Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
      Turbūt ne kas kitas, kaip vartotojiškumas. Su sena mašina važinėti ne lygis, senesnis telefonas yra ubago ženklas, o 1cm siūlė drabužyje išvis yra dugnas. Dirbk-vartok-mirk. Dar visai nesenai visos medijos skleidė kaip gerai yra dyzelis ir kaip meh yra benzinas. Europa susipirko dyzelius, todėl reikia vėl atsinaujinti paskelbiant dyzelį didžiausiu blogiu. Manau, greitu metu praeis ir visa šita elektromobilių manija. Jeigu produkcija tarnaus ilgai ir žmonėms nebus brukamos daiktų mados, sumažės visiems darbo, pajamų ir pelno.
      Paskutinis taisė Egiuxz; 2021.05.04, 11:52.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Mercedes, Audi ar BMW remontas ir prieziura yra kur kas brangesni uz prancuzu. O ir genda patikek ne ka maziau nei prancuzai. Apie Porsche is vis patylet reikia
        Už prancūzus genda dažniau nebent amerikonai.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
          Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
            Čia ne visai ta tema, bet yra automobilių ir su didesniu resursu. Va, žmonos Fabia jau 350 t. vynioja, bet esmė tame, kad ten nelabai yra kam gesti.

            Comment


              Lietuvoj skelbimuose visos masinos parduodamos prie 180 - 190k ridos. Nesvarbu kiek jai metu, trys, 10, 20. Jei padaryti kokia statistika kokia megstamiausia perekupu rida, manau bus 120-190.
              Pravazinejo tos lietuviu masinytes ir po 300 ir po 500, tiesiog absoliuti dauguma to nezino, o sventai tiki kad nupirko 2004 metu Mitsubishi su 100k rida, vazinejo vienas senelis i banzycia. Daug kas pasakoja va nupirkau paziurek uz stuka euru, rida 120 k. Ir svarbiausia, tiki, kad tikrai tokia rida gali buti pas 18 metu senumo masina. O jos nusidevejimas tai ka noret, jau tiesog sena.

              Tai kad realybeje niekas tu masinu neismeta po 200k ir negreit ismes. Mes atvazinejam po 300-500k, paskui dar tos masinos keliauja pas Kazachus ar Ukrainiecius.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Jums gal pasisekė iki 500k važiuoti be rimtų gedimų, nes šiaip kai po 200k pradeda byrėti ne tik važiuoklė, bet ir variklis, pavarų dėžė, tai supranti, kad pirkti naują gerokai pigiau nei sėdėti servise, plius ramiai važinėji net į tolimas keliones.
                Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Mest lauk automobilį po 200k ridos, perdirbt jo atliekas tikrai nėra ekologiškiau nei važinėt su tuo pačiu 500k ir daugiau. Nesuprantama man šita eko mada
                  Kaip tik prieš kurį laiką pagalvojau, kad valstietiškas automobilių ekologinis mokestis visai teisingsa šitu kampu. Kasmetinis mokestis su, tikėtina, iki begalybės keliamais reikalavimais tik skatintų vis naują auto pirkti.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
                    Tai, kad be jokių ypatingų mokesčių ekonomiškai racionaliausias yra kokių 20 metų senumo, bet dar mirtinai nenudrožtas automobilis. Bet kuo paprastesnis (kur kaip Sula parašė "nėra kam gesti" ir pilna nukopijuotų pigių detalių), nes finansinis nudidėvėjimas jau nutiko iki galo. Perki už kokius 1500 EUR, važinėji bent 5 metus, remontams išleidi dar kokius 1000 EUR ir po to parduodi už kokius 1000 EUR.

                    Tik čia aišku nebijantiems rizikos, kad nusipirksi visišką laužą ir teks išmesti greitai. Ar kad reikės kažkur važiuoti, o automobilis kaip tik sugedo.
                    Paskutinis taisė index; 2021.05.04, 16:49.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Turėtų būti atitinkama mokesčių struktūra, kuri skatintų ekologiškai suvažinėt senas mašinas, o ne pirkt vis naujas. Dyzelinė bulka n kartų ekologiškiau už naują elektromobilį vien dėl to, kad ji jau pagaminta.
                      valstybei tai neapsimoka ir to niekada neskatins, nes jei tu nevartoji, tai reiskia PVM nemoki ir pan.

                      Comment


                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                        Tai jei toks taupus esate ar ne geriau tada galvot apie Skoda ar Tojota?
                        Ne, aš galvoju arba apie Renault Zoe, arba apie Renault (Dacia) Spring.
                        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                        Comment


                          Kur rast automobilius 3metu senumo su 50proc nupigimu? Paimsiu visus

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                            Nauji automobiliai per pirmus tris metus "pameta" iki 50% savo pradinės kainos, kai kuriais atvejais ir kiek daugiau nei 50%. Norint nusipirkti "taupiai", ar nėra protinga ieškoti 3-4 metų senumo automobilio?

                            Nesunku rasti stipriai atpigusių Zoe su nedidele rida ir likusia garantija, bet Dacia Spring dar net nepardavinėjamas.
                            čia versija su tuo iškrypimu vardu baterijos nuoma

                            dar jei kas domisi Zose tai atkreipkit dėmesį kad DC krovimas yra tik naujausios versijoj ir yra opcija

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą

                              Tai, kad be jokių ypatingų mokesčių ekonomiškai racionaliausias yra kokių 20 metų senumo, bet dar mirtinai nenudrožtas automobilis. Bet kuo paprastesnis (kur kaip Sula parašė "nėra kam gesti" ir pilna nukopijuotų pigių detalių), nes finansinis nudidėvėjimas jau nutiko iki galo. Perki už kokius 1500 EUR, važinėji bent 5 metus, remontams išleidi dar kokius 1000 EUR ir po to parduodi už kokius 1000 EUR.

                              Tik čia aišku nebijantiems rizikos, kad nusipirksi visišką laužą ir teks išmesti greitai. Ar kad reikės kažkur važiuoti, o automobilis kaip tik sugedo.
                              Prieš 15-20 metų - taip. Dabar nebent pats ant kiemo pasitaisai. Servisų kainos, neieškant Broniaus Balbieriškio garažų masyve darosi nebejuokingos. Dar įskaičiavus didesnę sugedimo tikimybę, laiką praleistą servisuose ir t.t. skirtumas nuo (apy)naujos darosi vis mažesnis.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Kur rast automobilius 3metu senumo su 50proc nupigimu? Paimsiu visus
                                Pradėjau alfabetiškai, nuo A raidės – Audi A8.
                                Nuo 42 kEUR (mobile.de nuoroda) už trijų metų senumo.
                                Nauji buvo nuo 80k EUR (70k GBP)
                                Smagaus supirkinėjimo!




                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Prieš 15-20 metų - taip. Dabar nebent pats ant kiemo pasitaisai. Servisų kainos, neieškant Broniaus Balbieriškio garažų masyve darosi nebejuokingos. Dar įskaičiavus didesnę sugedimo tikimybę, laiką praleistą servisuose ir t.t. skirtumas nuo (apy)naujos darosi vis mažesnis.
                                  Kokiais skaičiavimais remiantis?

                                  Comment


                                    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                    Kokiais skaičiavimais remiantis?
                                    Darbo jėgos brangimo ir mokesčių vengimo mažėjimo.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Darbo jėgos brangimo ir mokesčių vengimo mažėjimo.
                                      Nežinau nežinau, dabartinis turimas prancūzas per tris metus kartu su pirkimo kaina man kainavo apie 4000 eurų. Trečdalis naujos Dacios net neišeina, nors komforto prasme Dacia būtų tris kartus prastesnė

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                                        Pradėjau alfabetiškai, nuo A raidės – Audi A8.
                                        Nuo 42 kEUR (mobile.de nuoroda) už trijų metų senumo.
                                        Nauji buvo nuo 80k EUR (70k GBP)
                                        Smagaus supirkinėjimo!



                                        Europines kainas reikia lyginti su europinem o ne UK.. P.S. unfallfrei kartais ne dauztas reiksme?
                                        Paskutinis taisė Garbanius; 2021.05.04, 18:51.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                          Europines kainas reikia lyginti su europinem o ne UK.. P.S. unfallfrei kartais ne dauztas reiksme?
                                          unfallfrei yra "be ivykiu", t.y. nedauztas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X