Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto savivaldybė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia buvo bandymas pahiperbolizuot džonio stilium
    Šiaip čia aprašyta visiška realybė. Tiek apie pėsčiųjų/dviratininkų situaciją ten, tiek apie automobiliais važinėjančių požiūrį (geriau išasfaltuokit mūsų Pakiemiškių gatvę priemiesčiuose, kad kamščiai sumažėtų!). Aš Vilniuje daugiausia vaikštau, važinėju dviračiu (daugiausia centre) ir ne kartą teko eiti ir važiuoti per Geležinio vilko tiltą. Ir jis visiškai tam netinkamas dėl pločio, dangos ir oro kokybės.

    O nevažinėjant dviračiu. nevaikštant daug kas gali atrodyti nereikalinga ("nes juk visi automobiliais važinėja"). Man lygiai taip pat nereikalingi atrodo parkingai centre ir aplink jį. Tik duokit galimybę, visus žolyte apsėčiau ir medžiais apsodinčiau, o pačią Geležinio vilko gatvę tik tramvajui palikčiau.
    Paskutinis taisė index; 2019.08.08, 13:08.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Realiai tai Serioža-su-šaranu ir bedarbis-hipsteris-su-fixu yra statistiškai nereikšmingi personažai. Didžioji visuomenės dalis yra gerokai nuosakesnėse pozicijose iš abiejų pusių. Tiek jaukus ir malonus tiltas kai aplink yra kiti tiltai, tiek gatvės laukuose asfaltavimas yra komforto dalykas. Bet 5mln skylėtam biudžete neatrodo kaip suma, kurią galima laisva ranka numesti vien dėl komforto. Ypač kai yra svarbesnių (= ne tik komforto) reikalų su ta pačią pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūra.

      Comment


        Bet yra įgyvendinami ir tie jūsų mini svarbesni dalykai. Tos max. 5 mln. Eur investicijos numatomos kažkur 2021 metais. Miestas gali tiek suplanuoti, nėra kosmosas. Juolab, kad biudžetas nebėra toks skylėtas (ar apskritai skylėtas). Šiemet pajamų, panašu, gaus daugiau nei planuota, kitąmet turėtų smarkiau išaugti (šiemet augimą suvalgė padidėjusios išlaidos soc. reikmėms dėl Vyriausybės priimtų sprendimų). Tuo tarpu yra suplanuota žymiai didesnių investicinių projektų: tas pats Vilnius Connect, Nacionalinė koncertų salė, Nacionalinis stadionas, baseinai, sporto aikštynai, Šiaurinė g., Ukmergės g. rekonstrukcija ir t.t. Niekas to neplanuotų, jeigu lėšų stygius būtų nežmoniškas.

        Prioritetai yra, bet tai nereiškia, kad nereikia planuoti ateities.

        Comment


          Koncertų salė kiek metų jau planuojama? Šiaurinė gatvė? Mykolo Lietuvio? Vileišio gatvės rekonstrukcija į dviračių gatvę? Nu bent Minsko sankryža pajudės po n metų pažadų.

          Man susidaro vaizdas, kad nuolatinis planavimas ir nieko nedarymas yra labai patogu. Liaudis džiaugiasi, per rinkimus yra ką parodyt. Pinigus lengva plaut darant ir perdarant projektus iki begalybės. O sunkiąją dalį galima palikt ateičiai.

          Niekas netrukdo planuot jei nežinai iš kokių lėšų ir kada padarysi. Atvirkščiai, kai trūksta lėšų, galima daug daugiau priplanuot nei padaryt. O per rinkimus daug smagiau rodyt grandiozinius planus nei porą padarytų objektų.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Liaudis džiaugiasi, per rinkimus yra ką parodyt.
            Tai kad naivuolių kurie džiaugtusi projektais kuriuos tuoj tuoj pradės, o dabar 'intensyviai' prie jų 'dirba' planuojant - beveik nebeliko. Jei ir į sekančius rinkimus eis su tais pačiais nuzulintais projektais tai bus išjuoktas ir pralaimės tiesiog bet kam.

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

              Tai kad naivuolių kurie džiaugtusi projektais kuriuos tuoj tuoj pradės, o dabar 'intensyviai' prie jų 'dirba' planuojant - beveik nebeliko. Jei ir į sekančius rinkimus eis su tais pačiais nuzulintais projektais tai bus išjuoktas ir pralaimės tiesiog bet kam.
              Prieš 4 metus irgi buvo panašiai šnekama. O kiek projektų įgyvendinta ir kiek vis dar tempiama?

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Prieš 4 metus irgi buvo panašiai šnekama. O kiek projektų įgyvendinta ir kiek vis dar tempiama?
                Na kaip sakoma: Vienus žmones galima apgaudinėti visą laiką, kitus tik kai kurį laiką, bet visų žmonių ir visą laika apgaudinėti neįmanoma.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Realiai tai Serioža-su-šaranu ir bedarbis-hipsteris-su-fixu yra statistiškai nereikšmingi personažai. Didžioji visuomenės dalis yra gerokai nuosakesnėse pozicijose iš abiejų pusių. Tiek jaukus ir malonus tiltas kai aplink yra kiti tiltai, tiek gatvės laukuose asfaltavimas yra komforto dalykas. Bet 5mln skylėtam biudžete neatrodo kaip suma, kurią galima laisva ranka numesti vien dėl komforto. Ypač kai yra svarbesnių (= ne tik komforto) reikalų su ta pačią pėsčiųjų/dviratininkų infrastruktūra.
                  Šiaip tai dauguma vilniečių nevažinėja mašina į darbą ar kitais kasdieniniais tikslais. Važiuoja VT, eina, mina pedalus etc.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Šiaip tai dauguma vilniečių nevažinėja mašina į darbą ar kitais kasdieniniais tikslais. Važiuoja VT, eina, mina pedalus etc.
                    Tai taip. Kokia ten buvo statistika.. 30% su mašina jei gerai pamenu. Taip pat dauguma vilniečių nevaikšto iš Green Hall į Danske ofisą. Daug daugiau vilniečių būtų aktualu pvz Mykolo Lietuvio gatvė, kad pėsčiomis, dviračiu ir VT galėtų greičiau nusigauti iš Perkūnkaimio į Santariškes. Tuo pačiu sumažėtų tranzitas per centrą ir būtų mažiau dusinami tie patys pėstieji su dviratininkais. Bet čia per sunku, paleist dar vieną architektūrinį konkursą lengviau.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Daug daugiau vilniečių būtų aktualu pvz Mykolo Lietuvio gatvė, kad pėsčiomis, dviračiu ir VT galėtų greičiau nusigauti iš Perkūnkaimio į Santariškes.
                      Tai yra tiesiog melas.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Tai yra tiesiog melas.
                        Kiek vilniečių kasdien kursuotų iš GH į Danske ir kiek iš Pašilaičių ar Justiniškių važinėja į Santariškes?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Kiek vilniečių kasdien kursuotų iš GH į Danske ir kiek iš Pašilaičių ar Justiniškių važinėja į Santariškes?
                          Paklausiame kitaip, kiek iš Jeruzalės, Riešės ir bendrai Utenos krypties reikia važiuoti į VA pusę?
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            Paklausiame kitaip, kiek iš Jeruzalės, Riešės ir bendrai Utenos krypties reikia važiuoti į VA pusę?
                            Tas irgi. Bet prelegentas kalbėjo apie pėsčiųjų/dviratininkų/VT poreikius. Visgi susitaupytų daugiau nei kilometras ir nusiimtų milijonas šviesoforų. Jei kažkas nemina į centrą dėl nepatrauklaus tilto ir papildomų 50m tai kilometro ir daugybės sankryžų nubraukimas turėtų tapti labai gera paskata išlipt iš auto ir nesikankinti su parkavimu Santariškėse.

                            Comment


                              Dedu cia. Puslapis fb: Charge it on.

                              Vilniaus miesto savivaldybė jau visai netrukus taps pačia draugiškiausia sostine Baltijos šalyse elektromobiliams, kuri turės tokią plačiai išvystytą elektromobilių įkrovimo infrastruktūrą. Charge it on šiuo metu vysto greito įkrovimo tinklą kurio mums tikrai pavydės visų kaimyninių šalių gyventojai. Vilnius turės daugiau greito įkrovimo stotelių nei Ryga, Talinas, Helsinkis ar Varšuva (matuojant greito įkrovimo taškus). Kiekvienas sostinės rajonas turės net po kelis greito įkrovimo taškus. Vien tiktai mūsų tinkle šiemet sostinėje atsiras per 60 greito įkrovimo taškų. Šalia mūsų projekto, LAKD kartu su VMS papildomai įrengs dar 4 greito įkrovimo taškus kuriose penkerius metus bus galima įsikrauti elektromobilį visiškai nemokamai. Charge it on tinklo stotelės bus viešose vietose ir bus pasiekiamos visą parą. Mūsų klientų aptarnavimas ir toliau dirbs, spręs problemas ir konsultuos elektromobilių vairuotojus 24/7 režimu net ir savaigaliais ar švenčių dienomis. Dar daugiau, mūsų žiniomis tai dar toli gražu ne pabaiga. Energetikos ministerija paskelbė apie 100 įkrovimo stotelių kurių dalis tikrai bus Vilniuje, taip pat mažiausiai trys užsienio operatoriai svarsto galimybę ateiti artimiausiu metu į sostinę ir kitus Lietuvos miestus.


                              Comment


                                Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                Dedu cia. Puslapis fb: Charge it on.

                                ...
                                Dabar atrodo kad ektromobilių čia pats menkiausias iš visų kaimyninių šalių(išskyrus aišku gal Belorusią ar gal ne?). Gal tas Charge it on paskatins pasikeitimus.

                                Comment


                                  Nebuvau tikras, kur geriau tinka - čia ar Šiaip linksma

                                  Comment


                                    Tos plokštės ten jau gal pusę metų trūksta
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Tos plokštės ten jau gal pusę metų trūksta
                                      Geras, nepastebėjau. Aišku garantiniai bus pasibaigę, o tokiems atvejams nepasiruošta. Tai gal skelbs konkursą ir 2021 sutvarkys?

                                      Comment


                                        Povilas Poderskis apie būsimą projektinį valdymą savivaldybėje nuo, berods, rugsėjo 10 d.:

                                        https://www.facebook.com/povilas.pod...19697833334893

                                        Kaip savivaldybėje darome projektus?

                                        Vienas pagrindinių mano šių metų darbų yra savivaldybės administracijos perkrova. Jos metu atskirsime projektinę veiklą nuo paslaugų teikimo veiklos, o visą tokį šiaip egzistavimą ilgainiui panaikinsime. Žinoma, čia niekas greitai neįvyksta ir nuolat yra šiek tiek nepasitenkinimo, kai perkonstruojamas važiuojantis traukinys.

                                        Vis dėlto, pakalbėkime šiandien apie projektinę veiklą. Pradėkime truputį nuo toliau - rudenį pradedamas 2020 metų biudžeto formavimo procesas, o departamentai (nuo šiol skyriai) atsakingi už savo paslaugas ir projektus, teikia poreikį biudžetui. Šiemet pasitvirtinome savivaldybės projektų valdymo politiką [1], metodiką ir įvedėme paprastą taisyklę: jeigu projektams reikės pinigų 2020 metais, t.y. skyriai norės, kad eičiau į tarybą ir paprašyčiau iš vilniečių atstovų pinigų biudžete, teks kažkaip vienaip ar kitaip tai pagrįsti. Tai reiškia, jeigu tai projektas, atlikti projekto inicijavimą arba jeigu tai paslauga - aprašyti paslaugą.

                                        # Idėja

                                        Projektas prasideda nuo idėjos. Tai gali būti labai įvairios idėjos, pastatykime kokį nors statinį, pvz. baseiną, tiltą, gatvę ar pan., paremontuokime ką nors, pvz. parką, mokyklą, stadioną, aišku, gali būti ir kitokie projektai, pvz. įrenkime vaizdo stebėjimo sistemas, arba skaitmenizuokime kokią nors leidimų sistemą, arba padarykime šaligatviuose daugiau pavėsio. Visgi, ideas are cheap, execution is gold. Todėl vien sugalvot kažką nėra labai daug nei prasmės, nei naudos.

                                        # Inicijavimas

                                        Kai pritariama projekto idėjai, tai dar nereiškia, kad jinai gauna kažkokius pinigus, tačiau pritariama tolimesniam idėjos pasinagrinėjimui, kuris vadinamas inicijavimu. Inicijuojant projektą reikia sužinoti krūvą svarbių dalykų, kuriuos gali suieškoti tiek vienas žmogus, tiek tam tikslui suburta komanda, tiek kokios nors architektūrinės dirbtuvės, idėjos konkursas, galimybių studija ir pan. Reikia su žinoti, kiek projektas kainuos, kokia jo trukmė, kokią paslaugą jis sukurs ar pagerins, su kokiais projektais jis susijęs, kokių technologijų reikės tam projektui, kaip viską galima suintegruoti, kokia turėtų būti to projekto komanda, grafikas, kokie laukiami rezultatai NPV, ROI, IRR rodiklių prasme. Kai projektas yra iki tiek pragalvotas, man ramu bus eiti pas vilniečių atstovus prašytų jam pinigų. Žinosiu, kad 1) galėsim įgyvendint tai, ką apgalvojom; 2) viskas bus pakankamai pagrįsta ir turėsime mažiau nesklandumų ateityje.

                                        # Planavimas

                                        Tai, kad inicijavom projektą, dar nebūtinai reiškia, kad prašysime jam pinigų. Idealiu atveju, projektų inicijavę turėsime gerokai daugiau, negu turėsime pinigų ir ištikus kokia nors netikėtai sėkmei galėsime juos išsitraukti įgyvendinimui. Dabar gi, turime susitvarkyti su tuo, kas jau seniai planuota. Pvz. senokai norima pastatyti kokį nors priestatą ir atėjo laikas paprašyti jam pinigų, na, teks dabar tokį projektą inicijuoti, suprasti, kokia miestiečiams iš to nauda. Suplanavimas, žinoma, gali būti ir toks, kad planuojame užtrukti metus laiko projektavime ir pirkimuose, o tik dar sekančiais metais prašyti pinigų rangai ir kitus įdomius veikimo būdus, su kuriais neišvengiamai susiduriame. Tarkime, sklypų formavimas užtruks ilgai, tad pinigų rezervuoti absoliučiai nebūtina jau dabar.

                                        # Įgyvendinimas

                                        Einam ir darom, įgyvendinam, sekame šį procesą ir priimame besikeičiančius sprendimus. Kadangi savivaldybė pati labai retai ką įgyvendina, o dažniausiai perka paslaugas iš išorės, tai įprasta, kad šioje vietoje pasitikime projekto technine priežiūra, tarpiniais rezultatų pridavimais ir vienaip ar kitaip stumiame tą projektą iki rezultato. Bet būtent todėl, kad įgyvendinimas čia gali būti labai skirtingai suprantamas ir apibrėžiamas, o taip pat jis nėra šio įrašo esmė, palikime jį atskiriems aptarimams.

                                        # Pabaiga: paslaugos teikimo pradžia

                                        Įgyvendinus projektą, nukirpus visas ten tas juosteles, iššovus visus fejerverkus ateina labai svarbus etapas, kuris dažnai pas mus būdavo pamirštamas. Ne projekto vykdymas ar užbaigimas yra esmė. Esmė yra projekto rezultato naudojimas ((c) E.R.). Todėl labai svarbu ne tik sklandžiai ir nuosekliai vykdyti ir komunikuoti apie projekto eigą, bet ir sumotyvuoti žmones projekto rezultato naudojimu. Jokios technologijos ar infrastruktūra nėra savitikslės. Jeigu statome riedlenčių parką, tai ne tvarkingai išlietos rampos yra esmė, jeigu perkame naujus autobusus, tai ne jų atvažiavimas į autobusų parka svarbu. Svarbu yra ir tai, bet svarbiausia - tai, kad šia infrastruktūra, technologijomis naudojasi žmonės. Ir pvz. prie Neries, šalia Balto tilto dabar liejamas riedlenčių parkas bus išlietas maždaug iki žiemos, tad jo naudojimui pasiruošti, varžyboms ir renginiams suplanuoti turėsime visą žiemą. Ir tai yra puiku.

                                        Comment


                                          Ar projektinis valdymas nepagilins problemų kai nėra derinimo ir vyksta keli pusiau susiję projektai be bendro kordinavimo tarp jų?

                                          Ilgalaikėje veikloje kaip miesto valdymas galvočiau, kad kaip tik naudingiau kai yra valdoma sritimis derinant esamą būklę su planais ateičiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X