Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilniaus miesto savivaldybė
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu ar įvyks vertybinis apsikeitimas tarp Kauno ir Vilniaus.
Dabar Matijošaitis yra savotiškas kaunietiškas Zuokas. Truputį populizmas ir konservatyvizmas.
Manau nepakenktų jei į Kauną ateitų kaunietiškas Šimašius, nesakau, kad ten jis tiesiu taikymu pultų Vilniaus 10 gatvių tvarkymo principų įgyvendinti, bet judėtų link sveikesnio miesto, t.y. būti draugiškesnis aplinkai, organiškiau tvarkyti erdves, būtų labiau paveiktas Vakarų kultūros.
Vilniuje greičiausiai didesnė tikimybė, kad grįš Zuokas, tai truputį bijau, kad gatvių humanizavimas gali būti tyliai arba garsiai išimamas iš darbotvarkės, grįš amerikietiškas-sovietinis urbanistinis suvokimas pilnu pajėgumu. Norėčiau klysti
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.26, 16:47.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koks Zuoko "amerikietiškas-sovietinis urbanistinis suvokimas" mane mažiau gąsdina, nei pinigų taškymas visokiems New Vasiuki projektams, jų neteisėtą finansavimas savivaldybės įmonių lėšomis (tautinės avialinijos iš VŠT lėšų,...), auksinių supuvusių 3 kioskų pirkimą už 0,5 mln iš "gerų žmonių" ir t.t. Visose Grindose, VV klestėjo senovinis kleptokratinis ūsuotų dėdžių valdymas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gerą priminei. Zuokas žadėjo, kad važiuos 12'000 per parą. O pagrindinė nauda MG Baltic'ui / Mockui grįžtant iš oro uosto. Buvo praslydęs jų interviu dar porą metų prieš statant kad bus ta estakada. Tą šūdą absoliučiai didžiąja dalimi miestas už savo pinigus pastatė.Parašė rmss Rodyti pranešimąZuoką išrinkt gal ir gali, bet nematau šansų jam daugumą surinkti, kuri palaikytų avia linijas ir estakadas dvidešimčiai mašinų per dieną.Paskutinis taisė Arunasx; 2022.07.26, 18:16.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jep, vienintelis žmogus, kuris iš dabartinės VMS atrodo daugmaž ok ir prie to jau turi 5 ar kiek ten metų patirtį dirbant su infrastruktūra. Bet tuo pačiu asmenybės prasme atrodo maksimaliai netinkantis mero postui, nes primena tokį "kuklų silpniuką".Parašė John Rodyti pranešimą
Nikitinas? Daugiau, tiesą sakant, net nelabai žinau, kas yra VMS. Žinoma dar Meiželytė yra. Pastarąją aš šiaip visai norėčiau matyti mere, bet bijau, kad prieš Zuoką šansai irgi prasti.
Kažkaip manau šįkart jis bus žymiai protingesnis ir tokiais dalykais nebeužsiims (jau ir laikai visiškai kitokie, jam elementariai niekas neleistų to padaryt), bent jau per pirmą kadenciją, kad sukurt sau naują įvaizdį ir kad išrinktų dar kartą. Manau bandys varyt pagal puikiai veikiantį Matijošaičio modelį, "mero, kuris padaro" modelį. Tai yra darys viską, kad įgyvendinti didžiausius projektus, tokius kaip stadionas, Tauro kalnas, tikriausiai tramvajus ir panašius landmarkinius projektus, kuriais paskui galės girtis, kad niekam tiek metų nepavyko, o jis padarė.Parašė rmss Rodyti pranešimąZuoką išrinkt gal ir gali, bet nematau šansų jam daugumą surinkti, kuri palaikytų avia linijas ir estakadas dvidešimčiai mašinų per dieną.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia yra mano didžiausia baimė Zuoko atėjimo atveju. "Nauji gatvių standartai" yra vienintelis tikrai geras dalykas, kurį nuveikė Šimašiaus VMS, o Zuokas atvirai juos kritikuoja.Parašė PoDV Rodyti pranešimąVilniuje greičiausiai didesnė tikimybė, kad grįš Zuokas, tai truputį bijau, kad gatvių humanizavimas gali būti tyliai arba garsiai išimamas iš darbotvarkės, grįš amerikietiškas-sovietinis urbanistinis suvokimas pilnu pajėgumu. Norėčiau klysti
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl Nikitino, deja, reikia sutikti. Fainas ir malonus bičas, bet iki mero kalibro dar reiktų padirbėti savivaldybėje vieną kitą kadenciją. Aišku, jeigu jam pačiam apskritai rūpi mero postas, nes labai galimas daiktas, kad žmogus koncenturojasi į vieną sritį ir politinis vadovavimas jam visai neįdomus.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Jep, vienintelis žmogus, kuris iš dabartinės VMS atrodo daugmaž ok ir prie to jau turi 5 ar kiek ten metų patirtį dirbant su infrastruktūra. Bet tuo pačiu asmenybės prasme atrodo maksimaliai netinkantis mero postui, nes primena tokį "kuklų silpniuką".
Kažkaip manau šįkart jis bus žymiai protingesnis ir tokiais dalykais nebeužsiims (jau ir laikai visiškai kitokie, jam elementariai niekas neleistų to padaryt), bent jau per pirmą kadenciją, kad sukurt sau naują įvaizdį ir kad išrinktų dar kartą. Manau bandys varyt pagal puikiai veikiantį Matijošaičio modelį, "mero, kuris padaro" modelį. Tai yra darys viską, kad įgyvendinti didžiausius projektus, tokius kaip stadionas, Tauro kalnas, tikriausiai tramvajus ir panašius landmarkinius projektus, kuriais paskui galės girtis, kad niekam tiek metų nepavyko, o jis padarė.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
vadyba/politika ir techninis žinojimas/vykdymas yra ne visada kartu suderinami ir netgi žmogaus norimi dalykaiNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei priimtų kokį tarpinį variantą - 3,25 m 50 km/h ir 3 m - 30 km/h, tai gal dar ne pasaulio pabaiga būtų. Blogiau jei iš vis panaikins šiuos orientyrus, nes tiesiog nežinos su kuo juos reikia valgytiParašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia yra mano didžiausia baimė Zuoko atėjimo atveju. "Nauji gatvių standartai" yra vienintelis tikrai geras dalykas, kurį nuveikė Šimašiaus VMS, o Zuokas atvirai juos kritikuoja.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia mano baimė, nes prie Zuoko pėstiesiems skirta infrastruktūra iš vis buvo apleista visame mieste ir Vilnius jo kadencijos pabaigoje atrodė baisuau už Čado sostinę Ndžameną. Kaip ir VT autobusai atrodė blogiau už pačių baisiausių 3-ojo pasaulio šiknaskylių VT naudojamus autobusus. Buvo daroma lygiai nulis tose srityse, tuo pačiu metu užsiimant labai abejotino naudingumo nerealistiškais projektais. Viena yra kritikuoti Šimašių dėl jo glušumo ir užsispyrimo elgtis kaip mažam vaikui, bet Zuoko atveju bijau, kad problemos gali būti gerokai rimtesnės t.y. galimai klinikinė psichopatija, kai žmogus yra pasirengęs aukoti absoliučiai viską kažkokios konkrečios užgaidos ar kelių užgaidų tenkinimui ir to siekimui bet kokia kaina su nuliu empatijos, supratimo ar įsigilinimo į bet kokias kitas problemas ar miesto reikalus.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jei priimtų kokį tarpinį variantą - 3,25 m 50 km/h ir 3 m - 30 km/h, tai gal dar ne pasaulio pabaiga būtų. Blogiau jei iš vis panaikins šiuos orientyrus, nes tiesiog nežinos su kuo juos reikia valgyti
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sunku patikėti, kad tiek daug žmonių vėl svarsto išrinkti abonentą į merus. Čia tas pats kas balsuoti už kokį nors Uspaskichą ar kokį nors kitą politinį lavoną.
https://www.facebook.com/watch/?v=10152280926746890Paskutinis taisė Čikupakas; 2022.07.26, 21:29.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Niūriai atrodo potencialūs pasirinkimai, liūdna. Pats balsuočiau už praktiškai bet ką, kas parodytų gerą supratimą, kokioje subinėje yra Vilniaus VT ir aktyviai siūlytų tam rimtus ir racionalius sprendimus (kaip Kreivys per praeitus rinkimus). Jei tokių žmonių šį kartą kandidatų sąrašuose nebus (o jų nebus), greičiausiai reikės balsuoti už kažką iš dešiniųjų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
pardon me? Jo pagrindinis arkliukas buvo koks blogas stadiono projektas, nes nėra didžiulo parkingo prie jo, ir nebus nepatogu atvažiuot su savo mašyna.Parašė VLR Rodyti pranešimą(kaip Kreivys per praeitus rinkimus)
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O jis siūlė tramvajų? kažkodėl neužfiksavau.Parašė John Rodyti pranešimąManau čia apie tramvajų. Bet jo, kiti jo siūlymai apie "miesto greitkelius" skambėjo biškiuką nekaip.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Siūlė ir taip visai gana pabrėžtinai. Bene vienintelis kandidatas tuose rinkimuose. Aišku tikriausiai iš lempos, nes akivaizdu, kad Kreivys apie tramvajus ir VT supranta tiek pat, kiek aš apie ropių auginimą, bet vien tas faktas, kad nusprendė naudoti tai per rinkimus, rodo, kad tiki, jog nemažai daliai miesto gyventojų tai rūpi. Šiuose rinkimuose neabejotinai už tramvajų pasisakytų gerokai didesnė vilniečių dalis, tai spėčiau, kad bus jau ne vienas kandindatas, kuris apie tai kalbės. Gal netgi pats ZuokasParašė rmss Rodyti pranešimą
O jis siūlė tramvajų? kažkodėl neužfiksavau.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Zuokas interviu 15min stadiono klausimu (nuo ~10:00) sakė, kad keistų finansavimo sąlygas ("tai vienas iš pirmųjų sprendimų būtų labai aiškus – ieškoti gerokai pigesnių resursų [...] Vilniaus miestas galėtų tą skolą perkredituoti pats arba su Finansų ministerijos pagalba už 0,5 proc. palūkanų, galbūt už 1 proc.") ir didintų projekto apimtis ("siekčiau, kad stadionas būtų bent jau didžiausias Baltijos šalyse [...] 15 tūkst. vietų stadiono tikrai neužtenka, reikia bent jau 18 tūkst., o galbūt net ir 20 tūkst. vietų stadiono"). Tai panašu ne į skubėjimą užbaigti, o į eilinį užmarinavimą nežinia kokiam laikui.Parašė ttttt Rodyti pranešimąManau bandys varyt pagal puikiai veikiantį Matijošaičio modelį, "mero, kuris padaro" modelį. Tai yra darys viską, kad įgyvendinti didžiausius projektus, tokius kaip stadionas, Tauro kalnas, tikriausiai tramvajus ir panašius landmarkinius projektus, kuriais paskui galės girtis, kad niekam tiek metų nepavyko, o jis padarė.
Comment
 
Comment