Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir estai nukreips, nes, nu juk logiska

    Comment


      Parašė liutass Rodyti pranešimą
      Ir estai nukreips, nes, nu juk logiska
      Jie nenukreips. Jų oro uosto stotis bus dabartinėje Ulemiste gel.stoty t. y apie 700m nuo oro uosto keleivių terminalo. Norint nukreipti prie pat oro uosto, jiem ten reiktų išgriaut keletą kvartalų. Tuose 600m tarp RB ir oro uosto - verslo kvartalai -- Ulemiste city. Ten ne laukai. Jų atveju tikiu kad neapsimoka. Gi KUN atveju sunku tuo patikėt. Nebent KUN naują keleivių terminalą pasistatytų visai šalia RB sustojimo. Nebent tokie planai, tada suprantama.

      Comment


        Kun statys dalia esamo. Tiesiog terminalas bus pratestas. O kur ta RB stotis bus tai biesas zino

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          Kun statys dalia esamo. Tiesiog terminalas bus pratestas. O kur ta RB stotis bus tai biesas zino
          Buvo stoties teritorijos projektas, tik RB kažkodėl išėmė iš savo svetainės.

          Comment


            Iseme, nes nebus.

            Comment


              Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

              Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

              Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

                  Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

                  Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
                  Kam taip kvailai gabenti prekes lėktuvu tūkstančius kilometrų greitai, o paskui kelis šimtus traukiniu ir lėtai ar laivu ir dar lėčiau, paskui dar autotransportu iki durų, jei lėktuvu galima į vietą ir likusius kelis šimtus iki pat durų? Lėktuvu gabenama, tada, kai reikia greitai ir krovinių kainos bei masės(tūrio) santykis yra didelis.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?
                    Stotis tai bus, bes jos nebus po KUN, kaip pradzioje buvo kalbeta. Paruostas KUN terminalo pletimas, kuris tuoj prasides, bet stotis ten nenumatyta.

                    Comment


                      Apskritai migla miglelė su RB Lietuvoje. Žinios jei išeina tai labai aptakios ir nekonkrečios, absoliučiai paviršutiniškos, sukurptos vien dėl įpareigojimo kažką skelbti kas kažkiek laiko. Galima būtų juokaut kad vienintelė konkretesnė žinia iš to Gator pateiktos nuorodos teksto http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ , tinkanti labiau į šiaip linksma tai - "Nauja geležinkelio linija nuo Lenkijos iki Lenkijos". Apsižioplino becopypastindami. Gi turėjo parašyti, kad nuo Lenkijos iki Rygos ir Talino, kas būtų tiksliausia.

                      Rygoj, daugiau aiškumo:
                      http://www.la.lv/uzsakts-pirmais-pro...veidei-latvija
                      http://www.railbaltica.org/wp-conten...18_Vilnius.pdf

                      Ps. Sunku pasakyti kodėl failas vadinasi "EDZL_23.01.2018_Vilnius.pdf"
                      Paskutinis taisė evvt; 2019.10.07, 08:08.

                      Comment


                        Kad jau susimovėm, tai susimovėm su RailBaltica Dėl 2-3 km reikės papildomai laukti, perlipinėt į autobusus ir tąsyt lagaminus...

                        Beje, kažkada mačiau šioje temoje, kad ir Panevėžio RailBaltica stotis bus žymiai toliau, negu RailBalticos sankirta su geležinkeliu Šiauliai-Panevėžys. Ir kodėl niekam nekilo mintis padaryti stotį-kryžių, kad žmonės galėtų persėsti iš vieno traukinio į kitą? Tai kokio Radviliškio gyentojai RailBaltica net teoriškai negalėtų pasinaudoti, nes reikėtų važiuoti geležinkeliu iki Panevėžio centrinės stoties, o tada atgal iki RailBaltica stoties laukuose (jeigu išvis nuties atšakėlę iki tos stoties). Man kyla bloga nuojauta, kad išvis reikės net iki tos laukų stoties autobusu važiuoti (kam tada Lietuvos geležinkeliai, jeigu jais iki RailBalticos neįmanoma nuvažiuot?)

                        Dabar truputį kvaila, kad du geležinkeliai susikerta, bet stotį nustumiam kažkur į šoną, kad nebūtų įmanoma pėstiesiems persėsti, o reiktų organizuoti net atskirą traukinio maršrutą ir tiesti papildomą atšaką... Aš tą RailBalticos laukų stotį įsivaizduočiau kaip šveicariško tipo mazgą su suderintu persėdimu (Taktknoten). T. y. iš abiejų pusių suvažiuoja regioniniai traukiniai (vienas nuo Rokiškio, kitas nuo Šiaulių pusės), tada atvažiuoja RailBalticos traukinys (-iai), keleiviai persėda kur kam reikia, ir visi išsiskirsto. Ir taip kartojasi kas dvi valandas. Aišku, taktinis tvarkaraštis Lietuvai yra truputį fantastika.
                        Bet svarstant realiau, jau geriau turėti vieną regioninį maršrutą, kurio traukiniai atveža į „kryžminę stotį“ ir keleiviai patys persėda, negu dar papildomai tiesti atšaką iki stotelės laukuose ir turėti du regioninius maršrutus, kurių nei vienas, nei kitas „nedatempia“ iki padoraus bent 2 val. intervalo.
                        P.S. turbūt priežastis buvo reljefas, nu bet baikim juokus, buvo galima pasiplanuoti prieš perkant žemes...
                        Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

                        Comment


                          Priežastis yra bukumas ir neišmanymas. RB stumiantiems šis geležinkelis rūpi kaip pinigų įsisavinimo būdas, o ne transporto priemonė. Ir visiškai nesvarbu, kaip jis bus eksploatuojamas, kai bus nutiestas. Pavyzdį jau turime su RB iki Kauno. Kiek galima smaukytis apie tą patį? Lenkija NETIESIA jokios greitosios RB, tai, kas Lenkijoje RB yra esamo geležinkelio modernizacija iki 160 km/h ir tai ne visame ruože nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos. Tuo tarpu Lietuvoje jau nuo sienos iki Kauno nutiesta paprasta RB iki 120, nors realiai ten dėl daugybės vingių vargu ar 100 įmanomas. Vėl pertiesinėti? Neišpasakytas naglumas iš Lietuvos pusės prašyti dar už tą patį ruožą pertiesti iš naujo. ES duos pinigų?

                          Comment


                            Įdomu, kad latviai su RB vėliava praktiškai pasistatys dvi modernias geležinkelio stotis - oro uoste ir mieste. O pas mus štai net neaišku, kas bus Kauno oro uoste.
                            Apie Vilnių net tyliu. Masiulis buvo užsiminęs, kad Vilniaus oro uoste jokios stoties nebus. Pačio kelio trasa iki šiol nežinoma. Vilniaus ir Kauno geležinkelio stotyse "užteks" po vieną platformą
                            Anksčiau skelbti dokumentai pašalinti iš prieigos.

                            Comment


                              Jei stotis "pravažiuojama", o ne galinė ar tupikinė, tai pilnai užtenka vienos platformos su dviem keliais tokiam "intensyviam" eismui kaip RB, kai planuojamas maksimum 1 pora traukinių per valandą. Bet Vilniaus stotis tai galinė, vienos platformos gal ir užtektų, bet turės būti kelynas atstovai ir traukinių aptarnavimui. O Vilniaus stoties rajono rekonstrukcija nenumato stoties kelyno išplėtimo, kaip tik planuojami užstatyti tie keliai, kurie dabar naudojami vagonų atstovai ir aptarnavimui.

                              Comment


                                Visiška migla. Jokio aiškumo.

                                Comment

                                Working...
                                X