Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žodžiu, dar kartą kartoju, nereikia daryti atpirkimo ožio iš LG. Gi matosi, kad procesas LG užsakytas ir yra grynai politinis. Juk reikia pademonstruoti ir darbais, kad tikrai "kovojama" su korupcija ir ne šiaip buitine, o stambaus masto...
    Ar teigiate, kad geriau reikejo nieko nedaryti, ir palikti taip, kaip buvo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kodėl tik LG? Kiek milijardų "įsisavimo" automobilių kelių direkcija? Nepalyginami skaičiai, bet tikrai ne viskas nuėjo į asfaltą... O visokios viešosios įstaigos, tegul ir ne po daug, bet neaišku kam ir abejotinos vertės projektams... Žodžiu, dar kartą kartoju, nereikia daryti atpirkimo ožio iš LG. Gi matosi, kad procesas LG užsakytas ir yra grynai politinis. Juk reikia pademonstruoti ir darbais, kad tikrai "kovojama" su korupcija ir ne šiaip buitine, o stambaus masto...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    taip politinis projektas, pilnai suprantu ir jo kaip tokio nepalaikau, bet prie ko korupcia Briuselyje ir korupcija gelezinkeliuose? per sita imone gi eis ne tik es pinigai, bet ir elektrifikavimas iki Klaipedos, antruju keliu statymai, milziniski pinigai nusimato Vilniaus gelezinkelio stotyje, Vilniaus aplinkelio elektrifikavimas, Vilniaus - Kauno europines vezes statyba, Kaunas Lenkijos siena naujos vezes statyba, tarptautiniu oro uostu gelezinkelio stociu statyba. Cia gi MILIARDAS euru per 10 metu, cia reikia visus per padidinama stikla ziuret ir tikrint diena nakti kiekviena sutarti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Briuselyje korupcijos nėra? Jie pinigų nemėgsta? Galiausiai jei ten tikrai ne kvailiai, tai puikiai supranta, kad RB2 yra nepagrįstas ekonomiškai grynai politinis projektas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Pagaliau atleidžiamas ir visų, keliaujančių traukiniais, "numylėtinis" - Keleivių vežimo direkcijos vadovas
    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73448338

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    ir dar kazkas buvos nustebes kad neduoda RBII pinigu gelezinkeliams skirstyt, manot briuselyje visiski kvailiai sedi?

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
    Tik prasau jau nebelyginkit korupcijos Lietuvoje su korupcija vakaruose.
    Is vis A1 pozicija atrodo, kad reiketu is vis nieko nedaryt, nes korupcija juk visur.
    Korupcija ar kaip ją čia pavadinti yra visame pasaulyje ir tikrai LT čia neišskirtinė. Gal Skandinavijoj, Vokietijoj ji gerokai mažesnė, bet kitur Europoj ir aplamai tikrai yra ir nemaža. Kadangi pats susiduriu su viešaisiais pirkimais galiu tai drąsiai teigti. Netgi kaimyninėj Latvijoj korupcija gerokai didesnė. Gal ne korupcija, bet toks savų protegavimas, stūmimas ir pan. Aš nepritariu dėl to kas buvo su LG, bet manau, kad jie tik atpirkimo ožys. Visi žinojo, visi gerai gyveno niekam galvos neskaudėjo. Dabar valdžia pasikeitė tai reikia žmonėms parodyt, kad dirbti pradėjo. Realiai tokių viešųjų pirkimų apstu- energetika, statybos, keliai, aplinkeliai ir t.t.

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Tik prasau jau nebelyginkit korupcijos Lietuvoje su korupcija vakaruose.
    Is vis A1 pozicija atrodo, kad reiketu is vis nieko nedaryt, nes korupcija juk visur.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip ir Lietuvoje, taip ir Vakaruose už korupciją sėda mažai kas. Ir visai ne dėl to, kad ten jos nėra. Tiesiog ranka ranką plauna visur. Vakaruose nėra korupcijos tik buitiniame lygmenyje, su kuriuo susiduria eilinis pilietis pas mus (policija, medicina ir t.t.).

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    na tas pats vyko klaipedos uoste, klaipedos naftoj, kur dideli pinigai ten ir korupcia - visur, visame pasaulyje tik lietuvoje to daugiau. Valdzia beveik visada pagadina zmogu (kad ir kokios aukstos morales normos), todel vakarau pasauly nieko protingiau nesugalvoja kaip keisti vadovus ir valdybas kas 5-8 metus ir auditus daryt viesus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia daryti pokazūchos ir atpirkimo ožio iš vienos įmonė ar institucijos.
    Jei rimtai užsiimti, tai Lietuvos kalėjimuose vietos nebeužtektų visiems tiems, kurie turėtų sėdėti už savo "darbus". Bet to nebus, gi ir taip aišku...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai

    Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.


    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634


    P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
    Šiuo atveju gali baigtis burbulo sprogimu, nes kaltų nėra.
    Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
    „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
    vz.lt
    Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
    „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
    vz.lt

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimą
    Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
    Kinų "investicijų" jau buvo labai daug. Viskas baigėsi tuo, kad apie jas daugiau nieko negirdėdavom (neskaitant Baltarusijos), kas, be jokios abejonės, bus ir šiuo atveju.

    Komentuoti:


  • OptimusPrime
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
    Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771

    Komentuoti:

Working...
X