
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai, uostai ir politika
Collapse
X
-
na tas pats vyko klaipedos uoste, klaipedos naftoj, kur dideli pinigai ten ir korupcia - visur, visame pasaulyje tik lietuvoje to daugiau. Valdzia beveik visada pagadina zmogu (kad ir kokios aukstos morales normos), todel vakarau pasauly nieko protingiau nesugalvoja kaip keisti vadovus ir valdybas kas 5-8 metus ir auditus daryt viesus.
-
Nereikia daryti pokazūchos ir atpirkimo ožio iš vienos įmonė ar institucijos.
Jei rimtai užsiimti, tai Lietuvos kalėjimuose vietos nebeužtektų visiems tiems, kurie turėtų sėdėti už savo "darbus". Bet to nebus, gi ir taip aišku...
Komentuoti:
-
sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs.
Komentuoti:
-
Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.
Komentuoti:
-
Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai
Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino
Komentuoti:
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąLenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
Komentuoti:
-
Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
„Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
vz.lt
Komentuoti:
-
Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.
Komentuoti:
-
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąPrieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
Komentuoti:
-
/\ Man įdomu, kaip ten su tom investicijom į Baltarusiją dabar, kai rusai gausiai užvežė armijos. Ar nepasikeis Baltarusijos politika verslo atžvilgiu. Jeigu Kinijai tai turi reikšmės.
Komentuoti:
-
O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.Paskutinis taisė John; 2016.12.29, 19:04.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?
Geležinkelių skilties temų sąraše yra nuoroda į šią temą.
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąRemiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
(...)
Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
Sunku gyventi, kai aplink vaidenasi vien masiuliai ir dekanidzės. Pilant pamazgas reikėtų susirasti kokį delfį.
Gerų švenčių
Komentuoti:
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąRemiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 11:07.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Komentuoti:
-
/\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.
Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
Komentuoti:
Komentuoti: