Parašė Galys
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilniaus miesto savivaldybė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jį gi valstiečiai siūlo į Vilniaus merus.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal nesupratau prikolo apie Kariotiškes, bet visiška šiukšlė tas Jakeliūnas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miesto meru gali būti tik tas, kuris gimė Vilniuje ir gyveno Mieste visą gyvenimą.Parašė digital Rodyti pranešimąJį gi valstiečiai siūlo į Vilniaus merus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvoje nėra tikrų miestų su gyvenimo mieste kultūra. Kalbant apie būsimo mero buvusias gyvenamąsias vietas - geriausia būtų, turbūt, jei meras būtų pagyvenęs vakarų Europoje (ir gana ilgai, o ne pusę metų su Erasmusu). Gyvenę vien Lietuvoje (be retų išimčių) pagal savo miesto plėtros supratimą būna arba kaimiečiai, arba mikrorajoniniai chamai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMiesto meru gali būti tik tas, kuris gimė Vilniuje ir gyveno Mieste visą gyvenimą.Paskutinis taisė VLR; 2022.10.15, 08:20.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvoje yra tik vienas miestas - Vilnius, visos kitos guvenvietės yra kaimai.Parašė VLR Rodyti pranešimąLietuvoje nėra tikrų miestų su gyvenimo mieste kultūra.
 Netiesa ir tas tavo teiginys neturi jokio pagrindo.Parašė VLR Rodyti pranešimąKalbant apie būsimo mero buvusias gyvenamąsias vietas - geriausia būtų, turbūt, jei meras būtų pagyvenęs vakarų Europoje (ir gana ilgai, o ne pusę metų su Erasmusu).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...bu-gyventojams
 
 Daniel Lupshitz pazadejo pries visus, kad sutvarkys Vilniuje sleptuves. Bus kaip Izraelyje.
 TIk ar kai meru bus ar Simasiaus padejejo lygmenyje..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
 Kaip išleisti vilniečių pinigai – didžiausia paslaptis: svarbiausiu Šimašiaus darbu turės domėtis prokurorai
 
 
 Idomus straipsnis apie VMS valdanciu mafija ir stambiuosius oligarchus atstovaujanciu rimtu bachuru varkes.
 
 Keista, kaip atstovas ir korumpuociausias visu laiku Vilniaus meras tiek daug zmoniu akyse save sugebejo pavaizduoti visai kitoki nei yra pasitelkdamas vien paprasta sypsena
 DELFI - Vilniaus miesto savivaldybei skaudus smūgis – Statybos inspekcija kreipiasi į Generalinę prokuratūrą prašydama ginti viešąjį interesą, kuris galbūt buvo pažeistas vykdant bendrojo plano viešinimo procedūras. Šį kreipimąsi paskatino savivaldybei nepalanki Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo nutartis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paskutiniai R.Šimašiaus galvos skausmai: stadionas, kitokios gatvės, spūstys, Kalėdos ir A.Zuokas | 15min.lt
 
 kas prenumeruojat, nukopinkit interviu.
 Paskutinis taisė Panevezietis; 2022.10.19, 08:05.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 čia, kame beda, kad buvo savi viešinimui pasirinkti?Parašė TIME Rodyti pranešimąKaip išleisti vilniečių pinigai – didžiausia paslaptis: svarbiausiu Šimašiaus darbu turės domėtis prokurorai
 
 
 Idomus straipsnis apie VMS valdanciu mafija ir stambiuosius oligarchus atstovaujanciu rimtu bachuru varkes.
 
 Keista, kaip atstovas ir korumpuociausias visu laiku Vilniaus meras tiek daug zmoniu akyse save sugebejo pavaizduoti visai kitoki nei yra pasitelkdamas vien paprasta sypsena
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 M. Pakalnio komentaras apie situaciją:
 
 Istorijos pradžia buvo tokia - NT spekuliantas (ne statytojas ir ne neigiama žodžio "spekuliacija" prasme) Lazdynuose įsigijo paviljono pamatus ir norėjo ant jų statyti devynaukštį gyvenamąjį namą. Naujas BP to neleido. Savininkas nuosekliai skundė. VTPSI rašė privalomus nurodymus. Savivaldybė pildė atsakymus. VTPSI pagaliau patvirtino, kad gerai, ir leido tvirtinti BP. Patvirtinus BP, savininkas kreipėsi į teismą, teismas pasakė kad vis tiek neišsamiai atsakyta. Tai atsakėm dar išsamiau. Viskas. Skamba absurdiškai, bet man tai rodos, kad atmetus teisinę ekvilibristiką, viskas yra taip - VTPSI prašo prokuratūros spręsti ar pažeistas visuomenės interesas, kad NT spekuliantas po BP patvirtinimo negalės pastatyti devynaukšio vietoje paviljono pamatų. O jei prokuratūra kreipsis į teismą dėl viešo intereso gynimo, tada jei teismas pripažins kad jis pažeistas, tai reiškia, kad ginčysimės su tuo statytoju toliau. O gal tiesiog leisti pastatyti tą devynaukštį prie skulptūros "Rytas"? Nebūtų apie ką Delfiui rašyt tada. Ai ne, rašytų, kad savivaldybė leido godžiam vystytojui gadinti Lazdynus....
 
 Labiau mane stebina kita šio reiškinio pusė - kad tiek save "viešo intereso gynėjais" laikančių žmonių taip nori sunaikinti miesto bendrą planą, kad jokių plėtros taisyklių mieste nebeliktų. Labai viliuosi kad iš nesupratimo....
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skaitai ir nuo pirmo sakinio vemti verčia. Nėra tokio dalyko kaip "ne neigiama spekulianto prasmė".Parašė Creatium Rodyti pranešimąM. Pakalnio komentaras apie situaciją:
 
 O šiaip tai ar ne hypokritas Pakalnis? Viena spekuliantui neleido viešoje erddvėje statyti, o kitam spekuliantui pašilaičiuose leido statyti viešoje erdvėje kuri dar ir neseniai buvo sutvarkyta už savivaldybės pinigus.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://youtu.be/gIWFwO5CsxsParašė Panevezietis Rodyti pranešimąPaskutiniai R.Šimašiaus galvos skausmai: stadionas, kitokios gatvės, spūstys, Kalėdos ir A.Zuokas | 15min.lt
 
 kas prenumeruojat, nukopinkit interviu.
 
 Nemokamai cia galima pasiklausyt - nieko naujo, jis nera idealus, nes idealiu nebuna, bet siaip kas jo jegose viskas nuostabu, zurnaliste nei vieno astresnio klausimo nepaklause ( neskaitant kamsciu temos)
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia geresnis Šimašiaus interviu:
 
 Remigijus Šimašius. Kokių pokyčių mieste laukti vilniečiams?
 
 https://www.delfi.lt/video/laidos/de....d?id=91535899
 
 
 Apie viešąjį transportą - ateitis suplanuota: A juostų plėtra ir BRT, palaipsniui bus leidžiami didesnės talpos autobusai, "kad būtų panašiau į tramvajų" (sakydamas šią frazę kažkaip susimėtė ). Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus". Sako kad po keletos metų atsiras tokie ilgesni keturašiai autobusai. ). Anot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus". Sako kad po keletos metų atsiras tokie ilgesni keturašiai autobusai.
 
 
 Edit: Beje, Šimašius sako kad jis Benkunską vertina "labai gerai". Įdomu.Paskutinis taisė Edd; 2022.10.20, 00:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Edd Rodyti pranešimąAnot jo Pasaulyje tramvajus tampa mažiau madingas negu "autobusas kuris atrodo kaip tramvajus". 
 
 Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus.Paskutinis taisė John; 2022.10.20, 00:55.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aisku nenustebino, bet sokiravo, kad MERAS, jau pareigas uzimants 8 metus neskiria socialiniu ir municipalinu bustu.
 
 Kad mazutas labai tersia aplinka akivaizdu, kad jis zino, bet cia jau jo taktika nuo pat tapimo meru - tiesiog pameluoti ramiu veidu issisiepus savim pasitinkinciu balsu, tikintis, kad klausytojas ta tema nusimanys dar gerokai maziau negu jisai. Idomu, kad net Irane, kuris garseja dideliu uzterstumu, kylanciu del gausiai naudojamo pigaus iskastinio kuro ir specifiniu gamtiniu salygu, mazutas yra suprantamas kap vienas didziausia tarsa sukelancu tersalu (pvz.: https://en.radiofarda.com/a/harmful-.../30385903.html)
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.
 
 Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.
 
 Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš vakar pažiūrėjęs tą interviu dar kurį laiką googlinau bandydamas rasti ką nors kas patvirtintų kad BRT geriau nei LRT - kaip ir įtariau, sekėsi sunkiai. BRT jei su akumuliatoriais - akumuliatorių problema, įkrovimo stotelių problema, LRT nors brangesnis iš pradžių bet vėliau palyginti su BRT atsiperka, mažiau suvartoja energijos (vienur rašo kad iki 3 kartų - nežinau kiek ten tiesos) nes naudoja energiją tiesiogiai, galų gale trintis žymiai mažesnė nes važiuoja ant bėgių ir dėl to reikia mažiau energijos, taip pat BRT didesnė tarša net ir elektrinių priemonių, vien tik įkraunant prarandama nemaža dalis energijos, nekalbu apie akumuliatorių gaminimą, jų utilizavimą/bandymą perdirbti ar galų gale kenksmingas mikrodalelytes dėl padangų trinties. Pabaigai - LRT yra vietos plėtrai, galima didinti talpą kuri gali būti didesnė už visus keturašius autobusus. Jei kažkam nepatinka laidai, galimas hibridinis variantas su mažesniu akumuliatorium (mažesnis blogis), centre važiuotų be laidų, vėliau - su. Vienintelis BRT galimas pliusas - palaipsninis natūralus priaugimas iki jo (A juostų plėtra, vis didesnių autobusų pirkimas), vietoj revoliucijos - bėgių tiesimo. Tačiau ilguoju laikotarpiu bus blogiau - "neįdėjęs darbo neskinsi vaisių".Parašė John Rodyti pranešimą
  
 
 Čia maždaug tas pats, kas sakyti, kad mediniai tualetai su dviem skylėmis vietoj įprastos vienos yra labiau madingi, negu šiuolaikiniai tualetai su nuleidžiamu vandeniu ir pajungimu į kanalizacijos tinklus. Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų. Nebent jie dar "stato" ant tobulėjančių technologijų.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKalbant apie autobusą ar tramvajų. Vakar nuo pandemijos pradžios pirmą kartą pasivažinėjau autobusais. Per gerus 2 metus spėjau atprast kaip baisu yra autobusas. Veža kaip bulvių maišus. Kieno jautresnis vestibuliarinis aparatas, turbūt galima ir pusryčius grąžinti. Mainais galima ilgai sėdėt kamštyje irba brangiai mokėt už parkavimą, kad būtų galima kuo mažiau reikalų turėt su šitu susisiekimo būdu.
 
 Mirgančios reklamos per ekranus ir niekam neįdomūs garsiniai pranešimai ukrainietiškai irgi neprisideda prie komforto. Bet su šitu galima ir tramvajų sugadinti.
 
 Kaip pasakytų klasikas, LIŪDNA.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kitur laiku keičia amortizatorius ar užsakinėjant netaupo ant geresnės pakabos?Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Man visada yra mistika su autobusų važiavimu Lietuvoje ir svetur. Lietuvoje važiuoji autobusu, skraidai nuo vieno šono prie kito, bet autobusas vis tiek įsigudrina važiuoti dalį kelio lėčiau nei srautas. Užsienyje, vakarų europoj daug kur atrodo, kad skrendi su autobusu, bet tuo pačiu pats neskraidai po autobusą. Nežinau, kas tai lemia ir kodėl, bet beveik kiekvieną kartą į tai atkreipiu dėmesį.
 Comment








Comment