Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Galys Rodyti pranešimą

    Kariotiškių savartynui nereikia mero?
    o vargeli vargelėli, jis visiškas vatinis gan*onas. "Raudonos linijos", dar galėjo pasakyti apie "Распятый мальчик" ir "Где вы были последние восемь лет?".

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Gal nesupratau prikolo apie Kariotiškes, bet visiška šiukšlė tas Jakeliūnas
      Jį gi valstiečiai siūlo į Vilniaus merus.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Jį gi valstiečiai siūlo į Vilniaus merus.
        Miesto meru gali būti tik tas, kuris gimė Vilniuje ir gyveno Mieste visą gyvenimą.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Miesto meru gali būti tik tas, kuris gimė Vilniuje ir gyveno Mieste visą gyvenimą.
          Lietuvoje nėra tikrų miestų su gyvenimo mieste kultūra. Kalbant apie būsimo mero buvusias gyvenamąsias vietas - geriausia būtų, turbūt, jei meras būtų pagyvenęs vakarų Europoje (ir gana ilgai, o ne pusę metų su Erasmusu). Gyvenę vien Lietuvoje (be retų išimčių) pagal savo miesto plėtros supratimą būna arba kaimiečiai, arba mikrorajoniniai chamai.
          Paskutinis taisė VLR; 2022.10.15, 07:20.

          Comment


            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Lietuvoje nėra tikrų miestų su gyvenimo mieste kultūra.
            Lietuvoje yra tik vienas miestas - Vilnius, visos kitos guvenvietės yra kaimai.
            Parašė VLR Rodyti pranešimą
            Kalbant apie būsimo mero buvusias gyvenamąsias vietas - geriausia būtų, turbūt, jei meras būtų pagyvenęs vakarų Europoje (ir gana ilgai, o ne pusę metų su Erasmusu).
            Netiesa ir tas tavo teiginys neturi jokio pagrindo.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Aleksio, kaip visada, yra visiškai teisus.

              Comment


                https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...bu-gyventojams

                Daniel Lupshitz pazadejo pries visus, kad sutvarkys Vilniuje sleptuves. Bus kaip Izraelyje.
                TIk ar kai meru bus ar Simasiaus padejejo lygmenyje..

                Comment


                  Kaip išleisti vilniečių pinigai – didžiausia paslaptis: svarbiausiu Šimašiaus darbu turės domėtis prokurorai


                  Idomus straipsnis apie VMS valdanciu mafija ir stambiuosius oligarchus atstovaujanciu rimtu bachuru varkes.

                  Keista, kaip atstovas ir korumpuociausias visu laiku Vilniaus meras tiek daug zmoniu akyse save sugebejo pavaizduoti visai kitoki nei yra pasitelkdamas vien paprasta sypsena
                  DELFI - Vilniaus miesto savivaldybei skaudus smūgis – Statybos inspekcija kreipiasi į Generalinę prokuratūrą prašydama ginti viešąjį interesą, kuris galbūt buvo pažeistas vykdant bendrojo plano viešinimo procedūras. Šį kreipimąsi paskatino savivaldybei nepalanki Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartis.

                  Comment


                    Paskutiniai R.Šimašiaus galvos skausmai: stadionas, kitokios gatvės, spūstys, Kalėdos ir A.Zuokas | 15min.lt

                    kas prenumeruojat, nukopinkit interviu.
                    Paskutinis taisė Panevezietis; 2022.10.19, 07:05.

                    Comment


                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                      Kaip išleisti vilniečių pinigai – didžiausia paslaptis: svarbiausiu Šimašiaus darbu turės domėtis prokurorai


                      Idomus straipsnis apie VMS valdanciu mafija ir stambiuosius oligarchus atstovaujanciu rimtu bachuru varkes.

                      Keista, kaip atstovas ir korumpuociausias visu laiku Vilniaus meras tiek daug zmoniu akyse save sugebejo pavaizduoti visai kitoki nei yra pasitelkdamas vien paprasta sypsena
                      čia, kame beda, kad buvo savi viešinimui pasirinkti?

                      Comment


                        M. Pakalnio komentaras apie situaciją:

                        Istorijos pradžia buvo tokia - NT spekuliantas (ne statytojas ir ne neigiama žodžio "spekuliacija" prasme) Lazdynuose įsigijo paviljono pamatus ir norėjo ant jų statyti devynaukštį gyvenamąjį namą. Naujas BP to neleido. Savininkas nuosekliai skundė. VTPSI rašė privalomus nurodymus. Savivaldybė pildė atsakymus. VTPSI pagaliau patvirtino, kad gerai, ir leido tvirtinti BP. Patvirtinus BP, savininkas kreipėsi į teismą, teismas pasakė kad vis tiek neišsamiai atsakyta. Tai atsakėm dar išsamiau. Viskas. Skamba absurdiškai, bet man tai rodos, kad atmetus teisinę ekvilibristiką, viskas yra taip - VTPSI prašo prokuratūros spręsti ar pažeistas visuomenės interesas, kad NT spekuliantas po BP patvirtinimo negalės pastatyti devynaukšio vietoje paviljono pamatų. O jei prokuratūra kreipsis į teismą dėl viešo intereso gynimo, tada jei teismas pripažins kad jis pažeistas, tai reiškia, kad ginčysimės su tuo statytoju toliau. O gal tiesiog leisti pastatyti tą devynaukštį prie skulptūros "Rytas"? Nebūtų apie ką Delfiui rašyt tada. Ai ne, rašytų, kad savivaldybė leido godžiam vystytojui gadinti Lazdynus....

                        Labiau mane stebina kita šio reiškinio pusė - kad tiek save "viešo intereso gynėjais" laikančių žmonių taip nori sunaikinti miesto bendrą planą, kad jokių plėtros taisyklių mieste nebeliktų. Labai viliuosi kad iš nesupratimo....

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          M. Pakalnio komentaras apie situaciją:
                          Skaitai ir nuo pirmo sakinio vemti verčia. Nėra tokio dalyko kaip "ne neigiama spekulianto prasmė".

                          O šiaip tai ar ne hypokritas Pakalnis? Viena spekuliantui neleido viešoje erddvėje statyti, o kitam spekuliantui pašilaičiuose leido statyti viešoje erdvėje kuri dar ir neseniai buvo sutvarkyta už savivaldybės pinigus.

                          Comment


                            https://youtu.be/gIWFwO5Csxs

                            Nemokamai cia galima pasiklausyt - nieko naujo, jis nera idealus, nes idealiu nebuna, bet siaip kas jo jegose viskas nuostabu, zurnaliste nei vieno astresnio klausimo nepaklause ( neskaitant kamsciu temos)

                            Comment


                              Čia geresnis Šimašiaus interviu:

                              Remigijus Šimašius. Kokių pokyčių mieste laukti vilniečiams?

                              https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=91535899


                              Apie viešąjį transportą - ateitis suplanuota: A juostų plėtra ir BRT, palaipsniui bus leidžiami didesnės talpos autobusai, "kad būtų panašiau į tramvajų" (sakydamas šią frazę kažkaip susimėtė ). Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus". Sako kad po keletos metų atsiras tokie ilgesni keturašiai autobusai.


                              Edit: Beje, Šimašius sako kad jis Benkunską vertina "labai gerai". Įdomu.
                              Paskutinis taisė Edd; 2022.10.19, 23:39.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus".


                                Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus.
                                Paskutinis taisė John; 2022.10.19, 23:55.

                                Comment


                                  Aisku nenustebino, bet sokiravo, kad MERAS, jau pareigas uzimants 8 metus neskiria socialiniu ir municipalinu bustu.

                                  Kad mazutas labai tersia aplinka akivaizdu, kad jis zino, bet cia jau jo taktika nuo pat tapimo meru - tiesiog pameluoti ramiu veidu issisiepus savim pasitinkinciu balsu, tikintis, kad klausytojas ta tema nusimanys dar gerokai maziau negu jisai. Idomu, kad net Irane, kuris garseja dideliu uzterstumu, kylanciu del gausiai naudojamo pigaus iskastinio kuro ir specifiniu gamtiniu salygu, mazutas yra suprantamas kap vienas didziausia tarsa sukelancu tersalu (pvz.: https://en.radiofarda.com/a/harmful-.../30385903.html)

                                  Comment


                                    Kalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.

                                    Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.

                                    Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą



                                      Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus.
                                      Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių". Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Kalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.

                                        Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.

                                        Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.
                                        Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.

                                        Comment


                                          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                          Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.
                                          Gal kitur laiku keičia amortizatorius ar užsakinėjant netaupo ant geresnės pakabos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X