Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Vienodai veikiančios linijos eksploatacija turėtų kainuoti vienodai ar 1520, ar 1435. Jei mes išlaikome, be vargų, linijas į Turmantą, Marcinkonis ir pan., tai ne ką brangiau kainuos ir RB.
    Linijos į Turmantą ir Marcinkonis yra 100-120 km/h, RBII planuojama 250 km/h. O tai jau net ne dvigubai didesni pinigai.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Už tokius žodžius ir pats gautum ieškinį iš Dailydkos, būtų tai tavo Anglija.
      Taip, jis neprivalo žurnaliūgom atsiskaitinėti, jei nesuvoki konteksto, kuriame tai pasakyta - tai atsakymas žurnaliūgoms.
      Valstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė. Bet kai LG tapus tokia valstybe valstybėje, nieko keisto tokie pareiškimai.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Valstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė.
        LG sumoka į biudžetą daugiau pinigų, nei gauna iš valstybės.
        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          LG sumoka į biudžetą daugiau pinigų, nei gauna iš valstybės.
          Turėtų būti kitaip?

          S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.
          Paskutinis taisė Sula; 2016.10.09, 09:56.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Turėtų būti kitaip?

            S.Dailydką gerbiu kaip žmogų (jis nevisai toks kaip piešiama), bet tokiame "politiniame" poste iš ties sunku.
            Gal tarp pagrindinių partijų yra "nacionalinis susitarimas" dėl LG, nes direktorius ir visa sistema nesikeičia prie bet kurios valdžios.
            Flickr

            Comment


              Parašė John
              Man tai patiko šitas Dailydkos komentaras:

              Aš gi neprivalau niekam atsiskaitinėt.

              Tai gerai parodo to nuokrušos mentalitetą.
              Paskui pasitaisė: neprivalo nes yra šeštadienis - poilsio diena gi

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Gal tarp pagrindinių partijų yra "nacionalinis susitarimas" dėl LG, nes direktorius ir visa sistema nesikeičia prie bet kurios valdžios.
                Buvo norinciu reformuoti LG, bet gavo labai gera investicija ir norai su energija buvo perkelti kitomis kryptimis

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Taigi, kad linija ne vienoda, o greitoji. Turmantas, Marcinkonys tai tik gabaliukai ruožo, kurie jau yra, kuriems nereikia milžiniškų investicijų. Naudojami tol, kol leis infrastruktūra. Kai ji nusidėvės, iškils klausimas, o ką daryti - uždaryti ar kišti daug milijonų. Prie ko čia Panorama? Nebus parkingo - nebus pirkėju. Negi neaišku? Kas antra lempa irgi tenkina, nors kai kur nereikėtų ir to. Kitur, priešingai, reikėtų. Tai tik lašas jūroje, palyginus su geležinkeliu. Kelius, beje, dosniai dotuoja valstybė, o geležinkeliai išsilaiko patys ir dar moka dividentus. Jauti skirtumą?

                  Apibendrinant, tai, kad pasirašė popierius, nereiškia, kad ta RB2 bus. Iš tų lėšų bus finansuojama linija Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas, kurios darbai jau tuoj prasidės. O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės. Nes iki realių tiesimo darbų dar labai toli, tuo labiau, kad ir žemę reikės išpirkinėti, ir, matome, kiek užsitęsė visokie biurokratiniai vien tik bendros įmonės steigimo, viešųjų pirkimų organizavimo (t.y. pinigų srautų valdymo) ir kt. klausimai. Bendra įmonė dar gali tapti tokiu stabdžiu, kad jokie rimti darbai nejudės, o kažkokią dalį pinigų popierėlių kilnotojai įsisavins. Be to jei tik 320 milijonų skiriama, tai už juos jokios RB2 nebus, nes vien tik Jiesia - Palemonas - Kaunas kainuos virš 100 milijonų.
                  Tik už kažkokius tai 15-20 km. Taip, ten yra sudėtingi objektai, kaip kad HE, tunelis, viadukas naujas, du dideli tiltai šalia esamų. Tai ką už 320 mln. galima padaryti? Tegul dalis bus valdiškų lėšų, tai daugiau būtų žemės išpirkimui skirti pinigai. Bet vis tiek 500 mln tai yra niekas. Palemonas - Jonava su milžinišku tiltu per Nerį ties Jonava. Be to juk ir Kaunas - siena su Lenkija reikia dar apie 50 milijonų blokuotei, signalizacijai. Juk iš tų pačių lėšų bus. Tai kas lieka RB2? Neišeis net ir iki Jonavos linijos nutiesti...
                  Tušti svaičiojimai. 320 mln eurų iš ES lėšų - tai pirmoji europinių pinigų injekcija į RB 2 projektą Baltijos šalyse. Lietuvai iš tos sumos atiteko 191 mln, likę - Latvijai ir Estijai. Už tą sumą, pridėjusi savo dalį, Lietuva turi nutiesti apie 55 km vėžės Kauno apskrityje ir įrengti signalizaciją ruože nuo PL sienos iki Kauno. Toliau link Latvijos sienos darbai bus vykdomi sekančiuose RB 2 tiesimo etapuose, kurie turės atskirą finansavimą.
                  Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Keleivių nėra tiek Lietuvoje, kad užpildyti bent 8 poras greitaeigių traukinių kasdien.
                    Tai, kad šis projektas ir neskirtas pagerinti "Skuodo rajono" pasiekiamumą, o skirtas aptarnauti LT, LV, EE ir Suomiją.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      RB2 (greitaeigė) Lietuvai nereikalinga. Pakanka esamą 1435 nutiesti iki Palemono terminalo.

                      Su tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi. Ale pasistatom kas mums naudinga ir pasitraukiam is projekto. Projekto tikslai lieka nepasiekti. Dar geriau, lenkai sakys o kam mums ta veze nuo Suvalku lik Lt? kam ja atnaujinti? O gal visai isardyt, nes Lietuva nevykdo savo isipareigojimu o kodel mes turim rupintis Lietuva.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.
                        Nori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?

                        Comment


                          Parašė Shots Rodyti pranešimą
                          Su tokiu egoistisku poziuriu toli nenukeliausi.
                          Tai ne egoizmas, o pragmatizmas. 1435 iki Kauno krovinių terminalo - yra supermaksimumas, ką reikėjo statyti. Toliau tos linijos nereikia.
                          Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                          Comment


                            Parašė evvt Rodyti pranešimą
                            Paskui pasitaisė: neprivalo nes yra šeštadienis - poilsio diena gi
                            Aš irgi pasitaisau. Jis ne nuokruša, o šiaip chronius.
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O po poros metų pasikeis geopolitinė situacija ir niekam tos RB2 jau ir nebereikės.
                              Čia aš vienas šitą pastebėjau? Kad pagrindinis Al1 argumentas "už 2 metų Putinas ateis, tai jau geriau iškart į Maskvą tieskim".
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Nori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?
                                Jis nebent 1000 rub dėtų
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Valstybinės įmonės direktorius ne tik žurnalistams turėtų atsiskaitinėt ir nepamiršti, kas jo akcininkas, t.y. valstybė. Bet kai LG tapus tokia valstybe valstybėje, nieko keisto tokie pareiškimai.
                                  Kam jis turi atsiskaitinėti yra tikriausiai nurodyta jo darbo sutartyje, LG įstatuose ar kituose teisės aktuose. Ir tikrai tarpe tų, kuriems turi atsiskaityti, nėra žurnalistų.

                                  Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                  Tušti svaičiojimai. 320 mln eurų iš ES lėšų - tai pirmoji europinių pinigų injekcija į RB 2 projektą Baltijos šalyse. Lietuvai iš tos sumos atiteko 191 mln, likę - Latvijai ir Estijai. Už tą sumą, pridėjusi savo dalį, Lietuva turi nutiesti apie 55 km vėžės Kauno apskrityje ir įrengti signalizaciją ruože nuo PL sienos iki Kauno. Toliau link Latvijos sienos darbai bus vykdomi sekančiuose RB 2 tiesimo etapuose, kurie turės atskirą finansavimą.
                                  Visa RB 2 projekto vertė yra apie 5 mlrd eurų, iš kurių Lietuvai teks gal koks milijardas - pusantro, o ne 320 milijonų, kaip čia svaičiojama nežinia kokiais sumetimais.
                                  Tai dar blogiau. 320 mln. yra tai, kas dabar skiriama. Tokiais tempais tiesiant geležinkelį jis na**ui nereikalingas bus dar dešimtmetį, nes juo nieko normaliai vežti nebus galima, jis baigsis kažkur tarp Jonavos ir Panevėžio, vėliau dar kažkur... Jau dabar dėl to, kad nėra signalizacijos ir blokuotės, RB generuoja nuostolius ir dar generuos bent du metus, kol nebus linijos iki Palemono. Kol nėra signalizacijos, tai ir iki Marijampolės nieko nebus vežama, o galėtų ten atsirasti koks privatus terminalas...

                                  Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                  Tai, kad šis projektas ir neskirtas pagerinti "Skuodo rajono" pasiekiamumą, o skirtas aptarnauti LT, LV, EE ir Suomiją.
                                  Visos tos trys šalys gali būti aptarnaujamos esamu geležinkeliu. Aš jau rašiau, kad verčiau suremontuoti esamą liniją ir vežti iki Kauno, perkrauti, o tarp Talino ir Helsinkio paleisti keltus, pastatas terminalus abiejuose miestuose.

                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Nori lažintis? Kokius 1000 eur dedi ant stalo?
                                  Man nereikia lažybų. Bus kaip sakau. Žėk, kad ne po poros metų, o galbūt ir anksčiau. Gal ir kiek vėliau. Bet radikalūs ir kardinalūs pokyčiai bus. Tik jums sunku suvokti (problemos?), kad pasaulis niekada nebuvo pastovus, valstybės atsirasdavo ir išnykdavo, sąjungos buvo sudaromos ir išnykdavo. Kodėl turi būti kitaip? Ar save guodžiate, kad prie manęs (tikriausiai) to nebus, o po manęs nors ir tvanas?

                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Čia aš vienas šitą pastebėjau? Kad pagrindinis Al1 argumentas "už 2 metų Putinas ateis, tai jau geriau iškart į Maskvą tieskim".
                                  Taigi visi jūs jo irgi laukiate, tik manote, kad pavyks atsimušti... Naivoliai.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.10.09, 20:33.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Kam jis turi atsiskaitinėti yra tikriausiai nurodyta jo darbo sutartyje, LG įstatuose ar kituose teisės aktuose. Ir tikrai tarpe tų, kuriems turi atsiskaityti, nėra žurnalistų.
                                    Visiškas nesiorientavimas situacijoj Visi valdininkai bet kokioj normalioj šaly privalo teikti informaciją visuomenės informavimo priemonėms. Lietuva įiuo požiūriu nėra jokia išimtis.



                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai dar blogiau. 320 mln. yra tai, kas dabar skiriama. Tokiais tempais tiesiant geležinkelį jis na**ui nereikalingas bus dar dešimtmetį, nes juo nieko normaliai vežti nebus galima, jis baigsis kažkur tarp Jonavos ir Panevėžio, vėliau dar kažkur...
                                    Na, matau yra naivuolių, kurie įsivaizduoja, jog tokie projektai suplanuojami ir įgyvendinami per metus-kitus



                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Visos tos trys šalys gali būti aptarnaujamos esamu geležinkeliu. Aš jau rašiau, kad verčiau suremontuoti esamą liniją ir vežti iki Kauno, perkrauti, o tarp Talino ir Helsinkio paleisti keltus, pastatas terminalus abiejuose miestuose.
                                    Kas tu per vienas, kad tavo nuomonė būtų kam nors verta dėmesio? Aišku, turėti tą nuomonę, kokia ji bebūtų, teisę turi




                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Man nereikia lažybų. Bus kaip sakau. Žėk, kad ne po poros metų, o galbūt ir anksčiau. Gal ir kiek vėliau. Bet radikalūs ir kardinalūs pokyčiai bus. Tik jums sunku suvokti (problemos?), kad pasaulis niekada nebuvo pastovus, valstybės atsirasdavo ir išnykdavo, sąjungos buvo sudaromos ir išnykdavo. Kodėl turi būti kitaip? Ar save guodžiate, kad prie manęs (tikriausiai) to nebus, o po manęs nors ir tvanas?
                                    Sakai sąjungos ne amžinos, jos išnyksta? Gal tu ir teisus Bet tų sąjungų pėdsakai dar kurį laiką išlieka SSSR Landsbergis sugriovė, jos nėra, o jos laikais Lietuvoje pastatyta Vilniaus-Klaipėdos magistralė, po truputį modernizuojama, veikia kuo puikiausiai. Taip ir su ES ir jos projektu RB Gal po 50 metų ES ir nebus, kaip nebus ir tavęs, o ES laikais pastatyta RB skries greitieji traukiniai iš Helsinkio į Varšuvą ir niekas net neprisimins tavo pranašysčių


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Naivoliai.
                                    Seniai pastebėjau, kad rusakalbėse mokyklose prastai išmoko lietuvių kalbos ypatumo - dvibalsio "uo" vartojimo taisyklių...

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Man nereikia lažybų. Bus kaip sakau.
                                      Aha. Vienintelis žmogus Lietuvoje atsisakantis 1000 eur. už dyką. Matosi ant kiek įsitikinęs

                                      Comment


                                        Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                        Na, matau yra naivuolių, kurie įsivaizduoja, jog tokie projektai suplanuojami ir įgyvendinami per metus-kitus
                                        Rusija prieš metus pradėjo statyti 122,5km geležinkelio atkarpą (dvikelė elektrifikuota 160km/val), aplenkianti Ukrainos teritoriją. Darbus planuojama užbaigti po metų.
                                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Rusija prieš metus pradėjo statyti 122,5km geležinkelio atkarpą (dvikelė elektrifikuota 160km/val), aplenkianti Ukrainos teritoriją. Darbus planuojama užbaigti po metų.
                                          Ten nėra kad planuoti. Karinis objektas.

                                          Земляное полотно протяжённостью 120 км на участке от Новопавловки до Миллерово возводят железнодорожные войска[5]
                                          5 августа 2016 года железнодорожные войска завершили земляные работы на своем участке железнодорожного полотна.[8]

                                          29 сентября 2016 года Военные начали укладку железнодорожных путей между будущими станциями Зайцевка и Сергеевка.[9]
                                          https://ru.wikipedia.org/wiki/Жел...Украины

                                          Comment

                                          Working...
                                          X