Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man jau buvo kitoje temoje iškilęs klausimas, ir dabar vėl iškilo - kodėl būtent Vilniuje tiek baisios medinės architektūros, kai provincijoje, rajoniniuose mažuose miestuose, lygiai tokia pati architektūra yra visai kitos būklės - išdažyta, sutvarkyta, stogai pakeisti, vejos, gėlynai, be ruberoidinių ir fanierinių architektūrinių detalių? Atrodo, mieste reikėtų tikėtis didesnės tvarkos, aukštesnių standartų, bet ne.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniuje daugiau rusų.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąMan jau buvo kitoje temoje iškilęs klausimas, ir dabar vėl iškilo - kodėl būtent Vilniuje tiek baisios medinės architektūros, kai provincijoje, rajoniniuose mažuose miestuose, lygiai tokia pati architektūra yra visai kitos būklės - išdažyta, sutvarkyta, stogai pakeisti, vejos, gėlynai, be ruberoidinių ir fanierinių architektūrinių detalių? Atrodo, mieste reikėtų tikėtis didesnės tvarkos, aukštesnių standartų, bet ne.
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Švenčionyse, Pabradėje, Zarasuose rusų procentas didesnis nei Vilniuje.Parašė gerietis Rodyti pranešimąVilniuje daugiau rusų.
Ignalinoje, Švenčionėliuose, Trakuose - netolimas Vilniui.
Bet tendencijos medinių namų tvarkingume absoliučiai kitos.Snowflakes will attack U <3
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus išskirtinės ir neprilyginamos duševnosties pavyzdys. Čia jums ne Ryga, kur kvartalai nepatogūs automobiliui, skirti gyventi darbininkijai ir arkliams depozitus dėti.Parašė John Rodyti pranešimąPora tipiškų Vilniaus vaizdų iš vienos pagrindinių miesto gatvių šiandien
Kaži ar čia nėra kolonializmo/atkeltų naujų gyventojų dalykas. Anekdotiška, bet labiausiai nušiurusius kaimus/miestelius mačiau Vilnijoje ir Mažojoje Lietuvoje (aišku, apgailėtinai atrodo ir didi dauguma kolchozinių gyvenviečių su savo silikatiniais namukais, bet plytos tvirčiau laiko). Įdomu būtų palyginti su kokios nors Lenkijos Mozūrais ar vakariniu pamariu. Kita vertus, lyginant užkampį su užkampiu, Latgaloje kaimų trobos panašiai sukrypusios kaip ir Vilnijoje, bet ten labai pasigedau šiferio kalvų ir visų atliekų laikymo taip, kad per langą matytųsi.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Švenčionyse, Pabradėje, Zarasuose rusų procentas didesnis nei Vilniuje.
Ignalinoje, Švenčionėliuose, Trakuose - netolimas Vilniui.
Bet tendencijos medinių namų tvarkingume absoliučiai kitos.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
John Linkėjimai kelios minutės pėsčiomis nuo Talino senamiesčioParašė John Rodyti pranešimąPora tipiškų Vilniaus vaizdų iš vienos pagrindinių miesto gatvių šiandien dangoraižistas


Dar keletas tipinių vaizdų.
 Pardon už bliurą (susiliejančias foto), bet su juo tas charakteringas tai Talino daliai bomžynas gal net gražesnis.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	

Roma, pats "metropolio" centras - narkomanų numyžti ir jau daugiau kaip 1500 metų netvarkomi g r i u v ė s i a i


 
Turbūt NIEKUR nebus tokio ubagiško vaizdo
O čia paprasčiausiai FAKTAI:
"KAI Vilnius buvo didžiausias baroko miestas Paukščių Tako galaktikoje, tai Roma AKIVAIZDŽIAI tebuvo už Krasnodarą ir Vievį skurdesnis provincijos miestelis" (habil. dr. dangoraižistas).
Visi, kas prieštaraus ir parodijuos citatos autorių, bus smarkokai susimovę diskusijoje ir bandys užmaskuoti šitą puikų argumentą vadinamuoju žirgo žvengu ir davedimu iki absurdo, skirtais publikai, nukreipiant dėmesį nuo jų g ė d i n g o pralaimėjimo ir apsikvailinimo.
							
						
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kol kaimas kaimina, Ryga šaus 300m investiciją į savo transporto sistemos multimodališkumą:
https://ec.europa.eu/commission/pres.../pt/ip_21_4625The Latvian plan includes a €295 million investment project to overhaul the Riga Metropolitan area transport system by creating a multimodal public transport network with a single timetable, price and ticket system and investing in clean transport infrastructure, including railways, trams, electric buses and cycle lanes.
Vilniuje tokie projektai būtų pasitinkami gaujos automobilizuotų kaimiečių, rėkiančių 'neatsipirks', 'per brangu', 'gal pirma ligonines sutvarkom' ir pan. Vis tik latviai turi gyvenimo mieste tradicijas, besitęsiančias virš šimtą metų, kai lietuviai tėra komunistų į mikrorajonus suvežti kaimiečiai. Ir tai labai aiškiai matosi.
- 9 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ryga padarė projektus ir gavo finansavimą, kas reiškia, kad svarbiausia projekto dalis jau yra padaryta. Vilnius nieko panašaus (rimtai) neplanuoja ir artimiausiu laiku neplanuos (sprendžiant pagal mero rinkimus).Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 taigi JUDU apie kažką panašaus ir Vilniuje yra kalbėję, kad integruos priemiestį į bendrą el. bilieto sistemą, traukinius ir t.t.... Kalbos kalbom, o realaus rezultato kolkas nėra nei Vilniuje, nei Rygoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Justin Rodyti pranešimą
Roma, pats "metropolio" centras - narkomanų numyžti ir jau daugiau kaip 1500 metų netvarkomi g r i u v ė s i a i


Turbūt NIEKUR nebus tokio ubagiško vaizdo 
O čia paprasčiausiai FAKTAI: Visi, kas prieštaraus ir parodijuos citatos autorių, bus smarkokai susimovę diskusijoje ir bandys užmaskuoti šitą puikų argumentą vadinamuoju žirgo žvengu ir davedimu iki absurdo, skirtais publikai, nukreipiant dėmesį nuo jų g ė d i n g o pralaimėjimo ir apsikvailinimo.




Ką reiškia šis gerbiamo Kauno prelegento šizofreniško briedo srautas?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jau taip, pas mus genetiškai užkoduota. Kaimiečiai buvo pripratę, kad autobusas "kursuoja" du kartus per dieną ir kad juo važiuoja tik bobutės į bažnyčią ir vaikai į mokyklą. Kiekvienas save gerbiantis bičas garaže turi Javą ar bent jau Ižą, su kuriuo ir į šokius, ir prie ežero nulėksi.Parašė VLR Rodyti pranešimąKol kaimas kaimina, Ryga šaus 300m investiciją į savo transporto sistemos multimodališkumą:
https://ec.europa.eu/commission/pres.../pt/ip_21_4625
Vilniuje tokie projektai būtų pasitinkami gaujos automobilizuotų kaimiečių, rėkiančių 'neatsipirks', 'per brangu', 'gal pirma ligonines sutvarkom' ir pan. Vis tik latviai turi gyvenimo mieste tradicijas, besitęsiančias virš šimtą metų, kai lietuviai tėra komunistų į mikrorajonus suvežti kaimiečiai. Ir tai labai aiškiai matosi.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kalbant apie paskutinių metų projektus, dar reiktų paminėti tai, kad Rail Baltica darbai Rygoje ir Vilniuje turi visiškai skirtingą reikšmę miestams. Rygoje naujas Rail Baltica tiltas prives europinę vėžę į pačią miesto širdį, geriausiai pasiekiamą vieta mieste ir geriausiai suformuotą centrinį hub'ą Baltijos šalyse. Norint tą įgyvendinti, darbų metu buvo ir nugriauta nemažai vertingų pastatų ir padaryta daug kitų sudėtingų darbų. Vilnius neturi centrinės geležinkelio stoties, tik priemiestinę, esančią urbanizuotos miesto dalies pakraštyje, tad vietiniam transportui čia Rail Baltica nepadarys jokio rimto poveikio. Pvz. Rail Baltica atšaka į oro uostą Rygoje veda iš centro į oro uostą, tad ją gausiai naudos ir vietiniai, Vilniuje stotis yra per toli daugumai, tad atšaka bus naudojama tik atvažiavusių iš kitur.
Žodžiu Ryga ir taip yra šviesmečiais priekyje Vilniaus viešojo transporto infrastruktūros srityje, bet toliau labai sparčiai nuo jo tolsta.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matau, kad apsikvailinęs ir a p s i g ė d i n ę s forumo priekabiautojas griebiasi paskutinio ŠIAUDO ir bando išlipti iš savo išsikastos s r u t ų © duobės panaudodamas klasikinį ad hominem, aka marytės melninkaitės ašarėlė, dar kitaip vadinamą juodbėrio kalnų asilo pakeltos uodegos loginę argumentacijos klaidąParašė dangoraižistas Rodyti pranešimąKą reiškia šis gerbiamo Kauno prelegento šizofreniško briedo srautas?





FAKTAS, aps i k v a i l i n t o j a uAd hominem (Latin for 'to the person'), short for argumentum ad hominem, is a term that refers to several types of arguments, most of which are fallacious. Typically used by dangoraižistas from miestai.net in every single of his idiotic manic rants
							
						
- 8 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, pati Vilniaus stoties padėtis nėra tokia jau bloga, problema yra su nepakankamomis pastangomis įtraukti ją į miestą, ką rodo vis piginamas ir prastinamas Vilnius Connect. Jei miestas turėtų adekvačią valdžią, o dauguma vilniečių turėtų miestietišką mentalitetą, tuomet ta padėtis neturėtų esminės įtakos.Parašė VLR Rodyti pranešimąVilnius neturi centrinės geležinkelio stoties, tik priemiestinę, esančią urbanizuotos miesto dalies pakraštyje, tad vietiniam transportui čia Rail Baltica nepadarys jokio rimto poveikio. Pvz. Rail Baltica atšaka į oro uostą Rygoje veda iš centro į oro uostą, tad ją gausiai naudos ir vietiniai, Vilniuje stotis yra per toli daugumai, tad atšaka bus naudojama tik atvažiavusių iš kitur.Lietuva visiems.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus 'centrinės' stoties vieta nėra tinkama tikram centriniam transporto mazgui. Visų pirma, ji yra per toli nuo tankiausių gyvenamųjų rajonų, kad galėtų būti pagrindiniu pasikeitimo tašku mieste, toks taškas yra natūraliai susiformavęs prie Žaliojo tilto. Ji taip pat yra per toli nuo 'tikro' centro (Gedimino pr/upės/Konstitucijos pr. ašies), tad aplink ją yra per mažai traukos taškų ir per maža dalis keleivių atvažiavę į stotį pasiekia savo tikslą. Absoliuti dauguma važiuoja toliau į šiaurę. Tai yra tipiniai priemiestinės stoties atributai. Aš nesiūlau stotį iškelti, tiesiog konstatuoju faktą, kad Ryga turi centrinę stotį ir tikrą transporto hub'ą, o Vilnius - ne. Ir niekas čia to net nesupranta, nes just one more lane, bro.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Na, pati Vilniaus stoties padėtis nėra tokia jau bloga, problema yra su nepakankamomis pastangomis įtraukti ją į miestą, ką rodo vis piginamas ir prastinamas Vilnius Connect. Jei miestas turėtų adekvačią valdžią, o dauguma vilniečių turėtų miestietišką mentalitetą, tuomet ta padėtis neturėtų esminės įtakos.
#kaimas
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Be abejonės. Šiaip sprendimų yra visokių. Pavyzdžiui, sovietai savo greitojo tramvajaus planuose šią problemą sprendė stotį 'priartindami' prie gyvenamųjų rajonų ir optimalios centrinio mazgo vietos (VCUP) mažu stotelių skaičiumi. Visame centre, tramvajus turėjo stoti tiktai du kartus - vieną kartą prie Operos, vieną - senamiestyje. Tai buvo gana geras kompromisas. Savaime aišku, buvo planuojamas ir pilnas tramvajaus prioritetas, t.y. pilnas atskyrimas nuo likusio eismo.Parašė John Rodyti pranešimąSituaciją kardinaliai keistų šiuolaikinis tramvajus, su kuriuo iš visokių Fabijoniškių/Šeškinių/Pašilaičių į stotį būtų galima patogiai ir civilizuotai nusigauti per ~15-20 minučių.
https://100minciu.wordpress.com/2022...eik-realybe-5/
Dabar apie tokius dalykus vietiniai net nebegalvoja, nors problemos yra smarkiai išaugusios, o gyvename turtingiau nei bet kada. Tiesiog atsakingose institucijose kelis dešimtmečius turime žmones, kurie yra suknisti mikrorajoniniai kaimiečiai, dėl ko stebėtis, kad miesto planai yra mažiau ambicingi nei vakarų Europos bažnytkaimių irgi nereiktų.Paskutinis taisė VLR; 2023.03.04, 22:59.
- 5 patinka
 
Comment
 
 
Comment