Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Regioninis krovinių terminalas - reikalingas
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    2016.01.05


    Šiandien Panevėžio miesto savivaldybėje pristatyta šiuo metu rengiamos regioninio krovinių terminalo (logistikos centro prie „Rail Baltica“) įrengimo galimybių studijos analizės dalis ir du alternatyvūs sprendiniai.

    „Atlikta analizė dar kartą įrodo, kad regioninis krovinių terminalas yra būtinas ir reikalingas visam Aukštaitijos regiono ir Šiaulių krašto verslui. Realesnė yra antroji pasiūlyta alternatyva ir tikiuosi, per savaitę apsispręsime dėl keleivių stoties vietos: ar ji bus atskirai, ar kartu su terminalu“, - sakė meras Rytis Račkauskas.

    Remdamiesi Panevėžio, Šiaulių, Utenos apskričių verslininkų apklausa, Šiaulių viešojo logistikos centro krovinių srautų, AB „Lietuvos geležinkeliai” krovinių vežimo, cargo.lt informacija bei kaimyninių šalių krovinių vežimo poreikių analizėmis studijos rengėjai atliko krovinių srautų analizę ir nustatė dvi alternatyvas.

    Pagal pirmąją, prekių stotis ir krovinių terminalas būtų rengiami ties planuojama keleivių stotimi Berniūnų kaime (Panevėžio r.). Čia galėtų atsirasti intermodalinis geležinkelio krovinių terminalas (1435 mm pločio geležinkelio vėžė – automobilių transportas) konteineriams krauti ir galimybė atvesti 1520 mm pločio geležinkelį nuo Gustonių geležinkelio stoties.

    Pagal antrąją alternatyvą, prekių stotis ir intermodalinis geležinkelio krovinių terminalas būtų statomi ties Gustonių geležinkelio stotimi (Gustonių km., Panevėžio r.). Planuojamas intermodalinis geležinkelio krovinių terminalas (1435-1520 mm pločio geležinkelio vėžė – automobilių transportas) konteineriams krauti.

    Vėliau būtų numatomas automobilių magistralinio kelio A9 Panevėžys – Šiauliai viadukas virš esamos 1520 mm vėžės geležinkelio. Svarstoma galimybė įrengti sugretintos 1435/1520 mm vėžės geležinkelį Gustonių prekių stočiai ir krovinių terminalui susieti.

    Preliminariais duomenimis, statant terminalą visuomenės poreikiams reikėtų paimti beveik 15 ha žemės.

    PS. "Rail Baltica" vėžės viešasis svarstymas vyks sausio 9 d. 10 val. Panevėžio miesto savivaldybės administracijos I a. posėdžių salėje.
    Paskutinis taisė Vidma; 2016.01.06, 13:48.

    Comment


      Teisingai ministras masto: butu visiskai kvaila statyti toki ekonomikai nereikalinga daikta kaip "Rail Baltica", o kazka uzsidibti is tu statybu duoti ne saviems bet svetimiems.
      Paskutinis taisė hobo; 2016.01.12, 00:50.

      Comment


        Rail Balticos tinklapis patalpino programėlę, kurioje yra galimybė apžiūrėti būsimos geležinkelio linijos vietoves iš viršaus http://www.rail-baltica.lt/content/i..._id=1&cat_id=1
        Beje, pagal dabartinius planus Rail Balticos II vėžė iki Neries upės Jonavos r. turėtų būti nutiesta iki 2020 metų, o kitapus Neries persikelti po 2020tųjų. Per Nerį turėtų būti statomas iki 1,5 km ilgio tiltas, kuris pagal viską taptų ilgiausiu Lietuvoje, gal net ir aukščiausiu
        Paskutinis taisė Lašas; 2016.01.17, 13:05.

        Comment


          Parašė Lašas Rodyti pranešimą
          Rail Balticos tinklapis patalpino programėlę, kurioje yra galimybė apžiūrėti būsimos geležinkelio linijos vietoves iš viršaus http://www.rail-baltica.lt/content/i..._id=1&cat_id=1
          Beje, pagal dabartinius planus Rail Balticos II vėžė iki Neries upės Jonavos r. turėtų būti nutiesta iki 2020 metų, o kitapus Neries persikelti po 2020tųjų. Per Nerį turėtų būti statomas iki 1,5 km ilgio tiltas, kuris pagal viską taptų ilgiausiu Lietuvoje, gal net ir aukščiausiu
          o kodel toj programoj ties jonava yra dvieju spalvu zymekliai?geltoni ir oranzinai.cia gal bus svarstomi du variantai,pro kur eis veze?

          Comment


            Parašė woofer Rodyti pranešimą
            o kodel toj programoj ties jonava yra dvieju spalvu zymekliai?geltoni ir oranzinai.cia gal bus svarstomi du variantai,pro kur eis veze?
            Ta trasos dalis arčiau Jonavos kaip alternatyvos pirmasis variantas, kuris jau kaip ir yra atsisakytas dėl kilusio pRagožių kaimo gyventojų pasipriešinimo.

            Comment


              https://www.youtube.com/watch?v=uks2vErpniw , https://www.youtube.com/watch?v=NhCiDrW4ULs
              Kodel Lietuvoje taip biednai viskas lyginant su Latvija,Estija?

              Comment


                Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
                https://www.youtube.com/watch?v=uks2vErpniw , https://www.youtube.com/watch?v=NhCiDrW4ULs
                Kodel Lietuvoje taip biednai viskas lyginant su Latvija,Estija?
                Tu manai jie šitas fantazijas įgyvendins? Ar biednai dėl to, kad LG neišskyrė lėšų youtubiniams video sukurti?

                Comment


                  Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
                  https://www.youtube.com/watch?v=uks2vErpniw , https://www.youtube.com/watch?v=NhCiDrW4ULs
                  Kodel Lietuvoje taip biednai viskas lyginant su Latvija,Estija?
                  Fantazijos nėra realus gyvenimas. Ir nemanau kad Rail Baltica reikia reklamuoti kaip kokį mobilų ryšį ar interneto tiekėją, ar muilo rūšį. Tai ne plataus vartojimo prekė. Kai bus infrastruktūra tada bus kita šneka.

                  Comment


                    Parašė Ghetto1 Rodyti pranešimą
                    https://www.youtube.com/watch?v=uks2vErpniw , https://www.youtube.com/watch?v=NhCiDrW4ULs
                    Kodel Lietuvoje taip biednai viskas lyginant su Latvija,Estija?
                    Šiuo atveju, bent jau man kur kas įdomiau ir vertingiau lietuviškasis žemėlapis su panoraminiais apžvalgomumo taškais, nei broliuku youtube filmukai

                    Comment


                      Praeitą savaitę teko pabuvoti Rail Baltic vėžės poveikio aplinkai vertinimo ataskaitos pristatyme vykusiame Jonavos r. savivaldybėje. Po pristatymo buvo galima apžiūrėti ir tokius popierinius detalesnius vėžės planus



                      Buvo susirinkęs ir nedidelis būrelis rajono ūkininkų, kurie daugiausia reiškė nepasitenkinimą dėl būsimų atkirstų privažiavimų prie jų laukų ir tai kad bus nusavinti derlingiausios žemės plotai.

                      Comment


                        Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                        Beja, pagal dabartinius planus Rail Balticos II vėžė iki Neries upės Jonavos r. turėtų būti nutiesta iki 2020 metų, o kitapus Neries persikelti po 2020tųjų. Per Nerį turėtų būti statomas iki 1,5 km ilgio tiltas, kuris pagal viską taptų ilgiausiu Lietuvoje, gal net ir aukščiausiu
                        Nerealu kad padarys iki 2020 m iki Neries tilto.

                        Comment


                          Parašė Shots Rodyti pranešimą
                          Nerealu kad padarys iki 2020 m iki Neries tilto.
                          Šviežias straipsnis, kuriame rašo kad finansavimas iš ES yra užtikrintas iki 2020tųjų metų, o po to dar neaišku kaip bus. Tai gal kaip ir realu, jog bandys iki 2020 nutiesti bent jau iki Neries. Juolab 5 metai nėra toks jau menkas laiko tarpas, o ir trasos atkarpa nuo Kauno iki Neries nesiekia 30 km.

                          Comment


                            Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                            Šviežias straipsnis, kuriame rašo kad finansavimas iš ES yra užtikrintas iki 2020tųjų metų, o po to dar neaišku kaip bus. Tai gal kaip ir realu, jog bandys iki 2020 nutiesti bent jau iki Neries. Juolab 5 metai nėra toks jau menkas laiko tarpas, o ir trasos atkarpa nuo Kauno iki Neries nesiekia 30 km.
                            Kazkaip abejoju. Turi buti atlikta PAV atranka, projektavimas ir statyba. Kiek vienam is atliktas pirkimas. O kur dar zemes nusavinimo proceduros.

                            Comment


                              Tai tik koks septintadalis vėžės iš visos atkarpos nuo Kauno iki LV sienos. Jeigu šiai daliai 5 metai yra per mažai, tai visai atkarpai nutiesti gali reikėti kokių 50 metų?

                              Comment


                                Į „Rail Baltica“ geležinkelio liniją galima pažvelgti iš paukščio skrydžio
                                PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
                                2016.01.28


                                "Rail Baltika 2" nuo Kauno iki Latvijos sienos Vizualizacija skelbiama interneto svetainėje

                                Į projektuojamą „Rail Baltica“ geležinkelio liniją nuo Kauno iki Latvijos sienos pažvelgti iš paukščio skrydžio leidžia sukurta unikali vizualizacija. Ją parengė AB „Lietuvos geležinkeliai“.

                                Vizualizaciją galima sustabdyti bet kurioje iš 60-ies scenų ir trimatėje panoraminėje fotografijoje peržiūrėti būsimo kelio animaciją, realų dabartinį vietovės vaizdą, pastatus, miškus, kanalus, laukus bei kelius.

                                Projektuojamo „Rail Baltica“ kelio maršrute sužymėtos tikslios fotografavimo koordinatės ir jose nufotografuotas sferinis vaizdas, šios fotografijos sujungtos ir taip sukurtas skrydžio įspūdis. Detalesnio kelio projektavimo metu, pagal suinteresuotų grupių poreikius planuojama šią vizualizaciją pildyti išsamesne informacija – numatoma įrengti triukšmą slopinančias sienutes, tiltus, sankasas, pervažas.

                                Parengė Ryšių su visuomene skyrius

                                Comment


                                  vizualizaciją labiau tiktų vadinti unikaliai pigia.

                                  Comment


                                    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                    Tai tik koks septintadalis vėžės iš visos atkarpos nuo Kauno iki LV sienos. Jeigu šiai daliai 5 metai yra per mažai, tai visai atkarpai nutiesti gali reikėti kokių 50 metų?
                                    Viskas priklauso nuo pinigu. Visi tie projektavimai, PAV (nezinau tik kiek zemes ispirkimas kainuos) sudaro tik nedidele dali statybos kainos. Tai jai viska padarai tada atsiradus pinigu tik nuperki konkurso budu ir statai. Aisku jei viskas uzsitesia tai gali reiketi atnaujinti projektus. Na bet Lietuvoj gi niekas nieko neplanuoja jau pradedant seimu. O kai virsus neplanuoja tai ka gali planuot apatineja grandyje dirbandys.

                                    Comment


                                      Praeitą savaitę važiavau iš Kauno autobusu į Varšuvą. Tiek į priekį, tiek atgal nedaugiau 20 keleivių. Kelionė iš tiesų nėra džiuginanti (sustojimai kas 1,5 val. ir stovėjimas po 10 min. degalinėse).
                                      Kai tokie nedideli keleivių srautai klausimas kiek važiuos traukiniu? Kaina tikrai nebus pigiausia. Miglotas projektas.

                                      Comment


                                        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                        Praeitą savaitę važiavau iš Kauno autobusu į Varšuvą. Tiek į priekį, tiek atgal nedaugiau 20 keleivių. Kelionė iš tiesų nėra džiuginanti (sustojimai kas 1,5 val. ir stovėjimas po 10 min. degalinėse).
                                        Kai tokie nedideli keleivių srautai klausimas kiek važiuos traukiniu? Kaina tikrai nebus pigiausia. Miglotas projektas.
                                        Kiek iš viso per dieną autobusų važiuoja į Rygą iš Vilniaus/Kauno? Taip pat dar airBaltic skrenda? Viską sudėjus ne taip mažai gaunasi, plius dar autobusai ir keleiviai iš Lenkijos.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Kiek iš viso per dieną autobusų važiuoja į Rygą iš Vilniaus/Kauno? Taip pat dar airBaltic skrenda? Viską sudėjus ne taip mažai gaunasi, plius dar autobusai ir keleiviai iš Lenkijos.
                                          Gal, bet kaži ar tiek, kad maršrutas būtų pelningas. Būtų įdomu pamatyti galimybių studiją (tik žinomą sutrumpintą variantą).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X