Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai, uostai ir politika

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DeSadas
    replied
    na tas pats vyko klaipedos uoste, klaipedos naftoj, kur dideli pinigai ten ir korupcia - visur, visame pasaulyje tik lietuvoje to daugiau. Valdzia beveik visada pagadina zmogu (kad ir kokios aukstos morales normos), todel vakarau pasauly nieko protingiau nesugalvoja kaip keisti vadovus ir valdybas kas 5-8 metus ir auditus daryt viesus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia daryti pokazūchos ir atpirkimo ožio iš vienos įmonė ar institucijos.
    Jei rimtai užsiimti, tai Lietuvos kalėjimuose vietos nebeužtektų visiems tiems, kurie turėtų sėdėti už savo "darbus". Bet to nebus, gi ir taip aišku...

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    sokiruoja, tai tu ta pateisini? Korupcija veja lietuvius is savo salies o cia yra korupcija auksciausiu lygiu su auksciausiu vadovu zinia, tikiousi Dailydka i Maskva nebegs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vajė, vajė, lyg LG vienintelė įmonė ar įstaiga. Kur bedurtum, ar tai būtų valdiška (įskaitant ir savivaldybės) įmonė, ar tai būtų kita valstybinė ar savivaldybės institucija, netgi ministerijose ar kitose panašaus lygio įstaigose, visur galima surasti otkatus, korupciją, ir nemažai kur didelio masto.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Pinigų traukinys: „Lietuvos geležinkelių“ sandorius su Čekijos koncernu lydėjo šešėliniai milijonai

    Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNTT) tiriama galimo „Lietuvos geležinkelių“ pinigų pasisavinimo struktūra meta šešėlį ant vieno garsiausių Europos transporto koncernų. Aiškėja, kad didelius „Lietuvos geležinkelių“ užsakymus gavusi Čekijos bendrovė „Škoda Vagonka“ ne tik gavo daugiau nei 100 mln. eurų, bet ir... dalijosi nauda. Ne su bet kuo, o su ta pačia FNTT narstoma struktūra.


    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634


    P.S. oi kokią ūsuotų bebru šėryklą užjudino

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634
    Šiuo atveju gali baigtis burbulo sprogimu, nes kaltų nėra.
    Tai, kad GL plovė pinigus, nenuostabu. Įdomiau, kur jie keliavo. Jeigu "skardinėse nuo viskio", tai labai sunku pagauti.

    Komentuoti:


  • J.U.
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
    „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
    vz.lt
    Lenda yla iš maišo po truputį. Įdomu, kuo viskas baigsis? Baudomis tikriausiai, kaip jau įprasta Lietuvoje:
    http://www.15min.lt/verslas/naujiena...nai-667-736634

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tuoj galime sužinoti kiek viskas buvo gerai LG
    „Lietuvos geležinkelius“ užguls FNTT, VPT, VSD ir STT
    vz.lt

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kaip ten yra su tomis kinų investicijomis Baltarusijoje irgi nelabai aišku. Ar nebus tik tiesiog paskola batkiai, nes kiniečiai kažkaip lengvai tas pradines paskolas duoda ir jų visos investicijos tuo ir pasibaigę, o imėjęs tiesiog lieka jiems skolingas. Nes paskutiniu metu nelabai, kas girdis apie kinus iš Baltarusijos, dabar nauji draugai ten, arbai iš Emyratų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimą
    Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771
    Kinų "investicijų" jau buvo labai daug. Viskas baigėsi tuo, kad apie jas daugiau nieko negirdėdavom (neskaitant Baltarusijos), kas, be jokios abejonės, bus ir šiuo atveju.

    Komentuoti:


  • OptimusPrime
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
    Prieš keletą dienų pasirodė informacija Latvijoj, kad Jelgavoj bus statomas multimodalinis logistikos centras. Investicijos 1.2milijardo eurų. Projektas bendras - latvių ir kinų. Jeigu čia teisybė, tai čia rimta latvių paraiška pasiimt Kinijos "Šilko kelio" krovinius. Plačiau:

    http://www.delfi.lv/biznes/bnews/meg....d?id=48346771

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    /\ Man įdomu, kaip ten su tom investicijom į Baltarusiją dabar, kai rusai gausiai užvežė armijos. Ar nepasikeis Baltarusijos politika verslo atžvilgiu. Jeigu Kinijai tai turi reikšmės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O šiaip butų įdomu išgirsti nuomonių dėl Lietuvos galimybių pasigriebti bent mažą dalį būsimų Rytai-Vakarai srautų Kinijos kuriamo "Šilko kelio" koridorių kontekste. Pagrindinis hub'as regione, bent jau iš geografinės perspektyvos, kaip ir turėtų būti Baltarusija. Ką lyg ir patvirtina pačių kinų investicijos į BY logistiką. Visgi Lietuva turi patogią atšaką į Klaipėdą, intermodalinius terminalus, daug patirties ir gerus riedmenis.
    Paskutinis taisė John; 2016.12.29, 19:04.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Lašas po lašo
    Šimėnas palieka „Lietuvos geležinkelius“
    vz.lt

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir kodėl tema buvo perkelta į kitą forumo skiltį?
    Čia daugiau diskutuojama apie politiką.
    Geležinkelių skilties temų sąraše yra nuoroda į šią temą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
    (...)
    Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
    Atrodo, prieš rašant nebuvo paskaitytas temos pavadinimas.

    Sunku gyventi, kai aplink vaidenasi vien masiuliai ir dekanidzės. Pilant pamazgas reikėtų susirasti kokį delfį.

    Gerų švenčių

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
    Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
    Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
    Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.
    Iš kur žinot, kad užsakymai nešvariais būdais gauti? Bet kokiu atveju visa tai vyksta tose pačiose vakarų šalyse, kur emigruoja lietuviai, dar didesniais mastais, ypač kalbant apie verslus su ne visai demokratiškomis šalimis, kitaip paprasčiausiai neišeina. Palieka būtent mažus atlyginimus, jei jie būtų dideli, visiems būtų dzin, kaip LG gauna užsakymus. Neteisingumas piktina visai kitose srityse kaip pvz. neadekvati mokesčių sistema ir valstybės paslaugų lygis.
    Paskutinis taisė Lettered; 2016.12.23, 11:07.

    Komentuoti:


  • Emigraves
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
    Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
    Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
    Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

    Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
    Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
    Remiantis tokia logika, turėtume pagarbiai atsiliepti apie daktarą, dekanidzę ir panašius kažkar išėjusius? O koks Masiulis matyt išvis šventasis. Kvepia kažkokia sovietine dedovščina, kai bachūrai ant bachūrų nevaro.
    Tokia filosofija vadovaujasi tezėmis "ai juk jie tvarką palaikė", "ai juk pervežimai augo". Ech, galiu tik giliai atsidusti. Kai šitie pasiekimai ateina per korupcinius, mafijinius ir kitus nerašytų taisyklių labirintus, visuomenės moralė dunda žemyn. Net žiūrint iš ekonominės pusės - tokia santvarka yra baisiai neefektyvi. Be to, atsiverskime bet kurią klasikinę lietuvių emigracijos analizę - žmonės palieka ne tik savo mažus atlyginimus, bet ir teisingumo stoką.
    Apibendrinimui: kaltė turi būti identifikuota, išmatuota, o kaltieji įvertinti pagal galiojančius įstatymus. Išeinantys turi būti pliekiami iš visų pusių, kad į paviršių išplauktų visas jų sukauptas brudas.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
    Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
    Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
    Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

    Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
    Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.
    Baltarusijos krovinių perėmimas nėra tik LG nuopelnas. Kaip jau sakiau prie to ženkliai prisidėjo (gal net ir daugiau nei LG) ir Klaipėdos uostas. Vertinti įmonės efektyvumą tik pagal krovinių srautą, nėra teisinga, nes tranzitinis srautas galėjo atsirasti ir dėl kitų, nuo LG nepriklausančių aplinkybių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ta "duotybė", t.y., tranzitas į Kaliningradą, buvo lemiamas kokiais 1999-2000 metais.
    Krovinių pervežimų augimo didžiausią dalį (apie 80-90%) sudarė Gudijos kroviniai. Baltarusijos krovinių srautas kasmet dešimtimis procentų augo nuo 2010 metų.
    Jei LG valdymas buvo sumautas, tai yra šiek tiek perspausta.
    Kas buvo, to nebėra. Išėjusius kritikuoti ir gulinčius mušti lengviausia.

    Kur kas įdomiau, kas bus ateityje.
    Gal kas nors turi žinių apie naujos LG valdybos narius.

    Komentuoti:

Working...
X