Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Aš siūlyčiau nuspręsti, ar tamsta diskutuojate apie tai, kas yra geriau išvystyta sostinė
    Du reisai viena kryptimi į 2 svarbiausią miestą per savaitę ir 40 km/h traukinio greitis į pagrindinį turistinį miestą yra GERIAU?

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    ar kuri tauta "geriau varo" po nepriklausomybės atgavimo, nes tai yra labai skirtingi dalykai.
    Tai sakai, latviai PILNAI išnaudoja iš caro ir sovieto paveldėta infrastruktūrą su kai kur elektrifikacijos NAIKINIMU, sovietiniais traukiniais ir neremontuojamais bėgiais, kai tenka nuleisti greitį atkarpose iki 30 km/h?

    Dar priminsiu, kad latviai IKI ŠIOL naudoja ARCHAIŠKĄ 3000kv elektrifikaciją, kurią matė mūsų proseneliai.

    Vilnius gi nusitiesė NAUJĄ elektrifikaciją iki sienos, modernizuota Vilnius-Kaunas su REALIA galimybe atkarpas varyti 160km/h (realu Vilnius-Kaunas maršrutą daryti per 59 min., bet LG stabdo).

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip, latviai paveldėjo Rygą, tipišką europietišką miestą, kai Lietuviai paveldėjo 17 amžiaus miestelį apstatytą komiblokais. Dabar latviai žaidžia SimCity 'easiest' lygiu, kai lietuviai - vienu sunkiausiu.
    Rašai VISIŠKUS BLĖNIUS. Kažkodėl manai, kad šiems pezalams nereikia jokių faktų, įrodymų?


    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kas Lietuvoje yra sudėtingiau geležinkelių infrastruktūros prasme nei 625 metrų ilgio Vanšu tiltas per Daugavą?
    Vėl MELUOJI. Ilgis 310 m.

    Vanšu tiltas yra geležinkelio, pastatytas latvių 2000? Tikrai? O ne sovietų Leningrado specialistų?

    Ar kalbi apie caro metalinį geležinkelio tiltą, atstatytą sovietų?

    Vilniuje yra tunelis, 365 m. Iš jų 100 m. pailginta apie 2005 m. Geležinkeliui į kitą Neries pusę reikėtų naujų TUNELIŲ, kilometro ar ilgesnių.

    ​​​​​​
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Šalia, latviai, beje, stato ir naują tiltą su Rail Baltica projektu, kuris kainuos apie pusę milijardo eurų, o Rygos centrinės stoties darbai yra dažnai minimi kaip sudėtingiausi visame RB projekte.
    Tiltas už pusę milijardo??? Gal gali nurodyti šaltinį? Gal gali nurodyti finansavimo šaltinį?


    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Vien šie projektai, kartu su linija į oro uostą, bus labai reikšmingas šiuolaikinių latvių indėlis (tebūnie ir ES finansuojamas) į Rygos struktūrą ir centrinio mazgo formavimą, t.y. dalykus, kurie padaro Rygą panašesniu miestu į Vokietijos miestus, nei į mikrorajoninius post sovietinius, kokiu yra Vilnius.
    Eiliniai tavo pezalai kai iš fantazijų konstruojami niekuo nepagrindžiami teiginiai.

    Beje, Rygoje mikrorajonų yra DAUG DAUGIAU nei Vilniuje ir Kaune kartu sudėjus ir jie atrodo kaip mini Rusija 1995 metais.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Tokių projektų ES finansavimas, beje, nėra viskas - norint juos gerai paruošti, pirma reikia turėti gerus prioritetus, kuriuos latviai, akivaizdu, kad turi, o lietuviai - ne.
    Vėl niekuo neparemti pezalai.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Ką gero RB projekte nuveikė mikrorajoninių kaimiečių šalis Lietuva?
    Vėl pezalai, nepagrįstai menkinantys Lietuvą ir lietuvius.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Kai Ryga leidžia šimtus milijonų rimtiems projektams, prie kurių sunku prisikabinti, lietuviai kol kas tik išmetė šimtus milijonų vingiuotos carinės vėžės dvigubinimui, kurios niekada nereikės.
    Pezalai. Rekonstruotas visas Kauno mazgas su naujais viadukais, požeminėm perėjom, modernizuota signalizacija, kanalizacija ir kt. Vyksta elektrifikacija Kaišiadorys-Klaipėda, gi latviai su elektrifikacija SUSIMOVĖ (bandė aplenkt lietuvius, bet projektas žlugo ir buvo atšauktas).

    Elektrifikacija leis traukiniams atkarpas varyti iki 160 km/h, latviai toliau galės riedėti 30 km/h į Siguldą.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Gal dar pakalbam ką mikrorajoniniai kaimiečiai lietuviai gero nuveikė integravimui geležinkelių į miesto VT? Ogi visiškai nieko. Mikrorajoninei chebrai su VT važinėti yra nelygis, geriau važinėti su skendusia gelda iš Amerikos ir parkuoti ją belenkur, nes vis tiek post sovietiniuose miestuose nėra tvarkos ir niekas nebaudžia. Vargetoms, kurie vis tik važinėja su VT, per akis yra valandą purtytis 10km be pirmumo teisės važiuojančiuose autobusuose be kondicionierių, o Rygos tramvajus (nekalbant jau apie centrinį transporto mazgą) atrodo kaip mokslinė fantastika. Dar norim mes lygintis su Ryga. Pirma gal pabandom aplenkti Daugpilį?
    Tu vėlgi žemini lietuvius, bet čia yra nedidelis grūdas tiesos. Reiktų geriau išnaudoti linijas N. Vilnia – miestas, bet kuomet turime faktiškai autostradą iš N. Vilnios, o automobilizacija Lietuvoje yra VIENA DIDŽIAUSIŲ, gi Latvijoj mažiausia kartu su Bulgarija ir Rumunija visoje ES, mažai kas naudojasi traukiniu iš N. Vilnios. Į kitą Neries krantą būtų reikėję TUNELIO, be to, būtų viršijamas triukšmo lygis rajonuose. Nebent pezėsi, kad antžeminių traukinių triukšmas ir tarša labai tiktų Lazdynams, Koralams ir Justiniškėms, nes tai labai cool.

    Comment


      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

      Na dangoražistas perdeda
      ​​​​​​Pagrįsk ir paneik paminėtus FAKTUS, įrodydamas neva dangoraižistas, juos pateikęs, „perdeda“.

      Comment


        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
        ​​​​​​Pagrįsk ir paneik paminėtus FAKTUS, įrodydamas neva dangoraižistas, juos pateikęs, „perdeda“.
        esme tiek Ryga tiek Vilnius, yra per daug neišskiriantis kolūkių centrai (Europos mastais). ir dauguma dalykus yra smulkmenos lyginant šios du miestus.

        Comment


          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
          Tu vėlgi žemini lietuvius, bet čia yra nedidelis grūdas tiesos. Reiktų geriau išnaudoti linijas N. Vilnia – miestas, bet kuomet turime faktiškai autostradą iš N. Vilnios, o automobilizacija Lietuvoje yra VIENA DIDŽIAUSIŲ, gi Latvijoj mažiausia kartu su Bulgarija ir Rumunija visoje ES, mažai kas naudojasi traukiniu iš N. Vilnios. Į kitą Neries krantą būtų reikėję TUNELIO, be to, būtų viršijamas triukšmo lygis rajonuose. Nebent pezėsi, kad antžeminių traukinių triukšmas ir tarša labai tiktų Lazdynams, Koralams ir Justiniškėms, nes tai labai cool.
          Tai didelis automobilizmas yra kaip tik blogiau, automobiliai yra miestų vėžys, kurį reikia be gailesčio išoperuoti.
          O antžeminės keleivinio geležinkelio linijos yra mažiau triukšmingos negu automobilių gatvės.

          Comment


            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

            Jeigu skaičiuoti kas pasiekiama per valandą su VT, tai Vilniaus riba mažėja iki to kas pasiekiama per ~40-45 min, nes dar reikia pasiekti tašką mieste iš daug kam nepatogioje vietoje esančios stoties. Tad Vilniaus metropolika tada dapsiriboja iki Maišiagalos ir Nemenčinės šiaurėje, bei Elektrėnų ir Trakų vakaruose. Neskaičiuojant laiko mieste gal dar galima ant ribos skaičiuoti Kaišiadoris, Širvintas, Pabradę, Šalčininkus, bet čia jau pritempinėjimas. O Alytus, iki kurio greičiausiu autobusu 1h 40min niekaip negali būti skaičiuojamas Vilniaus regione.
            Pamiršai, kad dabar ne 1900 metai ir 60% suaugusios populiacijos turi tokį XX amžiaus išradimą, vadinamą personaliniu mobiliu.

            Ar sakai, Ukmergės gyventojai neva visiškai NEGALI greitai atykti į Vilnių, nes literally NIEKAS iš jų neturi vairuotojų pažymėjimų?

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Tai didelis automobilizmas yra kaip tik blogiau, automobiliai yra miestų vėžys, kurį reikia be gailesčio išoperuoti.
              O antžeminės keleivinio geležinkelio linijos yra mažiau triukšmingos negu automobilių gatvės.
              Laisvės partija jums pritaria. Važiuokime iš Pašilaičių į centrą, ką ten, netgi į Širvintas ir Ukmergę PASPIRTŪŪKAIS.

              Comment


                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                esme tiek Ryga tiek Vilnius, yra per daug neišskiriantis kolūkių centrai (Europos mastais). ir dauguma dalykus yra smulkmenos lyginant šios du miestus.
                O konkrečiau? Abstraktūs, niekuo nepagrįsti teiginiai, kurie tik prasilenkia su realybe „neišsiskiriantys kolūkių centrai“, „skirtumai yra smulkmenos“ ir t.t.

                Comment


                  Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                  Pamiršai, kad dabar ne 1900 metai ir 60% suaugusios populiacijos turi tokį XX amžiaus išradimą, vadinamą personaliniu mobiliu.

                  Ar sakai, Ukmergės gyventojai neva visiškai NEGALI greitai atykti į Vilnių, nes literally NIEKAS iš jų neturi vairuotojų pažymėjimų?
                  Tie kas sau negali leisti gyventi Vilniuje, dažnai sau negali leisti ir važinėti automobliu kiekvieną dieną į Vilnių. Gyvenimo kokybė praleidžiant kiekvieną dieną pora valandų prie vairo irgi nekokia. Dėl to mažėja galimybės gyvenant Ukmergėje pasigerinti gyvenimą dalyvaujant Vilniaus darbo rinkoje, kaip ir Vilnius nukenčia nes turi mažesnį darbuotojų pasirinkimą.

                  Comment


                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                    Laisvės partija jums pritaria. Važiuokime iš Pašilaičių į centrą, ką ten, netgi į Širvintas ir Ukmergę PASPIRTŪŪKAIS.
                    Jeigu būtų traukinys važiuotum ne į centrą paspirtuku ar dviračiu, o tik iki artimiausios stoties.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Tie kas sau negali leisti gyventi Vilniuje, dažnai sau negali leisti ir važinėti automobliu kiekvieną dieną į Vilnių. Gyvenimo kokybė praleidžiant kiekvieną dieną pora valandų prie vairo irgi nekokia. Dėl to mažėja galimybės gyvenant Ukmergėje pasigerinti gyvenimą dalyvaujant Vilniaus darbo rinkoje, kaip ir Vilnius nukenčia nes turi mažesnį darbuotojų pasirinkimą.
                      Tas taip, bet ar Rygos apylinkėse kitaip? Manai iš visokių Salaspilių ir Jelgavų kasdien važinėja?

                      Manai latviai TIEK TURTINGI ant traukinių bilietų tokiems 40-čiai per mėnesį važinėjimams kai Rygoje Į RANKAS gaunama alga pernai smuko žemiau Šiaulių lygio?

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                        Jeigu būtų traukinys važiuotum ne į centrą paspirtuku ar dviračiu, o tik iki artimiausios stoties.
                        O kam važiuoti iki kažkokios stoties kai galima važiuoti TIESIAI autobusu ar troleibusu? Ar sakai traukinys labiau ARISTOKRATIŠKAS mieste? Norėtum kaip Rygos miegamuosiuose rajonuose girdėti nuolatinį traukinių bildesį, cypimą stabdant, taršias transporto zonas abipus geležinkelio, rizikuoti vaikštant per bėgius iš vieno miegamojo rajono į kitą, laukti prie pervažų, patirti kitų neaptogumų?

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Jeigu būtų traukinys važiuotum ne į centrą paspirtuku ar dviračiu, o tik iki artimiausios stoties.
                          O kam važiuoti iki kažkokios stoties kai galima važiuoti TIESIAI autobusu ar troleibusu? Ar sakai traukinys labiau ARISTOKRATIŠKAS mieste? Norėtum kaip Rygos miegamuosiuose rajonuose girdėti nuolatinį traukinių bildesį, cypimą stabdant, taršias transporto zonas abipus geležinkelio, rizikuoti vaikštant per bėgius iš vieno miegamojo rajono į kitą, laukti prie pervažų, patirti kitų neaptogumų?

                          https://fb.watch/duUjKbAE2j/

                          https://fb.watch/duUvq7WQRz/

                          Kas gero tuose geležinkeliuose, „MIEGAMUOSIUOSE“ RAJONUOSE?

                          Comment


                            Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                            O kam važiuoti iki kažkokios stoties kai galima važiuoti TIESIAI autobusu ar troleibusu? Ar sakai traukinys labiau ARISTOKRATIŠKAS mieste? Norėtum kaip Rygos miegamuosiuose rajonuose girdėti nuolatinį traukinių bildesį, cypimą stabdant, taršias transporto zonas abipus geležinkelio, rizikuoti vaikštant per bėgius iš vieno miegamojo rajono į kitą, laukti prie pervažų, patirti kitų neaptogumų?

                            https://fb.watch/duUjKbAE2j/

                            https://fb.watch/duUvq7WQRz/

                            Kas gero tuose geležinkeliuose, „MIEGAMUOSIUOSE“ RAJONUOSE?
                            Tam, kad vienas traukinys su vienu vairuotoju gali pervežti ir 2600 žmonių (kaip pvz. RER traukiniai). Tiek žmonių pervežti troleibusais, reikia kokio šimto troleibusų su šimtu vairuotoju, gerokai mažesniu komfortu, neišvengiamais kamščiais ir be tualeto. Tikruose miestuose autobusai ir troleibusai, važiuojantys be pirmumo teisės, yra naudojami daugiausia trumpiems maršrutams, t.y. jie važiuoja pro bėginio kamieno stoteles, kur žmonės pasikeičia. Vilnius, beje, yra vienintelis panašaus dydžio miestas ES, kuris nėra išraižytas pirmumo teise važiuojančiu VT, nepriklausomai nuo to, ar jis yra bėginis, ar ne. Tas mikrorajoniniams kaimiečiams irgi yra OK, nes jie dar neseniai važinėjo kolūkiuose sėdėdami ant bulvių gale Zil'o.
                            Paskutinis taisė VLR; 2022.06.07, 13:01.

                            Comment


                              Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                              Tas taip, bet ar Rygos apylinkėse kitaip? Manai iš visokių Salaspilių ir Jelgavų kasdien važinėja?

                              Manai latviai TIEK TURTINGI ant traukinių bilietų tokiems 40-čiai per mėnesį važinėjimams kai Rygoje Į RANKAS gaunama alga pernai smuko žemiau Šiaulių lygio?
                              Kaip pavyzdys traukinio Vievis-Vilnius mėnesinis bilietas darbo dienomis yra 90 eur. Su automobiliu vien kuras arti 200 eur mėnesiui gautųsi dabartinėmis kainomis, ir čia dar su taupiu varikliu, be parkingo ir priežiūros kaštų.

                              O Latvijoje dar geriau: mėnesinis bilietas iš Jelgavos į Rygą - 60 eur (didesnis atstumas nei iki Vievio), iš Salaspilio tik 30 eur. Ir dar traukinys stoja daugiau stotelių mieste tad darbovietės geriau pasiekiamos.

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                Tie kas sau negali leisti gyventi Vilniuje, dažnai sau negali leisti ir važinėti automobliu kiekvieną dieną į Vilnių. Gyvenimo kokybė praleidžiant kiekvieną dieną pora valandų prie vairo irgi nekokia. Dėl to mažėja galimybės gyvenant Ukmergėje pasigerinti gyvenimą dalyvaujant Vilniaus darbo rinkoje, kaip ir Vilnius nukenčia nes turi mažesnį darbuotojų pasirinkimą.
                                Jei paveldėjai Ukmergėje erdvų NT, tai už sutaupytą sumą galima nusipirkti labai komfortabilų automobilį. Jei dirbi ne Konstitucijos prospekte, o kažkur pakrašty, tai komfortiškai 45min pavažiuot automobiliu turbūt mažiau kerta per gyvenimo kokybę nei iš Vilniaus komiblokų kratytis viešuoju 15min trumpiau.

                                Comment


                                  DANGORAIŽISTAS prieš VLR. Einu pasiimti POPKORNŲ. Bus šiaudinių KEPURIŲ.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    Tam, kad vienas traukinys su vienu vairuotoju gali pervežti ir 2600 žmonių (kaip pvz. RER traukiniai). Tiek žmonių pervežti troleibusais, reikia kokio šimto troleibusų su šimtu vairuotoju, gerokai mažesniu komfortu, neišvengiamais kamščiais ir be tualeto.
                                    Ir tie traukiniai Rygoje su 2600 keleivių kursuoja kas 4 minutes visomis kryptimis mieste, o per valandą perveža 52 000 keleivių viena kryptimi?

                                    Tai yra TAI, ką tu čia sakai???

                                    P.S. Tau dažnai važiuojant VT, per tą maks. pusvalandį vis prisireikia tualeto?
                                    ​​​​​
                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Tikruose miestuose autobusai ir troleibusai, važiuojantys be pirmumo teisės, yra naudojami daugiausia trumpiems maršrutams, t.y. jie važiuoja pro bėginio kamieno stoteles, kur žmonės pasikeičia. Vilnius, beje, yra vienintelis panašaus dydžio miestas ES, kuris nėra išraižytas pirmumo teise važiuojančiu VT. Tas mikrorajoniniams kaimiečiams irgi yra OK, nes jie dar neseniai važinėjo kolūkiuose sėdėdami ant bulvių gale Zil'o.
                                    Tikiuosi, kad pasijunti geriau vėl ir vėl lygioj vietoj žemindamas ir niekindamas Lietuvą, jos miestus ir gyventojus.

                                    Comment


                                      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                      Ir tie traukiniai Rygoje su 2600 keleivių kursuoja kas 4 minutes visomis kryptimis mieste, o per valandą perveža 52 000 keleivių viena kryptimi?

                                      Tai yra TAI, ką tu čia sakai???

                                      P.S. Tau dažnai važiuojant VT, per tą maks. pusvalandį vis prisireikia tualeto?
                                      ​​​​​
                                      Aš tiesiog nurodžiau maksimalias galimybes. Realiai, traukinio bėgiais Vilniaus ar Rygos kontekste pilname komforte galima pervežti neribotą skaičių žmonių. Be pirmumo teisės važiuojantys autobusai, tuo tarpu, nesuteikia panašaus komforto ar patikimumo, užkemša gatves ir sukuria brangią bei nuolatos streikuojančią barankos siukiotojų klasę. Lyginti priemiestinį traukinį su be pirmumo teisės važiuojančiu autobusu gali tik visiškai transporto sistemose nesigaudantis žmogus.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Jei paveldėjai Ukmergėje erdvų NT, tai už sutaupytą sumą galima nusipirkti labai komfortabilų automobilį. Jei dirbi ne Konstitucijos prospekte, o kažkur pakrašty, tai komfortiškai 45min pavažiuot automobiliu turbūt mažiau kerta per gyvenimo kokybę nei iš Vilniaus komiblokų kratytis viešuoju 15min trumpiau.
                                        Tai visokių yra asmeninių preferencijų, kai kam gal ir komfortiška vairuoti Vilniuje ar aplink jį piko metu. Bet svarbu kad automobilis būtų tiesiog vienas iš variantų ir būtų adekvačios alternatyvos. Diskusijos kontekste, tai didžioji dalis Rygos priemiesčių gyventojų turi ganėtinai neblogą ir pigią alternatyvą kelionėms į miestą, kai Vilniaus priemiesčių gyvenimas be automobilio kol kas dar sunkiai įsivaizduojamas.

                                        Comment


                                          Be visa ko, Ryga turi netik tramus, bet ir gerai funkciojinuojančius autobusus bei troleibusus su automonine eiga. Alternatyvų daug, bet automobilių kamsčiai tikrai ne mažesni nei Vilniaus. Tai geras VT ne viskas, ten irgi “nelygis” su VT važinėt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X