Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
    Atskiros satelitinės savivaldybės būtų geriau?

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
    Cia is kokios JAV imi pavyzdi, Vilniuje priemiesciui pasiseke jei turi aafaltuota sunkeli ir VT stotele 1km nuo namu su autu vaziuojanciu bent kas valanda. I dauguma toliau nutolusiu rajinu nebuvo investuota nei kiek - nera nei mokyklu, nei darzeliu, nei adekvaciu VT marsrutu, net saligatviu ar apsvietimo, o dazniausiai patekimas i tuos priemiescius per neasfaltuotus duobetus sunkelius

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą

    Tai vat balanso, o ne tam tikrų temų numetimo dviem kadencijoms. Plius miestas nėra izoliuotas, jis veikia visos Lietuvos ekosistemoj, miestiečiai taip pat turi gimines dažnai ne Vilniuje, priemesčiai po biški tampa de facto arba de jure Vilniaus dalimis. Tai geri dalykai yra geri, bet yra kur persistengta, o yra kur apskritai užmesta pagal principą "ne karališkas čia rūpestis po tokius projektus knistis" - perfrazuojant mažiau cenzūrinę frazę.
    Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.
    Dažniausiai tai tiesiog pretekstas pateisinti, nes nėra nei "begalinės perteklinės infrastruktūros", nei darželių, nei mokyklų, poliklinikų. Kitaip sužinos apie nekompetenciją ir korupciją. Pora atliktų projektų laukta dešimtmečius. Greitojo viešojo transporto Vilnius laukiam jau virš šimtmečio.
    Aišku, ne viskas yra juodai, bet pulti į kraštutinumus irgi absurdiška.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Jei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.

    Ši tema vadinasi "Mykolo Lietuvio gatvė". Ir šios gatvės infrastruktūra yra ne "begalinė perteklinė", o laikinas sprendimas, kuris turi daug trūkumų. Bet net tai geriau, nei iki tol buvęs duobėtas šunkelis ir ežerais patvistantis bala.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.03, 05:57.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Labai originali mintis, kad Mykolo Lietuvio gatvė yra "perteklinė infrastruktūra - ypač, kai ta gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų.
    ​​​​​​

    Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?
    Ne apie sia gatve sneku. bet aplamai dideli projektai yra super brangus ir super korupciniai. Bus siaurine gatve su tuneliais milziniskais, bet nebus mokyklu ir darzeliu.. ka rinktis? dabar pasisrinkta investuot i svietima. Jei kazka gudriau sugalvosi praso .. balotiruokis. Kolkas apart skolinimosi nematau kaip ta padaryt o juk pigiu pinigu era baigesi.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2022.11.03, 02:15.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo.
    Labai originali mintis, kad Mykolo Lietuvio gatvė yra "perteklinė infrastruktūra - ypač, kai ta gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų.
    ​​​​​​

    Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Realiai pritarciau tam.
    Balsiai ir Pavilnys priklauso Vilniaus miestui t.y. Vilniaus miesto teritorija, taip pat ir Didieji ir Mažieji Gulbinai todėl ir kala mero kiaušius prie grindinio.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Sumokesi uz tai? Vilnius nera praskolintas, palyginus su kitais miestais. Pletra turi buti tvari, investuojama i svietima ir gyvenamaja aplinka. Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo. Tikrai dziaugiuosi kad buvo suremontuoti parkai, mokyklos ir ju stadionai, atsirado dviraciu taku tinklas, pagerinta architekturine kokybe ir gyvenamoji aplinka.
    Tai vat balanso, o ne tam tikrų temų numetimo dviem kadencijoms. Plius miestas nėra izoliuotas, jis veikia visos Lietuvos ekosistemoj, miestiečiai taip pat turi gimines dažnai ne Vilniuje, priemesčiai po biški tampa de facto arba de jure Vilniaus dalimis. Tai geri dalykai yra geri, bet yra kur persistengta, o yra kur apskritai užmesta pagal principą "ne karališkas čia rūpestis po tokius projektus knistis" - perfrazuojant mažiau cenzūrinę frazę.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.

    O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.
    Realiai pritarciau tam.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.
    Pirmą kartą girdžiu. Kur/kada verkė?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Riese net ne Vilniuje siaip nesuprantu kodel miesto zmones turi sudaryt salygas rajonui? Nepatinka kelkities arciau centro, labai paprasta , arba prasyt rajono savivaldybes bei centrines valdzios.
    Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.

    O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Čia labai gerai parašei.

    Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
    Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
    Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.
    Sumokesi uz tai? Vilnius nera praskolintas, palyginus su kitais miestais. Pletra turi buti tvari, investuojama i svietima ir gyvenamaja aplinka. Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo. Tikrai dziaugiuosi kad buvo suremontuoti parkai, mokyklos ir ju stadionai, atsirado dviraciu taku tinklas, pagerinta architekturine kokybe ir gyvenamoji aplinka.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
    Riese net ne Vilniuje siaip nesuprantu kodel miesto zmones turi sudaryt salygas rajonui? Nepatinka kelkities arciau centro, labai paprasta , arba prasyt rajono savivaldybes bei centrines valdzios.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ceasar Rodyti pranešimą
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
    Prie ko Šimašius? Visi čia gi beveik sutinka su mero nuostata.
    Neturit duonos? Valgykit pyragėlius!

    Komentuoti:


  • ceasar
    replied
    simasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    pravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis
    lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.
    Čia labai gerai parašei.

    Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
    Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
    Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.02, 10:02.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rPn Rodyti pranešimą
    1980m. architektai tikrai nesvarstė, kad 2020m. visos šeimos turės po 2 mašinas ir Vilniaus asimetriškumas sukels transporto problemas. Manau, kad visi tais laikais suplanuoti ir pastatyti rajonai NEBUVO planavimo KLAIDA. Klaidos prasidėjo nepriklausomoje Lietuvoje nuo 2000m. Pradedant perkūnkiemiu ir baigiant 2021m. suplanuotais 600 butų Mažuosiuose Gulbinuose.
    Realiai patys žmonės kalti, nes pasipriešinimas bėginiam transportui net dabar yra didžiulis ir net dabar VMS administracijoje sėdintis pažangus jaunimas apie tai net negalvoja. O jei Vilnius turėtų bėginį transportą, tada net tie patys perkūnkiemiai nebūtų problema, panašiai kaip ir kituose miestuose nėra problemų dėl laukuose toli nuo centro pastatytų tankių kvartalų, jei jie turi patogų VT.



    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Perkūnkiemis yra kur yra Perkūnkiemio gatvė (pašilaičių pusėje). Jis baigiasi ties Ukmergės gatve. Salomėjos neries namai (ant buvusio savartyno) yra šiaurinės fabijoniškės, ne perkūnkiemis.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė rPn Rodyti pranešimą

    1980m. architektai tikrai nesvarstė, kad 2020m. visos šeimos turės po 2 mašinas ir Vilniaus asimetriškumas sukels transporto problemas. Manau, kad visi tais laikais suplanuoti ir pastatyti rajonai NEBUVO planavimo KLAIDA. Klaidos prasidėjo nepriklausomoje Lietuvoje nuo 2000m. Pradedant perkūnkiemiu ir baigiant 2021m. suplanuotais 600 butų Mažuosiuose Gulbinuose.
    Daugiau mažiau sutinku tik dėl klaidų norėčiau paprieštarauti, nes perkūnkiemis yra visiškai natūrali miesto tąsa ant Ukmergės g. ašies, kuria kada nors važiuos BRT/tramvajus/light rail/ metro (jeigu miestas ir toliau tokiais tempais augs). Klaida nelaikyčiau netgi ir tankumo, tik aukštingumą, kuris ten maždaug dvigubai per didelis Fabijoniškių pusėje ir nesugebėjimą rezervuoti bent kelias žaliąsias zonas bei sklypus darželiams/mokykloms Pašilaičių pusėje, bei bendrai požeminio parkingo neįrengimą. Na ir aišku architektūra, kokybė ir t.t. bet tai jau antraeiliai dalykai.

    Apskritai lankantis Perkūnkiemio ofisuose buvau nustebintas Perkūnkiemio g. kuri yra beveik tikra gatvė, kurioje vyksta bent šioks toks gyvenimas, o ne kažkoks negyvas privažiavimas kuriais pavirtę nemažai gatvių Pilaitės naujų daugiabučių kvartaluose.

    Taip pat ir Mažieji Gulbinai ar Naujos Santariškės stovi tarp dviejų itin svarbių transporto ašių ir mano nuomone tai yra puiki vieta daugiabučių plėtrai. Tik pirma reikia pratęsti normaliai Santariškių g. ir tuo pačiu 1g maršrutą. Pusamžio perspektyvoje jeigu miestas stipriai išaugtų ta kryptimi galėtų rastis ne tik Santariškių/Kalvarijų g. tramvajus, bet ir koks nors express light rail, kuris Santariškėse nusuktų į G.V. ir su vėjeliu pasiektų centrą judėdamas G.V. skiriamaja juosta, kuri greičiausiai ir buvo rezervuota kokiam nors tramvajui.

    Klaidomis laikyčiau:
    1.) Plėtra šiaurinėje Pilaitės dalyje pirmiau nesugebėjus padaryti BRT ar bent A juostų nuo Pilaitės iki pat centro. Lokacija plėtrai gera, bet kaip būdinga Vilniui nieko arba mažai kas padaryta VT srityje.
    2.) Lazdynėliai. Nežinau kaip juos darniai prijungti prie miesto, viskas turbūt įmanoma, bet kitoje upėje esančių Žemųjų Panerių konversija daug perspektyvesnė juos prijungiant per Savanorių pr.
    3.) Plėtra tarp Pašilaičių ir Justiniškių. Lokacija gera, bet vėlgi paskubėta nepadarius nieko VT srityje, jog atsirastų galimybė greitai pasiekti centrą. Kažin ar sulauksim Justiniškių g. planuoto (labiau gal gatvės tiesimo metu numatyto tolimai ateičiai) tramvajaus, bet naujas greitasis autobusas judantis tik A juostomis Justiniškių - Šiaurinė - Ukmergės - Konstitucijos pr. pagerintų situaciją artimiausioje ateityje (jeigu aišku atsiras Šiaurinė g.), juolab kad ir toliau užstatomi laisvi plotai bei matyt ir metalinių garažų laukai bus pakeisti naujais daugiabučiais.
    4.) Naujasis Antakalnis. Komentarų turbūt nereikia.
    5.) Kalnėnai. Kotedžų ir individualių namų kvartalai yra bet kokio miesto dalis. Klausimas tik kur tokie kvartalai turėtų rastis ir mano nuomone jie turėtų rastis šalia ar tarpuose tarp daugiabučių rajonų taip paįvairinant miesto užstatymą ir kuo labiau minimalizuojant neigiamus padarinius kylančius iš ir pačiose suburbijose (kuri teisingai planuojant nebebūtų suburbija ir būtų tikra miesto dalimi). Dabar gi šansų kada nors Kalnėnuose ir aplinkiniuose soduose turėti normalų VT yra praktiškai nuliniai.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 17:50.

    Komentuoti:

Working...
X