Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Autonominiai vertins galimybes pagal tai kokios jos yra (nepervertins) o jeigu visi bus sujungti ryšiu tai kaip tik manau bus mažiau konservatyvus pvz nebebus bangų prie šviesaforų nes galės pajudėti visi vienu metu, kadangi automobilis žino jog prieš jį esantis irgi važiuos.
    Galimybės yra ne taip/ne, o tikimybė, kad nutiks kažkas blogo. Aišku, kad standartinis autonomibilis vertins labai konservatyviai.

    Dažymasis ar forumiukas prie šviesoforo nėra galimybių nevertinimas. Ir šitą nuims. Bet tuo pačiu blaiviau vertins kiek tolygiai pajudės kita mašina. Kaip dažnai būna, kad pats pajudi ir tuoj tenka vėl stabdyti, nes priekyje važiuojantis pajudėjo ne taip sklandžiai? Autonomobilis įskaičuotų tokią tikimybę ir saugiau bei taupiau pajudėtų. Vargu ar autonomobilis žinos visos priešais esančios eilės techninę būklę, pakrovimo lygį (ne bateirjos, o žmonėm ir bagažu) ir važiavimo parametrus.

    • They were in a hurry
    • They generally enjoy driving fast
    • They were bored
    Autonomobilis neišsprendžia nei vienos iš šitų problemų. Nebent dalinai išsprendžia trečią. Bet čia žiūrint ar žmogui smagu sėdėt forumiukuose.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Galimybės yra ne taip/ne, o tikimybė, kad nutiks kažkas blogo. Aišku, kad standartinis autonomibilis vertins labai konservatyviai.

      Dažymasis ar forumiukas prie šviesoforo nėra galimybių nevertinimas. Ir šitą nuims. Bet tuo pačiu blaiviau vertins kiek tolygiai pajudės kita mašina. Kaip dažnai būna, kad pats pajudi ir tuoj tenka vėl stabdyti, nes priekyje važiuojantis pajudėjo ne taip sklandžiai? Autonomobilis įskaičuotų tokią tikimybę ir saugiau bei taupiau pajudėtų. Vargu ar autonomobilis žinos visos priešais esančios eilės techninę būklę, pakrovimo lygį (ne bateirjos, o žmonėm ir bagažu) ir važiavimo parametrus.[/LIST]Autonomobilis neišsprendžia nei vienos iš šitų problemų. Nebent dalinai išsprendžia trečią. Bet čia žiūrint ar žmogui smagu sėdėt forumiukuose.
      Na, tiesą sakant būtent tai ir spręs pilnas autonomiškumas Bus įvertinami visi priešais ir aplink esančių visų automobilių parametrai ir pagal tai parenkami jų visų judėjimo parametrai. Suprantama, kad tai bus dar labaaai negreitai, bet einama link to.

      Comment


        Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

        Net neabejoju, kad pastoviai visi bus prijungti prie tinklo Ir tas įvyks tikriausiai greičiau, negu pilnas autonomiškumas.
        Tinklas ne visur yra ir ne visur bus net ir už 20 metų. Be to tinklas gali pakibti. Bet kokiu atveju, pilnas autonomiškumas irgi nereiškia, kad nebus avarijų. Dar daugiau, kaip tik visokie virusai ar tinklo nulaužimas sukels masines avarijas, kuomet susidurs tūkstančių tūkstančiai automobilių. Ko verta elektronika, parodė Černobylis, kai robotas nusprogo, o kareivukai susitvarkė. Ir ne visi jų numirė. Bet tai nesvarbu. Tuo momentu susitvarkė. Taip ir su automobiliais. Vairuotojo patikimumas yra aukštesnis nei automatinės sistemos, ypač tinklinės...

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
          Na, tiesą sakant būtent tai ir spręs pilnas autonomiškumas Bus įvertinami visi priešais ir aplink esančių visų automobilių parametrai ir pagal tai parenkami jų visų judėjimo parametrai. Suprantama, kad tai bus dar labaaai negreitai, bet einama link to.
          Protingas autonomobilis turėtų įskaičiuoti, kad kiti autonomobiliai gali būti su neteisingai veikiančiais davikliais arba kitom atitarnavusiom detalėm ir atitinkamai įskaičiuoti tokią galimybę.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Galimybės yra ne taip/ne, o tikimybė, kad nutiks kažkas blogo. Aišku, kad standartinis autonomibilis vertins labai konservatyviai.

            Dažymasis ar forumiukas prie šviesoforo nėra galimybių nevertinimas. Ir šitą nuims. Bet tuo pačiu blaiviau vertins kiek tolygiai pajudės kita mašina. Kaip dažnai būna, kad pats pajudi ir tuoj tenka vėl stabdyti, nes priekyje važiuojantis pajudėjo ne taip sklandžiai? Autonomobilis įskaičuotų tokią tikimybę ir saugiau bei taupiau pajudėtų. Vargu ar autonomobilis žinos visos priešais esančios eilės techninę būklę, pakrovimo lygį (ne bateirjos, o žmonėm ir bagažu) ir važiavimo parametrus.


            Autonomobilis neišsprendžia nei vienos iš šitų problemų. Nebent dalinai išsprendžia trečią. Bet čia žiūrint ar žmogui smagu sėdėt forumiukuose.
            Galimybė visada yra taip/ne, o tikimybė atsiranda dėl to kad mes neturime visos informacijos ir negalime jos pilnai išanalizuoti laiku. Kai darai lenkimą tu negali iš akies nustatyti kokiu greičiu atvažiuoja priešpriešiniame eisme ir kiek laiko užtruks kol susidursi. Autonominis galės. Todėl autonominis galės paskaičiuoti spėsi pravažiuoti arba ne.

            Dabartinės bangos prie šviesoforo yra ne dėl dažymosi, o dėl to kad elementariai startuojama važiuoti vėliau nei prieš tai esantis. Užsidegus žaliai neakceleruoja visi vienodai o pirma nuvažiuoja priekyje stovintis, tada antras ir t.t. Autonominiai galės visi vienu metu iškarto pajudėti, dėl to smarkiai padidės pralaidumas per šviesoforus ir sumažės laikas kamštyje.

            Jeigu automobiliai bus sujungti į bendrą tinklą per kokį 5G ryšį tai gali žinoti ir sinchronizuoti akceleraciją. Jei jie bus individualus ir neprijungti žinoma liks konservatyvūs.

            Autonominis išspręs pirmas dvi problemas tuo kad žmogus tiesiog negalės rankiniu būdų vairuoti todėl ir tokio pasirinkimo neturės, o trečios sprendimas priklausys nuo to ar žmogus pasiruošęs ką veikti kol valandą sėdės automobilyje kaip keleivis.

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Tinklas ne visur yra ir ne visur bus net ir už 20 metų. Be to tinklas gali pakibti. Bet kokiu atveju, pilnas autonomiškumas irgi nereiškia, kad nebus avarijų. Dar daugiau, kaip tik visokie virusai ar tinklo nulaužimas sukels masines avarijas, kuomet susidurs tūkstančių tūkstančiai automobilių. Ko verta elektronika, parodė Černobylis, kai robotas nusprogo, o kareivukai susitvarkė. Ir ne visi jų numirė. Bet tai nesvarbu. Tuo momentu susitvarkė. Taip ir su automobiliais. Vairuotojo patikimumas yra aukštesnis nei automatinės sistemos, ypač tinklinės...
            Ten kur nėra tinklo (dabar tas kiek, mažiau nei 2% Lietuvos?) nėra pakankamai eismo kad tai būtų svarbu ir reikėtu sinchronizuotis.

            Ko verta elektronika parodė Three Mile Island kur būtent žmonėms evakuavus elektronika susitvarkė su problema ir atstatė reaktoriaus darbą nesukėlus avarijos. Tuo tarpu Černobylis yra variantas kur elektronika buvo išjungta nes "nu reikia pabandyti kas bus".

            Vairuotojų patikimumas yra žemesnis negu net dabar esančių eksperimentinių savaeigių (skaičiujant incidentus per nuvažiuotą atstumą).




            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Ko verta elektronika parodė Three Mile Island kur būtent žmonėms evakuavus elektronika susitvarkė su problema ir atstatė reaktoriaus darbą nesukėlus avarijos.
              Tais laikais elektroniką gamino geriausi iš geriausių, o dabar madinga priiminėti į darbą ne pagal profesionalumą, o pagal kvotas.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Tais laikais elektroniką gamino geriausi iš geriausių, o dabar madinga priiminėti į darbą ne pagal profesionalumą, o pagal kvotas.
                Gal galima pavyzdį kokioje atominėje jegainėje yra priiminėjama į darbą pagal kvotas?

                Comment


                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                  O tai kažkokią netiesą parašiau? Kuri dalis pasirodė neteisinga? Jei klystų, laukiu argumentuotos kritikos. Ačiū
                  Būtų įdomu gauti statistiką, kiek įvairūs miestai 10'000 gyventojų pagal gyv vietos registraciją turi BMW. Manau Kaunas tikrai pirmautų ir aišku niauktais langais. Dalis Vilniuje esančių realiai būtų atvažiavusių pacukų mokytis, tai irgi ant Kauno skaitytusi.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    BMW labiausiai vertinama auto markė visoje LT ir čia nieko nepadarysi. P.S. Manau Vilniuje procentaliai bus daugiau.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      BMW labiausiai vertinama auto markė visoje LT ir čia nieko nepadarysi. P.S. Manau Vilniuje procentaliai bus daugiau.
                      BMW Kaune yra religija kaip ir Žalgiris, nekalbu apie kažkokius marozus ar nusikaltėlius, net ir normalūs, kultūringi kauniečiai, kiek tenka sutikti, beveik visada su BMW važinėja.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        BMW Kaune yra religija kaip ir Žalgiris, nekalbu apie kažkokius marozus ar nusikaltėlius, net ir normalūs, kultūringi kauniečiai, kiek tenka sutikti, beveik visada su BMW važinėja.
                        Beveik visi, tai 9 iš 10?
                        90proc automobilių BMW?
                        Tu bent suvoki kokias nesąmones rašinėji?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Beveik visi, tai 9 iš 10?
                          90proc automobilių BMW?
                          Tu bent suvoki kokias nesąmones rašinėji?
                          Procentaliai manau tikrai daugiau nei bet kuriame kitame Lietuvos mieste, gaila nėra niekur oficialiai tokių statistikų.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.06.30, 08:26.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Procentaliai manau tikrai daugiau nei bet kuriame kitame Lietuvos mieste, gaila nėra niekur oficialiai tokių statistikų.
                            Pasirašau lazintis iš 200 eur, kad ne.
                            Atsakymą priimu iki 17val.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Pasirašau lazintis iš 200 eur, kad ne.
                              Atsakymą priimu iki 17val.
                              O kas čia blogo, jei paaiškės, kad Kaune daugiausia BMW registruota

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                O kas čia blogo, jei paaiškės, kad Kaune daugiausia BMW registruota
                                Nieko blogo.
                                Atsitiktiniu būdu bet koks miestas bus.
                                Čia kalbam apie kažkokius absurdiškus stereotipus, kad Kaunas kažkoks išskirtinis bmw mėgėjas ir tikrai visus keliasdešimt miestų apdeda.

                                Ar apskritai apie anekdotinius įrodymus, kad "beveik visi" su bmw, kai bet kokiam bent vidutinio iq asmeniui aišku, kad tarp miestų skirtumai bus tarkim 10 vs 11 vs 10.5 vs 12 vs 9.5 vs ir tt skirtumuose.
                                O paskaičius "beveik visi" kliedesių atrodo, kad visur suksis ties tais 10proc, o Kaune koks 30 proc

                                Ta prasme neįtikėtinas neadekvatumas įtakotas matyt Vilniuje gajų stereotipų kad Kaunas tai kažkoks unikalus deimantas Lt miestų kontekste.

                                Suprantu kai john ar sankauskas trolina ta tema, bet šitas tai rimtai...

                                Comment


                                  Praeitų metų antroj pusėj Regitros duomenimis Vilniuje buvo registruota 184376 automobilių, iš jų BMW 10267 vnt. (5,5 %).
                                  Kaune atitinkamai 108972 ir 6793 vnt. (6,2 %).
                                  Klaipėdoje 44072 ir 2760 (6,3 %).
                                  Panevėžy 29956 ir 1582 (5,3 %).
                                  Šiauliuose 31862 ir 1518 (4,8 %).

                                  LT vidurkis 5,2 %, taigi 4 iš 5 didžiausių miestų BMW skaičius viršija vidurkį, didžiausias BMW procentas Klaipėdoje, ne Kaune.
                                  Paskutinis taisė Tomas; 2021.06.30, 14:23.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                    Praeitų metų antroj pusėj Regitros duomenimis Vilniuje buvo registruota 184376 automobilių, iš jų BMW 10267 vnt. (5,5 %).
                                    Kaune atitinkamai 108972 ir 6793 vnt. (6,2 %).
                                    Klaipėdoje 44072 ir 2760 (6,3 %).
                                    Panevėžy 29956 ir 1582 (5,3 %).
                                    Šiauliuose 31862 ir 1518 (4,8 %).

                                    LT vidurkis 5,2 %, taigi 4 iš 5 didžiausių miestų BMW skaičius viršija vidurkį, didžiausias BMW procentas Klaipėdoje, ne Kaune.
                                    Tai galimai tik įrodo, kad kauniečiai gana plačiai išsibarstė po Lietuvą, todėl ir kituose miestuose padidino BMW naudotojų skaičių...

                                    Comment


                                      Bet galima vilniečiai perka Kaune, nes ten pigiau

                                      Comment


                                        Ne vilniečiai, o šiauliečiai (John)

                                        Comment


                                          Žinutė vairuojantiems dyzelinius automobilius: kuras brangs, visur nebeįvažiuosite
                                          Planuojame 2023 metais suvienodinti dyzelino ir benzino akcizus. Taip išsiunčiant žinutę, kad dyzelinas yra nepageidaujamas.

                                          Lygiagrečiai numatome reguliacinių priemonių Lietuvos miestams, kurie galės taršesnių dyzelinių automobilių neįsileisti į miestų centrus ar kitur“, – trečiadienį mokestinių lengvatų peržiūros darbo grupės susitikime sakė S. Gentvilas.

                                          Šiuo metu akcizas dyzelinui yra 372 eurai už 1 tūkst. litrų, benzino – 466 eurai/1 tūkst. litrų. Numatoma, kad 2023 metais abiem kuro rūšims bus taikomas 466 eurų tarifas. Tai reiškia, kad dyzelinas brangtų maždaug 8 proc.

                                          S. Gentvilas kalbėjo, kad transporte Lietuva lyderiauja dyzeliniais automobiliais.

                                          „Šiuo metu per 50 proc. Lietuvos automobilių parko yra dyzeliniai, mes esame lyderiai pagal tai. Taip, mes sumažinome per 5 metus, bet matant dyzelino ir benzino taršą, reikia konstatuoti porą dalykų. Dyzelino tarša gyvenamajai erdvei, miestams yra iki 10 kartų didesnė azoto oksidais, kietosiomis dalelėmis – 40 proc.

                                          Jei norime kalbėti apie miestus be smogo, be smalkių, be azoto oksidų, turime perorientuoti Lietuvos automobilių parką į benziną. Čia turėtų būti pagrindinis mokestinės pertvarkos tikslas. Visų Lietuvos gyventojų iškart nesusodinsime nei į viešąjį, nei į elektromobilius“, – sakė ministras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X