nesugebėjimas orientuotis esant labai blogo matomumo sąlygomis matomas bent kiek besidominčiam avianavigacija (antru atveju – kaip lėktuvas atsidūrė dauboje žemiau kilimo – tūpimo tako lygio, kai įgula ir taip turėjo didelę prabangą – šturmaną, skraidantį matematiką?; tik akivaizdu, pastarąjam labai trūko gebėjimų ir patirties dirbant su „supermersedesu“ – TU-154).
P.S.
Ar tikrai aviacijos srityje yra tokia praktika, jog esant kritinėms sąlygoms dispečeris apsiriboja "pašalinio stebėtojo" vaidmeniu?
Dispečeris save gali kaltinti nebent tuo, kad nebuvo labai kietas, įtardamas Lenkijos prezidento lėktuvo įgulą krečiant nesąmones ir neapdėjo „matu“ savalaikiai.
Diskutuojama tikrai ne apie tave, bet kad kartais susidaro toks vaizdas jog tu stengiesi dėstyt mintis taip, kad atrodytų jog kažką rimtai tame nusimanai, galbūt toje srityje dirbi ar bent jau tai yra tavo hobis. Ar manai, kad pasiskaitęs internete gali daryt išvadas apie "radio ar barometrinius aukštimačius" ir tikro meistro tonu mestelėt argumentuotą -"Nesamonės!" Dėl supratimo turėjimo aš žinoma ir nesiginčiju, bet tiesiog užkliuvo tas žinovo tonas. Kuris kaip matom yra tik "supratimo" lygmenyje.

Komentuoti: