Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gražiai čia padėliojot.

    Bet šis klausimas manau negali būti sprendžiamas "pagrindinėje miesto sankryžoje" be Ukmergės - G.V. - Žalgirio mazgo išsprendimo.

    Comment


      Kokioje vidinėje juostoje? Pažiūrėk aukščiau kur įmečiau ant mūsų žiedo situaciją. Ten neįrengsi jokio pravažiavimo centre, nes ten eina Geležinio vilko g.

      Comment


        Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
        Pinavia - originalus išrandimas dar iš 2006 metų, prašom palyginkite. Perbrangu jums? Tai ar norite miesto gatvėse kokybės? "Tiesiog pridėkime viaduką ir viskas bus gerai".. Na atleiskite, bet ar tik ne šiame forume buvo mėtomos nuotraukos apie savadarbes statybas ant jau pastatytų lūšnynų. Rezultatas panašus, miestas bando gelbėtis klijuodamas viaduką, bet konkrečiai nespresdamas problemos su šaknim.
        Atleiskit, bet tai ir yra mūsų strategija.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Pats sau prieštarauji. Nedaug suka, bet per vieną ciklą nepravažiuoja Todėl ir kamštis, kad kažkam reikia į Panoramą, kažkam kažkur kitur - visi turi savo sekcijas, fazes. Bet yra kas gali nuvažiuoti pasinaudodamas gatvių tinklu ir kitaip, ir yra tranzitas, taip pat VVT, kuris stabdosi. Kuriam nėra kaip kitaip važiuoti.
          Suka mažai tik iš Pilaitės pusės link Panoramos, bet suka daug iš Saltoniškių g. į kairę abiejuose pusėse, daug pravažiuoja tiesiai ta pačia Saltoniškių g. Upės g. ir Sėlių g. ir taip kamšiai, apie žiedą net nekalbu, kur viskas ir taip užsikimšę būna iš visų pusių.
          Flickr

          Comment


            Jei vyktų toks projektas (bemaž utopija, bet paspekuliuokim), siūlyčiau griauti kartu su geležinio vilko tuneliu po apačia, paliekant tik pinaviją. Galima daryti po dvi juostas einančias tiesiai, ar kiek tik norima. Pariebinto markerio stiliumi nupieštos juosto užima daugiau pločio nei realybėje, manau pasistengus galima visiškai panaikinti konfliktinius taškus ir sutilpti. Vienintelis klausimas kuris vis dar liktų - kur kišti autobusų stoteles?

            Comment


              Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
              Jei vyktų toks projektas (bemaž utopija, bet paspekuliuokim), siūlyčiau griauti kartu su geležinio vilko tuneliu po apačia, paliekant tik pinaviją. Galima daryti po dvi juostas einančias tiesiai, ar kiek tik norima. Pariebinto markerio stiliumi nupieštos juosto užima daugiau pločio nei realybėje, manau pasistengus galima visiškai panaikinti konfliktinius taškus ir sutilpti. Vienintelis klausimas kuris vis dar liktų - kur kišti autobusų stoteles?
              Tokio dydžio žiede vien dėl nuolydžių gali netilpti į normatyvus (gausis amerikietiški kalneliai). Arba pralaidumas sumažės vien dėl mažinamo greičio viražuose, kas diskredituos pačią išradimo idėją.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2016.03.23, 12:22.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Taip. Ir Panoramos sankryža iš viso nereikalinga (pėstieji požemiu eina). Nori į Panoramą iš Pilaitės? Apvažiavai LEU žiedu ir įsukai. Erelių-Stumbrų g. perėja yra netoli, tad jos irgi galėtų būti atsisakyta.
                Reikalinga. Ten pastoviai būna daug srauto sukančio nuo žiedo į Žveryną ir šiaip važiuojančio visomis kryptimis.
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Todėl ir kamštis, kad kažkam reikia į Panoramą, kažkam kažkur kitur - visi turi savo sekcijas, fazes. Bet yra kas gali nuvažiuoti pasinaudodamas gatvių tinklu ir kitaip, ir yra tranzitas, taip pat VVT, kuris stabdosi. Kuriam nėra kaip kitaip važiuoti.
                  Dar didesnis kamštis gaunasi, kai aplinkinės sankryžos, gatvės ir kiti pravažiavimai užpildomi automobiliais, kuriems ten realiai nereikia, bet jie ten važiuoja, nes nėra tiesioginės jungties, tiesioginio posūkio sankryžoje ir pan.

                  Labai dažnai pro Panoramą nevažiuoju, bet kiek pačiam teko susidurti, tai žiedinė sankryža yra didesnė kliūtis ir ji turi mažesnį pralaidumą nei keturšalė reguliuojama sankryža prie Panoramos. Papildomai apkrovus žiedą transportu, kuris į jį važiuotų tik apsisukti, gerokai nukentėtų iš kitų krypčių bandantys įvažiuoti į žiedą.
                  Žiedinė sankryža turėtų geresnį laidumą, jeigu ji būtų "turbo" tipo su kintamu eismo juostų skaičiuomi. Dabartinių atveju trečioji eismo juosta yra mažai išnaudojama ir pagrindinis judėjimas vyksta tik antrąja eismo juosta.

                  Tokios Prekybos centrų "nusipirktos" sankryžos gerai parodo kaip kamščiai susidaro iš nieko.
                  Nieko jos "gerai neparodo", o tiesiog susidaro neteisingas įspūdis.
                  Kai nėra prekybos centro, nėra traukos taško (ypač kai anksčiau ten buvo tik plynas laukas), tai nieko keisto, kad niekas ten nevažiuoja ir nesudaro jokių kliūčių "tranzitu" pravažiuojantiems. Reikia nepamiršti, kad kalbame apie miestą ir reikia turėti patogumą visiems eismo dalyviams judėti visomis reikiamomis kryptimis.Važiavimas "tiesiai per aplinkui" yra skirtas labiau užmiesčiui ar magistralėms, nei miestui.

                  Ties Kinostudijos IKI "nusipirkta sankryža" - kamštis.
                  Čia ta pati "nusipirkta" sankryžą, kuri atsirado dar stovint kino studijai ir eilei metų iki IKI atsiradimo?

                  Comment


                    A10/A17 sankryža bus rekonstruojama į turbo žiedą, pasirašyta sutartis su "Panevėžio keliai". Vertė 4.6 mln. Eur.

                    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožo nuo 65,19 iki 66,091 km rekonstravimo ir magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis trišalės sankryžos su magistraliniu keliu A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga rekonstravimo į turbožiedinę sankryžą techninių darbo projektų parengimas, projektų vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas
                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...5aa.html&B=PPO

                    Comment


                      Pora naujai numatomų žiedinių sankryžų rekonstrukcijos pirkimų

                      Lazdijų rajonas
                      173304 Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 132 Alytus–Lazdijai–Seirijai 42,825 km esančios sankryžos su krašto keliu Nr. 135 Lazdijai–Akmeniai bei rajoniniu keliu Nr. 2502 Krosna–Lazdijai rekonstravimo į žiedinę techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

                      Šilalės rajonas
                      173308 Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 162 Laukuva–Šilalė 16,145 km esančios sankryžos su rajoniniu keliu Nr. 4513 Mažonai–Šakvietis–Šilalė rekonstravimo į žiedinę techninio darbo projekto parengimas, projekto vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas

                      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...1&limitstart=0

                      Comment


                        Turbūt VI forto žiede Kaune bus keičiama eismo tvarka, bet kol kas kelio ženklai prieštarauja vienas kitam:

                        Comment


                          Kretingoje atsiras žiedas. Rekonstravus A11/2303 (Žemaitės al./Vilniaus g.) sankryžą bus įrengtas turbo-žiedas.

                          Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 134,53 iki 135,93 km rekonstravimas

                          Brėžiniai

                          (Paspaudus padidės)



                          Padidintas fragmentas.



                          https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                          Comment


                            Kaune bus įrengta pirmoji turbožiedinė sankryža

                            http://www.delfi.lt/auto/patarimai/k....d?id=72275916

                            Comment




                              Kaune įrengs pirmąją turbožiedinę sankryžą
                              http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/1...dine-sankryza/

                              Comment


                                Tokia yra Prienai-Birštonas kelyje ties nusukimu į Birštoną. Idėja gera, pažiūrėsim kaip viskas veiks esant gerokai didesniam srautui. Bent jau greitį ten tikrai sumažins, nes skraidančių erelių ten pilna
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  Olandų žiedas, 2016-09-12 vakaras, šiek tiek prieš 19 val

                                  Comment


                                    Viršuje Antakalnio, dešinėje Olandų, kairėje tiltas, apačioje Kosciuškos.

                                    Mano nuomone, didelis stabdys yra, kad ašys Antakalnio->Kosciuškos ir Kosciuškos->Antakalnio turi tik po 1 juostą (ašys tiltas->Olandų turi po 2 juostas).
                                    Kam reikia į Žirmūnus nuo Katedros, tas gali važiuoti pro Mindaugo tiltą, tuomet paupiu ir išvengti abiejų žiedų. O dabar turi sau visą juostą, kai I užgrūsta nuo Vainiūnų g.

                                    Comment


                                      Pro Olandų žiedą važinėju kasdieną. Kostciuškos gatvėje (kryptis link Antakalnio), pirmoje juostoje kamštis formuojasi jau tik pravažiavus pėsčiųjų šviesoforą prie Kalnų parko. Tuo tarpu antra juosta beveik laisva. Kai kurie pjauna antrąja juosta, o prieš žiedą bendo ilysti į pirmąją, nes nelygis stovėti kamštyje, tačiau čia jų niekas mielai nepraleidžia, nes atstovėjus ilgoje eilėje kažkaip mielanorišku būti nebesinori. Troleibusai nestovi kamštyje ir važiuoja iki pat stotelės antrąja juosta ir iš jos bando įsiukti tiesiai į stotelę. Vairuotojai stovintys pirmoje juostoje troleibusus praleidžia, bet kai jų atvažiuoja net keli darosi bardakas.
                                      Paskutinis taisė Eisinas; 2016.09.14, 07:47.

                                      Comment


                                        Šiaip tai jo, galėjo žiedas būti subraižytas ir taip, kad į Antakalnio g. būtų galima patekti iš abejų juostų. Tačiau tada į Žirmūnus važiuojantys troleibusai žiede turėtų persirikiuoti į antrą juostą, o to, matyt, buvo vengiama, nes ir taip troleibusai žiede yra stabdis
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Įdumu būtų sužinoti nuomonę kažkokių tarnybų ar ekspertų kurie stebi situaciją Olandų žiede. Kuriomis kryptimis pralaidumas pagerėjo kuriomis pablogėjo. Problematiška sankryža, kažką daryti reikėjo. Gal ir dabar dar kažką daryti reiktų. O gal be rimtų inžinierinių projektų ir neįmanoma ženkliai pagerinti pralaidumo.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X