Jūs nesuprantate PR'o esmės. Svarbu kalbėti, svarbu transliuoti žinutes ir išlaikyti auditorijos dėmesį. Judrumas? Labai gerai, čia dinamiškiems ir ambicingiems, tokia auditorija. Parkavimas kiemuose? Irgi labai gerai, čiau daugiau tradicinių vertybių (BMW, senas daugiabutis, dviratis tik mažvaikiams arba sportui) puoselėtojams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto savivaldybė
Collapse
X
-
Net jeigu ir turime tikslą mažinti automobilizaciją, tai nėra išeitis nieko nedaryti su daugiabučių kiemais. Automobilinių kelionių skaičius jei ir mažės, tai labai palaipsniui. Situacija su kiemais tikrai yra labai bloga ir būtina šitą dalyką civilizuoti. Senų daugiabučių teritorijų apleidimas veda prie dar didesnių bėdų, tokių kaip getai ir socialinės atskirtis. Vilnius ir apskritai Lietuva kol kas turi labai gerą urbanistinį laimėjimą, neturi tikrų getų.
Vaisingesnė diskusija galėtų būti, ar daugiabučių gyventojai, kurių namai stovi ant valstybinės žemės neturėtų mokėti teritorijos tvarkymo mokesčio. Nes išeina nelygybė su kitais namais ir su individualių namų gyventojais.
- 4 patinka
Comment
-
Sutinku, kad situacija su kiemais yra labai bloga. Kiemai yra skirti gyventojams, o ne automobiliams, todėl ten stovėjimo vietų (ilgalaikių) iš vis neturi buto. Automobiliai turi būti saugomi aikštelėse (geriausia daugiaaukščiuose), o automobilizaciją (ne kelionių skaičių, o automobilių skaičių) reikia mažinti drastiškai.
- 6 patinka
Comment
-
Automobilizacijos mažinimas kol kas yra drambliuko svajonė dėl vienos paprastos priežasties – neturime pakankamai efektyvios viešojo transporto sistemos. Ir net jei Vilniuje iš bėdos galima išsiversti be nuosavo automobilio (VT spragas kamšant esparkais, boltais etc), kur nors nukeliauti už miesto ribų beveik neįmanoma arba labai nepatogu. Dabar tarpmiestinis susisiekimas ne tai kad plečiamas, bet ir toliau karpomas, be to, Vilnius nevaldomai ir neplanuojamai driekiasi į šonus, dėl ko automobilių tik dar daugės. Kaip tokioje situacijoje mažinti automobilizaciją? Pasakyti centro gyventojams, kad nuo šiol jie nebeturi teisės į nuosavą automobilį? Bet kuo jie blogesni už suburbijos gyventojus?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą. Tai nereiškia, kad tvarko tuos purvynus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąAutomobilizacijos mažinimas kol kas yra drambliuko svajonė dėl vienos paprastos priežasties – neturime pakankamai efektyvios viešojo transporto sistemos. Ir net jei Vilniuje iš bėdos galima išsiversti be nuosavo automobilio (VT spragas kamšant esparkais, boltais etc), kur nors nukeliauti už miesto ribų beveik neįmanoma arba labai nepatogu. Dabar tarpmiestinis susisiekimas ne tai kad plečiamas, bet ir toliau karpomas, be to, Vilnius nevaldomai ir neplanuojamai driekiasi į šonus, dėl ko automobilių tik dar daugės. Kaip tokioje situacijoje mažinti automobilizaciją? Pasakyti centro gyventojams, kad nuo šiol jie nebeturi teisės į nuosavą automobilį? Bet kuo jie blogesni už suburbijos gyventojus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąSuburbijos gyventojai tegu pasilieka savo suburbijoje. O jeigu nori važiuoti mieste, tegu susimoka miesto įvažiavimo mokestį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tik kažkodėl nei viena civilizuota valstybė taip negalvoja, čia nebent kokioje Rusijoje toks požiūris.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tik kažkodėl nei viena civilizuota valstybė taip negalvoja, čia nebent kokioje Rusijoje toks požiūris.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąĮ Stokholmo migrantų getus keliaujant taipogi reikia susimokėti, ar ten vietiniai rinkliavą surenka?
Bet logiškai jei Vilnius juda link automobilizacijos, suburbizacijos, tai kažkada pasidarys neišvengiamas sprendimas kaip su stovėjimo vietomis.
Klausimas kiek Vilnius turi potencialo auginti gyventojų skaičių, bei kur plėsis: priemiesčiai ar tankinimas, bei viešasis transportas. Kadangi priemiesčių viešojo transporto nenusimato (nėra geležinkleio bėgių, naujų niekas nestatys) ...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimąTai čia už į įvažiavimą ir išvažiavimą (atskirai) į miesto centrą pyko valandomis nuo ~1.5 iki 4.5 EUR.
Kalbant apie plėtrą, miesto bendrajame plane viskas numatyta, pažiūrėkite brėžinius.Paskutinis taisė Lettered; 2024.05.31, 15:41.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Draudimo jokio nėra, mokestis įvestams, kad reguliuoti srautus, panašiai ir zonos ir rinkliavos už stovėjimą, bet ne tam, kad niekas neatvažiuotų. Mokami požeminiai parkingai irgi statomi ne tam, kad iš suburbijos niekas neatvyktų.
Kalbant apie plėtrą, miesto bendrajame plane viskas numatyta, pažiūrėkite brėžinius.
Comment
-
BNS 2024.06.21
A.Šileris netikėtai palieka Vilniaus vicemero pareigas
https://www.15min.lt/naujiena/aktual..._medium=copied
15min.lt 2023.11.27
Naujasis Vilniaus vicemeras A.Šileris: Jaučiuosi prasmę atradęs ir darantis tai, ką reikia
https://www.15min.lt/video/naujasis-...-reikia-246626
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPrisirašiau į TS-LKD demokratijos šventę. Gaunu šiandien laišką, kad balsavimas Vilniuje bus VMS foje. Savotiškai atrodo kai partija ir savivalda taip persipina. Kaži kitos partijos irgi kada nori gali naudotis foje savo vidiniams reikalams?
- 1 patinka
Comment
Comment