Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Reiktu balsuoti uz ta kuris sugebetu atmusti pavogta Vilnieciu gpm is vyriausybes.
    Tom Cruise. Mission impossible 7
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Tom Cruise. Mission impossible 7
      Ar ne Zuokas kartą jau atmušė nemažą dalį

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Ar ne Zuokas kartą jau atmušė nemažą dalį
        Jei neklystu, tai 3 metams po kažkur 16mln. Palyginus su paimama bendrai nuo sumokėtų GPM tai ne kas.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Vyriausybė nurėžė ES lėšas Vilniui: pakibo Lazdynų baseino ir tunelio Zuikių gatvėje įgyvendinimas https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=84210223
          Vyriausybė beveik 26 mln. eurų mažina Europos Sąjungos (ES) finansavimą Vilniaus miesto susisiekimo, sporto infrastruktūros, viešųjų erdvių tvarkymo ir kitiems projektams, sako Vilniaus vicemeras. Anot jo, mažinamas Vidaus reikalų ministerijos programos, skirtos viešosioms erdvėms, bei Susisiekimo ministerijos darnaus judumo programos finansavimas. V. Mitalo teigimu, priežastis, kodėl atsisakoma finansuoti projektus, nėra nurodoma, tačiau, jo manymu, taip Vyriausybė siekia nukreipti pinigus kelių tvarkymui ir kitiems greitiems projektams, karpymai „gali būti susiję ir su socialinėmis išlaidomis“. Tuneliui, kurio, pasak V. Mitalo gyventojai laukė dešimtmečius, buvo numatyta iki 1,5 mln. eurų, Lazdynų baseinui – apie 6,7 mln. eurų. Vicemeras sako, kad šie projektai galėtų pajudėti šiemet, bet praradus finansavimą to padaryti nebebus galima. Be to, ES pinigai buvo numatyti autobusų juostų plėtrai, elektroninio bilieto sistemai, Žirmūnų gimnazijos sporto aikštynui, Švento Stepono skvero ir Stepono gatvės stoties rajone tvarkymui (jam suplanuota skirti apie 5 mln. eurų), nubraukta ir pusė milijono eurų, numatytų būsimo nacionalinio stadiono prieigų tvarkymui.
          p.s. rinkimai artėja ir valstiečiams nereikia sėkmingų projektų Vilniuje, kuriame negaus kažkiek daugiau balsų.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Gal ne tai, kad nereikia sėkmingų projektų Vilniuje, bet politiškai labiau apsimoka jiems skirtus pinigus išleisti visokioms 'ekonomiką gaivinančioms' išmokoms savo elektoratui. O Vilniuje dar daugiau projektų sustos.

            Comment


              Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:

              Taip pat pažymi, kad mažinamos arba neskiriamos lėšos kelia grėsmę šių projektų įgyvendinimui:
              1. Pėsčiųjų - dviračių takų infrastruktūros atnaujinimas ir plėtra Žalgirio, Rinktinės, Širvintų, Kernavės gatvėse Šiaurinėje tikslinėje teritorijoje.
              2. Vilniaus Žirmūnų gimnazijos sporto aikštyno rekonstrukcija, Žirmūnų g. 37, ir jo prieigų sutvarkymas.
              3. Pėsčiųjų dviračių tilto per Nerį tarp Lazdynų ir Naujamiesčio (Užvingio salos tiltas) įrengimas ir viešosios erdvės sutvarkymas.
              4. Šv. Stepono skvero ir Šv. Stepono g. sutvarkymas.
              5. Stoties aikštės rekonstrukcija įrengiant viešojo transporto terminalą ir viešąsias erdves.
              6. Daugiafunkcio Lazdynų sveikatinimo centro įkūrimas.
              7. Šeškinės komplekso prieigų aplinkos sutvarkymas ir pritaikymas lankymui.
              8. „Darnaus judumo priemonių diegimas" projektams:
                1. Viešojo transporto eismo juostų plėtra Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje;
                2. Viešojo transporto e.bilieto sistemos vystymas Vilniaus regione;
                3. Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;
                4. Dviračių ir kitų riedėjimo priemonių laikymo ir saugojimo infrastruktūros įrengimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.
              9. Pėsčiųjų viaduko rekonstrukcija Aukštuosiuose Paneriuose
              Įdomu ar VMS kreipimasis pakeis ką nors šiuo sprendimu.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:

                Įdomu ar VMS kreipimasis pakeis ką nors šiuo sprendimu.
                Aš jau senai kalbėjau, kad įtartinai daug projektų planuoja ir nebus tiek pinigų. Na tai dabar bent turi ant ko suversti.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:
                  .
                  Ačiū už naujieną.

                  Kai rimti projektai vėluoja dešimtmečiais, jau yra įprasta.
                  Jei išvardinti ne pirmo būtinumo ir net beprasmiški pinigų taškymo projektai bus nukelti neapibrėžtam laikui, tai čia bus tik į naudą.

                  Comment


                    Išleista ir ataskaita už 2019m. Iš susisiekimo vizijų teužsiminta apie Šiaurinę, Kalvarijų, Verkių, Vokiečių gatves. Bei kilpinis eismas, kuriam prognozuota grėsmė.

                    Visa kita pagrinde apie socialines ir gerbūvio iniciatyvas, kvartalų renovaciją. Mažai informatyvu šįsyk.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Išleista ir ataskaita už 2019m. Iš susisiekimo vizijų teužsiminta apie Šiaurinę, Kalvarijų, Verkių, Vokiečių gatves. .
                      Vadinasi, susisiekimo klausimais ten beveik nėra jokių vizijų.

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Panašu, kad dėl Ministerijų sprendimai mažinti ES finansavimą Vilniaus mieste gali būti nepradėti gyvendinti (iki 2023m.) šie projektai [neaišku ar tik šie]:



                        Įdomu ar VMS kreipimasis pakeis ką nors šiuo sprendimu.
                        Rinkimų rezultatai pakeis, o čia jau nuo kiekvieno iš mūsų priklauso.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą

                          Ačiū už naujieną.

                          Kai rimti projektai vėluoja dešimtmečiais, jau yra įprasta.
                          Jei išvardinti ne pirmo būtinumo ir net beprasmiški pinigų taškymo projektai bus nukelti neapibrėžtam laikui, tai čia bus tik į naudą.
                          Nebijokit, Romai, pinigų dažams ir ženklams Kalvarijų g. pakaks

                          Comment


                            Ta prasme, tai ir visos Šimašiaus ambicijos?
                            Gal diskusiją apie tuos infrastuktūros srityje nieko nenuveikiančius ir net nieko neplanuojancius PiaRšcikus iš infrastrukūros temos reikia perkelti kur nors į Prospektą.

                            Grįžtame į temą.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Ta prasme, tai ir visos Šimašiaus ambicijos?
                              Gal diskusiją apie tuos infrastuktūros srityje nieko nenuveikiančius ir net nieko neplanuojancius PiaRšcikus iš infrastrukūros temos reikia perkelti kur nors į Prospektą.

                              Grįžtame į temą.
                              O tai kas nukrypo nuo temos? Nežinau ar tai visos ambicijos, bet ar reikia daugiau, jei ir šitiek mažai pakanka butthurtint estakadų fetišistus?

                              Comment


                                Diskusija apie Šimašių perkelta į savivaldybės temą.

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Išleista ir ataskaita už 2019m. Iš susisiekimo vizijų teužsiminta apie Šiaurinę, Kalvarijų, Verkių, Vokiečių gatves. Bei kilpinis eismas, kuriam prognozuota grėsmė.

                                  Visa kita pagrinde apie socialines ir gerbūvio iniciatyvas, kvartalų renovaciją. Mažai informatyvu šįsyk.
                                  Šiaurinei gatvei skirta lygiai ketvirtadalis sakinio. Kai pabaigtas projektas ir gali bei turi tuoj tuoj prasidėt statybos, pasipiarinimo medžiagos turinyje skirti tik gabaliuką vieno sakinio, hm. Turbūt realiai jie net minčių neturi kažką pradėt šioj kadencijoj. Kitaip taigi būtų patogu gerokai daugiau pūstelt savireklamos dėl megagigagrandijozinių planų pradėt ŠG

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Mažinamas biudžetas infrastruktūrai... ir žinoma, pirmiausia ką nukerpame tai sąlygų pėstiesiems gerinimą...

                                    ,,Kilpinis eismo reguliavimas Vilniaus miesto senamiesčio branduolio teritorijoje;'' - tiesiog ******. Juk tai reikalauja neišsemiamų investicijų.... Tuo labiau, kad paskutinis Vilniaus biudžetas papildomai gavo 80 mln. Bet ne, negalima skirti senamiesčio eismo gerinimui (tai reiškia tranzito panaikinimas pirmu numeriu darbų prioritetų skalėje). Kodėl prioritetas nurėžti būtent iš senamiesčio? Dešmtmečiais neįkandama problema. Tai skolinkis po galais senamiesčio kilpinio eismo suorganizavimui. Aš nemanau kad tai kainuotų daugiau nei kokia 2 mln eur (sumą parinkau iš oro). Ir dar kas blogai - įdomu kokia dalis šito skiriamo finansavimo yra ES pinigai? Aš kalbėjau su kai kuriais darbuotojais ir jie minėjo, kad tiek pvz nuotekų tinklų plėtra eina finansavimas iš ES, tiek viešosios infros diegimas irgi susideda iš ES pinigų. Sėdi nekompetentai ir neveiksnūs VMS ir kurpia schemas kaip ES pinigus panaudot. Tai naudok, kurpk schemas kaip pinigus panaudot pėsčiųjų infrai, o ne užraukinėk nepaprastai reikalingus ir sąlyginai nebrangius projektus. Kodėl neatisakoma brangesnių projektų pvz visokių nuošaliai esamų skverų tvarkymas, kuris kainuoja milijonais, o čia senamiestis paskutinėje vietoje. Pirma senamiestis, o paskui kiti reikalai. Turime gėdą ir bardaką senamiestyje dešimtmečiais ir to nesugebame sutvarkyti. Aš net neminiu šaligatvių kituose aplinkiniuose rajonuose.
                                    ? Kad lėšas nukirpo ne savivaldybė, o centrinė valdžia. Savivaldybė toliau vykdys projektus iš savo lėšų, kiek galės. Skolinimosi limitas irgi uždėtas centrinės valdžios.

                                    Šiandien, beje, 12 valandą bus spaudos konferencija apie eismo pokyčius Senamiestyje. Transliuos per savivaldybės FB. Kviečiu pasižiūrėt, gal ką įdomaus pasakys.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      ? Kad lėšas nukirpo ne savivaldybė, o centrinė valdžia. Savivaldybė toliau vykdys projektus iš savo lėšų, kiek galės. Skolinimosi limitas irgi uždėtas centrinės valdžios.

                                      Šiandien, beje, 12 valandą bus spaudos konferencija apie eismo pokyčius Senamiestyje. Transliuos per savivaldybės FB. Kviečiu pasižiūrėt, gal ką įdomaus pasakys.
                                      Tuomet gerai. Centrinės valdžios uždėtas skolinimosi limitas - tuomet, jei neužteks pinigų, reikia kokių kitų projektų atsisakyti, bet tik ne senamiesčio išautomobilizavimo. Tai turi būti prioritetas. Tuo labiau, kad tikrai kilpinio eismo ir apskritai eismo salygų apsunkinimas senamiestyje nematau kaip gali daug kainuoti.

                                      Comment


                                        Vyriausybė apie 41 mln. eurų mažina Europos Sąjungos (ES) finansavimą Vilniaus miesto susisiekimo, sporto infrastruktūros, viešųjų erdvių tvarkymo ir kitiems projektams, sako Vilniaus vicemeras.

                                        Pasak Vytauto Mitalo, savivaldybę apie tai informavo įvairios institucijos bei ministerijos.

                                        „Taip pat leidžiama suprasti, kad ateityje ji gali mažėti ir dar labiau. Projektai apima viešųjų erdvių atnaujinimą, dviračių takų plėtrą, taip pat skverų tvarkybą, susisiekimo projektus“, – BNS tvirtino Vilniaus vicemeras.

                                        Anot jo, mažinamas Vidaus reikalų ministerijos programos, skirtos viešosioms erdvėms, bei Susisiekimo ministerijos darnaus judumo programos finansavimas


                                        https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...jektams-965976
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                          Anot jo, mažinamas Vidaus reikalų ministerijos programos, skirtos viešosioms erdvėms, bei Susisiekimo ministerijos darnaus judumo programos finansavimas


                                          https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...jektams-965976
                                          Koks "netikėtumas", mažėja iš tų ministerijų, kurioms vadovauja LLRA.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X