Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, priemiesčiai nėra geri dalykai, ir jų tapimas "miesto dalimi" tiesiog reiškia kad miestiečiai turi mokėtu už priemiestiečių gyvenimą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Tai vat balanso, o ne tam tikrų temų numetimo dviem kadencijoms. Plius miestas nėra izoliuotas, jis veikia visos Lietuvos ekosistemoj, miestiečiai taip pat turi gimines dažnai ne Vilniuje, priemesčiai po biški tampa de facto arba de jure Vilniaus dalimis. Tai geri dalykai yra geri, bet yra kur persistengta, o yra kur apskritai užmesta pagal principą "ne karališkas čia rūpestis po tokius projektus knistis" - perfrazuojant mažiau cenzūrinę frazę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąJei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.
Aišku, ne viskas yra juodai, bet pulti į kraštutinumus irgi absurdiška.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jei nėra konkrečių įrodymų, kad M.Lietuvio gatvė yra "begalinė perteklinė infrastruktūra", o norėjosi šiaip parašinėti šį bei tą apie parkus, mokyklas ir puikiai dirbančios savivaldybės prioritetus (nė vieno projekto, nes jie korupciniai), tai tuomet gal pataikė ne visai į tą temą.
Ši tema vadinasi "Mykolo Lietuvio gatvė". Ir šios gatvės infrastruktūra yra ne "begalinė perteklinė", o laikinas sprendimas, kuris turi daug trūkumų. Bet net tai geriau, nei iki tol buvęs duobėtas šunkelis ir ežerais patvistantis bala.Paskutinis taisė Romas; 2022.11.03, 05:57.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Labai originali mintis, kad Mykolo Lietuvio gatvė yra "perteklinė infrastruktūra - ypač, kai ta gatve kasdien naudojasi tūkstančiai vairuotojų.
Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?Paskutinis taisė DeSadas; 2022.11.03, 02:15.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąBegaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo.
Negi dabar siūlysi ją uždaryti ir vietoj jos padaryti dvirtaki?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Realiai pritarciau tam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Sumokesi uz tai? Vilnius nera praskolintas, palyginus su kitais miestais. Pletra turi buti tvari, investuojama i svietima ir gyvenamaja aplinka. Begaline pertekline isnfrastrukturina nepagerina miestieciu gyvenimo. Tikrai dziaugiuosi kad buvo suremontuoti parkai, mokyklos ir ju stadionai, atsirado dviraciu taku tinklas, pagerinta architekturine kokybe ir gyvenamoji aplinka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Po to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.
O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPo to miestas verkia, kad darbuotojų ir pirkėjų nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Riese net ne Vilniuje siaip nesuprantu kodel miesto zmones turi sudaryt salygas rajonui? Nepatinka kelkities arciau centro, labai paprasta , arba prasyt rajono savivaldybes bei centrines valdzios.
O Pavilnys ir Balsiai teoriškai mieste. Jei nebesinori spręsti problemų, gal reikia steigt atskiras savivaldybes.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia labai gerai parašei.
Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimąsimasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ceasar Rodyti pranešimąsimasius yra geriausia, kas galejo nutikti vilniui, ko jus cia kabinates...
Neturit duonos? Valgykit pyragėlius!
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpravaziavau sekmadieni ryte ir as pirma karta sita gatve. Lekt kazkaip noro visai nebuvo, nes a) kelias siauras b) kitos masinos pacios nelabai isipaiso savo kelio puseje c) kelias gan vingiuotas vietomis
lyginant su ta pekla, kuri budavo vaziuojant Mokslininku/Saulio gatvemis - sitas naujas kelias tikra atgaiva ir labai dziaugiuosi, kad jis ten atsirado.
Vis dėlto per dvi kadencijas ši savivaldybė neįgyvendino ir net nepradėjo įgyvendinti nė vieno bendrajame plane numatyto stambaus infrastruktūros projekto (ankstesnių kadencijų pradėtas Vakarinio aplinkkelio III etapas ir LAKD įgyvendintas Liepkalnio g. - Žirnių g, - Minsko pll. mazgas nesiskaito).
Bus tik dvi šimašinės savivaldybės sukurtos naujos svarbios jungtys ir abi, deja, yra yra laikini sprendimai su daugybe trūkumų - Taurostos g. ir Mykolo Lietuvio g, Pastaroji gatvė pabaigė logišką jungtį tarp Ukmergės ir Molėtų krypčių. Kad ji yra itin svarbi ir per ilgai laikyta stalčiuje rodo per porą savaičių, o ne per pusę metų atsiradęs intensyvus eismas
Dabar tikėsime ir lauksime kaip iš dabartinio laukinio aplinkkelio bus daroma normali gatvė.Paskutinis taisė Romas; 2022.11.02, 10:02.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą1980m. architektai tikrai nesvarstė, kad 2020m. visos šeimos turės po 2 mašinas ir Vilniaus asimetriškumas sukels transporto problemas. Manau, kad visi tais laikais suplanuoti ir pastatyti rajonai NEBUVO planavimo KLAIDA. Klaidos prasidėjo nepriklausomoje Lietuvoje nuo 2000m. Pradedant perkūnkiemiu ir baigiant 2021m. suplanuotais 600 butų Mažuosiuose Gulbinuose.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Perkūnkiemis yra kur yra Perkūnkiemio gatvė (pašilaičių pusėje). Jis baigiasi ties Ukmergės gatve. Salomėjos neries namai (ant buvusio savartyno) yra šiaurinės fabijoniškės, ne perkūnkiemis.
Komentuoti:
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
1980m. architektai tikrai nesvarstė, kad 2020m. visos šeimos turės po 2 mašinas ir Vilniaus asimetriškumas sukels transporto problemas. Manau, kad visi tais laikais suplanuoti ir pastatyti rajonai NEBUVO planavimo KLAIDA. Klaidos prasidėjo nepriklausomoje Lietuvoje nuo 2000m. Pradedant perkūnkiemiu ir baigiant 2021m. suplanuotais 600 butų Mažuosiuose Gulbinuose.
Apskritai lankantis Perkūnkiemio ofisuose buvau nustebintas Perkūnkiemio g. kuri yra beveik tikra gatvė, kurioje vyksta bent šioks toks gyvenimas, o ne kažkoks negyvas privažiavimas kuriais pavirtę nemažai gatvių Pilaitės naujų daugiabučių kvartaluose.
Taip pat ir Mažieji Gulbinai ar Naujos Santariškės stovi tarp dviejų itin svarbių transporto ašių ir mano nuomone tai yra puiki vieta daugiabučių plėtrai. Tik pirma reikia pratęsti normaliai Santariškių g. ir tuo pačiu 1g maršrutą. Pusamžio perspektyvoje jeigu miestas stipriai išaugtų ta kryptimi galėtų rastis ne tik Santariškių/Kalvarijų g. tramvajus, bet ir koks nors express light rail, kuris Santariškėse nusuktų į G.V. ir su vėjeliu pasiektų centrą judėdamas G.V. skiriamaja juosta, kuri greičiausiai ir buvo rezervuota kokiam nors tramvajui.
Klaidomis laikyčiau:
1.) Plėtra šiaurinėje Pilaitės dalyje pirmiau nesugebėjus padaryti BRT ar bent A juostų nuo Pilaitės iki pat centro. Lokacija plėtrai gera, bet kaip būdinga Vilniui nieko arba mažai kas padaryta VT srityje.
2.) Lazdynėliai. Nežinau kaip juos darniai prijungti prie miesto, viskas turbūt įmanoma, bet kitoje upėje esančių Žemųjų Panerių konversija daug perspektyvesnė juos prijungiant per Savanorių pr.
3.) Plėtra tarp Pašilaičių ir Justiniškių. Lokacija gera, bet vėlgi paskubėta nepadarius nieko VT srityje, jog atsirastų galimybė greitai pasiekti centrą. Kažin ar sulauksim Justiniškių g. planuoto (labiau gal gatvės tiesimo metu numatyto tolimai ateičiai) tramvajaus, bet naujas greitasis autobusas judantis tik A juostomis Justiniškių - Šiaurinė - Ukmergės - Konstitucijos pr. pagerintų situaciją artimiausioje ateityje (jeigu aišku atsiras Šiaurinė g.), juolab kad ir toliau užstatomi laisvi plotai bei matyt ir metalinių garažų laukai bus pakeisti naujais daugiabučiais.
4.) Naujasis Antakalnis. Komentarų turbūt nereikia.
5.) Kalnėnai. Kotedžų ir individualių namų kvartalai yra bet kokio miesto dalis. Klausimas tik kur tokie kvartalai turėtų rastis ir mano nuomone jie turėtų rastis šalia ar tarpuose tarp daugiabučių rajonų taip paįvairinant miesto užstatymą ir kuo labiau minimalizuojant neigiamus padarinius kylančius iš ir pačiose suburbijose (kuri teisingai planuojant nebebūtų suburbija ir būtų tikra miesto dalimi). Dabar gi šansų kada nors Kalnėnuose ir aplinkiniuose soduose turėti normalų VT yra praktiškai nuliniai.Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 17:50.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: