Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ieškoma būdų paspartinti „Rail Baltica“, geležinkelio elektrifikavimo darbus

    „Lietuvos geležinkeliai“ ieško būdų, kaip krizės metu paspartinti didelius projektus – europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ statybą bei svarbių geležinkelio ruožų elektrifikavimą.

    Pasak „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo Karolio Sankovskio, „Rail Baltica“, kurios preliminari vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiulis ekonomikos variklis, ypač reikšmingas krizės kontekste.

    „Rail Balticos“ kaštų analizė, ankstesnės studijos parodė, kad viso statant geležinkelį reikės apie 13 tūkst. įvairiausių specialybių darbuotojų“, – BNS sakė K. Sankovskis.

    Click image for larger version

Name:	gelezinkelis-2.jpg
Views:	5
Size:	145,4 kB
ID:	1801639

    „Tai tikrai yra didžiulis ekonomikos generatorius. Ką mes darome su laiko grafiku – būtent numatome projekto spartinimo priemones, paralelinant tam tikras veiklas“, – sakė jis.

    Pasak „Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo, spartinimo pavyzdys galėtų būti techninio projekto rengimas kartu su žemės paėmimo visuomenės poreikiams procesu.

    „Taip būtų galima laimėti apie metus. Tai reiškia, kad mes tam tikruose ruožuose galime tikėtis metais anksčiau tiek projektavimo, tiek statybų etapų, kas iki šiol buvo daroma nuosekliai“, – aiškino K. Sankovskis.

    Jo teigimu, tokį būdą planuojama taikyti atkarpoms nuo Kauno iki Vilniaus ir nuo Kauno iki Lenkijos sienos.

    „Taip sudarysime galimybę paankstinti didžiųjų darbų etapą, didžiųjų investicijų etapą, kada ir darbo jėgos reikės daugiau, atitinkamai ir investicijos ženkliai bus didesnės nei dabar parengiamajame etape“, – pasakojo jis.

    K. Sankovskis teigė, kad paspartinti darbus bus bandoma ir kitame dideliame projekte – už 363 mln. eurų elektrifikuojant ruožą Kaišiadorys-Klaipėda bei Vilniaus mazgą – jo rangovo konkursą pernai laimėjo Ispanijos kompanija „Elecnor“.

    „Mes diskutuojame su rangovu apie tokias galimybes. Galima būtų paralelinti tam tikrus darbus, galbūt kažkiek trumpinti projektavimo laikotarpį, operatyviau pabaigti darbus“, – teigė jis.

    Geležinkelio elektrifikavimo projektą buvo žadama baigti iki 2023 metų pabaigos ir K. Sankovskis sako, kad kol kas pokyčio šiame grafike nėra, bet ateityje tai gali keistis.

    Jis taip pat patikino, kad projekto parengimas vyksta pagal planą, nepaisant didelio koronaviruso protrūkio Ispanijoje.

    Sutartį su „Elecnor“ „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė pernai gruodį, projektui 200 mln. eurų paramą skyrė Europos Komisija.

    Tuo metu „Rail Baltica“ ketinama užbaigti 2026 metais, nors Baltijos šalių auditoriai metų pradžioje perspėjo apie riziką projekto nebaigti laiku, be to, anot jų, kyla pavojus, jog bus viršytas projekto biudžetas.

    Balandį skelbta, kad „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi 480 mln. eurų vertės ruožo nuo Kauno iki Panevėžio statybos konkursams. Šiuo metu geležinkeliai vykdo konsultacijas su rinkos dalyviais.

    https://jp.lt/ieskoma-budu-paspartin...kavimo-darbus/

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai italai irgi pasielgė kaip idiotai. Stotis turi būti mieste, o ne jo pakraštyje.
      Be abejo. Jie nieko nesupranta mietų planavime.

      https://www.google.com/maps/place/Na...7!4d14.3313646

      Comment


        Tai ten tik tarpinė stotis, vis tiek traukiniai važiuos į centrinę. Galbūt centrinėje visi jau netelpa, tai ją uždarys rekonstrukcijai, praplės. Bet kokiu atveju tai niekaip nesiderina su Lietuvos provincijos realijomis.

        Comment


          Gal yra detalusis planas kaip eis atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus?

          Comment


            Gal yra detalusis planas kaip eis atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus?
            Šiuo metu ruošiamas

            Comment


              Parašė DKL Rodyti pranešimą

              Šiuo metu ruošiamas
              Bet juk naujojo oro uosto vieta dar nėra tiksliai numatyta. Ar netyčia neatsitiks taip, kad oro uosto terminalas bus pastatytas kažkur šone, už kelių kilometrų? Tada arba reiks keleiviams persėdinėt į autobusą ar mikrūškę dėl 5 min. pavažiavimo, arba geležinkelio stoties ten apskritai nebus.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai ten tik tarpinė stotis, vis tiek traukiniai važiuos į centrinę. Galbūt centrinėje visi jau netelpa, tai ją uždarys rekonstrukcijai, praplės. Bet kokiu atveju tai niekaip nesiderina su Lietuvos provincijos realijomis.
                Stoties vieta parinkta būtent taip, kad kuo mažiau trukdytų tik traukiniai, tiek traukiniams. Čia yra greitojo traukinio Roma - Salerno (arba Berlin - Palermo) linija.
                Napoli Garibaldi / Centrale yra iš dalies pravažiuojama galinė stotis, po miestu galima pasiekti Napoli Campi Flegeri / Cavalleggeri Aosta, kas yra visai kita miesto pusė.

                Comment


                  Taigi sakau, kad pastatė naują tik tarpinę stotį, o traukiniai, įskaitant ir greituosius turi galimybę ir tikriausiai važiuos iki centrinės stoties. Dar kartą kartoju, kad Lietuvos realijoms tai netinka.

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                    Bet juk naujojo oro uosto vieta dar nėra tiksliai numatyta. Ar netyčia neatsitiks taip, kad oro uosto terminalas bus pastatytas kažkur šone, už kelių kilometrų? Tada arba reiks keleiviams persėdinėt į autobusą ar mikrūškę dėl 5 min. pavažiavimo, arba geležinkelio stoties ten apskritai nebus.
                    Tai su Kauno oro uostu, berods, taip ir bus. Nors jo vieta tikrai seniai žinoma, projektuojant RB II.

                    Naujas oro uostas atsiras (arba ne) ne anksčiau kaip 2035-2040 m., tuomet jau daug kas gali atrodyti kitaip.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taigi sakau, kad pastatė naują tik tarpinę stotį, o traukiniai, įskaitant ir greituosius turi galimybę ir tikriausiai važiuos iki centrinės stoties. Dar kartą kartoju, kad Lietuvos realijoms tai netinka.
                      Lietuvos realijos tokios, kad pvz Šiauliuose taip ir neatsirado nors kiek padoresnio viešojo transporto iki geležinkelio stoties.

                      Comment


                        Todėl ir reikia, kad stotis būtų mieste, o ne jo pakraštyje. Nes jei tokie Šiauliai negali normalaus autobusų maršruto pro geležinkelio stotį suorganizuoti, tai ką ten kalbėti apie Panevėžį. Priemiestinį mikrobą už 3 eurus pasiūlys ir džiaukitės...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Todėl ir reikia, kad stotis būtų mieste, o ne jo pakraštyje.
                          Ką darom su triukšmu? Statom tunelį, kaip Varšuvoj?

                          Comment


                            Kur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
                            Beje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.
                            Paskutinis taisė Al1; 2020.05.15, 18:31.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
                              Tame pačiame Panevėžyje. Įleidus RB į miestą reikia ir išleisti. RB ir LG kertasi stačiu kampu. Tai siūlai daryti dvi kilpas tam, kad kada nors miesto centre galėtų sustoti keleivinis traukinys? Aš siūlau palikti tai LG privežamajam maršrutui. Investicija į kelią yra žymiai didesnė nei į keleivinę dreziną.

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Beje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.
                              Pats ir atsakai: kam reikalinga stotelė ten, kur nėra keleivių? Žiūrint plačiau, stotelę reikia daryti atšakoje, o ne magistraliniame kelyje.Kai atsiras poreikis, galima be problemų pridėti 400 metrų kelio ir 4 iešmus.

                              Comment


                                Rail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos

                                https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080

                                Comment


                                  Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                                  Rail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos

                                  https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080
                                  Įdomu tai, kur daryta projektuotojo nuotrauka. Šiame Quadrum aukšte yra Workland bendrų biurų erdvė

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Įdomu tai, kur daryta projektuotojo nuotrauka. Šiame Quadrum aukšte yra Workland bendrų biurų erdvė
                                    Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
                                      O kodėl tau taip parūpo? Nors turbūt ir taip aišku
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
                                        Jei normalu kad tokie projektai koordinuojami neapsaugotoje aplinkoje - tada neįdomu.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Jei normalu kad tokie projektai koordinuojami neapsaugotoje aplinkoje - tada neįdomu.
                                          Nepagalvojau apie tai. Bet gal ten ir atskirų biurų yra, kaip įprasta daugumoje bendradarbystės erdvių.
                                          Gal apskritai jis net ne ten dirba, tik nusifotografavo ten.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X