Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal yra detalusis planas kaip eis atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus?

    Comment


      Gal yra detalusis planas kaip eis atkarpa nuo Kauno iki Vilniaus?
      Šiuo metu ruošiamas

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą

        Šiuo metu ruošiamas
        Bet juk naujojo oro uosto vieta dar nėra tiksliai numatyta. Ar netyčia neatsitiks taip, kad oro uosto terminalas bus pastatytas kažkur šone, už kelių kilometrų? Tada arba reiks keleiviams persėdinėt į autobusą ar mikrūškę dėl 5 min. pavažiavimo, arba geležinkelio stoties ten apskritai nebus.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai ten tik tarpinė stotis, vis tiek traukiniai važiuos į centrinę. Galbūt centrinėje visi jau netelpa, tai ją uždarys rekonstrukcijai, praplės. Bet kokiu atveju tai niekaip nesiderina su Lietuvos provincijos realijomis.
          Stoties vieta parinkta būtent taip, kad kuo mažiau trukdytų tik traukiniai, tiek traukiniams. Čia yra greitojo traukinio Roma - Salerno (arba Berlin - Palermo) linija.
          Napoli Garibaldi / Centrale yra iš dalies pravažiuojama galinė stotis, po miestu galima pasiekti Napoli Campi Flegeri / Cavalleggeri Aosta, kas yra visai kita miesto pusė.

          Comment


            Taigi sakau, kad pastatė naują tik tarpinę stotį, o traukiniai, įskaitant ir greituosius turi galimybę ir tikriausiai važiuos iki centrinės stoties. Dar kartą kartoju, kad Lietuvos realijoms tai netinka.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Bet juk naujojo oro uosto vieta dar nėra tiksliai numatyta. Ar netyčia neatsitiks taip, kad oro uosto terminalas bus pastatytas kažkur šone, už kelių kilometrų? Tada arba reiks keleiviams persėdinėt į autobusą ar mikrūškę dėl 5 min. pavažiavimo, arba geležinkelio stoties ten apskritai nebus.
              Tai su Kauno oro uostu, berods, taip ir bus. Nors jo vieta tikrai seniai žinoma, projektuojant RB II.

              Naujas oro uostas atsiras (arba ne) ne anksčiau kaip 2035-2040 m., tuomet jau daug kas gali atrodyti kitaip.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taigi sakau, kad pastatė naują tik tarpinę stotį, o traukiniai, įskaitant ir greituosius turi galimybę ir tikriausiai važiuos iki centrinės stoties. Dar kartą kartoju, kad Lietuvos realijoms tai netinka.
                Lietuvos realijos tokios, kad pvz Šiauliuose taip ir neatsirado nors kiek padoresnio viešojo transporto iki geležinkelio stoties.

                Comment


                  Todėl ir reikia, kad stotis būtų mieste, o ne jo pakraštyje. Nes jei tokie Šiauliai negali normalaus autobusų maršruto pro geležinkelio stotį suorganizuoti, tai ką ten kalbėti apie Panevėžį. Priemiestinį mikrobą už 3 eurus pasiūlys ir džiaukitės...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Todėl ir reikia, kad stotis būtų mieste, o ne jo pakraštyje.
                    Ką darom su triukšmu? Statom tunelį, kaip Varšuvoj?

                    Comment


                      Kur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
                      Beje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.
                      Paskutinis taisė Al1; 2020.05.15, 19:31.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kur, kokiame mieste? Kiekvienas atvejis individualus. Šiais laikais tunelis ne problema. Ana tarp Ženevos ir Anmaso (piečiau Ženevos esantis Prancūzijos miestas, kuris faktiškai suaugęs su Ženeva) nutiesė RER geležinkelį, kurio didžioji dalis Prancūzijoje ir dalis Šveicarijoje sukišta į tunelį. O virš tunelio pėsčiųjų ir dviračių takas. Bet mes nukrypome nuo temos. Panevėžys labai parastai galėjo būti išspręstas padarant keleiviniams traukiniams užvažiavimą į Panevėžį, o krovininę stotį, aišku, galima buvo statyti miesto pakraštyje.
                        Tame pačiame Panevėžyje. Įleidus RB į miestą reikia ir išleisti. RB ir LG kertasi stačiu kampu. Tai siūlai daryti dvi kilpas tam, kad kada nors miesto centre galėtų sustoti keleivinis traukinys? Aš siūlau palikti tai LG privežamajam maršrutui. Investicija į kelią yra žymiai didesnė nei į keleivinę dreziną.

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Beje, tiesiant RB Kaune panaikino Amalių stotelę esamam geležinkeliui. Nors jos įrengimas naujai nebūtų didelę problema vykdomų darbų ir sąmatos rėmuose. O dabar jos jau nebus. Ir įrengti atskirai - šimtai tūkstančių eurų, kai keleivių ten nėra daug.
                        Pats ir atsakai: kam reikalinga stotelė ten, kur nėra keleivių? Žiūrint plačiau, stotelę reikia daryti atšakoje, o ne magistraliniame kelyje.Kai atsiras poreikis, galima be problemų pridėti 400 metrų kelio ir 4 iešmus.

                        Comment


                          Rail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos

                          https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080

                          Comment


                            Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
                            Rail Baltica projektuotojas parodė kaip atrodys geležinkelis nuo Ramygalos iki Latvijos sienos

                            https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...os-667-1317080
                            Įdomu tai, kur daryta projektuotojo nuotrauka. Šiame Quadrum aukšte yra Workland bendrų biurų erdvė

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Įdomu tai, kur daryta projektuotojo nuotrauka. Šiame Quadrum aukšte yra Workland bendrų biurų erdvė
                              Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
                                O kodėl tau taip parūpo? Nors turbūt ir taip aišku

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Ir kame tas įdomumas sužinojus kur daryta nuotrauka?
                                  Jei normalu kad tokie projektai koordinuojami neapsaugotoje aplinkoje - tada neįdomu.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Jei normalu kad tokie projektai koordinuojami neapsaugotoje aplinkoje - tada neįdomu.
                                    Nepagalvojau apie tai. Bet gal ten ir atskirų biurų yra, kaip įprasta daugumoje bendradarbystės erdvių.
                                    Gal apskritai jis net ne ten dirba, tik nusifotografavo ten.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Tame pačiame Panevėžyje. Įleidus RB į miestą reikia ir išleisti. RB ir LG kertasi stačiu kampu. Tai siūlai daryti dvi kilpas tam, kad kada nors miesto centre galėtų sustoti keleivinis traukinys? Aš siūlau palikti tai LG privežamajam maršrutui. Investicija į kelią yra žymiai didesnė nei į keleivinę dreziną.



                                      Pats ir atsakai: kam reikalinga stotelė ten, kur nėra keleivių? Žiūrint plačiau, stotelę reikia daryti atšakoje, o ne magistraliniame kelyje.Kai atsiras poreikis, galima be problemų pridėti 400 metrų kelio ir 4 iešmus.
                                      Viskas padaroma, jei daroma. Na, padeda Vilniuje oro uosto traukinys nors kiek rimčiau pasiekti oro uostą? Ne. Lenkijoje, Latvijoje ir net Estijoje RB trasa suprojektuota normaliai, o Lietuvoje debiliškiausiai, kai aplenkiami potencialūs keleivių generavimo miestai ir taškai.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Viskas padaroma, jei daroma. Na, padeda Vilniuje oro uosto traukinys nors kiek rimčiau pasiekti oro uostą? Ne. Lenkijoje, Latvijoje ir net Estijoje RB trasa suprojektuota normaliai, o Lietuvoje debiliškiausiai, kai aplenkiami potencialūs keleivių generavimo miestai ir taškai.
                                        Todėl, kad Lietuvoje yra daug "patriotų", kovojančių prieš geležinkelius (oro uostus, kelius, laivus, radiobokštus, laidus, miestus...) ir apskritai prieš bet ką racionalesnio. Negana to, jie kai kurie jų dirba rimtuose valdžios postuose. Kitur to gerokai mažiau.

                                        Comment


                                          Nereikia statyti arklio prieš vežimą. Ne eiliniai žmonės suprojektuoja ir laimina tokius sprendimus. O tie, kas tai daro, jiems rūpi tik pinigų įsisavinimo galimybė per megaprojektus, o ne pačių projektų nauda Lietuvai. Todėl protestai teisingi ir pagrįsti. Jei jau daroma ir kišami milijardai, tai turi būti pagrįsta ekonomiškai ir naudinga Lietuvai.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2020.05.18, 08:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X