Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2023 metai), II turo apklausa

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Sutinku, apgailėtina kad Šimašius per 8 metus net to nesugebėjo padaryti.
    Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).

    Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      vazineja, zmogau as neku apie prieinamuma, darbu, kulturos, pridetines vertes, architekturos.. absoliuciai visko.
      Kokios problemos iš Švenčionių ar Trakų atvažiuot į operą? Kažkodėl sočiai žmonių Vilniaus miegamuose rajonuose gyvenime nenueina paskultūrint ir į senamiestį pasižiūrėt architektūros nuvažiuoja kartą per metus per kaziuką.

      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      Visi protingiausi ir gabiausia vaziuoja visam pasauli i miestus didziuosius...
      Pasipasakok kokių problemų turi gyvenime. Išklausysiu.

      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
      o cia man sneka kad nera LT provincijos. Jei butu greitaeigis susisiekimas tarp miestu gal tos provincijos butu ir maziau bet kai is alytaus iki vilniaus uztrunka 2,15 min arba tarp kauno ir vilniaus nera greitaeigio traukinio.. tai patyliu.
      Jei tarp Kauno ir Vilniaus kelionė traukiniu sutrumpėtų, sakykim, pusvalandžiu - tai absoliučiai nieko nepakeistų kultūriniam gyvenime. Atvirkščiai, jei tas greitasis traukinys nebestotų tarpinėse stotelėse, tai tamstos suvokimu provincijos tik padaugėtų.

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
        ne tai su tokia logika Lietuva ar Londonas, jokio skirtumo.
        Šiaip jau taip. Kas nori kultūrintis - šiais laikais galimybės ant kiekvieno kampo ir geras pasiekiamumas. Aišku patirtys skirsis. Bet norint plėsti akiratį pravartu tiek užsukt į gūdaus kaimo kultūrkę, tiek į žymiausias operas įvairiuose pasaulio kaimuose.

        Nebent norisi vertinti iš snobiškos pozicijos kiek -iausių pagal kažkokius reitingus dalykų aplankyta. Bet spėju ne apie tai kalba?

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).

          Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
          Pyktis is to, iad buvo imta ir sustota atroj kadencijoj. Jei butu eiama tokiu pat tempu, tai neturetume surudijusiu Skodu ir kontaktinis troleibusu tinklas jau butu neblogai ataujitas, o reliai kazkur 3-4 metai buvo prarasti. Taip pat visiskai buvo nurasoma ideja del tramvajaus mieste, ka reiktu toliau daryt atnaujius esama VT, ns naujos istemos diegimas uztruka daug laiko.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            Kažkaip labai visi užmiršta, kad Zuoko valdymo laikais degantys autobusai Vilniuje būdavo nei kiek ne naujiena, o ir tie išvažiuodavo į gatves, būdavo senos ir šlykščios Karosos. Naujų į gatves išvažiavusių autobusų kiekis buvo ~50 (Zuoko kadencijoje) vs ~300 (Šimašiaus kadencijoje).

            Niekaip negaliu suvokti iš kur tasai varymas, kad Šimašius nieko nepadarė VT labui
            Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Šiaip jau taip. Kas nori kultūrintis - šiais laikais galimybės ant kiekvieno kampo ir geras pasiekiamumas. Aišku patirtys skirsis. Bet norint plėsti akiratį pravartu tiek užsukt į gūdaus kaimo kultūrkę, tiek į žymiausias operas įvairiuose pasaulio kaimuose.

              Nebent norisi vertinti iš snobiškos pozicijos kiek -iausių pagal kažkokius reitingus dalykų aplankyta. Bet spėju ne apie tai kalba?
              Vilniuje ar Kaune beveik nebūna respondentų.
              https://www.lrt.lt/mediateka/video/klausimelis

              Comment


                Parašė Justin Rodyti pranešimą
                Tai kaip ir minėjau vasario mėn.:



                Tik šitie 40% jau kišenėje ir be Majausko elektorato (nebent yra daug tikinčių, kad LP elektoratas balsuos iš Zuoką). Tai grubiai (įvertinant balsų nutekėjimą Zuokui) pridėkim 6% iš Majausko, 2,5% iš Sinicos, 1,5% iš Radvilės, 0,0007% iš žaliųjų kandidato ir turim naują Vilniaus miesto merą. Zuokas savo balsus tuo tarpu rinks iš tomaševskininkų, gražulių, jakeliūnų, prasigėrusių generolų ir... John'o.
                Šiaip irgi taip manau, bet grynai teoriškai gali būti ir kitaip, pvz aš balsuoju ne už kandidatą, o už bendrą jo programą ir principus. Todėl balsavau už vienintelį, kas norėjo tęsti gatvių humanizavimą, tai yra Raskevičių. Bet dabar, kai liko Zuokas ir Benkunskas, tai nereiškia, kad aš vienareikšmiškai būsiu už Benkunską. Jo programa iš esmės nesikeičia nuo Zuoko, tik yra be tramvajaus, ambicijų ir kūrybingumo. Kuo jis objektyviai geresnis? Tuo, kad ne Zuokas?

                Kalbant apie tą naratyvą "geriau bet kas, nei Zuokas", tai tikrai su tuo nesutikčiau, nes pvz nacis Sinica, akivaizdžiai nupirktas verslo pedoMajauskas, absoliučiai neadekvati Radvilė, ar koks nors Tapino bandytas užmesti ir pažiūrėt kaip liaudis sureaguos radikalas Lupšitcas tikrai nėra geriau nei Zuokas. Jau net nekalbant apie visokius gražulius ir koloradinius šūdlenkius...

                O Benkunskas, kuris man atrodė labai adekvačiai iki kol nepradėjo kampanijos ir nepradėjo šnekėt, per visus debatus parodė save kaip visišką hipokritą ir tiesiog nelabai malonų (more like šlykštoką) žmogų. Dar labai abejoju, kad visa šita jo arogancija, kuri atsirado tik sužinojus, kad jis pateks į antrą turą, pozityviai paveiks jo šansus. Aišku, dabar jį reklamuos Tapinas, visokie šurajevai ir t.t., kas tikriausiai ir lems jo pergalę, bet dar yra 2 savaitės, per kurias gali daug kas nutikti. Pvz kad ir naujas pedofilijos skandalo epizodas (tarkim atsiras detalės apie informacijos nu'leak'inimą, ar kažkas panašaus) gali sutelkti dalį elektorato prieš "tą konservą ir pedofilų partijos".

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
                  Iš esmės čia beveik palaikau. Kažkokiai sušiktai A juostai Kalvarijų gatvėje nuo Konstitucijos pr ant seno asfalto reikėjo kokius 6 metus mąstyti. perpaišius 1 žiedą juostomis to pačio kituose reikėjo dar kokių 3 metų. Fu..ing dažų 3 kibirai, 12 ženklų ir 50 gumbų ant asfalto. Ir t.t.
                  Ir Šimašiaus FB svajonėse nuo 2020 metų jau Šiaurinės 1 etapu naudojamės. Ir kas atsimena visišką PR akciją prieš antrą kadenciją apie Ukmergės g transformaciją? Toks TikTokinis elgesys.

                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                    Vilniuje ar Kaune beveik nebūna respondentų.
                    https://www.lrt.lt/mediateka/video/klausimelis
                    Mėgstančių nusišnekėt visur pilna. Jei netiki - gali prasieit per FB profilius po geresniais komentarais.

                    Kitas dalykas, kad šaraniniai seriožos vidury dienos dirba ir fabuose vidury dienos jų nepagausi. Vardan įvairovės galėtų pabandyt paklausinėt žmonių 7:00 Vilniuj/Kaune stotelėse. Bet arba tingi, arba neatitiktų kuriamo šablono.

                    Comment


                      Oh god, įsijungia sunkioji artilerija: "arogancija", "iš veido panašus į Kupčinską", "šlykštokas", "nemalonus", "apsivemsiu", "ai Zuokas truputį teistas, truputį korupicinis... nesvarbu, whatever, pasakyk ką nors naujo"... Kažkaip atrodo kad šiame forume to mažiausiai būtų galima tikėtis, daugiau kažkokie normalūs argumentai turėtų veikti, bet ne. O dar keisčiau kai tokie "argumentai" sklinda iš atrodo kitose temose lyg ir daugmaž protingai pasisakančių forumiečių (John, ttttt). Taip jau lydotės dėl to Zuoko ir svajonių tramvajaus?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
                        Ir ateinančius 4 metus toks ir liks Su Benkunsku, bent biudžetas nebus išvogtas. Su Zuoku, bus išvogtas

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance. Vilnius turi šūdiniausią VT sistemą praktiškai visoje Europoje iš sostinių ar svarbių miestų ir tai buvo tiek prieš ateinant Šimašiui, tiek po 8 metų jam nueinant. Abydna, kad kai praktiškai visi miestai aplinkui kasa tunelius, stato naujas ar plečia esamas bėginio transporto sistemas ir realiai gerina savo VT, Vilnius iš esmės nedaro nieko be naujų autobusų pirkimo, nes seni tiesiog pradėjo degti gatvėje. Miesto relative pozicija toje srityje ne pagerėjo, o kaip buvo, taip ir liko rock bottom, tegul ir su daugiau "naujų" (didelei daliai jų jau ~5 metai, beje) autobusų.
                          Jums, kaip didžiausiam Zuoko apologetui tik norėčiau priminti, kad jo valdymo laikais netgi ta basic maintenance buvo neįgyvendinama.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Varymas dėl to, kad beprecedenčio miesto pakilimo ir ekonomikos augimo laikotarpiu nebuvo daromos jokios esminės VT pertvarkos ir rimti projektai, o tik bazinė higiena ir maintenance.
                            Zuokas Šimašiui buvo palikęs Afrikos lygio Vilniaus viešąjį transportą. Per visą 2015-2019 m. kadenciją nesugebėjo nupirkti nei vieno naujo autobuso ir nereikia sekti pasakų, kad pinigų nebuvo, nes po 10 mln. eurų per metus piariniam Air Lituanica projektui sudeginti sugebėdavo - o tai 40-50 naujų autobusų per vienus metus. Jei atsikraustai į namą, kuriame sienos atsilupusios ir langai kiauri - tai suprantama, kad pirmiausia užsiimsi 'higiena' ir tvarkysi sienas ir langus, o ne statysi lauke baseiną. Šimašiui galima prikišti 'o kodėl jis 300 naujų autobusų Vilniui nupirko, o ne 400', bet kai tas prikišinėjimas ateina iš Zuoko fanų, kuris ne tai kad Vilniaus VT higiena neužsiiminėjo, o tiesiog jį naikino - tai priekaištai apie 'higiena' atrodo juokingi.

                            Comment


                              Zuokas pjaunasi su Benkunsku:

                              https://www.youtube.com/watch?v=tiuKlXMZDtM

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Zuokas pjaunasi su Benkunsku:

                                https://www.youtube.com/watch?v=tiuKlXMZDtM
                                Zuokas paskerdė Benkunską

                                Comment


                                  Ką gi sako Zuokas apie gatvių platinimą ir "žaliąsias rodykles":

                                  Parašė Zuokas
                                  Toliau – siekiant greito efekto žaliųjų rodyklių, kurios buvo nuimtos be jokio pagrindo, grąžinimas į gatves. Reikia įvertinti tas gatves, kurios buvo rekonstruojamos, bet ten pažeisti STR reikalavimai. Šiandien man savivaldybės darbuotojai rodo, kur yra pažeisti tie reikalavimai, jeigu taip yra – nori nenori turėsime juos ištaisyti, kad atitiktų įstatymus.

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...2018498?copied

                                  O ką sakė Johnas?:

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Dar buvo kažkoks durnius, kurio vardą pamiršau, kuris, kaip ir Majauskas, pradėjo siūlyti grąžinti "žalias rodykles".

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Zuokas paskerdė Benkunską
                                    Didelis klausimas iš tiesų kuris kurį paskerdė.

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                      Didelis klausimas iš tiesų kuris kurį paskerdė.
                                      Šiaip pasidarė įdomu, kas per EIB finansavimas tramvajams? Rimtai ES tam gali duoti pinigų?

                                      Comment


                                        Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
                                        Čia šiaip įdomumui - merų rinkėjų pasiskirstymas apylinkėse:
                                        Papildymui - Raskevičiaus rezultatai kartu su pažymėtais užbaigtais ar vykdomais ramaus eismo gatvių projektais bei kitomis daugiau ar mažiau humanizuotomis gatvėmis. Išvada: Raskevičius pralaimėjo todėl, kad Šimašius susiaurino per mažai gatvių.

                                        Click image for larger version

Name:	04_raskevicius_gatves.png
Views:	391
Size:	81,3 kB
ID:	2035101

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Šiaip pasidarė įdomu, kas per EIB finansavimas tramvajams? Rimtai ES tam gali duoti pinigų?
                                          Taigi čia Zuokas, užtenka paklausyti pasakų ką jis kalbėjo apie Air Lituanicos finansavimą, kaip privatūs investuotojai tai finansuos ir avialinijos pelną neš, o realybėje kišo milžiniškas savivaldybės biudžeto sumas ir marinavo Vilniaus infrastruktūros plėtros objektus. EIB nefinansuoja tramvajų, jie gali nebent suteikti paskolą geresnėmis sąlygomis nei bankai, tik Zuokas tai pateikia ne kaip paskolą, o kaip 'kofinansavimą', o tu išvis išverti į 'finansavimą'. Ir čia reikia priminti, kad kai Zuokas vedė Vilniaus savivaldybė į bankrotą, buvo priimtas įstatymas iki kokio lygio savivaldybės gali bristi į skolas, dėl to finansuoti tramvajaus per skolas neišeis, nes jis kainuotų 500 mln. eurų, kai savivaldybė investiciniams projektams įgyvendinti skolinasi ~30 mln. eur. per metus ir tramvajaus projektas viršytų visus limitus ir įstatymo numatytas skolinimosi lubas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X