Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Baltics to Build Stronger Logistics Within the EU and NATO
    Publication: Eurasia Daily Monitor Volume: 13 Issue: 168
    By: Olevs Nikers

    October 19, 2016 08:34 PM Age: 3 days
    https://jamestown.org/program/baltic...ithin-eu-nato/

    Citata:
    Last September, Latvian, Lithuanian, Estonian and Polish parliamentarians announced, that Rail Baltica would be the most important project for the Baltic States in the 21st century. This railway will be of crucial to the Baltics’ national security, regional economic growth, as well as the promotion of solidarity and good neighborly relations among these states.
    ...
    The military importance of railways was clearly demonstrated during the 2008 Russian-Georgian War, as well as during the ongoing armed conflict between Russia and Ukraine. A typical train can move up to 120 armored units—tanks, armored vehicles or other machines—in a single trip. It is possible to move even more equipment at a time by sea; but compared to rail, the time required for this transport is longer. While most NATO member states have railroads that use the standard 1,435 mm gauge, the Baltics still rely on the wider, Russian- and Soviet-built 1,520 mm rail lines. But even these are extremely limited in their density. When built, the new Rail Baltica line would thus allow the North Atlantic Alliance to move large volumes of military cargo from Germany and Poland to the Baltic States without interruption—saving time and limiting the numbers of personnel and transport equipment involved in the logistics. This railway, therefore, has the potential to become crucial to the Baltic States’ defense.
    Tiesa sakant Europos pozicija darosi vis agresyviau Rusijos atžvilgiu... Jau net atvirai sakoma, kodėl statoma RB...

    Comment


      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
      Būgnai jau dunda, seniai lauktas įvykis vis artėja - lėks Dailydka kaip pirdis.
      Čia dar labai didelis klausimas. Bet, faktas, kad pokyčiai ne tik kad pribrendo, bet jau ir apipelijo. Blogiau, kad pakeis senuosius naujaisiais statytiniais ir dar pravaikys profesionalus. Kaip energetikoj..

      Comment


        Estai jau planuoja „Rail Baltica“ panaudoti kruizų keleivių pramogai

        „Jei išties Varšuvą iš Talino traukiniu bus galima pasiekti per šešias valandas, tuo reikėtų pasinaudoti turizmo sektoriui. Esu tikras, kad tokią kelionę rinktųsi ne tik suomiai, bet ir visi kiti, vietoj lėktuvo sutinkantys sėsti į traukinį“, – pabrėžė jis.
        „Rail Baltica“ sujungs Helsinkį su Berlynu per Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Be to, geležinkelis gali būti pratęstas iki Venecijos. Keleiviniai traukiniai juo galės išvystyti 240 kilometrų per valandą greitį. Geležinkelio tiesimo darbus numatoma pradėti 2018-aisiais ir baigti 2024–2025 metais.

        Comment


          Planai yra neblogai, bet Estam pradžiai reikėtų tūrėti bent 1 km. europinės vėžės.

          Comment


            Parašė Grillz Rodyti pranešimą
            Planai yra neblogai, bet Estam pradžiai reikėtų tūrėti bent 1 km. europinės vėžės.
            RB2 ir lietuviai nei 1 m neturi. Ta kreiva-sleiva-krovinine nieko bendra su situo projektu neturi. Jei ne tas Vilniaus snarglys-apendiksas, gal jau ir darbai pradeti butu.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              RB2 ir lietuviai nei 1 m neturi. Ta kreiva-sleiva-krovinine nieko bendra su situo projektu neturi. Jei ne tas Vilniaus snarglys-apendiksas, gal jau ir darbai pradeti butu.
              Bet nei estai, nei latviai net RB1 neturi ir nežino, kada turės (jeigu turės).
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                Jiems ir nereikia tokios RB1. Kam jiems?

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Jiems ir nereikia tokios RB1. Kam jiems?
                  Krovinius nuo automobilių perkelti ant bėgių.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Eikantas X Rodyti pranešimą
                    Al1 kadangi yra antivalstybinis vatnikas, laukiantis nesulaukiantis putininės okupacijos, tai aišku, kad jam RB2 nereikia.


                    Baltics to Build Stronger Logistics Within the EU and NATO

                    Publication: Eurasia Daily Monitor Volume: 13 Issue: 168
                    By: Olevs Nikers

                    October 19, 2016 08:34 PM Age: 3 days
                    https://jamestown.org/program/baltic...ithin-eu-nato/
                    Melas. Jūs irgi laukiate Putino. Tik naiviai manote, kad pavyks atsimušti... Jei nelauktumėte, tai kam ta NATO ar ginklavimasis? Kam RB2 kariuomenei vežti?

                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Aš nepritariu net šitam - pakaktų krovinių perkrovimo terminalų Šeštokuose ir Mockavoje.
                    Nepakaktų. Kaunas yra patogesnis perkrauti iš autotransporto ir į jį. Tarp skirtingos vėžės vagonų, aišku, galima ir Šeštokuose ar Mockavoje. Beje, Mockavoje vietoj naftos produktų perkrovimo terminalo statomas naujas. Tik neaišku, ką ten perkrovinės.

                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Al1 gerai pasakė - nelikus ekonominių priežasčių siaurieji nebuvo palikti. Buvo pakeisti į 1520 (pvz. Švenčionys-Utena).

                    Mano nuomone, tas pats galioja ir 1520. Nėra eismo - keičiame bėgius. Ir aš čia rimtai sakau. Mums nereikalingas muziejinis 1700+ km tinklas 1520 bėgių, kuriai nevažiuojama. Švedija ne taip seniai eismo puses sukeitė iš kairės į dešinę. Ir nieko, tik išlošė. Pirmus dešimt metų dar buvo mašinų su vairais ne toje pusėje, bet nuolatos perkamos naujos ir viskas išsilygina. Siemens ir 2M62 taip pat neamžini, o 1435 traukos vienetą pirktume santykinai pigiau nei 1520 dėl didesnės pasiūlos.
                    Eismas bus. Nereikia čia pasakų sekti. Švedijoje eismo pusių sukeitimas vyko neišsivysčiusio automobilizmo eroje. Dabar tokie pakeitimai reikalauti milžiniškų investicijų, kurios, dar didelis klausimas, ar atpirktų naudą...

                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Todėl ir sakau, reikia vykti pas partnerius, reikalauti didinti pervežimus ir krovą. Galbūt tai ir vyksta, nes didelė sutartis pasirašyta su Blr. Jei sutiks didinti, tik tuomet galima likti prie 1520. Kitaip LG likimas bus kaip bėgių į Marcinkonis.
                    Eik ir iš Putino pareikalauk. Ar Lukašenkos.

                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Jiems ir nereikia tokios RB1. Kam jiems?
                    Jiems jokios RB nereikia, kaip ir mums, tiesa, toliau Kauno. RB2 reikia tik valdžiažmogiams ir otkatininkams, statybos sektoriui. Tiesiog gera galimybė įsisavinti didelę sumą pinigų, o ką paskui su ta mažai reikalinga infrastuktūra reikės daryti, niekam nerūpi. RB studijos aiškiai pasakyta, kad ekonominės projekto perspektyvos miglotos ir galbūt nauda bus po 20-25 metų. Tačiau per tiek laiko visa infrastruktūra jau bus fiziškai nusidėvėjusi ir reikės vėl naujų kapitalinių investicijų.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      Jau net atvirai sakoma, kodėl statoma RB...
                      Valdziai, jei ji nori, kad ja zmones gerbtu, reiktu tiesiai tai savo zmonems ir sakyti.

                      Comment


                        Žmonės šitos valdžios negerbia ir negerbs, nes nėra už ką. Karo atveju geležinkelis šiais laikais nieko nelemia. Nes kariaujama raketomis ir aviacija. O tankai ateis tik vėliau...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Žmonės šitos valdžios negerbia ir negerbs, nes nėra už ką. Karo atveju geležinkelis šiais laikais nieko nelemia. Nes kariaujama raketomis ir aviacija. O tankai ateis tik vėliau...
                          O ką raketos, aviacija, tankai bendra su šia tema turi? Bėkit į smėlio dėžę ir ten savo žaidimus žaiskit.

                          Comment


                            Taigi kažkas aiškina, kad RB2 galimai karui reikalinga.

                            Comment


                              Vatni... Atsiprašau, "kitokios" nuomonės turėtojas, vėl ban'o už kliedesius prašosi...
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                Tavęs čia niekas neprašo reikštis.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi kažkas aiškina, kad RB2 galimai karui reikalinga.
                                  Reiktu sakyti ne karui, o kariniams tikslams: pratyboms, karines technikos dislokavimui ir pan.

                                  Comment


                                    Būtent karui, nes pratyboms galima ir perkrauti, palaukti, o karui reikia operatyvesnio transportavimo.

                                    Comment


                                      Tolesniam „Rail Baltica" tiesimui Lietuva gaus iki 180 mln. eurų
                                      ELTA 2016 m. lapkričio 21 d. 15:21

                                      „Rail Baltica" geležinkelio vėžės tiesimo darbams Briuselis Lietuvai skirs iki 180 milijonų eurų - iki 85 procentus visos numatomos darbų kainos.


                                      Praėjusią savaitę trijų Baltijos šalių įkurta įmonė „RB Rail" ir Europos Komisijos Inovacijų ir tinklų programų vykdomoji įstaiga pasirašė finansavimo sutartį dėl 191 mln. eurų paramos geležinkelio vėžei.

                                      Lietuvoje europinėmis lėšomis bus tęsiama „Rail Baltica" statyba nuo Kauno link Latvijos sienos - 55 km atkarpoje bus įrengta sankasa, statomi viadukai, perlaidos ir kita infrastruktūra.

                                      Už šias lėšas taip pat turės būti modernizuotas ruožas nuo Lenkijos sienos iki Kauno, kad traukiniai jame galėtų pasiekti numatytą 240 km/h greitį................

                                      Comment


                                        Eilinį kartą nusipaisto.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Gal turėta omany 120km/h greitį, kurį pasieks po signalizacijos įrengimo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X