubiai tariant 20-25 eur už 1 m2. Manau galite pasiskaičiuoti kiek sutaupoma beprasmiam asflato klojimui
                                        Paskutinis taisė Kaid; 2021.07.19, 12:32.

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          Visa važiuojamoji dalis siaurėja 2 metrais (gal ir daugiau), remontuojama atkarpa 900 metrų ilgio, asfalto kaina grubiai tariant 20-25 eur už 1 m2. Manau galite pasiskaičiuoti kiek sutaupoma beprasmiam asflato klojimui
                                          Reiškia, sekantį kartą asfalto kaina bus 35-40€/m.
                                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X