Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
O kodėl tik LG? Kiek milijardų "įsisavimo" automobilių kelių direkcija? Nepalyginami skaičiai, bet tikrai ne viskas nuėjo į asfaltą... O visokios viešosios įstaigos, tegul ir ne po daug, bet neaišku kam ir abejotinos vertės projektams... Žodžiu, dar kartą kartoju, nereikia daryti atpirkimo ožio iš LG. Gi matosi, kad procesas LG užsakytas ir yra grynai politinis. Juk reikia pademonstruoti ir darbais, kad tikrai "kovojama" su korupcija ir ne šiaip buitine, o stambaus masto...
Komentuoti:
-
taip politinis projektas, pilnai suprantu ir jo kaip tokio nepalaikau, bet prie ko korupcia Briuselyje ir korupcija gelezinkeliuose? per sita imone gi eis ne tik es pinigai, bet ir elektrifikavimas iki Klaipedos, antruju keliu statymai, milziniski pinigai nusimato Vilniaus gelezinkelio stotyje, Vilniaus aplinkelio elektrifikavimas, Vilniaus - Kauno europines vezes statyba, Kaunas Lenkijos siena naujos vezes statyba, tarptautiniu oro uostu gelezinkelio stociu statyba. Cia gi MILIARDAS euru per 10 metu, cia reikia visus per padidinama stikla ziuret ir tikrint diena nakti kiekviena sutarti.
Komentuoti:
-
Briuselyje korupcijos nėra? Jie pinigų nemėgsta? Galiausiai jei ten tikrai ne kvailiai, tai puikiai supranta, kad RB2 yra nepagrįstas ekonomiškai grynai politinis projektas.
Komentuoti:
-
Pagaliau atleidžiamas ir visų, keliaujančių traukiniais, "numylėtinis" - Keleivių vežimo direkcijos vadovas
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73448338
Komentuoti:
-
ir dar kazkas buvos nustebes kad neduoda RBII pinigu gelezinkeliams skirstyt, manot briuselyje visiski kvailiai sedi?
Komentuoti:
-
Korupcija ar kaip ją čia pavadinti yra visame pasaulyje ir tikrai LT čia neišskirtinė. Gal Skandinavijoj, Vokietijoj ji gerokai mažesnė, bet kitur Europoj ir aplamai tikrai yra ir nemaža. Kadangi pats susiduriu su viešaisiais pirkimais galiu tai drąsiai teigti. Netgi kaimyninėj Latvijoj korupcija gerokai didesnė. Gal ne korupcija, bet toks savų protegavimas, stūmimas ir pan. Aš nepritariu dėl to kas buvo su LG, bet manau, kad jie tik atpirkimo ožys. Visi žinojo, visi gerai gyveno niekam galvos neskaudėjo. Dabar valdžia pasikeitė tai reikia žmonėms parodyt, kad dirbti pradėjo. Realiai tokių viešųjų pirkimų apstu- energetika, statybos, keliai, aplinkeliai ir t.t.Parašė sv-x-as Rodyti pranešimąTik prasau jau nebelyginkit korupcijos Lietuvoje su korupcija vakaruose.
Is vis A1 pozicija atrodo, kad reiketu is vis nieko nedaryt, nes korupcija juk visur.
Komentuoti:
-
Tik prasau jau nebelyginkit korupcijos Lietuvoje su korupcija vakaruose.
Is vis A1 pozicija atrodo, kad reiketu is vis nieko nedaryt, nes korupcija juk visur.
Komentuoti:
-
Kaip ir Lietuvoje, taip ir Vakaruose už korupciją sėda mažai kas. Ir visai ne dėl to, kad ten jos nėra. Tiesiog ranka ranką plauna visur. Vakaruose nėra korupcijos tik buitiniame lygmenyje, su kuriuo susiduria eilinis pilietis pas mus (policija, medicina ir t.t.).
Komentuoti:
-
na tas pats vyko klaipedos uoste, klaipedos naftoj, kur dideli pinigai ten ir korupcia - visur, visame pasaulyje tik lietuvoje to daugiau. Valdzia beveik visada pagadina zmogu (kad ir kokios aukstos morales normos), todel vakarau pasauly nieko protingiau nesugalvoja kaip keisti vadovus ir valdybas kas 5-8 metus ir auditus daryt viesus.
Komentuoti:
-
Nereikia daryti pokazūchos ir atpirkimo ožio iš vienos įmonė ar institucijos.
Jei rimtai užsiimti, tai Lietuvos kalėjimuose vietos nebeužtektų visiems tiems, kurie turėtų sėdėti už savo "darbus". Bet to nebus, gi ir taip aišku...
Komentuoti:
-
sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs.
Komentuoti:
-
Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.
Komentuoti:
-
Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino
Komentuoti:
-
Šiuo atveju gali baigtis burbulo sprogimu, nes kaltų nėra.Parašė J.U. Rodyti pranešimąLenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.
Komentuoti:
-
Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Komentuoti:
-
Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
Komentuoti:
-
Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.
Komentuoti:
-
Kinų "investicijų" jau buvo labai daug. Viskas baigėsi tuo, kad apie jas daugiau nieko negirdėdavom (neskaitant Baltarusijos), kas, be jokios abejonės, bus ir šiuo atveju.Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąPrieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Komentuoti:
-
Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Komentuoti:
Komentuoti: