Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kun statys dalia esamo. Tiesiog terminalas bus pratestas. O kur ta RB stotis bus tai biesas zino
    Buvo stoties teritorijos projektas, tik RB kažkodėl išėmė iš savo svetainės.

    Comment


      Iseme, nes nebus.

      Comment


        Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

        Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

        Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

            Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

            Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
            Kam taip kvailai gabenti prekes lėktuvu tūkstančius kilometrų greitai, o paskui kelis šimtus traukiniu ir lėtai ar laivu ir dar lėčiau, paskui dar autotransportu iki durų, jei lėktuvu galima į vietą ir likusius kelis šimtus iki pat durų? Lėktuvu gabenama, tada, kai reikia greitai ir krovinių kainos bei masės(tūrio) santykis yra didelis.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?
              Stotis tai bus, bes jos nebus po KUN, kaip pradzioje buvo kalbeta. Paruostas KUN terminalo pletimas, kuris tuoj prasides, bet stotis ten nenumatyta.

              Comment


                Apskritai migla miglelė su RB Lietuvoje. Žinios jei išeina tai labai aptakios ir nekonkrečios, absoliučiai paviršutiniškos, sukurptos vien dėl įpareigojimo kažką skelbti kas kažkiek laiko. Galima būtų juokaut kad vienintelė konkretesnė žinia iš to Gator pateiktos nuorodos teksto http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ , tinkanti labiau į šiaip linksma tai - "Nauja geležinkelio linija nuo Lenkijos iki Lenkijos". Apsižioplino becopypastindami. Gi turėjo parašyti, kad nuo Lenkijos iki Rygos ir Talino, kas būtų tiksliausia.

                Rygoj, daugiau aiškumo:
                http://www.la.lv/uzsakts-pirmais-pro...veidei-latvija
                http://www.railbaltica.org/wp-conten...18_Vilnius.pdf

                Ps. Sunku pasakyti kodėl failas vadinasi "EDZL_23.01.2018_Vilnius.pdf"
                Paskutinis taisė evvt; 2019.10.07, 09:08.

                Comment


                  Kad jau susimovėm, tai susimovėm su RailBaltica Dėl 2-3 km reikės papildomai laukti, perlipinėt į autobusus ir tąsyt lagaminus...

                  Beje, kažkada mačiau šioje temoje, kad ir Panevėžio RailBaltica stotis bus žymiai toliau, negu RailBalticos sankirta su geležinkeliu Šiauliai-Panevėžys. Ir kodėl niekam nekilo mintis padaryti stotį-kryžių, kad žmonės galėtų persėsti iš vieno traukinio į kitą? Tai kokio Radviliškio gyentojai RailBaltica net teoriškai negalėtų pasinaudoti, nes reikėtų važiuoti geležinkeliu iki Panevėžio centrinės stoties, o tada atgal iki RailBaltica stoties laukuose (jeigu išvis nuties atšakėlę iki tos stoties). Man kyla bloga nuojauta, kad išvis reikės net iki tos laukų stoties autobusu važiuoti (kam tada Lietuvos geležinkeliai, jeigu jais iki RailBalticos neįmanoma nuvažiuot?)

                  Dabar truputį kvaila, kad du geležinkeliai susikerta, bet stotį nustumiam kažkur į šoną, kad nebūtų įmanoma pėstiesiems persėsti, o reiktų organizuoti net atskirą traukinio maršrutą ir tiesti papildomą atšaką... Aš tą RailBalticos laukų stotį įsivaizduočiau kaip šveicariško tipo mazgą su suderintu persėdimu (Taktknoten). T. y. iš abiejų pusių suvažiuoja regioniniai traukiniai (vienas nuo Rokiškio, kitas nuo Šiaulių pusės), tada atvažiuoja RailBalticos traukinys (-iai), keleiviai persėda kur kam reikia, ir visi išsiskirsto. Ir taip kartojasi kas dvi valandas. Aišku, taktinis tvarkaraštis Lietuvai yra truputį fantastika.
                  Bet svarstant realiau, jau geriau turėti vieną regioninį maršrutą, kurio traukiniai atveža į „kryžminę stotį“ ir keleiviai patys persėda, negu dar papildomai tiesti atšaką iki stotelės laukuose ir turėti du regioninius maršrutus, kurių nei vienas, nei kitas „nedatempia“ iki padoraus bent 2 val. intervalo.
                  P.S. turbūt priežastis buvo reljefas, nu bet baikim juokus, buvo galima pasiplanuoti prieš perkant žemes...
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Priežastis yra bukumas ir neišmanymas. RB stumiantiems šis geležinkelis rūpi kaip pinigų įsisavinimo būdas, o ne transporto priemonė. Ir visiškai nesvarbu, kaip jis bus eksploatuojamas, kai bus nutiestas. Pavyzdį jau turime su RB iki Kauno. Kiek galima smaukytis apie tą patį? Lenkija NETIESIA jokios greitosios RB, tai, kas Lenkijoje RB yra esamo geležinkelio modernizacija iki 160 km/h ir tai ne visame ruože nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos. Tuo tarpu Lietuvoje jau nuo sienos iki Kauno nutiesta paprasta RB iki 120, nors realiai ten dėl daugybės vingių vargu ar 100 įmanomas. Vėl pertiesinėti? Neišpasakytas naglumas iš Lietuvos pusės prašyti dar už tą patį ruožą pertiesti iš naujo. ES duos pinigų?

                    Comment


                      Įdomu, kad latviai su RB vėliava praktiškai pasistatys dvi modernias geležinkelio stotis - oro uoste ir mieste. O pas mus štai net neaišku, kas bus Kauno oro uoste.
                      Apie Vilnių net tyliu. Masiulis buvo užsiminęs, kad Vilniaus oro uoste jokios stoties nebus. Pačio kelio trasa iki šiol nežinoma. Vilniaus ir Kauno geležinkelio stotyse "užteks" po vieną platformą
                      Anksčiau skelbti dokumentai pašalinti iš prieigos.

                      Comment


                        Jei stotis "pravažiuojama", o ne galinė ar tupikinė, tai pilnai užtenka vienos platformos su dviem keliais tokiam "intensyviam" eismui kaip RB, kai planuojamas maksimum 1 pora traukinių per valandą. Bet Vilniaus stotis tai galinė, vienos platformos gal ir užtektų, bet turės būti kelynas atstovai ir traukinių aptarnavimui. O Vilniaus stoties rajono rekonstrukcija nenumato stoties kelyno išplėtimo, kaip tik planuojami užstatyti tie keliai, kurie dabar naudojami vagonų atstovai ir aptarnavimui.

                        Comment


                          Visiška migla. Jokio aiškumo.

                          Comment


                            Superinė RBII Rygos oro uosto stotis:

                            Comment


                              „Rail Baltica“ stotis Rygos oro uoste gali kainuoti 250–280 mln. eurų
                              Baltijos šalių europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ stoties Rygos oro uoste statyba gali kainuoti 250–280 mln. eurų, o tačiau konkreti jos sąmata paaiškės vėliau, pranešė projekto įgyvendinimą Latvijoje koordinuojančios valstybės įmonės „Eiropas Dzelzcela Linijas“ vadovas.

                              „Rail Baltica“ projektas Rygos oro uoste yra unikalus, nes tai yra pirmasis keleivių stoties statybos projektas nuo 1937-ųjų, taip pat pirmasis geležinkelio viaduko ir geležinkelio linijos, kurios vėžė – 1435 milimetrai, projektas“, – sakė Kasparas Vingris.

                              Pasak jo, stoties pastatas būtų trijų lygių. Pirmame lygyje būtų privažiavimo kelias, antrame – laukimo salės ir bilietų kasos, taip pat jungtis su oro uosto pastatu. Trečiajame lygyje būtų įrengta keleivinio traukinio platforma...
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Ot tai tie bralukai nemastą gaspadoriškai. Pygiau gi būt buvy avtobusas rygon palaistj iš orą uostą.

                                Comment


                                  Kai laisvą nišą užėmė ukrainiečiai, tai turbūt kad nekonkurencingas . Pastaruosius įveikti kaina būtų nelengva.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,
                                    Tai kad jis tik dėl to ilgiau važiuoja, nes matai latviams lokomotyvą būtinai keisti reikia. Ne kad teisiog iš LG mokestį paimti už važiavimą jų bėgiais, bet jiems būtinai savo reikia 30čiai minučių prijungti.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                      Tai kad jis tik dėl to ilgiau važiuoja, nes matai latviams lokomotyvą būtinai keisti reikia. Ne kad teisiog iš LG mokestį paimti už važiavimą jų bėgiais, bet jiems būtinai savo reikia 30čiai minučių prijungti.
                                      LG planavo leisti 730MiL, tai nuvažiuotų tikriausiai greičiau už autobusą. Dabar galiojančiame tarnybiniame tvarkaraštyje yra užuomena apie maršrutą.

                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191106-140743_Drive.jpg
Views:	97
Size:	206,3 kB
ID:	1760185

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Superinė RBII Rygos oro uosto stotis:

                                        Estų Ulemiste konkursas irgi nusisekė neblogai:
                                        https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal

                                        Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                                          Estų Ulemiste konkursas irgi nusisekė neblogai:
                                          https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal

                                          Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
                                          Tai kad nėra žinių ne tik dėl Panevėžio. Ar bent vienos naujos RB stoties ar senos rekonstravimo projektinių pasiūlymų konkursai nusimato ant LT žamelės? Naiviai tikiuosi kad gal driokstels staigiai kaip iš niekur .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X