Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šviesoforai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
      Draugas puse metų važinėjo be TA (nepastebėjo, kad pasibaigusi) - nė šuo nesulojo.
      Pasisekė jam. Mano kolega draudė mašiną internetu, klaidingai įvedė mėnesį (spalį vietoj rugsėjo) - gavo laišką.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
        Kalbėdamas apie ateities Vilnių, meras neslėpė – vakarinis aplinkkelis, kuris turėtų būti baigtas paskutiniais 2016-ųjų mėnesiais, nėra vienintelis naujas kelias.

        Jau pradėti ar svarstomi pradėti projektavimo darbai ne vienos kitos svarbios atkarpos: Mykolo Lietuvio g. asfaltavimo (tai būtų vakarinio aplinkkelio pratęsimas nuo Ukmergės g. iki Mokslininkų g.), visiškai naujos Šiaurinės gatvės nuo vakarinio aplinkkelio iki Nemenčinės pl. tiesimo, Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžos rekonstrukcijos ir kitų, tačiau šių objektų statyba dar nepatvirtinta – tokie grandioziniai projektai kainuoja ne vieną dešimtį milijonų eurų.

        Be šių tik svarstomų projektų, jau patvirtinti Vilniaus miesto integruotų teritorijų vystymo programos prioritetai: 2016–2018 m. bus rekonstruota Linkmenų g. nuo Žalgirio iki Ozo g., iki 2017 m. bus rekonstruota dalis Šnipiškių, vadinamojo „Šanchajaus“, atkarpų – Kernavės, Daugėliškio, Fino, Krokuvos ir Giedraičių gatvės. 31 mln. eurų (25 mln. iš jų – Europos Sąjungos lėšos) bus skirta iki 2017-ųjų pabaigos turėsiančiai atsirasti Liepkalnio ir Žirnių g. dviejų lygių sankryžai.

        http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ciu-221-550847
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
          Attached Files

          Comment


            Parašė ceasar Rodyti pranešimą
            galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
            Sukau sukau galvą, bet nu niekaip nesupratau, kur tamstos manymu yra "s.neries sankryza prie LIDL". O ten visi šviesoforai vienai krypčiai ar yra fazės posūkiams?

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Vilniaus vizija: miestas, kuriame kelionės iš centro trunka 30 minučių
              Kol kas daromi mažiausiai kainuojantys prevenciniai veiksmai – keturių eismo juostų gatvėse su skiriamąja juosta spalio-lapkričio mėnesiais buvo įrengtos tvorelės, neleidžiančios pėstiesiems eiti ne per perėjas, tačiau jų efektyvumą bus galima ištirti po kelių mėnesių.
              Net ir šitas projektas silpnas. Aukšta ir dar pilka tvora užstoja perėja ateinančius pėsčiuosius. T.y. nebematomi pėstieji, kurie eina per priešingas dvi juostas ir artėja prie tavo juostos, kuria važiuojama. Beveik neabejoju, kad čia ir STR. pažeidžiamas dėl ribojamo matomumo.

              Comment


                Parašė ceasar Rodyti pranešimą
                galite man paaiskinti kam reikalingi 7 pesciuju perejos mygtukai, 8 pesciuju sviesaforai ir 4 vienos puses sviesaforai, kur realiai yra viena juosta, nes kita buna visad uzstatyta gyventoju automobiliais? s. neries sankryza prie LIDL
                Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams. Dėl transporto šviesoforų gali būti, kad kryptys bus reguliuojamos atskirai ir bus uždraustas stovėjimas pirmoje juostoje.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Atskiri šviesoforai ir mygtukai pėstiesiems bei dviratininkams.
                  O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
                    Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.

                    Comment


                      Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
                      Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Būtų nelogiška leisti eiti pėstiesiems, o dviratininkams uždegti draudžiamąjį (tuo labiau, kad žmonės, ko gero, spaustų artimiausį mygtuką, nedifencijuojant jų).
                        Taip pat - ar perėjos ženklas neužstoja kairiojo apatinio šviesoforo (pagal nuotrauką nelabai aišku)?
                        Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.

                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Gali būti bendras, bet čia kažkokia mintis valdyti atskirai.
                        O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?

                        Comment


                          Kas čia neaišku. Ten yra dviračių takai, tai ir perjos bus pėstieji + dviratininkai. Tai jau seniai yra Ozo g. ties rusų mokykla. Užsidegus žaliam signalui pėstieji eina perėja, o dviratininkai gali pravažiuoti atskirai paženklintu taku.

                          Čia kažkieno foto radau forume:

                          http://foto.terpe.lt/inkelti/20120723/i86_1.jpg
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            O dviratininkai jau nemoka prisiliesti prie to pačio mygtuko, kaip ir pėstieji? Taip pat ir šviesoforas gali būti bendras.
                            Švedijoje kiek teko matyti, tai atskirai dviratininkams ir pėstiesiems mygtukai. Dviratininkams toliau nuo gatvės, prie nuvažiavimo į gatvę. Taip pat ir šviesoforai skirtingi. Nežinau kaip taisyklėse apibrėžta ar koks veikimo skirtumas.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                              Kažkas čia negerai. Ir tas ženklas ne vietoje ir perėja nebeaiškaus pločio. Reikia palaukti dar galutinio varianto.


                              O naujosios taisyklės kąnors apie tai sako? Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?
                              Perėjos ženklas juk bus, kol neįjungs šviesoforų. Taip pat pakeis ir horizontalų ženklinimą.

                              Comment


                                man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais

                                Comment


                                  Parašė ceasar Rodyti pranešimą
                                  man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
                                  Jutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Jutiklis ant atskiro stulpo greičiausiai yra tam, kad matymo laukas būtų iš viršaus.
                                    O šviesoforai dirba sekundžių režimu. Kiek suprogramuota - tiek ir dega "ryto" režimu, po to dienos ir t.t.. Mes atrodome kaip pirmykštė gentis tarp modernių įrankių - "Su gulsčiuku vinis kalam, su slankmačiu -- traukiam". Pusė tų pėsčiųjų mygtukų kabo, bet neturi įtakos, pėstieji atpranta spaudinėti.

                                    Comment


                                      Parašė ceasar Rodyti pranešimą
                                      man asmeniskai tai lesu eikvojimas, ta pereja yra 15m ilgio, o ne 30m, kad reiketu 7 vietoj 2 mygtu, 2 vietoj 8 sviesaforu... cia kaip ir su davikliu stulpais, pastato stulpa uz 10m kad pakabintu davikli, kai uzuot pastacius ant sviesaforo stulpo ilgesnio nuotolio davikli... stulpo pastatymas turtbut 1-2k e su visais kastais
                                      Apie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situaciją automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.

                                      Comment


                                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                        Apie kokius daviklius ant stulpų kalbate? Ten elementarios stebėjimo kameros, per kurias eismo valdymo centre mato situaciją automatiškai srautai reguliuojasi pagal indukcinių daviklių, esančių dangoje, informaciją.
                                        Tikrai ne taip. Ant stulpų yra vaizdo davikliai, o dangoje indukciniai. Vaizdo davikliai nieko bendro su vaizdo stebėjimo kameromis neturi. Jei nelabai aišku, tai šita informacija dar nuo šviesoforų pertvarkos 2007-2008m. prieinama:

                                        http://www.sviesoforai.lt/index.php/...ai-detektoriai

                                        O čia apie kameras:
                                        http://www.sviesoforai.lt/index.php/...vaizdo-kameros
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Daviklis yra ar nėra - pirmas klausimas. Pats lengviausias. Yra. Daviklis veikia ar neveikia - antras. Ar šviesoforas valdomas pagal daviklį - trečias.

                                          Lietuvoje vis dažniau pasitaiko, kad superkami supervaldikliai, jutikliai, davikliai, bet tarp ausų turinys tas pats. Ir naudojamos primityviausios schemos, nes kitų nesugebama suprasti, suprogramuoti ir panaudoti. Todėl atsakymas į antrą ir trečią klausimą yra greičiausiai neigiamas. Laiko rėlė kaitalioja spalvas ir tiek.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X