Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    bet kaip čia lenkai išdrįso tokį lanką iki Varšuvos daryti, juk reikia tiesiausiu (mėlynu) keliu per šalį pavaryti, nes kauniečiai, latviai ir estai gali supykti
    Tu lanku nuo Pl/Lt sienos iki Kauno irgi yra (Sestokai, Kazlu ruda) ir jie netiesinami. Lenkai bent savo pozicijos nekeicia, tuo tarpu lietuviai su latviais ir estais derisi del atsakos y Vilniu, o minitras pareiskia gal mes is vis per Alytu ir Vilniu tiesim. Tuo tarpu darbai iki Kauno jau kuris laikas vykdomi. Nesolidu is ministro puses.

    Comment


      Kauno diena 2013-12-20
      Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“
      http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...baltica-606580
      Paskutinis taisė Romas; 2013.12.21, 13:05. Priežastis: Plika nuoroda

      Comment


        Visų pusių interesams patenkinti, sukurkime temą - RB3
        Nebus nei RB2, nei RB3...

        Comment


          „Da­bar tie­sia­me 140-160 ki­lo­me­trų per va­lan­dą vė­žę iki Kau­no, pa­gal „Ae­com“, tra­sos grei­tis tu­rė­tų bū­ti 240 ki­lo­me­trų, va­di­na­si ša­lia tu­rė­tu­me ties­ti dar vie­ną li­ni­ją. (...) Eu­ro­pos Są­jun­ga to­kiu at­ve­ju ga­li pa­sa­ky­ti, kad jūs jau ga­vo­te pi­ni­gų jung­čiai iki Kau­no, o ta­da vi­sas krū­vis ati­tek­tų Lie­tu­vos biu­dže­tui“, - aiš­ki­no R.Slap­šys.
          http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/esti...-veliau/169966

          ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą
            http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/esti...-veliau/169966

            ir ką tada darysim?? liepsim kauniečiams sumokėti už atkarpą nuo Kauno iki sienos??
            Mokes tas kas TIESIA NE PAGAL PLANUS IR STUDIJAS.
            Show must go von!

            Comment


              Lietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“

              http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562


              Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Lietuvai – kaimynų antausis dėl „Rail Balticos“

                http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=63582562


                Gal rimtai pradėti galvoti, ar mums reikalinga tai railbaltica ? 4.4 milijardo litų odnako....
                4.4 mlrd. Lt. tai cia nulis sveikų. Be to iš mūsų kišenės tai butu kažkur tik 650 mln. Lt. Geriau PL-Alytus-Vilnius-Panevezys-LV už kokius 10 mlrd. lt. grubiai ir neiašku ar su EU pararma
                Show must go von!

                Comment


                  žinai, kas belieka, kai jau net ne graudu, bet juokinga, kai per tokius debilus galim visiškai likti be rail balticos....

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    žinai, kas belieka, kai jau net ne graudu, bet juokinga, kai per tokius debilus galim visiškai likti be rail balticos....
                    Tai jau link to einama. Kaip minėjau kažkurioje žinutėje, greičiausiai bus taip, kad liksime be nieko. Dėl mūsų valdžios nuomonės staigaus keitimosi Lietuva tampa Europoje žinoma, kaip nepatikima šalis. Įdomu kodėl dabartiniai valdantieji tylėjo prieš kelerius metus, kai buvo derinama vėžės trasa.

                    Comment


                      Dabartines valdzios noru tureti RB2 per Vilniu sunku patiketi . Ministras labiau primena pasakorių ,sekantį runkeliukams pasakas. Aišku noretusi kad būčiau neteisus.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Tai jau link to einama. Kaip minėjau kažkurioje žinutėje, greičiausiai bus taip, kad liksime be nieko.
                        Kodėl liksime be nieko? 1435 iki terminalo Palemone bus, o toliau jau bus pinigų uždirbimas perkraunant krovinius 1520/1435/automobiliai.
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Tai tik ir turėsime iki Palemono. O tolimesnės linijos nebenutiesime. Pinigų tiek uždirbti, kad atsipirktų jau tiesiama linija iki Kauno, nepavyks.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Kodėl liksime be nieko? 1435 iki terminalo Palemone bus, o toliau jau bus pinigų uždirbimas perkraunant krovinius 1520/1435/automobiliai.
                            Įdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.

                            Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?

                            Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti.

                            Comment


                              Parašė drulia Rodyti pranešimą
                              Įdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.

                              Man asmeniškai besiklausant paskutiniais metais žūstančių projektų, tikrai nei truputėlio nedžiaugsminga žinoti, kad tai gadina Lietuvos įvaizdį, kad ir tik kaimyninių valstybių atžvilgių. Nedžiaugsminga ir matyti kaip stipriai nesusikalba valdžios žmonės tarpusavyje. Kai pagalvoji, tai čia tik tarptautiniai projektai, kurie norom nenorom sulaukia viešumo dėl didelių investicijų, tai pradedi mąstyti kokia situacija yra projektuose kurie taip ir praeina be jokių viešų diskusijų?

                              Liūdėt reikia, o ne džiaugtis, kad turėsime Palemone terminalą, nes čia tik vienas iš gausybės dalykų ką galėjome turėti.
                              Negaliu nepritarti, nes valdžia ne vieną ambicingą ir daug darbo vietų projektą buvo sunaikinusi.Google serveriai, cocacola gamykla, kiek biuro ir verslo kitų objektų, sąrašą galima vardinti ilgai. Politika Lietuvoje deja neįgali, žmonės Seime sprendžia partijos bėdas, politikuoja, pešasi vietoje to,kad normaliai dirbtų.Pradėjome nepriklausomybę su tiek daug gamyklų, o visos išgrobstytos. Vien apie Kauną kiek gamyklose buvo geležinkelio, kuri galima buvo panaudoti gaminamos produkcijos eksportui.
                              "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                              Comment


                                Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                Įdomu kuriam keleiviui tai įdomu? Rail Baltica ( turbūt reiktų paminėti kad kalbu apie antrąją jos versiją ) turėtų paliesti begales žmonių vienu ar kitu būdu. Terminalas kad ir kokia naudą turės Lietuvai, paprastam keleiviui geriausiu atveju sukels vienkartinį džiaugsmą kai paskaitys kur nors apie tai. Tai yra industrija.
                                Tai yra ne industrija, o pinigų uždirbimas. Kroviniai - štai kas domina geležinkelius.
                                Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                Comment


                                  Ciata: Sėkmingai įgyvendinamas projektas "Rail Baltica" ir per Kauną tiesiami europinės vėžės bėgiai pažadino Vilniaus klerkus – jie staiga užsimanė greitaeigius traukinius iš Europos nukreipti į sostinę. Kaunui tai būtų smūgis žemiau juostos. " http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...5#.UrWAvNJdX4Y "
                                  "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Tai yra ne industrija, o pinigų uždirbimas. Kroviniai - štai kas domina geležinkelius.
                                    Nesuprantu ką tu čia bandai pasakyt? Kroviniai ir yra industrija. Jei nori, tai gali vadinti ir pinigų uždirbimu, tačiau tai nereiškia, kad tai nebėra industrija. Iš esmės visa industrija ir yra pinigų uždirbimas. Bet negi mes čia apie žodžių reikšmes susirinkom padiskutuoti?

                                    Aš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus. O štai net toks nežymus ( lyginant su Rail Baltica II ) projektas, kaip dviaukščių traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno, palietė ir pagerino tūkstančių žmonių gyvenimus.

                                    Comment


                                      Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                      Aš nekalbėjau apie tai kas domina geležinkelius, šitai yra aišku jau senai, kalbėjau kas domina paprastus piliečius, kas palies paprastus žmones. Vienas industrinis projektas prie paprasto žmogaus gyvenimo prisidės labai nežymiai. Kitaip tariant niekas to net nepajaus.
                                      RB2 yra 100% politinis projektas, patys LG apie jį vargu ar kalbėtų - jokio pelno (ar net atsipirkimo jis neduoda). Bet jeigu tai yra politinis projektas, politikai dar iki pradėdant projektuoti RB2 turi oficialiai garantuoti, kad "pradėjus eksploatuoti liniją, geležinkeliai kasmet gaus n litų subsidijų, nepriklausomai nuo rinkimų rezultatų ir ekonominės situacijos Lietuvoje".
                                      Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                                      Comment


                                        Vienas iš rezoliucijos iniciatorių yra konservatorius Jurgis Razma.

                                        Comment


                                          Kažkokiem veikėjam nepavyko pasipelnyti tiesiant RB1, nes dėl savo godumo teko tiesti esama trasa. Dabar nori atsigriebti tiesiant RB2 PL siena-Alytus ir Vilnius-Panevežys. Neblogi pinigėliai kažkam (veikėjams) įkristu už žemę.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X