Parašė R.D.
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Lietuvos ekonomikos aktualijos
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galbūt ir esate teisus. Bet juk tie, kurie dirbo/dirba privačiam versle, ypač prekyboje, daugiau mažiau žino tą situaciją. Šioje vietoje kaltinu ir valstybę ir verslininkus. Šios dvi pusės vertos viena kitos.Parašė Pedigree Rodyti pranešimąNa bet tada nebebūtų galima kaltinti valstybės, kad kainos didesnės nei Lenkijoje. Dabar pvz visi rodo pirštu į pvm, o jei jis būtų nedidelis, o kainos vistiek didesnės, tai akivaizdu, kad visi kaltintų verslininkus ir dar labiau vyktų į Lenkiją ir jie būtų priversti mažinti kainas. Bloga logika?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtų surasta šimtai kitų priežasčių: mąsto ekonomika, bloga verslo aplinka, blogas darbo kodeksas, aukštas MMA, nėra pakankamai gerų-pareigingų-parengtų darbuotojų, aukštos energetinių resursų kainos, sudėtinga geopolitinė situacija, prasti Lietuvos orai ir t.t.Parašė Pedigree Rodyti pranešimąNa bet tada nebebūtų galima kaltinti valstybės, kad kainos didesnės nei Lenkijoje. Dabar pvz visi rodo pirštu į pvm, o jei jis būtų nedidelis, o kainos vistiek didesnės, tai akivaizdu, kad visi kaltintų verslininkus ir dar labiau vyktų į Lenkiją ir jie būtų priversti mažinti kainas. Bloga logika?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Arba padarytų tokias, kainas, kad vienas pirkėjas, kuris tingi važiuoti į Leinkiją arba dėl kitų priežasčių atneštų tiek pelno, kuris padengtų penkis pirkėjus, nuvažiavusius į Lenkiją.Parašė Pedigree Rodyti pranešimąNa bet tada nebebūtų galima kaltinti valstybės, kad kainos didesnės nei Lenkijoje. Dabar pvz visi rodo pirštu į pvm, o jei jis būtų nedidelis, o kainos vistiek didesnės, tai akivaizdu, kad visi kaltintų verslininkus ir dar labiau vyktų į Lenkiją ir jie būtų priversti mažinti kainas. Bloga logika?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"geriausias" argumentas paskutiniu metu kainoms kelti yra - mažėjantys pardavimai.Parašė Sula Rodyti pranešimąBūtų surasta šimtai kitų priežasčių: mąsto ekonomika, bloga verslo aplinka, blogas darbo kodeksas, aukštas MMA, nėra pakankamai gerų-pareigingų-parengtų darbuotojų, aukštos energetinių resursų kainos, sudėtinga geopolitinė situacija, prasti Lietuvos orai ir t.t.
LMAO
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aha, lietuviška konkurencija. Kirpėja iš gretimo namo pakėlė kainas, tai aš nesumažinsiu, kad pas mane daugiau eitų, o irgi pasididinsiu, negi ji dabar daugiau uždirbs! (galioja ir stomatologams ir privatiems daktarams ir visiems)Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą"geriausias" argumentas paskutiniu metu kainoms kelti yra - mažėjantys pardavimai.
LMAO
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSeime PVM lengvatos maistui palaikymo nesulaukė
Žinoma, normalioje valstybėje šitoks dalykas turi būti, bet ne Lietuvoje. Ir tiesą sakant, gerai, kad ryžosi atmesti, nes kažkodėl vidinis kūne tūnantis kapitalistas sako, kad mūsų verslininkai pradžioje tikrai atpigintų tuos produktus, bet po kurio laiko vėl kainos grįžtų į busuią padėtį arba nežymiai būtų pigiau. In summa summarum, išloštų tik verslas, bet ne galutinis pirkėjas. Kažko neturiu jokios iliuzijos dėl mūsų verslininkų...
Mėsa ir taip pigi. Tipo būsi gyvas vien mėsapagrindinių maisto produktų krepšeliui, mėsai, žuviai
 Durnai čia.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš fiziologinės pusės - įmanoma būtų gyvu vien mėsaParašė andyour Rodyti pranešimąMėsa ir taip pigi. Tipo būsi gyvas vien mėsa
 Nu ir durnai čia.
 ji gali pavirsti ir į gliukzę ir į riebalus 
 o pati mėsa realiai vienintelis produktas be kurio negalime gyventi, dėl to visokie vegetarai dažnai būna fucked up. 
Kalbant rimtai, tai kruopos makaronai ir taip labai pigūs, nes juos lengva masiškai gaminti, o štai mėsai tikrai reikia to pvm sumažinto, nes tai yra brangesnis produktas, bet daug svarbesnis mūsų mitybai negu kokios bulvės, kurios beveik neturi maistinės vertės, priešingai nei mėsa.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sumažinus PVM tarifus valstybė bent jau išnaudotų sau prieinamas priemones, kad kainas sugražint į sveiku protu suvokiamą lygį.
Jeigu Vilniaus Prekyba nuspręstų, kad visgi jiems vokiškų kainų politika, žmonės su priekabomis važiuojantys nuo Šiualių, Panevežio į Suvalkus, lietuviški Jaguarai Suvalkų turguj bei nuostoligas verslas atrodo sekmingesnis verslo planas - patys sau bus ir kalti.
Tiesiog šiai akimirkai valstybė taip pat turi atlikti namų darbus ir kažką įsipareigoti padaryti.
Ir jeigu po kažkokio laiko laukinio kapitalizmo mokiniai sugalvotų vėl sukelti kainas į vokišką lygį, žmonės vėl patrauktų Lenkijon, bet tada būtų patys sau kalti, o valstybė rami, kad bent jau iš savo pusės padarė viską, ką galėjo.Paskutinis taisė R.A.M.; 2017.04.12, 14:05.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ NT užtektų apmokestinti kažkelintą turtą. Pvz jei turi butą ir sodą nepriklasytų NT mokestis. Jeigu kažkas bandytų apeiti, tai tegul ir užrašo ant bobutės ar dieduko. Kiek jų surasi, tuo labiau, kad turtai atsiranda vyresniam amžiuje kai nebelieka bobučių ir t.t. Automibilio mokestis irgi turėtų būti taikomas pvz. už antrą automobilį.
Šiaip, pradėčiau nuo verslo apmokestinimo, ne nuo eilinių žmonių. Labai daug tokių įmonių, kur direktoriai asmeninius daiktus ir mašinas perka ant savo įmonės. Kitas momentas, verslas moka gana mažą Europos kontekste pelno mokestis.Paskutinis taisė andyour; 2017.04.12, 14:48.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ūkininkai...? Ir kiti išrinktieji iš gyvulių ūkio?Parašė John Rodyti pranešimąKokie būtų variantai dėl sumažinto PVM kompensavimo? Jau seniai kalbama apie NT mokestį ir automobilių mokesčius, bet nepanašu, kad reikalai juda. Lietuvoje mokesčių surinkimą teks neišvengiamai didinti dalies nuo BVP požiūriu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Straipsnis apie visą sektorių, ne tik laivininkystę.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei nesugebama konkuruoti, tai tikrai nėra reikalo valstybės pinigais dirbtinai laikyti numirėlį plūduriuojantį. Čia panašiai kaip su lietuviškomis avialinijomis. Nėra ir nereikia. Keleivių ir krypčių daugėja ženkliai. Kažkiek yra valstybės dotacijų naujoms kryptims, bet tai juokas palyginus kiek pvz.: zuokula ištaškė ar būtų dar per kelis metus.
Netgi atšiaurioje laivybai Suomijoje vidaus vandenimis gabenami kroviniai, jau nekalbant apie visokias Olandijas ir Vokietijas.Parašė Galys Rodyti pranešimąDar turime upes, reikėtų atnaujinti sielių plukdymą
Žvejybos kvota Atlante (ir Baltijoje) yra, keli laivai ten yra, kaip ir rašoma. Kaip veikė valstybės valdoma įmonė matėme, o šiaip yra visos sąlygos veikti visame pasaulio vandenyne, tik tam reikia sudaryti kiek įmanomas geresnes sąlygas, jei tokių dabar nėra. T.y. turi būti tokia valstybės politika. Na nebent mes save papuasais laikome, bet tada nereikia stebėtis, kad va danai ar švedai turtingesni ir t.t.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVietoje to, kad dainuotum savo pastovią varymo ant Lietuvos dainelę, gal įrodyk konkrečiais pavyzdžiais, ekonominiu pagrindimu, kaip Lietuva galėtų konkuruoti pasauulinėje rinkoje laivybos srityse. Savų žvejybos plotų neturime, krovinių gabenime galime veikti kaip tranzitinis taškas (LG, uostas), bet ne gabenti pasauliniu mastu. Kai net didžiosios įmonės jungiasi ar bankrutuoja su tūkstančiais laivų, tai gal esi genijus ir įrodysi kažką protingesnio vietoje aiškiai priešiškos pozicijos?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ar ne per trumpas atstumas, kad apsimokėtų iš laivo krauti į baržą, po to prie Kauno vėl į fūras, kiek laiko būtų sugaišta?Parašė Galys Rodyti pranešimąKiek preliminariai galėtų kainuoti išvalyti Nemuno vagą, kad sunkvežimius riedančius Klp -Kns būtų galima pakeisti kokiomis baržomis?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baržos ir Londone plaukioja. Tem atstumas tikrai trumpesnis. Aišku būtų įdomu sužinoti, kokie tiksliai privalumai ten joms plaukioti ir ką gabena.Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr ne per trumpas atstumas, kad apsimokėtų iš laivo krauti į baržą, po to prie Kauno vėl į fūras, kiek laiko būtų sugaišta?
Comment
 
Comment