Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kodėl taip neproporcingai?! Kuo pagrįsti regioninių stočių skaičiai?
    • Bendras ilgis 870 km iš kurių:
    • 213 km Estijoje;
    • 265 km Latvijoje;
    • 392 km Lietuvoje.
    • „Rail Baltica“ veiklos plane numatytas toks regioninių stočių ir stotelių skaičius: Estijoje – 12, Latvijoje – 15, Lietuvoje – 10.

    Comment


      Parašė RALI-RI Rodyti pranešimą
      Kodėl taip neproporcingai?! Kuo pagrįsti regioninių stočių skaičiai?
      • Bendras ilgis 870 km iš kurių:
      • 213 km Estijoje;
      • 265 km Latvijoje;
      • 392 km Lietuvoje.
      • „Rail Baltica“ veiklos plane numatytas toks regioninių stočių ir stotelių skaičius: Estijoje – 12, Latvijoje – 15, Lietuvoje – 10.
      Kaunas-Jonava-Panėvežys-Latvijos siena yra apie 170 km. Kol kas projektuojama tik tame ruože, o greitoms trasoms iš Kauno į Lenkiją ir iš Kauno į Vilnių dar vyksta specialusis planavimas. Gal dėl to?

      Comment


        Parašė alga Rodyti pranešimą

        Kaunas-Jonava-Panėvežys-Latvijos siena yra apie 170 km. Kol kas projektuojama tik tame ruože, o greitoms trasoms iš Kauno į Lenkiją ir iš Kauno į Vilnių dar vyksta specialusis planavimas. Gal dėl to?
        Pagal 15min straipsnį išeitu, kad stočių ir stotelių LT planuojama ne 10 o 16 ??? Atkarpoj Kaunas - Latvijos siena ne 10 o 8 https://www.15min.lt/verslas/naujien...rHX43ZFkcDRMIU

        Comment


          Apie mono bėgį iki Panevėžio centro uzsimenama, tai būtu puikiai.

          Šiaip įdomu bilietų kainos, nes 1:40 Kaunas Ryga, nelabai met automoboliu kam norėsis.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Apie mono bėgį iki Panevėžio centro uzsimenama, tai būtu puikiai.

            Šiaip įdomu bilietų kainos, nes 1:40 Kaunas Ryga, nelabai met automoboliu kam norėsis.
            Dabar traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą su sugrįžimu 5 žmonių šeimai su dviračiais išeina apie 210 €. Nuosava mašina išeina ~5x pigiau. Spėju, galima į panašų kainų lygį orientuotis.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą
              Dabar traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą su sugrįžimu 5 žmonių šeimai su dviračiais išeina apie 210 €. Nuosava mašina išeina ~5x pigiau. Spėju, galima į panašų kainų lygį orientuotis.
              5 asmenu seimai su dviraciais vaziuoti lengvaja masina yra mazochizmas.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Dabar traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą su sugrįžimu 5 žmonių šeimai su dviračiais išeina apie 210 €. Nuosava mašina išeina ~5x pigiau. Spėju, galima į panašų kainų lygį orientuotis.
                Vadinasi 1:1 kaina jei vienam važiuoti. Mane tenkintų, nes tik 1:40 laikas iki Rygos.
                Bent dviese važiuojant, deja VT jau tampa smarkiai per brangus.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Vadinasi 1:1 kaina jei vienam važiuoti. Mane tenkintų, nes tik 1:40 laikas iki Rygos.
                  Bent dviese važiuojant, deja VT jau tampa smarkiai per brangus.
                  Priklauso kaip piniginiu požiūriu įvertinti savo komfortą ir leidžiamą laiką. Kai kurioms žmonių kategorijoms šie dalykai nėra labai vertingi arba išvis nevertingi. Bet kai kuriems tai yra gana svarbu. Aš pats sau vertindamas kelionės kainą iš akies dadedu maždaug 10 Eur/val už vairavimo laiką dėl prarasto komforto ir kitų susijusių dalykų.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Priklauso kaip piniginiu požiūriu įvertinti savo komfortą ir leidžiamą laiką. Kai kurioms žmonių kategorijoms šie dalykai nėra labai vertingi arba išvis nevertingi. Bet kai kuriems tai yra gana svarbu. Aš pats sau vertindamas kelionės kainą iš akies dadedu maždaug 10 Eur/val už vairavimo laiką dėl prarasto komforto ir kitų susijusių dalykų.
                    Auto komfortas tas kad, kad išvažiuoji kada nori, tiesiai iš savo namo parkingo, nereikia tampytis daiktų papildomai VT iki stoties, klausai muziką kokią nori ir kokiu nori garsu, nenervina šalia sėdintys kiti asmenys, taip pat sustoji kavos kada nori ir kiek nori kartų. Apie keliavimą kažkur traukiniu 5 asmenų šeimai su atitinkamu kiekiu daiktų net nekalbu koks nepatogus dalykas būtų

                    Parašė jpou Rodyti pranešimą

                    5 asmenu seimai su dviraciais vaziuoti lengvaja masina yra mazochizmas.
                    O autobusu ar traukiniu ne?
                    Flickr

                    Comment


                      Kitas būdas vertinti, tai lygint su oro linijų bilietais. Traukiniu bus 50-150% lėktuvo bilieto kainos. Milanas-Florencija greituoju traukiniu 68€ pirmyn atgal. airBaltic VNO-RIX 77€ minimum. Vilnius-Klaipėda traukiniu 32-50€ priklausomai nuo klasės ir dienos. Atstumai panašūs.

                      Dėl mazochizmo, tai nežinau, ką turit omeny. Visur savo pliusai ir minusai.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Auto komfortas tas kad, kad išvažiuoji kada nori, tiesiai iš savo namo parkingo, nereikia tampytis daiktų papildomai VT iki stoties, klausai muziką kokią nori ir kokiu nori garsu, nenervina šalia sėdintys kiti asmenys, taip pat sustoji kavos kada nori ir kiek nori kartų. Apie keliavimą kažkur traukiniu 5 asmenų šeimai su atitinkamu kiekiu daiktų net nekalbu koks nepatogus dalykas būtų
                        O bet tačiau net ir su visomis komforto priemonėmis vairuodamas dirbi, kas vargina. Turi išlaikyti koncentraciją, stebėti aplinką etc. Kai traukinyje tingiai spoksai pro langą, snaudi, skaitai knygą arba dirbi su laptopu.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          O bet tačiau net ir su visomis komforto priemonėmis vairuodamas dirbi, kas vargina. Turi išlaikyti koncentraciją, stebėti aplinką etc. Kai traukinyje tingiai spoksai pro langą, snaudi, skaitai knygą arba dirbi su laptopu.
                          Bet jei tave veža, skirtumas stipriai susitraukia, ar ne taip?

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Bet jei tave veža, skirtumas stipriai susitraukia, ar ne taip?
                            Jei kas kitas vairuoja - be abejo.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Jei kas kitas vairuoja - be abejo.
                              Kažkaip sunku įsivaizduoti darbą (ar pramogas) su laptopu mašinoje. Nebent kokiam RR ar Bentley and galinės sėdynės, jei priklausai tam 0.000000001%

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Kitas būdas vertinti, tai lygint su oro linijų bilietais. Traukiniu bus 50-150% lėktuvo bilieto kainos. Milanas-Florencija greituoju traukiniu 68€ pirmyn atgal. airBaltic VNO-RIX 77€ minimum. Vilnius-Klaipėda traukiniu 32-50€ priklausomai nuo klasės ir dienos. Atstumai panašūs.

                                Dėl mazochizmo, tai nežinau, ką turit omeny. Visur savo pliusai ir minusai.
                                VNO - RIX 90% skrendančių skrenda su persėdimu toliau, tai sunkiai įsivaizduoju, kad kažkas vietoje trumpo jungiamo skrydžio rinksis savarankiškai su lagaminais važiuoti 3h iki Rygos traukiniu, jau nekalbant apie tai, ar bus traukinio grafikas priderintas prie rytinių RIX skrydžių.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  O bet tačiau net ir su visomis komforto priemonėmis vairuodamas dirbi, kas vargina. Turi išlaikyti koncentraciją, stebėti aplinką etc. Kai traukinyje tingiai spoksai pro langą, snaudi, skaitai knygą arba dirbi su laptopu.
                                  Šiuolaikinį automobilį su visais juostų, atstumų atsistentais vairuoti labiau malonumas nei vargas, aš pvz. kartais net specialiai išvažiuoju nuo autostrados pasivažinėti krašto keliu, kad pro kokius miestelius pravažiuočiau, tai klausimas, ar tas "darbas" tikrai nusveria auto privalumus?
                                  Aišku, jei kalba eina ne apie laisvalaikį, o apie pvz. rutininį kasdien važinėjimą į darbą Vilnius - Kaunas, tai beabejo, tada vienareikšmiškai traukinys laimi.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.10, 22:11.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Šiuolaikinį automobilį su visais juostų, atstumų atsistentais vairuoti labiau malonumas nei vargas, aš pvz. kartais net specialiai išvažiuoju nuo autostrados pasivažinėti krašto keliu, kad pro kokius miestelius pravažiuočiau, tai klausimas, ar tas "darbas" tikrai nusveria auto privalumus?
                                    Aišku, jei kalba eina ne apie laisvalaikį, o apie pvz. rutininį kasdien važinėjimą į darbą Vilnius - Kaunas, tai beabejo, tada vienareikšmiškai traukinys laimi.
                                    Na į Rygą ar Taliną važiuotum greičiausiai ne tam, kad kelionėje papramogautum, o kokiais verslo reikalais ar pvz. į kokį keltą kur nors. Kas reikštų, kad vairuotum nuobodžiai tiesiai autostradoje ir Via Balticoj, o ne vairuotum vingiuotais rajono keliais. Snausti traukinyje tikrai geriau.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na į Rygą ar Taliną važiuotum greičiausiai ne tam, kad kelionėje papramogautum, o kokiais verslo reikalais ar pvz. į kokį keltą kur nors. Kas reikštų, kad vairuotum nuobodžiai tiesiai autostradoje ir Via Balticoj, o ne vairuotum vingiuotais rajono keliais. Snausti traukinyje tikrai geriau.
                                      Verslo reikalais kas skrido į Rygą/Taliną, tie skris ir toliau, su traukiniu tiesiog fiziškai neišeitų tą pačią dieną ryte atvažiuoti ir vakare grįžti. Aišku žinau atvejų, kai įmonė "ekologiniais" sumetimais neleidžia skristi į komandiruotes trumpų atstumų ir vargšai darbuotojai turi į Rygą važiuoti automobiliu, tai jie beabejo turi galimybes persėsti į traukinį, bet tokių labai nedaug. Žodžiu RB II greičiausiai naudosis tik šiaip turistai, kurie dabar važiuoja autobusais, o dauguma tų, kurie skrenda ar važiuoja auto, tą darys ir toliau.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2021.04.10, 22:47.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Verslo reikalais kas skrido į Rygą/Taliną, tie skris ir toliau, su traukiniu tiesiog fiziškai neišeitų tą pačią dieną ryte atvažiuoti ir vakare grįžti.
                                        Nežinau kai pdabar, bet buvo reisai VNO - RIX, kai RIX atsiduri apie 05:30 ir iš RIX į VNO reisas apie 00:30. Taip kad reikia tik noro.
                                        Ir visai buvo įmanoma skirsti VNO-RIX-OSL, traukiniu privažiuoti iki Oslo centro apie 08:30, praleisti ten pilną darbo dieną ir apie 20:00 iškeliauti OSL-RIX-VNO.

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Na į Rygą ar Taliną važiuotum greičiausiai ne tam, kad kelionėje papramogautum, o kokiais verslo reikalais ar pvz. į kokį keltą kur nors. Kas reikštų, kad vairuotum nuobodžiai tiesiai autostradoje ir Via Balticoj, o ne vairuotum vingiuotais rajono keliais. Snausti traukinyje tikrai geriau.
                                          Ryga nesibaigia centru. Yra tekę kelis kartus važiuoti į aplinkinius miestelius, tai auto privalumas - jei išvažiuoji apie 06:00, vietoje būni apie 09:00, sutvarkai reikalus ir po pietų dar užsuki į kontorą Vilniuje. Kai reiktų pasiekti kokius Ropaži, Garkalne ar Baldone išlipus iš traukinio IR pasiekti tą pačią dieną traukinį - palikim tai namų darbams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X