Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neseniai baigta įrenginėti žiedinė sankryža A7 su 185 kelių susikirtime. Viskas įrengta tikrai kokybiškai.

    Nuo Vilkaviškio







    Nuo Kybartų



    You've got one life! Live it!

    Comment


      Šiaulių rajone, netoli Bubių (šalia A12), bus įrengta antra žiedinė sankryža. Pirmoji buvo įrengta praėjusiais metais.

      Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.2106 Kelmė-Noreišiai-Bubiai 27,88 km esančios sankryžos projektavimas ir rekonstravimas į žiedinę sankryžą
      http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

      Dabartinis vaizdas.

      07 06

      Comment


        Vairuotojų saugumui – nauja žiedinė sankryža

        Šiaulių rajone, už Bubių, leidžiantis po tiltu, maždaug prieš metus buvo įrengta naujoviška žiedinė sankryža. Dabar šioje vietoje identiškai įrenginėjamas ir kitas kelio ruožas – kitapus tilto. Papildomos lėšos buvo skiriamos abiejų žiedinių sankryžų apšvietimui.

        Įrenginėjant pirmąją žiedinę sankryžą, buvo numatytas ir antrosios įrengimas, tačiau norėta įsitikinti ar projektas pasiteisins, nekels sunkumų vairuotojams, konstrukcijos bus patvarios. Maždaug prieš metus įrengtos žiedinės sankryžos eksploatavimas pasiteisino, todėl įrenginėjama kita – kitapus tilto.

        Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjo Nemuno Abukausko, žiūrint iš paukščio skrydžio, kol kas tai – vienintelė vieta Lietuvoje, kai greta bus įrengtos dvi identiškos žiedinės sankryžos.

        Paklaustas apie antrąją žiedinę sankryžą ir jos būtinumą šioje vietoje, N. Abukauskas atsako, kad tai – labiau avaringumo prevencija: „Ji vykdoma dviem kryptimis: kuomet įvyko avarija ir kuomet matosi, kad įvyks.“

        Nors šis kelio ruožas nėra itin avaringas, tačiau plati trišalė sankryža šiek tiek sudėtinga važiuojantiems ja pirmą kartą arba važiuojant tamsoje. Taip pat pastebėta, kad šiame kelio ruože dažnai pasirenkamas didelis greitis, kurį žiedinė sankryža gerokai apribos.

        Šį kartą projektui vykdyti buvo paskelbtas viešasis konkursas, kurį laimėjo įmonė, pasiūliusi mažiausią kainą - UAB „Pro Content“. Įmonė įsipareigojo iki lapkričio 12 dienos įgyvendinti projektą, tačiau manoma, kad tiek laiko neprireiks. Vėliau žiedinė sankryža, kaip ir visi regiono keliai, bus perduota eksploatuoti VĮ „Šiaulių regiono keliai“.

        Naujai įrenginėjamai sankryžai skirta daugiau lėšų. Pirmajai - 300 tūkst. litų (87 tūkst. eurų), antrajai – 140 tūkst. eurų. N. Abukauskas teigia, kad buvo nutarta ištaisyti vieną trūkumą – prie sankryžos nebuvo apšvietimo ir tamsoje ji menkai matėsi. Maždaug daugiau kaip pusė skirtų lėšų bus panaudota apšviesti abiems sankryžoms.

        Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, panašių sankryžų Lietuvoje ketinama įrengti vis daugiau.
        http://etaplius.lt/vairuotoju-saugum...dine-sankryza/

        Sraipsnyje kalbama apie šią vietą:

        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Šiaulių rajone, netoli Bubių (šalia A12), bus įrengta antra žiedinė sankryža. Pirmoji buvo įrengta praėjusiais metais.

        http://www.lakd.lt/lt.php/informacij...pirkimus/19112

        Dabartinis vaizdas.

        07 06

        Sankryža jau beveik baigta įrengti, darbų pabaigos laukti iki lapkričio tikrai nereikės.

        Comment


          Žiedas kelyje Nr.2106 Kelmė-Noreišiai-Bubiai prie Bubių (A12) beveik baigtas įrengti. Liko paskutiniai patepimai.

          10 03

          Nuo Ramučių/Kurtuvėnų.



          Nuo Kelmės



          Nuo A12/Kelmės.

          Paskutinis taisė Xedos; 2015.10.04, 22:13.

          Comment


            Įdomu būtų jei iš tikro Pedagoginio žiedą kaip rašo rekonstruoti:
            Originalus lietuvių išradimas gali išgelbėti Vilnių nuo spūsčių

            Padidinti automobilių pralaidumą žiedinėse sankryžose gali padėti pasaulyje dėmesio sulaukiantis lietuvių išradimas. Tai – dviejų lygių žiedinės sankryžos „Pinavia“ idėja, jau patentuota JAV, Europos Sąjungoje, Rusijoje, Baltarusijoje ir daugelyje kitų šalių.

            http://auto.lrytas.lt/technika/origi...uo-spusciu.htm
            p.s. ir ne tik ten.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Įdomu būtų jei iš tikro Pedagoginio žiedą kaip rašo rekonstruoti:

              p.s. ir ne tik ten.
              Kiek suprantu, tai estakadinis žiedas - per brangu, niekas to nepalaimins

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Kiek suprantu, tai estakadinis žiedas - per brangu, niekas to nepalaimins
                O jei lyginti su paprasto viaduko iš Konstitucijos į Narbuto kaina, plius leisti žiedo viduje įkišti pastatą kaip Vilniaus vartai su dotacija tokiam žiedui gal ne taip jau ir baisu būtų?
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  Kažin ar ten būtų vietos normaliam tokiam žiedui.

                  Aš manau, kad paprastas viadukas iš Konstitucijos pr. į Narbuto g. labai smarkiai pagerintų situaciją. Galbūt net tiek, kad visiškai išspręstų Konstitucijos pr. kamščių klausimą.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kažin ar ten būtų vietos normaliam tokiam žiedui.

                    Aš manau, kad paprastas viadukas iš Konstitucijos pr. į Narbuto g. labai smarkiai pagerintų situaciją. Galbūt net tiek, kad visiškai išspręstų Konstitucijos pr. kamščių klausimą.
                    Nemanau, kad jis užimtų ženkliai daugiau vietos. Yra nemažai srauto ne vien tiesiai, bet pvz iš Narbuto į Žalgirio pusę ar iš tunelio į Narbuto.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Parašė SPX
                      Jeigu dar tą perėją padarytų šviesoforinę, tai tikrai būtų Ukmergės g.. Tiesa, aš nežinau, ar ten daug pėsčiųjų būna? Važiuoti pro tą vietą tenka retai, bet niekada netenka prie tos perėjos stoti kažko praleisti.
                      O tai kur problema dėl reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, jeigu ten nebūna tų pėsčiųjų? Nebus pėsčiųjų, niekas nespaus mygtuko, transportui visada degs žalias signalas. Ar čia kažkokia išskirtinė problema?

                      Comment


                        Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                        Įdomu kaip ten bus patogu mamom su vežimėliais ir dviratininkams leistis/keltis laiptukais. O koks bus sprendimas prie pupos - išėjimas stačiais laiptais?
                        Ten suprojektuoti elektriniai kreivalinijiniai keltuvai. Ar realiai jie veiks mūsų klimato sąlygomis ir ar bus pakankamai antivandališki - kitas klausimas.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Kažin ar ten būtų vietos normaliam tokiam žiedui.

                          Aš manau, kad paprastas viadukas iš Konstitucijos pr. į Narbuto g. labai smarkiai pagerintų situaciją. Galbūt net tiek, kad visiškai išspręstų Konstitucijos pr. kamščių klausimą.
                          Paprasto viaduko estakadą reiktų pratęsti už Panoramos šviesoforo, nes kitu atveju stovės transportas ant viaduko, kaip kad stovi prie spaudos rūmų.
                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                          Comment


                            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                            Paprasto viaduko estakadą reiktų pratęsti už Panoramos šviesoforo, nes kitu atveju stovės transportas ant viaduko, kaip kad stovi prie spaudos rūmų.
                            Taip. Ir Panoramos sankryža iš viso nereikalinga (pėstieji požemiu eina). Nori į Panoramą iš Pilaitės? Apvažiavai LEU žiedu ir įsukai. Erelių-Stumbrų g. perėja yra netoli, tad jos irgi galėtų būti atsisakyta.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Taip. Ir Panoramos sankryža iš viso nereikalinga (pėstieji požemiu eina). Nori į Panoramą iš Pilaitės? Apvažiavai LEU žiedu ir įsukai. Erelių-Stumbrų g. perėja yra netoli, tad jos irgi galėtų būti atsisakyta.
                              Sankryža ne tik dėl Panoramos reikalinga, pažiūrėkit kokie ten srautai visomis kryptimis, dažnai net neišeina per vieną ciklą pravažiuoti iš Saltoniškių g. į kairę. Iš pilaitės link Panoramos pats mažiausias srautas, bet dar labiau apkrauti pedagoginį žiedą būtų katastrofa.

                              Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                              Paprasto viaduko estakadą reiktų pratęsti už Panoramos šviesoforo, nes kitu atveju stovės transportas ant viaduko, kaip kad stovi prie spaudos rūmų.
                              Stovi, bet užsidega žalias ir pravažiuoja dažniausiai per vieną ciklą. Nereikia statyti viadukų virš kiekvienos sankryžos.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2016.03.23, 09:14.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Stovi, bet užsidega žalias ir pravažiuoja dažniausiai per vieną ciklą. Nereikia statyti viadukų virš kiekvienos sankryžos.
                                Pats sau prieštarauji. Nedaug suka, bet per vieną ciklą nepravažiuoja Todėl ir kamštis, kad kažkam reikia į Panoramą, kažkam kažkur kitur - visi turi savo sekcijas, fazes. Bet yra kas gali nuvažiuoti pasinaudodamas gatvių tinklu ir kitaip, ir yra tranzitas, taip pat VVT, kuris stabdosi. Kuriam nėra kaip kitaip važiuoti.

                                Nuo Narbuto kalno į Panoramą per žiedą. Iš Panoramos į Konstitucijos - per Ukmergės. Į Žvėryną per Upės g.

                                Tokios Prekybos centrų "nusipirktos" sankryžos gerai parodo kaip kamščiai susidaro iš nieko. Antakalnyje nėra prekybos centrų, nėra fazių kiekvienam. Užvakar ~1730, pats pikas, Petro ir Povilo žiedas - Kinostudijos IKI. Per vieną "žalią bangą". Ties Kinostudijos IKI "nusipirkta sankryža" - kamštis.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Įdomu būtų jei iš tikro Pedagoginio žiedą kaip rašo rekonstruoti
                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  O jei lyginti su paprasto viaduko iš Konstitucijos į Narbuto kaina, plius leisti žiedo viduje įkišti pastatą kaip Vilniaus vartai su dotacija tokiam žiedui gal ne taip jau ir baisu būtų?
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Kažin ar ten būtų vietos normaliam tokiam žiedui.
                                  Pinavia - originalus išrandimas dar iš 2006 metų, prašom palyginkite. Perbrangu jums? Tai ar norite miesto gatvėse kokybės? "Tiesiog pridėkime viaduką ir viskas bus gerai".. Na atleiskite, bet ar tik ne šiame forume buvo mėtomos nuotraukos apie savadarbes statybas ant jau pastatytų lūšnynų. Rezultatas panašus, miestas bando gelbėtis klijuodamas viaduką, bet konkrečiai nespresdamas problemos su šaknim.

                                  Comment


                                    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                                    Pinavia - originalus išrandimas dar iš 2006 metų, prašom palyginkite. Perbrangu jums? Tai ar norite miesto gatvėse kokybės? "Tiesiog pridėkime viaduką ir viskas bus gerai".. Na atleiskite, bet ar tik ne šiame forume buvo mėtomos nuotraukos apie savadarbes statybas ant jau pastatytų lūšnynų. Rezultatas panašus, miestas bando gelbėtis klijuodamas viaduką, bet konkrečiai nespresdamas problemos su šaknim.
                                    1. Nesu tikras dėl Pinavijos diametro. Turbūt netilptų LEU nenugriovus.
                                    2. Pinavijoje negalima apsisukti, kas mieste dažnai reikalinga.

                                    Comment


                                      Tarsi ir telpa:


                                      O kokia kaina tokios sankryžos?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Tarsi ir telpa:
                                        Atvaizdas


                                        O kokia kaina tokios sankryžos?
                                        Atrodo tai super, gaila ES pinigų jau nebebus, o su dabartiniu meru, tai visai nieko nebus.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          2. Pinavijoje negalima apsisukti, kas mieste dažnai reikalinga.


                                          Vidinėje juostoje galima įrengti mini apsisukimą, ten mažai kas tevažiuotų. Suktis ratais dėl to, kad nesugebama užkimštame žiede persirikiuoti, nebereikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X